Dat zeiden ze 2 jaar geleden ookquote:Op zondag 10 juni 2012 13:17 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso gokken op Nederland als het gaat om voetbal
Je kunt je geld nog beter in Griekse staatsobligaties stoppen.
EINDELIJK! Iemand die het snaptquote:Op zondag 10 juni 2012 13:17 schreef robin007bond het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EINDELIJK! Iemand die het snaptIk gok nooit eigenlijk, of zoals dat Unibet met voetbal wedstrijden
Dit was gewoon met collega's op't werk, allemaal ff 2.50 inleggen.
En dan is het natuurlijk het beste om gewoon te zeggen dat NL verliest... want dat doen velen nietquote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
EINDELIJK! Iemand die het snaptIk gok nooit eigenlijk, of zoals dat Unibet met voetbal wedstrijden
Dit was gewoon met collega's op't werk, allemaal ff 2.50 inleggen.
Net alsof we het toen zo goed dedenquote:
Ik samen met nog 1 collega hadden verlies voor Nederland, dus kregen we beide de helft van het totale bedrag wat er was.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En dan is het natuurlijk het beste om gewoon te zeggen dat NL verliest... want dat doen velen niet
Japans typen op Facebookquote:Op zondag 10 juni 2012 13:23 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mensen
Oh ik ben die tweede
Sowieso facebookquote:Op zondag 10 juni 2012 13:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Japans typen op Facebook
Sowieso foto's van anderen als profielfoto hebben op Facebook
Ik ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Niks mis met mensen die lachen om het verlies van Nederland. Ik vond het zelf ook grappig, iedereen was weer lekker chauvinistisch en allemaal hadden ze zoiets van ''oh Denemarken, die pakken we ff'', en dan vervolgens met 0-1 het veld af druipen. Moet eerlijk zeggen dat ik wel kon genieten van al die boze berichten.
NSB'er!quote:Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Niks mis met mensen die lachen om het verlies van Nederland. Ik vond het zelf ook grappig, iedereen was weer lekker chauvinistisch en allemaal hadden ze zoiets van ''oh Denemarken, die pakken we ff'', en dan vervolgens met 0-1 het veld af druipen. Moet eerlijk zeggen dat ik wel kon genieten van al die boze berichten.
edit: inb4 NSB bullshit.
Nepsupporters vind ik dat altijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis
Geen ideequote:Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef Arashimashou het volgende:
伴墺くー.... ok ik geef het op... wat betekent het?
2 jaar terug was het wel een goeie gok geweest anders.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:17 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso emoties hebbenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso trots zijn op je land.
Het is gewoon toeval dat je hier geboren bent. Je sluit geen contract of hebt zelf door rationele beslissingen dit land gekozen als geboorteland.
Inderdaad.quote:
Betekent niet dat je je niet verbonden kan voelen aan een land natuurlijk, en ook trots kan zijn op dat land.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso trots zijn op je land.
Het is gewoon toeval dat je hier geboren bent. Je sluit geen contract of hebt zelf door rationele beslissingen dit land gekozen als geboorteland.
Op papier hadden we ook moeten winnen natuurlijk. En meestal doen we dat ook, maar ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
edit: inb4 NSB bullshit.
/人◕ ‿‿ ◕人\quote:Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Objectivisme
Het leven is zo veel makkelijker als je mensen ziet als objecten om jouw doel te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |