Ik ga wel met 1 van mijn beste vrienden naar de gay pride in Amsterdam, maar toch heb ik moeite met gek doen en dansenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga d'r best vaak heen, de gezelligste kroeg van het moment, gewoon dom dansen en gek doen, niet zo'n machosfeertje als in andere kroegen
Ben je versierd?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha die gaybar in Amsterdam toen, ik was echt onwetend mang.
Maar dit was ook echt geniaalquote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef Monopoly het volgende:
Hahahaha die gaybar in Amsterdam toen, ik was echt onwetend mang.
Je hebt toch schijt aan allesquote:Op maandag 11 juni 2012 01:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga wel met 1 van mijn beste vrienden naar de gay pride in Amsterdam, maar toch heb ik moeite met gek doen en dansen
ja dat wel eigenlijk, maar het is niet mijn ding, ik veroordeel ze er ook verder niet opquote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hebt toch schijt aan alles
Mooizoquote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dat wel eigenlijk, maar het is niet mijn ding, ik veroordeel ze er ook verder niet op
''Gap''.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Morgen vroeg op om dingen te regelen
Mono we gaan ff regelen dat je hier zondag komt gap
Is goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 01:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Fred Tevens ga ik pitten
Morgen vroeg op om dingen te regelen
Mono we gaan ff regelen dat je hier zondag komt gap
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik wou bier hebben dus liep de eerste beste kroeg in die ik tegen kwam
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk jequote:Op maandag 11 juni 2012 01:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooizo
Wat wel irritant is is van die homo's die de hele tijd doen alsof ze niet geaccepteerd worden, op op facebook gaan huilen dat ze uitgescholden worden op straat terwijl ze er als een enorme nicht bij lopen!!
De mocro?quote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je
quote:
Ja als je "minderheden" en "jongens met een slechte jeugd" gaat meppen weet je dat je in NL de lul bent jaquote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beste vriend van mij werd geslagen door 2 mocro's omdat ie stond te zoenen met zijn vriend in Amsterdam, ik sloeg een barkruk over het hoofd van 1 van die mocro's, wie was er de lul denk je
Poging tot doodslag blijkbaarquote:
Homo of niet, het is een gappie van mij en ik ga door het vuur voor die jongen, dan maar geweld, maar je blijft met je vette vingertjes van hem afquote:
Echte vriendenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Homo of niet, het is een gappie van mij en ik ga door het vuur voor die jongen, dan maar geweld, maar je blijft met je vette vingertjes van hem af
Whaha, ik ken een goedzak pur sang, alleen is hij >2 meter en LOMP STERK (tilde een dikke maat van me met 1 hand naar het plafond (en dat is dus ruim 100 kilo)).quote:Op maandag 11 juni 2012 01:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze bestaan jaquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze bestaan ja
Maar nu echt pitten
pies oud negers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |