abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112657125

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
Strawberry/Aardbei
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea
PaRoDiUzZ
Key.
Repelsteeltju
smitjew
Arashimashou
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:26:27 #2
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112657136
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)

WTF, altijd
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:26:43 #3
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112657151
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik wel, door de PI. Maar omdat Maus er op in ging deed ik dat ook maar. Anders heb je niemand die er tegenin gaat. :P
Maar kom op, je beschrijft Naruto in zijn geheel als ''alleen actie en geen verhaal''? Dan kan ik je echt niet serieus nemen, dus ga ik ook niet de tijd nemen om het je enigszins proberen uit te leggen. :P De anime is niet echt spannend, te veel fillers, maar de manga daarentegen is echt super.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_112657169
Goede TT dit keer, Klippienap. ^O^
pi_112657184
Net klaar met douchen,was wel nodig. :*
pi_112657331
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Maar kom op, je beschrijft Naruto in zijn geheel als ''alleen actie en geen verhaal''? :') Dan kan ik je echt niet serieus nemen, dus ga ik ook niet de tijd nemen om het je enigszins proberen uit te leggen. :P De anime is niet echt spannend, te veel fillers, maar de manga daarentegen is echt super.
Zo beschrijf ik Naruto niet. Ik zeg alleen dat je het niet om het goede verhaal zou moeten doen.

De manga is een gewone shonen-manga, op zich niet veel mis mee.

Leuk trouwens dat de mangaka zijn eigen werk ook nog eens bagger vindt.

quote:
Kishimoto thought "[the] art stinks and the story's a mess!"
pi_112657405
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zo beschrijf ik Naruto niet. Ik zeg alleen dat je het niet om het goede verhaal zou moeten doen.

De manga is een gewone shonen-manga, op zich niet veel mis mee.

Leuk trouwens dat de mangaka zijn eigen werk ook nog eens bagger vindt.

[..]

Wat hij hier zegt gaat over Evangelion!
pi_112657456
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Wat hij hier zegt gaat over Evangelion!
Grapjas. Het ging over zijn eigen werk. :P
pi_112657500
Vóór het douchen eventjes mijn desktop kast aangesloten aan mijn tv via HDMI,het blijkt gewoon goed te werken. _O_

Na middernacht even een flinke HD test doen(MKV bestanden afspelen),wat betekent dat ik niet ga slapen. :+
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:36:06 #11
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112657517
Boeit mij allemaal niet echt, ik wil er verder ook niet over in discussie, maar het heeft gewoon wel een goed verhaal. Het is niet voor niets 1 van de best verkopende manga's. Maar goed, smaken verschillen, dat is prima :P Zou niet leuk zijn als we allemaal hetzelfde zouden zijn.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:37:08 #12
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112657547
quote:
Als een serie 100 slechte afleveringen heeft en 20 goede, dan is het nog steeds een slechte serie.
Voor die getallen ben ik het met je eens. Maar maak er nu eens 100 slechte en 200 goede van (bijvoorbeeld).

Maar goed ik kan me voorstellen dat het verhaal je niet zo trekt, ieder zijn meug. Het is inderdaad niet het beste verhaal ooit maar dat betekent niet dat het niet gaaf kan zijn ;)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:38:18 #13
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112657583
Misschien al wat ouder, maar ik moest hem ff delen met jullie :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:39:11 #14
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112657615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Boeit mij allemaal niet echt, ik wil er verder ook niet over in discussie, maar het heeft gewoon wel een goed verhaal. Het is niet voor niets 1 van de best verkopende manga's. Maar goed, smaken verschillen, dat is prima :P Zou niet leuk zijn als we allemaal hetzelfde zouden zijn.
Precies.
pi_112657627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Misschien al wat ouder, maar ik moest hem ff delen met jullie :')
Van jou?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:40:02 #16
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112657652
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Van jou?
Ik wou dat ik zo cool als hem was :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:40:29 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_112657658
Naruto heeft een uitstekend verhaal, voor de oppervlakkige kijker wellicht verscholen onder een 'shonen' laagje...

Er ziet meer dan genoeg diepgang in het verhaal en ruimte voor de menselijke emoties en beweegredenen van de personages.

Als dit niet in manga/anime vorm tot ons was gekomen, maar in een idioot lang dik boekwerk-saga, dan zouden veel meer mensen het een stuk serieuzer nemen.
pi_112657669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ad populum, gast.

Twilight is ook een van de best verkochte boeken.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:43:04 #19
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112657741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
Naruto heeft een uitstekend verhaal, voor de oppervlakkige kijker wellicht verscholen onder een 'shonen' laagje...

Er ziet meer dan genoeg diepgang in het verhaal en ruimte voor de menselijke emoties en beweegredenen van de personages.

Als dit niet in manga/anime vorm tot ons was gekomen, maar in een idioot lang dik boekwerk-saga, dan zouden veel meer mensen het een stuk serieuzer nemen.
Wat deze beste man zegt. Heb ik niks aan toe te voegen.
pi_112657814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:40 schreef Yi-Long het volgende:

Toch zouden ze het verhaal in veel minder episodes kunnen stoppen. Het einde van Naruto is eigenlijk gewoon onacceptabel.

Bij het einde voelde het alsof ik moest bukken voor Studio Pierrot, waarna ze me vervolgens keihard genaaid hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 14:45:47 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:45:14 #21
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112657815
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:40 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ad populum, gast.

Twilight is ook een van de best verkochte boeken.
Precies de reden waarom K-on het zo goed doet. :/
pi_112657861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Precies de reden waarom K-on het zo goed doet. :/
"Het is populair, dus moet het wel goed zijn!".
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:47:44 #23
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112657895
Stop er wat six-packs en vampieren in en je hebt een bestseller.

Zoveel verschil is dat niet met Moe moe Kyun en Fun things are fun.
pi_112657957
Ik ontwijk alle langlopende anime's :(
pi_112657965
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef robin007bond het volgende:

[..]

"Het is populair, dus moet het wel goed zijn!".
Nou nee!Niet voor mij,alleen als het leuk is. :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:51:56 #26
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112658024
quote:
8s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef AnimeFan het volgende:
Ik ontwijk alle langlopende anime's :(
Te veel episodes is precies de reden dat ik One Piece niet kijk, veel vrienden kijken het wel en die vertellen me wekelijks weer wat ik gemist heb, dat is best wel kut hoor :'(
pi_112658039
Eigenlijk is het ook gewoon zonde. Het verhaal heeft potentie, maar door de ellendig lange gevechten duurt het te lang voordat er voortgang in komt.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 14:52:47 #28
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112658059
Op Gintama na, lees ik eerder de manga als de serie te lang duurt. Jammer dat ik dan wel de OST van bijvoorbeeld Bleach mis.
pi_112658143
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:52 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk is het ook gewoon zonde. Het verhaal heeft potentie, maar door de ellendig lange gevechten duurt het te lang voordat er voortgang in komt.
One Piece is geen Dragonball,alleen eindbazen gevechten duren inderdaad een paar eps(zijn er nog wat in de manga en het is net over de helft/gaat door tot ~2022) :+
pi_112658230
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

One Piece is geen Dragonball,alleen eindbazen gevechten duren inderdaad een paar eps(zijn er nog wat in de manga en het is net over de helft/gaat door tot ~2022) :+
Toch heeft het veel gemeen. Gelukkig heeft het nog geen Dragon Ball gevechten.

Oh, nevermind. Dacht dat je het over Naruto had.
:P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 14:58:55 ]
pi_112658385
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:57 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch heeft het veel gemeen. Gelukkig heeft het nog geen Dragon Ball gevechten.

Oh, nevermind. Dacht dat je het over Naruto had.
Oda focust op meerdere gevechten tegelijkertijd in 1 hoofdstuk,waardoor het lekker chaotisch kan zijn. :9
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:04:34 #32
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112658919
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:04 schreef Klipnap het volgende:
Hier, mijn keyboardspel. Ja, ik weet dat het slecht is ;(
Ach, dan weten jullie ook wat jullie kunnen verwachten :P
Ah, dat klinkt toch best leuk? :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:23:15 #36
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112659309
* Blue_Panther_Ninja gaat pas begin volgende maand weer gitaar en keyboard oefenen,na 2.5 maanden niks doen
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:32:54 #39
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112659548
quote:
Morrowind. _O_

Mijn zusje heeft trouwens harp gespeeld.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:44:56 #41
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112660305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik heb hierbij wat minder ''gehakt'' :P
Nice :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112660404
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:53 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nice :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je die dan gewist? ;(
pi_112660589
Ik ben even weg, en meteen eindigt een topic weer een QB :(
In de trein met internet... :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:05:09 #45
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112660672
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:02 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben even weg, en meteen eindigt een topic weer een QB :(
In de trein met internet... :P
Ach, de TT heeft niets met QB te maken.
pi_112660718
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:05 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ach, de TT heeft niets met QB te maken.
Dat is ook weer zo ^O^ Yui Moeblob is wel oke.

Series met oneindig veel episodes zijn toch juist fijn? Als het een leuke serie is dan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:11:17 #47
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_112660894
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Series met oneindig veel episodes zijn toch juist fijn? Als het een leuke serie is dan.
Nou dat wordt je soms ook wel zat hoor van die ellendig lange series.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_112661005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:06 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Niet als daarom het verhaal uitgerekt wordt door eindeloze gevechten.
pi_112661073
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:11 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Nou dat wordt je soms ook wel zat hoor van die ellendig lange series.
Je moet natuurlijk niet alles in een keer bekijken. Ik ben toch wel aardig door DB en DBZ heengekomen in 4-5 maanden. Dus voor iets als Naruto.... 2, 3 jaar? :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:16:39 #50
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_112661094
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk niet alles in een keer bekijken. Ik ben toch wel aardig door DB en DBZ heengekomen in 4-5 maanden. Dus voor iets als Naruto.... 2, 3 jaar? :P
DB begin ik niet maar aan om het te herkijken teveel episodes :P
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_112661242
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

20-30 episodes kun je overslaan. Dat is Garlic Jr en.... niet zo heel boeiend. Al helemaal niet omdat het is gebaseerd is op een film.
pi_112661996
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

20-30 episodes kun je overslaan. Dat is Garlic Jr en.... niet zo heel boeiend. Al helemaal niet omdat het is gebaseerd is op een film.
Kijk dan DB Kai,heeft helemaal geen fillers is op HD en maar 98 eps!!
pi_112662118
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

[..]

Kijk dan DB Kai,heeft helemaal geen fillers is op HD en maar 98 eps!!
De muziek van DB kai is inferieur aan de originele soundtrack.

98 episodes? wtf :')
pi_112662203
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:48 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

De muziek van DB kai is inferieur aan de originele soundtrack.

98 episodes? wtf :')
Kan je niet lezen?? |:(

quote:
A remastered version of Dragon Ball Z that adheres more to the manga's story. This version includes newly recorded dialog by the original voice actors, new sound effects, new OP/ED sequences, and a brand new HD video transfer.
GEEN FUCKING FILLERS,vandaar 98 eps!!! 8)7
pi_112662247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Kan je niet lezen?? |:(

[..]

GEEN FUCKING FILLERS,vandaar 98 eps!!! 8)7
Oooh wat fel! Maar ik hou wel van een paar fillers... Piccolo die gaat autorijden: :D En volgens mij gebruiken ze een nieuwe soundtrack, die ik veel minder mooi vind.
pi_112662444
Bovendien, het origineel heeft 291 (Tweehonderdeenennegentig) afleveringen... Dat naar 98 brengen... dat kunnen niet alleen fillers zijn imo...
pi_112662516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:58 schreef Arashimashou het volgende:
Bovendien, het origineel heeft 291 (Tweehonderdeenennegentig) afleveringen... Dat naar 98 brengen... dat kunnen niet alleen fillers zijn imo...
Dat is inclusief fillers!!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 17:52:58 #58
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112664142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik ben zo weg om het EK te kijken :P
Same here, doei! :W

Avondeten heb ik helaas niet op tijd klaar kunnen maken, dat komt na de wedstrijd wel :+
pi_112664847
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Same here, doei! :W

Avondeten heb ik helaas niet op tijd klaar kunnen maken, dat komt na de wedstrijd wel :+
Mee eens!maar wel enorme honger :D
pi_112666275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 17:52 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik ben zo weg om het EK te kijken :P
Wat een pauperspel tot nu toe. :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:50:28 #62
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112666370
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:50 schreef Klipnap het volgende:
Nein :(
Kut-Kroon-Deli :(
Inderdaad. ;(
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:51:15 #64
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112666390
Kut. Als ze vandaag verliezen, liggen ze er eigenlijk al uit.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:51:53 #65
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:56:37 #66
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112666653
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat ze groepsfase niet zouden halen. Ik heb NL-Denemarken op 1-2 gezet, en nu maar hopen dat ik daar geen spijt van krijg.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:58:18 #67
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112666732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat ze groepsfase niet zouden halen. Ik heb NL-Denemarken op 1-2 gezet, en nu maar hopen dat ik daar geen spijt van krijg.
Ik 2-0! Gaat soberzo niet meer door ;(
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:00:13 #68
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112666829
Nederland had de kansen moeten benutten in het eerste kwartier. Jammer, maar van Portugal en Duitsland win je niet zo gemakkelijk, ik hoop dat Nederland nog 1, en misschien zelfs wel 3 punten haalt vanavond. Dan heb je het nog in eigen voet (ha-ha). :P
pi_112666857
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 18:58 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik 2-0! Gaat soberzo niet meer door ;(
Hihi, het grootkapitaal lacht om de ¤3,50 die je hebt verloren.

Mijn 2 - 1 kan nog uitkomen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:02:00 #70
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112666916
Mijn hond had er iig zin in!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:27:54 #71
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112668107
Goh, word niks meer denk ik..
pi_112668321
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Goh, word niks meer denk ik..
+t volgens mij. :@
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:52:41 #73
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112669792
dat ze mogen verliezen, zo gauw mogelijk uit deze poppenkast *O* (ja ik heb bijzonder weinig met oranje, zeker na hoe ze de wk finale hebben afgeraffeld)
pi_112669870
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef mschol het volgende:
dat ze mogen verliezen, zo gauw mogelijk uit deze poppenkast *O*
_O_
pi_112669896
Ego spelers ook nog!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:58:24 #77
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112669968
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef mschol het volgende:
dat ze mogen verliezen, zo gauw mogelijk uit deze poppenkast *O*
Enige voordeel is dat die rare reclame van C1000 weg is als ze eruit liggen :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 19:59:30 #78
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670090
Haha hoppa, alleen met deze wedstrijd al 17.50 verdiend. Tikt lekker aan hoor. Ik roep dit al 3 weken, maar Nederland haalt de groepsfase gewoon niet. Als ze het wel doen vreet ik mijn schoen op :')
pi_112670223
Nou... Ik had gelijkspel verwacht... maar dit :') ... van Persie ga es deaudt....
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:03:12 #80
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670398
Eens kijken wat ik met mijn ¤17,50 ga doen.. :D :D :D
pi_112670473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha hoppa, alleen met deze wedstrijd al 17.50 verdiend. Tikt lekker aan hoor. Ik roep dit al 3 weken, maar Nederland haalt de groepsfase gewoon niet. Als ze het wel doen vreet ik mijn schoen op :')
eigenlijk had ik wel verwacht dat ze makkelijk konden winnen, waarom zijn ze anders 2de op het wk geworden en staan ze ergens in de top 5 van de fifalijst
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:04:28 #82
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112670499
Het ergste is dat NL het niet verdiende, maar goed: Dat is voetbal, de beste hoeft ook niet te winnen.
pi_112670510
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef mschol het volgende:

[..]

eigenlijk had ik wel verwacht dat ze makkelijk konden winnen, waarom zijn ze anders 2de op het wk geworden en staan ze ergens in de top 5 van de fifalijst
Egoïstische spelers!! :Y
pi_112670536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
koop de humble bundle deal :+
pi_112670540
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
In een potje stoppen, op dat potje een etiket met daarop: "Dit geld heb ik verdiend met de weddenschap dat Nederland niet door de groepsfase heen zou komen." En dan altijd meenemen.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:06:09 #86
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670602
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef mschol het volgende:

[..]

1. Kansen niet benut.
2. Denemarken werd zwaar onderschat, het was de underdog, en
3. Op het WK had Nederland ook al moeite met Denemarken.
In de eerste helft was Denemarken gewoon afwachtend en profiteerde van openingen. Eigenlijk vond ik het maar laf voetbal, want als ze balbezit hadden konden ze er weinig mee.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:06:59 #87
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

In een potje stoppen, op dat potje een etiket met daarop: "Dit geld heb ik verdiend met de weddenschap dat Nederland niet door de groepsfase heen zou komen." En dan altijd meenemen.
JA! Dat doe ik, als ik er bijvoorbeeld 50 cent van uitgeef zeg ik ''heb ik verdiend met de weddenschap dat Nederland niet zou winnen van Denemarken!'' :"D
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:07:36 #88
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112670711
Denk niet dat het nog wat wordt, want 1 gelijkspel en je ligt er waarschijnlijk uit. Belachelijke poule ook, nummers 3,4,9 en 10 van de FIFA ranking.
pi_112670719
Nederland is gewoon geen team. Zitten de beste spelers ter wereld in, maar dan dit... ik was wel terughoudend wat voorspellen betreft (gelijkspel) maar dit was wel heel sneu.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:09:26 #90
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670844
Robben met zijn moeilijke hoofd altijd.. Dat is echt representatief voor het Nederlands elftal. Ze zijn wel kampioen, in hun eigen hoofd dan ;)
pi_112670871
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robben met zijn moeilijke hoofd altijd.. Dat is echt representatief voor het Nederlands kampioen. Ze zijn wel kampioen, in hun eigen hoofd dan ;)
Ik ben altijd voor Robben... FC Bedum ftw! :'( (nou goed... vanavond niet)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:10:29 #92
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670904
oeps.
pi_112670932
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
oeps.
Oeps?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:11:08 #94
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112670947
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:10 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Oeps?
Quote ipv edit knop. :')
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:15:11 #95
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112671216
HAHA ik ga dit doen met die 17.50 :@
pi_112671319
In principe... als Nederland wint van Duitsland en Portugal... is er niks aan de hand.

SPOILER
Nou goed, buiten Nederland ben ik ook voor Kroatië... en een beetje voor Duitsland (Duitsland altijd +1, behalve als het om de EU gaat)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:18:43 #97
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112671433
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:
In principe... als Nederland wint van Duitsland en Portugal... is er niks aan de hand.

SPOILER
Nou goed, buiten Nederland ben ik ook voor Kroatië... en een beetje voor Duitsland (Duitsland altijd +1, behalve als het om de EU gaat)
Vergeet het maar. Alleen in 1940 was de Nederlandse Defensie slechter.
pi_112671444
The fuck,7e.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:19:17 #99
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112671467
Ik had Italië als 2e keus, maar die gaan ook niet ver komen.
pi_112671499
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
The fuck,7e.
The fuck, 466 _O-
pi_112671878
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hebbes! Houden we je aan
pi_112671950
Overigens was dit wel erg triest. Prima kansen maar we hebben gewoon niks benut..
pi_112672076
Over 4 uurtjes,mijn JMW5-C_P2(zelfgebouwde desktop pc dus) op de 42" HDtv aansluiten via HDMI. :+

Lekker 720p&1080p(incl BD rips) anime+toku series en Japanse films(MI:4 erbij doen) op groot scherm kijken. c_/ :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 09-06-2012 20:38:14 ]
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:36:36 #104
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112672290
Ik ga lekker een film kijken. Law Abiding Citizen nog eens kijken :)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:47:41 #105
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112672807
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Over 4 uurtjes,mijn JMW5-C_P2(zelfgebouwde desktop pc dus) op de 42" HDtv aansluiten via HDMI. :+

Lekker 720p&1080p(incl BD rips) anime+toku series en Japanse films(MI:4 erbij doen) op groot scherm kijken. c_/ :P
Noem je dat groot? >:)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:51:34 #106
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112672983
Ik ben vandaag versierd door twee ongeveer 5- of 6-jarige jongetjes. ;(
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:54:45 #107
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112673121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Xaryna het volgende:
Wow, dat is lang geleden. Hoe is het?
  zaterdag 9 juni 2012 @ 20:55:46 #108
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112673168
quote:
Spannend hoor! :D
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:00:31 #109
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112673399
ze bedoelt met slingers :+
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:09:54 #110
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112673795
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef wdn het volgende:
ze bedoelt met slingers :+
Niet. :p
Eentje vond dat ik op K3 leek, en de ander vroeg of ik mee naar huis ging. :')
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:11:48 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112673863
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:09 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Niet. :p
Eentje vond dat ik op K3 leek, en de ander vroeg of ik mee naar huis ging. :')
aha.
Die zijn er vroeg bij dan :)
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:14:45 #112
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112673980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:11 schreef wdn het volgende:

[..]

aha.
Die zijn er vroeg bij dan :)
Ik had echt iets van 'wut? o.o ' maar zijn moeder vond het hilarisch en schattig en zei dat hij al de halve buurt had uitgenodigd. :o
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:19:03 #113
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112674149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:14 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Ik had echt iets van 'wut? o.o ' maar zijn moeder vond het hilarisch en schattig en zei dat hij al de halve buurt had uitgenodigd. :o
What a pimp!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:19:27 #114
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_112674171
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

What a pimp!
Hij had wel een leuk koppie :@
Chocoladetaartjes.
pi_112674246
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 20:47 schreef wdn het volgende:

[..]

Noem je dat groot? >:)
Jij hebt natuurlijk 50". :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:24:38 #116
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112674386
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Hij had wel een leuk koppie :@
Hebben ze allemaal op die leeftijd :(
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:37:01 #117
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:39:35 #118
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112675027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jaloers? :P
Totaal niet. :P Gewoon een hekel aan kinderen, meeste kinderen dan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:44:36 #119
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 9 juni 2012 @ 21:46:30 #120
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112675319
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yamate kudasaaaaaii,
pi_112675708
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:44 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ushio is lief.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:14 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Haha, geweldig _O-

Wat een bazen _O_
  zaterdag 9 juni 2012 @ 22:01:39 #122
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:45:32 #123
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112679766
Kutdag, is mijn fiets ook nog eens gestolen.

Tijd voor wat idolmaster.
pi_112679830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:45 schreef Easymodo het volgende:

In de randstad is het bijna een soort ruilhandel geworden ;(
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:47:47 #125
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:51:38 #126
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112680007
Klote van je fiets =\
Ik wil het vervolg van Bake- en Nisemonogatari :(
pi_112680072
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Klote van je fiets =\
Ik wil het vervolg van Bake- en Nisemonogatari :(
Velen noemen het door de grote hoeveelheden fanservice 'Pornomonogatari'. ;(
  zaterdag 9 juni 2012 @ 23:59:38 #128
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112680282
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Velen noemen het door de grote hoeveelheden fanservice 'Pornomonogatari'. ;(
Het was wel een vreemde serie, met name die tandenborstel scene in Nisemono, die was wel pikant.
pi_112680406
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Het was wel een vreemde serie, met name die tandenborstel scene in Nisemono, die was wel pikant.
Ik heb er gifjes van gezien.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:05:02 #130
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112680462
So much misfortune. Ik ben net Touma/Hayate, maar dan zonder harem :(.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:08:50 #131
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 10 juni 2012 @ 00:11:40 #132
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112680678
Van Persie-chan is een baka. Scoren voor Arsenal, maar niet voor Nederland. Jeez!
pi_112680687
Voetbal :')
  zondag 10 juni 2012 @ 00:13:43 #134
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112680756
Volgende keer beter met Van Maruwijku-chan. Fighto!
pi_112680773
Pantsu is cute.

Sowieso zijn slipjes superieur aan stringen en shorts (bij vrouwen dan).
  zondag 10 juni 2012 @ 00:14:19 #136
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112680802
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:14 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hou je kop, Robin. Al je schoten waren mis vandaag.
He, ik werk elke dag al keihard! Denk aan de 'pressure' die op mij staat! DAT IS NIET NIETS EN DAT MET ZO'N FLUTCOACH GODVERDOMME TYFUSVOETBAL OOK EIGENLIJK :( :(

gr gr Persie.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:15:13 #138
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112680806
Hoe was Smeagol vandaag? Heb die andere wedstrijd gemist.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:16:33 #139
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112680845
De volgende keer moet Robin zijn bankai gebruiken. He forgot to use 'that'!
pi_112680929
Hihi.

zondag 10 juni 2012 @ 00:18:54 #141
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112680937
Anders Breivik krijgt de doodstraf. In zijn cel komt een man bij hem en zegt:
"Ik heb slecht en goed nieuws. Je krijgt een kogel door je kop, maar van Persie mag schieten!"
_O- _O-
pi_112680954
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef Klipnap het volgende:
"Ik heb slecht en goed nieuws. Je krijgt een kogel door je kop, maar van Persie mag schieten!"
_O- _O-
:')
  zondag 10 juni 2012 @ 00:20:01 #143
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 10 juni 2012 @ 00:22:16 #144
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112681057
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef Klipnap het volgende:
_O- _O-
Die grap werd eerst gemaakt met Robben :(.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:24:30 #145
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112681134
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Die grap werd eerst gemaakt met Robben :(.
Ja maar van Persie was nog beroerder vandaag.
pi_112681148
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:20 schreef Klipnap het volgende:

[..]

De maker van dit plaatje is inderdaad zeer openminded :')
Nou en. Het is gewoon garpig :{w
  zondag 10 juni 2012 @ 00:27:09 #147
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112681219
Zit wel een kern van waarheid in:

pi_112681243
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:27 schreef Easymodo het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in:

[ afbeelding ]
Haha, die staat ook op mijn computer _O-

pi_112681328

_O-
pi_112681393
Ik ga niet m'n macbash folder openen hoor...

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 23:45 schreef Easymodo het volgende:

Ze moeten meer lokfietsen opstellen!

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:14 schreef robin007bond het volgende:
Pantsu is cute.

[ afbeelding ]

Sowieso zijn slipjes superieur aan stringen en shorts (bij vrouwen dan).
mikumikumikumikumikumikumikumiku
  zondag 10 juni 2012 @ 00:32:52 #151
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112681535
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

:?
Ik vond het onderste gedeelte wel grappig.
pi_112681922
Ach ja... deze zijn altijd wel leuk :P
  zondag 10 juni 2012 @ 00:50:35 #154
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112681966
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toch zouden ze het verhaal in veel minder episodes kunnen stoppen. Het einde van Naruto is eigenlijk gewoon onacceptabel.

Bij het einde voelde het alsof ik moest bukken voor Studio Pierrot, waarna ze me vervolgens keihard genaaid hebben.
Ewww! Hoe weet jij hoe dat voelt?
sorry maar, ik snap niet waarom niemand dat eerder gezegd heeft het is echt een inkoppertje... en stop met de Naruto haat. Naruto heeft een eigen topic en daar moet het maar besproken worden enzo maar gast...
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112682086
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:49 schreef Arashimashou het volgende:
Ach ja... deze zijn altijd wel leuk :P
[ afbeelding ]
_O-
  zondag 10 juni 2012 @ 00:58:05 #156
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112682173
SKYPETIME. Dat wordt weer een latertje vannacht :')
pi_112682279
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 00:50 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Ewww! Hoe weet jij hoe dat voelt?
sorry maar, ik snap niet waarom niemand dat eerder gezegd heeft het is echt een inkoppertje... en stop met de Naruto haat. Naruto heeft een eigen topic en daar moet het maar besproken worden enzo maar gast...
Ik weet hoe het voelt, omdat ik dus zelf genaaid ben door Studio Pierrot
  zondag 10 juni 2012 @ 01:11:29 #158
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112682490
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik weet hoe het voelt, omdat ik dus zelf genaaid ben [...]
Hier stopte ik met lezen omdat: te veel informatie.
  zondag 10 juni 2012 @ 01:21:27 #159
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112682738
StephenAtHome twitterde op zondag 10-06-2012 om 01:15:39 Tapioca is an underappreciated pudding. Got a lot to say about this. One of those times I hate Twitter's character limit. reageer retweet

2x ontzagwekkend is twee keer zo ontzagwekkend als ontzagwekkend.
  zondag 10 juni 2012 @ 01:58:49 #160
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112683392
Fate/Zero 23 _O_
pi_112684476
*ohayo*

* Blue_Panther_Ninja gebruikt 42" FULL HD tv als megascherm,toch wel mooi
4 jaar oude lcd monitor zelf is 19". :P

SPOILER
Vandaag testdag ,v.a 2 Juli a.s ga ik het pas officieel gebruiken!Geluid gaat nog niet via HDMI,maar dinsdag wel 3 kabels kopen. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 10-06-2012 06:30:56 ]
  zondag 10 juni 2012 @ 07:49:44 #162
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112684615
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 21:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Jij hebt natuurlijk 50". :P
Dan ben je pas op de helft :+

Maarre gaaf scherm zeg :D :D
pi_112684686
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 07:49 schreef wdn het volgende:

[..]

Dan ben je pas op de helft :+

Maarre gaaf scherm zeg :D :D
Nou als je zo iets heb gedaan
SPOILER
dan doe je wat goed. :9
  zondag 10 juni 2012 @ 08:44:54 #164
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112684837
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2012 08:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Nou als je zo iets heb gedaan
SPOILER
dan doe je wat goed. :9
10 meter hdmi voor 9 euro (maar dat was bij een zaak die die dag stopte want ze waren failliet ;) )
pi_112684887
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 08:44 schreef wdn het volgende:

[..]

10 meter hdmi voor 9 euro (maar dat was bij een zaak die die dag stopte want ze waren failliet ;) )
Dinsdag langs de Action. :P
  zondag 10 juni 2012 @ 09:37:22 #166
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112685218
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 01:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
StephenAtHome twitterde op zondag 10-06-2012 om 01:15:39 Tapioca is an underappreciated pudding. Got a lot to say about this. One of those times I hate Twitter's character limit. reageer retweet
[ afbeelding ]

2x ontzagwekkend is twee keer zo ontzagwekkend als ontzagwekkend.
Huh? Tapioca?
pi_112685397
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 09:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Huh? Tapioca?
the fuck??
  zondag 10 juni 2012 @ 09:49:40 #168
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112685400
Kuroko no Basketball _O_, dit is zo stoer dat ik nog na zit te trillen van de aflevering :7
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 10 juni 2012 @ 10:03:50 #169
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112685980
quote:
17s.gif Op zondag 10 juni 2012 09:49 schreef gniffie het volgende:
Kuroko no Basketball _O_, dit is zo stoer dat ik nog na zit te trillen van de aflevering :7
lol :P gewoon je standaard sport anime. Goed popcorn vermaak met strijdvolle conversaties tussen tegenstanders, come backs en special moves.
pi_112686288
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk dat ik niet alles van anime weet :{w
ik weet het ook niet :P

* Blue_Panther_Ninja is M:I4 aan het kijken
pi_112686304
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

ik weet het ook niet :P

* Blue_Panther_Ninja is M:I4 aan het kijken
wat een flutfilm is dat zeg...
  zondag 10 juni 2012 @ 10:51:07 #173
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112686419
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:27 schreef outcast_within het volgende:

[..]

lol :P gewoon je standaard sport anime. Goed popcorn vermaak met strijdvolle conversaties tussen tegenstanders, come backs en special moves.
Geen special moves, meer specialiteiten ;). De muziek is gewoon geniaal
pi_112686492
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:51 schreef gniffie het volgende:

[..]

Geen special moves, meer specialiteiten ;). De muziek is gewoon geniaal
Njah, Straks krijg je dat kuroko's shadowstep niet werkt bij die ene gast, dan is er crisis, lossen ze het op en winnen ze.
Special move, counter special move, counter counter special move.

Alleen hoe stop je een gast die 3 punters kan maken.
  zondag 10 juni 2012 @ 10:54:22 #175
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112686513
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:53 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Njah, Straks krijg je dat kuroko's shadowstep niet werkt bij die ene gast, dan is er crisis, lossen ze het op en winnen ze.
Special move, counter special move, counter counter special move.
Met bazige muziek en een episch gevoel. Daar doen we het voor :D
  zondag 10 juni 2012 @ 10:55:15 #176
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112686545
Met zijn horoscoop-voorspelling fucken natuurlijk
pi_112686598
quote:
6s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef gniffie het volgende:
Met zijn horoscoop-voorspelling fucken natuurlijk
Lijkt me een beetje makkelijk niet? Hee gast hier heb je een zwarte kat en ik gooi ff een ladder over je heen.
  zondag 10 juni 2012 @ 10:58:12 #178
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112686626
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 10:57 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Lijkt me een beetje makkelijk niet? Hee gast hier heb je een zwarte kat en ik gooi ff een ladder over je heen.
Ik zie het nog best gebeuren ook. Je weet het nooit met sport series :P
pi_112687084
Goedemorgen.
pi_112687222
quote:
17s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:19 schreef robin007bond het volgende:
Goedemorgen.
Goedemorgen.
  zondag 10 juni 2012 @ 11:29:30 #181
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112687283
Moggel.
pi_112687335
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moggel.
Neeeee ;(
  zondag 10 juni 2012 @ 11:37:11 #183
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_112687424
hey bro beans
pi_112687471
Kroatië speelt vandaag! 5 maal Banzai!
pi_112688696
quote:
Xaryna *O* Hallo! :W
pi_112688706
Wie heeft er trouwens zin in Osu!? :P
pi_112688742
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef Arashimashou het volgende:
Kroatië speelt vandaag! 5 maal Banzai!
Zo? :?

pi_112688862
quote:
:') toe nou...
overigens... toen ik op invoeren drukte zei het 'melding verzonden' :?
pi_112688926
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:32 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:') toe nou...
overigens... toen ik op invoeren drukte zei het 'melding verzonden' :?
Misschien dat je per ongeluk een topic report hebt gemaakt :P
pi_112688976
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Misschien dat je per ongeluk een topic report hebt gemaakt :P
Fuuuuuuck... Topic report: " :') toe nou"

:'(
pi_112689038
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Fuuuuuuck... Topic report: " :') toe nou"

:'(
_O-
pi_112689143
Maar goed, het is waarschijnlijker dat ik Bakakame gewoon een bericht heb gestuurd. Hoop ik.
pi_112689172
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, het is waarschijnlijker dat ik Bakakame gewoon een bericht heb gestuurd. Hoop ik.
Nee. Dan krijg je de melding "Bericht verstuurd" o.i.d.

Maar zo erg is het niet hoor. Kan gebeuren :P
pi_112689297
Nou oke... tijd voor een liedje...
(offtopic)
SPOILER
Ach wat... we gaan hier zo vaak offtopc :') Misschien moet ik eens het einde van Zero no Tsukaima gaan bekijken.
pi_112689419
quote:
das bOnsai :P
  zondag 10 juni 2012 @ 13:01:20 #196
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112689646
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:01 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet erg verstandig :X
Want? :?
  zondag 10 juni 2012 @ 13:03:22 #198
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112689681
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Want bijna toetsweek en veel projecten ;(
Op die manier. Oke.
  Moderator zondag 10 juni 2012 @ 13:03:55 #200
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_112689693
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Arashimashou het volgende:
Nee hoor, het was een melding aan de mods. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:04:29 #201
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112689714
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis :')
  zondag 10 juni 2012 @ 13:05:05 #202
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112689736
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis :')
Zo erg is het bij ons niet :P
pi_112689753
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee hoor, het was een melding aan de mods. :P
Oke :P Dan bied ik hierbij mijn excuses aan. Had gewoon een forum post moeten zijn.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:07:10 #204
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112689795
quote:
Niet echt. Vind het meestal wel vervelend als een team dat beter speelt, verliest. Helaas gebeurt dat ontzettend vaak met voetbal.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:08:10 #205
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112689827
Man, het lijkt wel alsof er iemand dood gegaan is, zo is de stemming hier. :P
  zondag 10 juni 2012 @ 13:08:18 #206
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112689832
quote:
Hier hopen ze dat het zo snel mogelijk voorbij is, en zijn ze blij voor Denemarken. Wel grappig opzich... onze buren (wij mogen elkaar niet echt btw) hadden een oranje vlag hangen... na de wedstrijd was deze snel verdwenen.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:09:48 #208
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112689869
Sowieso sport kijken. Ik kijk nauwelijks anime sport :).
  zondag 10 juni 2012 @ 13:11:15 #209
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112689900
Nou, links van ons woont een Moluks (?) stel en rechts van ons een Turks stel, allebei waren ze voor Nederland. Die waren best boos toen ik juichte bij de 0-1 :D Winst is inmiddels ¤22,50. Ngghh money money money :@
pi_112689902
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:09 schreef Easymodo het volgende:
Sowieso sport kijken. Ik kijk nauwelijks anime sport :).
Ik heb nog nooit een sport anime bekeken... de enige titel die ik ken is Prince of Tennis, gezien een liedje daarvan nogal vaak in niconico medleys voorkomt.
pi_112689929
Ik weet niet of ik de volgende wedstrijd wel wel zien :P
  zondag 10 juni 2012 @ 13:12:51 #212
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112689930
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nou, links van ons woont een Moluks (?) stel en rechts van ons een Turks stel, allebei waren ze voor Nederland. Die waren best boos toen ik juichte bij de 0-1 :D Winst is inmiddels ¤22,50. Ngghh money money money :@
In de jaren '40 was jij vast zo'n persoon die zijn buren verlinkte voor een gulden.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:14:18 #213
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112689968
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

In de jaren '40 was jij vast zo'n persoon die zijn buren verlinkte voor een gulden.
Absoluut niet, maar ik ga toch niet geld inzetten op winst voor Nederland als ik weet dat ze gaan verliezen? Dan kan ik net zo goed mijn geld in de kachel gooien.
pi_112689973
quote:
10s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:12 schreef AnimeFan het volgende:
Ik weet niet of ik de volgende wedstrijd wel wel zien :P
Nederland tegen Duitsland wil je niet zien? :o
  zondag 10 juni 2012 @ 13:15:04 #215
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112689990
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar ik ga toch niet geld inzetten op winst voor Nederland als ik weet dat ze gaan verliezen? Dan kan ik net zo goed mijn geld in de kachel gooien.
Kutkachel man.
pi_112689996
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kutkachel man.
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

[..]

Nederland tegen Duitsland wil je niet zien? :o
Ik ga het vast wel kijken, maar heb er niet veel vertrouwen in :P
pi_112690014
Nou, als het een kachel is die op muntjes kan branden... best een goede kachel, niet?
  zondag 10 juni 2012 @ 13:16:10 #218
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690020
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kutkachel man.
Beetje jammer, maar goed :')
pi_112690022
Kom op, het is maar een sport. Ik verwijs chagrijnige mensen graag naar mijn topic:

De teleurstelling: waarom?
pi_112690048
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Beetje jammer, maar goed :')
SPOILER
pi_112690050
Oh, en mschol:

zondag 10 juni 2012 @ 13:16:54 #222
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690051
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:15 schreef Arashimashou het volgende:
Nou, als het een kachel is die op muntjes kan branden... best een goede kachel, niet?
Misschien heb ik wel 4 briefjes van ¤5,00? Muntgeld is altijd handig :)
pi_112690071
Sowieso gokken op Nederland als het gaat om voetbal :')

Je kunt je geld nog beter in Griekse staatsobligaties stoppen.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:18:05 #224
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690082
quote:
11s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:16 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Denk dat banaan/banuit stukje maar weg. :P
pi_112690110
Sowieso gokken :')
Nederland speelde gewoon BAGGER, beter doen ze het tegen Duitsland en Portugal beter, anders verdienen we het simpelweg niet verder te komen. Willen we echt winnen met zulk slecht spel?
  zondag 10 juni 2012 @ 13:19:00 #226
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690119
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:17 schreef robin007bond het volgende:

Dat zeiden ze 2 jaar geleden ook :')
  zondag 10 juni 2012 @ 13:19:01 #227
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690123
quote:

EINDELIJK! Iemand die het snapt :') Ik gok nooit eigenlijk, of zoals dat Unibet met voetbal wedstrijden :') Dit was gewoon met collega's op't werk, allemaal ff 2.50 inleggen. :P
pi_112690138
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

EINDELIJK! Iemand die het snapt :') Ik gok nooit eigenlijk, of zoals dat Unibet met voetbal wedstrijden :') Dit was gewoon met collega's op't werk, allemaal ff 2.50 inleggen. :P
_O_

Overigens nu we het toch over Probleemwijken hebben.

pi_112690146
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

En dan is het natuurlijk het beste om gewoon te zeggen dat NL verliest... want dat doen velen niet :P
pi_112690206
Ik weet niet of dit onder probleemwijken valt... maar het past er wel tussen.
pi_112690217
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat zeiden ze 2 jaar geleden ook :')
Net alsof we het toen zo goed deden :')

Als je er een kansberekening op loslaat durf ik te wedden dat het gunstiger is om je geld in Griekse staatsobligaties te stoppen dan in een EK-potje. En dat zegt in deze tijden best wel wat.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2012 13:22:36 ]
  zondag 10 juni 2012 @ 13:23:25 #232
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690260
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

En dan is het natuurlijk het beste om gewoon te zeggen dat NL verliest... want dat doen velen niet :P
Ik samen met nog 1 collega hadden verlies voor Nederland, dus kregen we beide de helft van het totale bedrag wat er was. :P Nu lijkt het me niet realistisch dat dit gaat gebeuren, maar ik zet ook gewoon ¤2,50 in op winst voor Nederland tegen Duitsland, want hier gaat iedereen voorspellen dat Duitsland wint. Die ¤2.50 kan me niet zo veel schelen als ik die verlies, maar ik kan wel weer ¤20 binnenhalen als ze op een of andere manier zien te winnen. :P
  zondag 10 juni 2012 @ 13:23:32 #233
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690284
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:23 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen :r
Oh ik ben die tweede :')
Japans typen op Facebook :')

Sowieso foto's van anderen als profielfoto hebben op Facebook :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2012 13:24:48 ]
pi_112690313
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Japans typen op Facebook :')

Sowieso foto's van anderen als profielfoto hebben op Facebook :')
Sowieso facebook :')
  zondag 10 juni 2012 @ 13:25:06 #236
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690324
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Sowieso facebook :')
Sowieso mensen en aliens :')
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Chinees.
新倚鎢
Oh, nu je het zegt.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:25:47 #238
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690330
Niks mis met mensen die lachen om het verlies van Nederland. Ik vond het zelf ook grappig, iedereen was weer lekker chauvinistisch en allemaal hadden ze zoiets van ''oh Denemarken, die pakken we ff'', en dan vervolgens met 0-1 het veld af druipen. Moet eerlijk zeggen dat ik wel kon genieten van al die boze berichten. :P
edit: inb4 NSB bullshit.
pi_112690347
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Niks mis met mensen die lachen om het verlies van Nederland. Ik vond het zelf ook grappig, iedereen was weer lekker chauvinistisch en allemaal hadden ze zoiets van ''oh Denemarken, die pakken we ff'', en dan vervolgens met 0-1 het veld af druipen. Moet eerlijk zeggen dat ik wel kon genieten van al die boze berichten. :P
Ik ook.

Lekker Henk en Ingrid inwrijven.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:26:50 #240
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690371
quote:
NSB'er!
pi_112690373
quote:
Nepsupporters vind ik dat altijd. :') No offense.
pi_112690419
Sowieso trots zijn op je land. :')

Het is gewoon toeval dat je hier geboren bent. Je sluit geen contract of hebt zelf door rationele beslissingen dit land gekozen als geboorteland. :')
pi_112690421
伴墺くー.... ok ik geef het op... wat betekent het? :?
  zondag 10 juni 2012 @ 13:29:35 #244
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690473
quote:

2 jaar terug was het wel een goeie gok geweest anders.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:30:09 #246
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690479
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef robin007bond het volgende:

Het is gewoon toeval dat je hier geboren bent. Je sluit geen contract of hebt zelf door rationele beslissingen dit land gekozen als geboorteland. :')
Sowieso emoties hebben :')
pi_112690506
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:30 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Sowieso emoties hebben :')
Inderdaad.

Objectivisme _O_

Het leven is zo veel makkelijker als je mensen ziet als objecten om jouw doel te bereiken.
pi_112690511
quote:

Betekent niet dat je je niet verbonden kan voelen aan een land natuurlijk, en ook trots kan zijn op dat land.
pi_112690513
quote:
Op papier hadden we ook moeten winnen natuurlijk. En meestal doen we dat ook, maar ja.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:32:29 #250
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690547
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad.

Objectivisme _O_

Het leven is zo veel makkelijker als je mensen ziet als objecten om jouw doel te bereiken.
/人◕ ‿‿ ◕人\
  zondag 10 juni 2012 @ 13:32:38 #251
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690552
quote:
7s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op papier hadden we ook moeten winnen natuurlijk. En meestal doen we dat ook, maar ja.
De bal kan raar rollen, helemaal op die verneukte grasmatten daar, daar lag het volgens vele Nederlandse analytici ook aan :')
pi_112690559
quote:

Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen dat je meer binding hebt met je eigen land, alleen al door de cultuur en er op te groeien. Dan boeit het niet dat je er per toeval geboren bent. Verder heb ik overigens wel een hekel aan dat hele nationalisme. :P Maar met voetbal is het wel zo leuk.
pi_112690562
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad.

Objectivisme _O_

Oke, zo kan ie wel weer. Tijd voor je pilletje. c_/
pi_112690566
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef Klipnap het volgende:

[..]

/人◕ ‿‿ ◕人\
Madoka is een product van het grootkapitaal om de theorieën van Ayn Rand aan het plebs te indoctrineren!!!111
pi_112690577
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

De bal kan raar rollen, helemaal op die verneukte grasmatten daar, daar lag het volgens vele Nederlandse analytici ook aan :')
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof Denemarken daar geen nadeel van had. Dan heb je toch gelijke omstandigheden en maakt het geen verschil. :P
pi_112690585
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ok. Dank. :@
pi_112690587
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

_O-
  zondag 10 juni 2012 @ 13:33:57 #258
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112690588
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Madoka is een product van het grootkapitaal om de theorieën van Ayn Rand aan het plebs te indoctrineren!!!111
:o :o
pi_112690605
Bestaat er een grotere liefde dan de mogelijke liefde voor iemands vaderland?
pi_112690614
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:34 schreef Arashimashou het volgende:
Bestaat er een grotere liefde dan de mogelijke liefde voor iemands vaderland?
Ja
Ik geef geen fuck om Nederland
pi_112690626
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:34 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja
Same.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:35:50 #262
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690643
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof Denemarken daar geen nadeel van had. Dan heb je toch gelijke omstandigheden en maakt het geen verschil. :P
Ja precies, van daar ook '' :') '', want het is gewoon een smoesje om het slechte voetbal van Nederland gister te verklaren.
  zondag 10 juni 2012 @ 13:36:22 #263
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690664
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:34 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ja
QFT. Ik voel me dan ook meer Italiaans dan Nederlands, terwijl ik dat niet ben :@
pi_112690674
Ik zei mogelijke liefde he :P
pi_112690675
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen dat je meer binding hebt met je eigen land, alleen al door de cultuur en er op te groeien. Dan boeit het niet dat je er per toeval geboren bent. Verder heb ik overigens wel een hekel aan dat hele nationalisme. :P Maar met voetbal is het wel zo leuk.
Sport kijken vanuit de onderbuik :{w
pi_112690676
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

QFT. Ik voel me dan ook meer Italiaans dan Nederlands, terwijl ik dat niet ben :@
Meneer Spaghetti was het toch :P
pi_112690695
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Ik voel me met geen een nationaliteit verbonden.

Nationaliteiten :')

Mensen die dingen zeggen als: "Ik voel me echt een echte Hollander!".
pi_112690713
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik voel me met geen een nationaliteit verbonden.

Nationaliteiten :')

Mensen die dingen zeggen als: "Ik voel me echt een echte Hollander!".
Vast wel zodra je je eigen land hebt gesticht... hoe lang gaat dat nog duren? 15 jaar?
pi_112690725
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Vast wel zodra je je eigen land hebt gesticht... hoe lang gaat dat nog duren? 15 jaar?
Ik ken al iemand met een eigen land :)
SPOILER
  zondag 10 juni 2012 @ 13:38:36 #270
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690730
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Meneer Spaghetti was het toch :P
Yes! Pizza mag ook, alles beter dan gestampte wortelen, uien, aardappels en weet ik veel wat er allemaal door zit :P
pi_112690734
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hmm, ik had laatst een mindfuck om een grote artificiële leefomgeving te maken in een soort van gigantische knikkerbal.
pi_112690752
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hmm, ik had laatst een mindfuck om een grote artificiële leefomgeving te maken in een soort van gigantische knikkerbal.
Een 'knikkerbal'.... juist :7
  zondag 10 juni 2012 @ 13:40:00 #273
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690763
Robin, wij krijgen wel een redelijk hoge stand in je toekomstige rijk neem ik aan? Nepotisme, noemen ze dat toch? :7
pi_112690777
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robin, wij krijgen wel een redelijk hoge stand in je toekomstige rijk neem ik aan? Nepotisme, noemen ze dat toch? :7
Ben je mal... wij weten te veel... wij worden omgebracht :')
  zondag 10 juni 2012 @ 13:41:08 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690788
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

pi_112690797
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:39 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Een 'knikkerbal'.... juist :7

quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hmm, ik zou toch liever een alleenheerser zijn, maar misschien functioneert een aristocratie toch beter, omdat ik niet helemaal spoor.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2012 13:41:57 ]
pi_112690804
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
>1459_oh_god_meme_2_Girls_amp_a_Cup_ewww-s357x319-281267-580.jpg.html
>2_Girls_amp_a_Cup_ewww

zondag 10 juni 2012 @ 13:43:23 #278
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112690829
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

>1459_oh_god_meme_2_Girls_amp_a_Cup_ewww-s357x319-281267-580.jpg.html
>2_Girls_amp_a_Cup_ewww

Ik zocht op Google bij afbeeldingen naar ''Dear god meme'', en this is what I got:
http://www.sharenator.com/2_Girls_a_Cup_ewww/
Nee, er staat geen ranzige meuk op die website.
pi_112691091
Ik ga d'r even vandoor. Ik laat dit nog even achter.
pi_112691134
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:52 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga d'r even vandoor. Ik laat dit nog even achter.
Ciao.

Wel tof nummer. Ik heb trouwens een licentie voor dat programma :P
  zondag 10 juni 2012 @ 14:01:47 #281
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112691409
quote:
Bah, je herinnert me er aan dat ik de extra stage nog moet halen :(
  zondag 10 juni 2012 @ 14:03:14 #283
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112691440
  zondag 10 juni 2012 @ 14:10:24 #284
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112691988
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:D
pi_112692004
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef robin007bond het volgende:

Hmm, ik zou toch liever een alleenheerser zijn, maar misschien functioneert een aristocratie toch beter, omdat ik niet helemaal spoor.
_O-

Dit topic is te grappig soms.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:23:50 #287
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112692053
Oke, een hele rare vraag, maar heeft er iemand hier Toaru Majutsu no Index en/of Toaru Majutsu no Index II gezien?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:24:17 #288
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112692068
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, een hele rare vraag, maar heeft er iemand hier Toaru Majutsu no Index en/of Toaru Majutsu no Index II gezien?
Is dat met die ''only my railgun'' OP?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:25:14 #289
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112692089
Ik hoorde van mijn moeder dat er allemaal mensen naar de politie zijn gestapt over een verloren... wedstrijd.
Verder sprak ze de naam van onze favoriete dwerg als als Wesley Sleider en dacht dacht ze dat de gast die voor Denemarken gescoord heeft Deen-i heette.

Jammer dat er nu niet weer iets al Giant Killing loopt.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:25:32 #290
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112692100
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:28:40 #291
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112692181
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.
Mijn buurjongen heeft me zijn 1.5 TB HDD helemaal vol met anime, manga en films geleend voor 2 weken, hij zei dat Toaru Majutsu no Index erg goed was, dus vandaar, ik dacht ik vraag hier ff wat jullie er van vonden :P
  zondag 10 juni 2012 @ 14:31:27 #292
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112692284
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb is dat meer een spin-off, toch?
  zondag 10 juni 2012 @ 14:33:28 #293
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112692350
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Van wat ik begrepen heb is dat meer een spin-off, toch?
Klopt, Railgun is meer K-on + plot. Index is meer harem + shonen.
Allebei waren ze wel redelijk, maar niet geweldig ofzo.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:37:14 #294
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112692455
Hm, ik zal het eens een kans geven. Ik wou eigenlijk Mahou Shoujo Madoka Magika gaan kijken, maar die bewaar ik wel voor de ''mini marathon'' die ik in de zomer met wat vrienden ga houden I guess.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:40:14 #295
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112692531
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm, ik zal het eens een kans geven. Ik wou eigenlijk Mahou Shoujo Madoka Magika gaan kijken, maar die bewaar ik wel voor de ''mini marathon'' die ik in de zomer met wat vrienden ga houden I guess.
Goedzo! *O*
  zondag 10 juni 2012 @ 14:41:39 #296
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112692577
Voor alle moe-fans, dit is railgun:

Die rechter heet Saten, ik dacht eerst dat ze Satan heette :P.
  zondag 10 juni 2012 @ 14:42:56 #297
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112692616
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef Easymodo het volgende:
Voor alle moe-fans, dit is railgun:
[ afbeelding ]

Die rechter heet Saten, ik dacht eerst dat ze Satan heette :P.
Dan moet ik ook nog eens Railgun kijken :P
  zondag 10 juni 2012 @ 14:43:18 #298
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112692628
Mijn klasgenoot heeft een hond die Satan heet :') BLASPHEMY !
  zondag 10 juni 2012 @ 14:44:07 #299
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112692651
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn klasgenoot heeft een hond die Satan heet :') BLASPHEMY !
Ik zit vlakbij kluisje 666. Volgens mij gebruikt die persoon hem niet, ik zie er niemand bij.
Of misschien omdat ik op een christelijke school zit is hij expres ongebruikt :')
  zondag 10 juni 2012 @ 14:45:55 #300
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 10 juni 2012 @ 14:47:18 #301
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112692773
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2012 14:45 schreef Klipnap het volgende:
Maar wacht, Railgun en Index hebben dezelfde hoofdpersonen!
Bijna, de protagonist van Railgun is een van de main characters van Index. Index protagonist is Touma, die altijd pech heeft.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')