Aaighht, sjok, wasdeze. Bah.quote:
Dat klinkt bijna Friesquote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens op huis aan. Huuswèrts, jonge.
Ik vind het wel opmerkelijk dat jij als grootvader en buitenechtelijke oom van de Radio geen guprechten hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga dood van deze aidsovergangen. Kan iemand de bot killen dan ga ik even hete hits draaien.
Dat is inderdaad opmerkelijk. Maar waarschijnlijk is dat omdat ik net op dat moment even een paar weken afwezig was, zoals wel vaker.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het wel opmerkelijk dat jij als grootvader en buitenechtelijke oom van de Radio geen guprechten hebt.
Als iemand gup even uit kan zetten....quote:Op maandag 11 juni 2012 14:31 schreef Rafeiro het volgende:
Webhawk is een vreemde peer, maar zeker geen rotte.
Mag best weer wat vaker draaien
We kunnen wel eentje extra gebruiken heb ik het idee af en toequote:Op maandag 11 juni 2012 14:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat is inderdaad opmerkelijk. Maar waarschijnlijk is dat omdat ik net op dat moment even een paar weken afwezig was, zoals wel vaker.
Sorry vergaderingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*edit: even spoileren*No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Met een PM mijn kant op van de verantwoordelijken is er een hoop mogelijk ;-)quote:Op maandag 11 juni 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
We kunnen wel eentje extra gebruiken heb ik het idee af en toe
Halloweeeeenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |