quote:
Hmm, ik zou toch liever een alleenheerser zijn, maar misschien functioneert een aristocratie toch beter, omdat ik niet helemaal spoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robin, wij krijgen wel een redelijk hoge stand in je toekomstige rijk neem ik aan? Nepotisme, noemen ze dat toch?
Ik zocht op Google bij afbeeldingen naar ''Dear god meme'', en this is what I got:quote:Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>1459_oh_god_meme_2_Girls_amp_a_Cup_ewww-s357x319-281267-580.jpg.html
>2_Girls_amp_a_Cup_ewww
Ciao.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:52 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga d'r even vandoor. Ik laat dit nog even achter.
Bah, je herinnert me er aan dat ik de extra stage nog moet halenquote:
Moshi moshi?quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben je mal... wij weten te veel... wij worden omgebracht
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik zou toch liever een alleenheerser zijn, maar misschien functioneert een aristocratie toch beter, omdat ik niet helemaal spoor.
Is dat met die ''only my railgun'' OP?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, een hele rare vraag, maar heeft er iemand hier Toaru Majutsu no Index en/of Toaru Majutsu no Index II gezien?
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, een hele rare vraag, maar heeft er iemand hier Toaru Majutsu no Index en/of Toaru Majutsu no Index II gezien?
Mijn buurjongen heeft me zijn 1.5 TB HDD helemaal vol met anime, manga en films geleend voor 2 weken, hij zei dat Toaru Majutsu no Index erg goed was, dus vandaar, ik dacht ik vraag hier ff wat jullie er van vondenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.
Van wat ik begrepen heb is dat meer een spin-off, toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.
Klopt, Railgun is meer K-on + plot. Index is meer harem + shonen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dat meer een spin-off, toch?
Goedzo!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm, ik zal het eens een kans geven. Ik wou eigenlijk Mahou Shoujo Madoka Magika gaan kijken, maar die bewaar ik wel voor de ''mini marathon'' die ik in de zomer met wat vrienden ga houden I guess.
Dan moet ik ook nog eens Railgun kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef Easymodo het volgende:
Voor alle moe-fans, dit is railgun:
[ afbeelding ]
Die rechter heet Saten, ik dacht eerst dat ze Satan heette.
Ik zit vlakbij kluisje 666. Volgens mij gebruikt die persoon hem niet, ik zie er niemand bij.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn klasgenoot heeft een hond die Satan heetBLASPHEMY !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |