Dat doen de meeste hommo's ook nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.
Gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hommo's ook niet
Ik vind het sowieso geen fris gezicht als iemand in het openbaar staat te tongen. Doe dat lekker thuis denk ik dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef Monopoly het volgende:
Moet zeggen dat ik het niet een fris gezicht vind als 2 homo's openbaar staan te tongzoenen, maar goed, als zij daar gelukkig van zijn kijk ik wel de andere kant op.
Ik heb één keer 2 kale mannen dat zien doen toen ik net werkte in de discotheek waar ik nu nog werk. Was toen 15, toen wist ik het zeker, ik ben duidelijk niet aangetrokken door mannen. Man, wat vond ik het een eng en smerig gezicht.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat doen de meeste hommo's ook niet
Mono is goed in gay barsquote:Op maandag 11 juni 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister weer in de hommobar waar ik faalde een meisje te versieren
Jij ook al in een hommobar?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was gister weer in de hommobar waar ik faalde een meisje te versieren
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegenquote:
Ditquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegen
Ik ga wel met 1 van mijn beste vrienden naar de gay pride in Amsterdam, maar toch heb ik moeite met gek doen en dansenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegen
Ben je versierd?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha die gaybar in Amsterdam toen, ik was echt onwetend mang.
Maar dit was ook echt geniaalquote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha die gaybar in Amsterdam toen, ik was echt onwetend mang.
Je hebt toch schijt aan allesquote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga wel met 1 van mijn beste vrienden naar de gay pride in Amsterdam, maar toch heb ik moeite met gek doen en dansen
ja dat wel eigenlijk, maar het is niet mijn ding, ik veroordeel ze er ook verder niet opquote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt toch schijt aan alles
Mooizoquote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat wel eigenlijk, maar het is niet mijn ding, ik veroordeel ze er ook verder niet op
''Gap''.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Morgen vroeg op om dingen te regelen
Mono we gaan ff regelen dat je hier zondag komt gap
Is goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Morgen vroeg op om dingen te regelen
Mono we gaan ff regelen dat je hier zondag komt gap
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik wou bier hebben dus liep de eerste beste kroeg in die ik tegen kwam
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk jequote:Op maandag 11 juni 2012 01:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooizo
Wat wel irritant is is van die homo's die de hele tijd doen alsof ze niet geaccepteerd worden, op op facebook gaan huilen dat ze uitgescholden worden op straat terwijl ze er als een enorme nicht bij lopen!!
De mocro?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je
quote:
Ja als je "minderheden" en "jongens met een slechte jeugd" gaat meppen weet je dat je in NL de lul bent jaquote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je
Poging tot doodslag blijkbaarquote:
Homo of niet, het is een gappie van mij en ik ga door het vuur voor die jongen, dan maar geweld, maar je blijft met je vette vingertjes van hem afquote:
Echte vriendenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Homo of niet, het is een gappie van mij en ik ga door het vuur voor die jongen, dan maar geweld, maar je blijft met je vette vingertjes van hem af
Whaha, ik ken een goedzak pur sang, alleen is hij >2 meter en LOMP STERK (tilde een dikke maat van me met 1 hand naar het plafond (en dat is dus ruim 100 kilo)).quote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze bestaan jaquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze bestaan ja
Maar nu echt pitten
pies oud negers
Als je aan mijn dierbaren zit gaat bij mij ook alles op zwart. En met een beetje pech de ander ookquote:Op maandag 11 juni 2012 02:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weeg rond de 80 kilo, maar bij mij deed hij het dus ook, gelukkig was het een systeemplafond
Maar hij had echt rugklachten omdat zijn spieren niet in zijn huid pasten
Was echt lullig, maar wat was hij belachelijk sterk. Heeft mij nog een keer gered van een vechtpartij ook, 2 armen om me heen daar kon ik niks tegen, maar anders had ik nu echt in de bak gezeten want iemand wou mijn zus wat doen. Mij slaan "mag", maar kom aan pa, ma, zus, zwager, neefje of nichtje en dan gaat mijn verstand echt op zwart. Stom eigenlijk dat ik mezelf liever laat slaan
Ik ben normaal best lief enzo, maar dan niet, dan ga ik door tot ik niet meer kan of gestopt word, maar ter verdediging van dierbaren zal ik niet inhouden, dat kan ik niet. Je moet al ver gaan om me boos te krijgen en krijg je me daar dan mag je me zo hebben. Ik ben dan stom genoeg niet bang voor iemand van 2m hoor en 1m breed, als je aan mijn zus, neefje of nichtje komt ga je gewoon kapot. De rest zal ik ook verdedigen en dom voor doen, maar die 3 staan boven alles.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je aan mijn dierbaren zit gaat bij mij ook alles op zwart. En met een beetje pech de ander ook
Succesquote:Op maandag 11 juni 2012 04:39 schreef Monopoly het volgende:
Zo, maar eens mijn werk kleren aan doen en naar de zaak. Gegroet vrinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |