Ik vroeg me dat laatst ook af ja, eigenlijk gewoon niets over te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
Is prins Friso al dood trouwens? Vast niet he, anders hadden we het wel gehoord.
Hoezo?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?
Oh, oopsquote:Op maandag 11 juni 2012 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd 2 weken terug?
Dat ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik de radio aanzetten hoor ikMonique Smit
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kom je even langs, ik moet, maar heb echt geen zin om schoon te maken
AL DIE NUTTIGE POSTRUIMTE WAT DOET ZE WAT DOET ZE AUTISTISCHE RELBUI IN 3 2 1...quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nuttige post dan wel. Of wilde je het er graag over hebben?
Moet een post altijd nuttig zijn dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nuttige post dan wel. Of wilde je het er graag over hebben?
twitter doet het dan ook weer of watquote:Op maandag 11 juni 2012 14:04 schreef charmed_angel het volgende:
Zo douche/WC schoon
Even wachten tot mijn stofzuiger het weer doet
Nee twitter kapotquote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
twitter doet het dan ook weer of wat
Al die spanjolen en 1 italiaan vet stoer doen in dat bericht op fb waarin ze getagged heb, zooo jammer hequote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al die spanjolen en 1 italiaan vet stoer doen in dat bericht op fb waarin ze getagged heb, zooo jammer he
Nee ik wilde alleen even trollen naar RockNijntje ;DDDquote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Samzz het volgende:
Webhawk geloof jij de geruchten dat Friso dood is of zo? Want dat is dus niet waar.
XDquote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee ik wilde alleen even trollen naar RockNijntje ;DDD
Als je mijn verzoekjes draait die ik er net heb in gezet, dan ikquote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Over twitter gesproken, wie zouden de radio aanzetten als ik nu zou gaan draaien? #marktonderzoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 14:10:33 ]
Heh watquote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nee ik wilde alleen even trollen naar RockNijntje ;DDD
Jep, die gore baas ben ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
WebHawkjuh, jij bent toch degene die de OP en al gemaakt heeft? Ik postte hier nog niet toen jij actief meepostte.
HEY COOL DA BOP in VI van gisterenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
gr gr ik ga wel verder met opruimen
Het is je vergevenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:12 schreef Rafeiro het volgende:
Oh ik wou even lief doen tegen C_A post ik dat
Ze gaan bittergarnituur van hem maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef Tchock het volgende:
Maar Friso leeft dus nog. Blijft hij in een kasplantje-staat tot hij uiteindelijk aan een infectie overlijdt over weet ik hoe veel jaar of wat gebeurt er anders met hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |