gelukkig ook maar, zou wat wezen...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh dit lees ik nu pas. En het zal je verbazen hoeveel meer homo's er onopvallend en saai zijn. Echt meer dan dat er flamboyant zijn denk ik
.
Misschien zie je er gewoon zo onweerstaanbaar uitquote:Op maandag 11 juni 2012 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ken gelukkig ook meer "normale" homo's als van die idioten
Maar zo'n irritant figuur kan je soms echt homofoob maken.
Hij is ook echt van het aan mensen zitten enzo, te irritant.
gewoon met je mond doenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
Kutzooi,mijn stofzuiger doet het opeens niet meer
Ja best welquote:Op maandag 11 juni 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
Het leven van een huisvrouw, het kan zo ingewikkeld zijn.
Ja goed planquote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.
"Dan gaan er dingen mis."quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
c_a, misschien maar niet meer poetsen, straks zakt je huis de grond in ofzo.
Salsamuziekquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
Fucking salsamuziek hier. Vakantie, ik wil.
Het is wel vrolijk in ieder gevalquote:
Ik de radio aanzetten hoor ikquote:
Kom je even langs, ik moet, maar heb echt geen zin om schoon te makenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ja emmer zoeken en weer verder
Ruikt wel lekker in de badkamer
Ik heb een opruimdrang vandaag
Reïncarnatie, bitch! Net een proefwerk over gehad.quote:
Je beantwoord je eigen vraag al.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |