Zo erg is het bij ons nietquote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis
Okequote:Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een melding aan de mods.
Niet echt. Vind het meestal wel vervelend als een team dat beter speelt, verliest. Helaas gebeurt dat ontzettend vaak met voetbal.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis
Hier hopen ze dat het zo snel mogelijk voorbij is, en zijn ze blij voor Denemarken. Wel grappig opzich... onze buren (wij mogen elkaar niet echt btw) hadden een oranje vlag hangen... na de wedstrijd was deze snel verdwenen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog nooit een sport anime bekeken... de enige titel die ik ken is Prince of Tennis, gezien een liedje daarvan nogal vaak in niconico medleys voorkomt.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:09 schreef Easymodo het volgende:
Sowieso sport kijken. Ik kijk nauwelijks anime sport.
In de jaren '40 was jij vast zo'n persoon die zijn buren verlinkte voor een gulden.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Nou, links van ons woont een Moluks (?) stel en rechts van ons een Turks stel, allebei waren ze voor Nederland. Die waren best boos toen ik juichte bij de 0-1Winst is inmiddels ¤22,50. Ngghh money money money
Absoluut niet, maar ik ga toch niet geld inzetten op winst voor Nederland als ik weet dat ze gaan verliezen? Dan kan ik net zo goed mijn geld in de kachel gooien.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In de jaren '40 was jij vast zo'n persoon die zijn buren verlinkte voor een gulden.
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In de jaren '40 was jij vast zo'n persoon die zijn buren verlinkte voor een gulden.
Nederland tegen Duitsland wil je niet zien?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:12 schreef AnimeFan het volgende:
Ik weet niet of ik de volgende wedstrijd wel wel zien
Kutkachel man.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar ik ga toch niet geld inzetten op winst voor Nederland als ik weet dat ze gaan verliezen? Dan kan ik net zo goed mijn geld in de kachel gooien.
quote:
Ik ga het vast wel kijken, maar heb er niet veel vertrouwen inquote:Op zondag 10 juni 2012 13:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Nederland tegen Duitsland wil je niet zien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heb ik wel 4 briefjes van ¤5,00? Muntgeld is altijd handigquote:Op zondag 10 juni 2012 13:15 schreef Arashimashou het volgende:
Nou, als het een kachel is die op muntjes kan branden... best een goede kachel, niet?
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:16 schreef AnimeFan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk dat banaan/banuit stukje maar weg.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |