De bal kan raar rollen, helemaal op die verneukte grasmatten daar, daar lag het volgens vele Nederlandse analytici ook aanquote:Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op papier hadden we ook moeten winnen natuurlijk. En meestal doen we dat ook, maar ja.
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen dat je meer binding hebt met je eigen land, alleen al door de cultuur en er op te groeien. Dan boeit het niet dat je er per toeval geboren bent. Verder heb ik overigens wel een hekel aan dat hele nationalisme.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso trots zijn op je land.
Het is gewoon toeval dat je hier geboren bent. Je sluit geen contract of hebt zelf door rationele beslissingen dit land gekozen als geboorteland.
Oke, zo kan ie wel weer. Tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Objectivisme
Het leven is zo veel makkelijker als je mensen ziet als objecten om jouw doel te bereiken.
Madoka is een product van het grootkapitaal om de theorieën van Ayn Rand aan het plebs te indoctrineren!!!111quote:
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof Denemarken daar geen nadeel van had. Dan heb je toch gelijke omstandigheden en maakt het geen verschil.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De bal kan raar rollen, helemaal op die verneukte grasmatten daar, daar lag het volgens vele Nederlandse analytici ook aan
Ok. Dank.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, zo kan ie wel weer. Tijd voor je pilletje.
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, zo kan ie wel weer. Tijd voor je pilletje.
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Madoka is een product van het grootkapitaal om de theorieën van Ayn Rand aan het plebs te indoctrineren!!!111
Jaquote:Op zondag 10 juni 2012 13:34 schreef Arashimashou het volgende:
Bestaat er een grotere liefde dan de mogelijke liefde voor iemands vaderland?
Ja precies, van daar ook ''quote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n onzin. Alsof Denemarken daar geen nadeel van had. Dan heb je toch gelijke omstandigheden en maakt het geen verschil.
QFT. Ik voel me dan ook meer Italiaans dan Nederlands, terwijl ik dat niet benquote:
Sport kijken vanuit de onderbuikquote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen dat je meer binding hebt met je eigen land, alleen al door de cultuur en er op te groeien. Dan boeit het niet dat je er per toeval geboren bent. Verder heb ik overigens wel een hekel aan dat hele nationalisme.Maar met voetbal is het wel zo leuk.
Meneer Spaghetti was het tochquote:Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
QFT. Ik voel me dan ook meer Italiaans dan Nederlands, terwijl ik dat niet ben
Ik voel me met geen een nationaliteit verbonden.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
QFT. Ik voel me dan ook meer Italiaans dan Nederlands, terwijl ik dat niet ben
Vast wel zodra je je eigen land hebt gesticht... hoe lang gaat dat nog duren? 15 jaar?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik voel me met geen een nationaliteit verbonden.
Nationaliteiten
Mensen die dingen zeggen als: "Ik voel me echt een echte Hollander!".
Ik ken al iemand met een eigen landquote:Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vast wel zodra je je eigen land hebt gesticht... hoe lang gaat dat nog duren? 15 jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes! Pizza mag ook, alles beter dan gestampte wortelen, uien, aardappels en weet ik veel wat er allemaal door zitquote:
Hmm, ik had laatst een mindfuck om een grote artificiële leefomgeving te maken in een soort van gigantische knikkerbal.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vast wel zodra je je eigen land hebt gesticht... hoe lang gaat dat nog duren? 15 jaar?
Een 'knikkerbal'.... juistquote:Op zondag 10 juni 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, ik had laatst een mindfuck om een grote artificiële leefomgeving te maken in een soort van gigantische knikkerbal.
Ben je mal... wij weten te veel... wij worden omgebrachtquote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robin, wij krijgen wel een redelijk hoge stand in je toekomstige rijk neem ik aan? Nepotisme, noemen ze dat toch?
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben je mal... wij weten te veel... wij worden omgebracht
quote:
Hmm, ik zou toch liever een alleenheerser zijn, maar misschien functioneert een aristocratie toch beter, omdat ik niet helemaal spoor.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robin, wij krijgen wel een redelijk hoge stand in je toekomstige rijk neem ik aan? Nepotisme, noemen ze dat toch?
Ik zocht op Google bij afbeeldingen naar ''Dear god meme'', en this is what I got:quote:Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
>1459_oh_god_meme_2_Girls_amp_a_Cup_ewww-s357x319-281267-580.jpg.html
>2_Girls_amp_a_Cup_ewww
Ciao.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:52 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga d'r even vandoor. Ik laat dit nog even achter.
Bah, je herinnert me er aan dat ik de extra stage nog moet halenquote:
Moshi moshi?quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ben je mal... wij weten te veel... wij worden omgebracht
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:41 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, ik zou toch liever een alleenheerser zijn, maar misschien functioneert een aristocratie toch beter, omdat ik niet helemaal spoor.
Is dat met die ''only my railgun'' OP?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, een hele rare vraag, maar heeft er iemand hier Toaru Majutsu no Index en/of Toaru Majutsu no Index II gezien?
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oke, een hele rare vraag, maar heeft er iemand hier Toaru Majutsu no Index en/of Toaru Majutsu no Index II gezien?
Mijn buurjongen heeft me zijn 1.5 TB HDD helemaal vol met anime, manga en films geleend voor 2 weken, hij zei dat Toaru Majutsu no Index erg goed was, dus vandaar, ik dacht ik vraag hier ff wat jullie er van vondenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.
Van wat ik begrepen heb is dat meer een spin-off, toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:25 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Heb ze gezien en het is niet dezelfde als die Klipnap bedoelt. Dat is a certain scientific Railgun, waar Misaka de hoofdrol speelt.
Klopt, Railgun is meer K-on + plot. Index is meer harem + shonen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb is dat meer een spin-off, toch?
Goedzo!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hm, ik zal het eens een kans geven. Ik wou eigenlijk Mahou Shoujo Madoka Magika gaan kijken, maar die bewaar ik wel voor de ''mini marathon'' die ik in de zomer met wat vrienden ga houden I guess.
Dan moet ik ook nog eens Railgun kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef Easymodo het volgende:
Voor alle moe-fans, dit is railgun:
[ afbeelding ]
Die rechter heet Saten, ik dacht eerst dat ze Satan heette.
Ik zit vlakbij kluisje 666. Volgens mij gebruikt die persoon hem niet, ik zie er niemand bij.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn klasgenoot heeft een hond die Satan heetBLASPHEMY !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |