Kom je even langs, ik moet, maar heb echt geen zin om schoon te makenquote:Op maandag 11 juni 2012 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ja emmer zoeken en weer verder
Ruikt wel lekker in de badkamer
Ik heb een opruimdrang vandaag
Reïncarnatie, bitch! Net een proefwerk over gehad.quote:
Je beantwoord je eigen vraag al.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.
Ik vroeg me dat laatst ook af ja, eigenlijk gewoon niets over te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?
Oh, oopsquote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?
Dat ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik de radio aanzetten hoor ikMonique Smit
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kom je even langs, ik moet, maar heb echt geen zin om schoon te maken
AL DIE NUTTIGE POSTRUIMTE WAT DOET ZE WAT DOET ZE AUTISTISCHE RELBUI IN 3 2 1...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nuttige post dan wel. Of wilde je het er graag over hebben?
Moet een post altijd nuttig zijn dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nuttige post dan wel. Of wilde je het er graag over hebben?
twitter doet het dan ook weer of watquote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zo douche/WC schoon
Even wachten tot mijn stofzuiger het weer doet
Nee twitter kapotquote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
twitter doet het dan ook weer of wat
Al die spanjolen en 1 italiaan vet stoer doen in dat bericht op fb waarin ze getagged heb, zooo jammer hequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al die spanjolen en 1 italiaan vet stoer doen in dat bericht op fb waarin ze getagged heb, zooo jammer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |