quote:Ned Den 0-1 Dui Por 1-0
Por Den 0-3 Ned Dui 1-0
Dui -Den 2-0 Por-Ned 0-1
Hypothetische stand na de eerste ronde Nederland 6 +1 Duitsland 6 +2 Denemarken 6 +2 Portugal 0
voor mij is het vakantie, elke dag is weekend voor mij.quote:
JAHAAAAAquote:
Samzz denk ik wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat er trouwens iemand hier naar de zwarte cross?
Koop een nieuw toetsenbordquote:Op maandag 11 juni 2012 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whehehe nee dat niet. smmige tetsen werken niet
Nee gewoon de o vergeten
Het is bij wijze van spreken om de hoek hier. Vaak langs gereden maar nooit geweest.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat er trouwens iemand hier naar de zwarte cross?
op een laptop?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Koop een nieuw toetsenbordZo'n mechanische wat WT ook heeft.
Kan prima hoor via USBquote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op een laptop?
En het was maar een geintje
lekker voor jequote:
Oh dit lees ik nu pasquote:Op maandag 11 juni 2012 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
Je hebt toffe homo's (Erik bijvoorbeeld), maar ook verschrikkelijke (collega van me), maar juist door de diversiteit kan je eigenlijk niet oordelen. Ik hoop enkel dat het gros een beetje op Erik lijkt en niet op die collega van me. En als hetero is er niks mis mee om een homo eens een knuffel te geven, het blijven mensen hoor.
Dat zijn de meesten. Men denkt bij een homokroeg meteen aan die excentrieke figuren die ontzettend gay doen, terwijl dat helemaal niet zo is. Van de meesten zou je niet eens weten wat hun geaardheid is.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dit lees ik nu pas. En het zal je verbazen hoeveel meer homo's er onopvallend en saai zijn. Echt meer dan dat er flamboyant zijn denk ik
.
gelukkig ook maar, zou wat wezen...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dit lees ik nu pas. En het zal je verbazen hoeveel meer homo's er onopvallend en saai zijn. Echt meer dan dat er flamboyant zijn denk ik
.
Misschien zie je er gewoon zo onweerstaanbaar uitquote:Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ken gelukkig ook meer "normale" homo's als van die idioten
Maar zo'n irritant figuur kan je soms echt homofoob maken.
Hij is ook echt van het aan mensen zitten enzo, te irritant.
gewoon met je mond doenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Kutzooi,mijn stofzuiger doet het opeens niet meer
Ja best welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
Het leven van een huisvrouw, het kan zo ingewikkeld zijn.
Ja goed planquote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.
"Dan gaan er dingen mis."quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.
Salsamuziekquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
Fucking salsamuziek hier. Vakantie, ik wil.
Het is wel vrolijk in ieder gevalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |