Lijkt me een beetje makkelijk niet? Hee gast hier heb je een zwarte kat en ik gooi ff een ladder over je heen.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:55 schreef gniffie het volgende:
Met zijn horoscoop-voorspelling fucken natuurlijk
Ik zie het nog best gebeuren ook. Je weet het nooit met sport seriesquote:Op zondag 10 juni 2012 10:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje makkelijk niet? Hee gast hier heb je een zwarte kat en ik gooi ff een ladder over je heen.
Xarynaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben vandaag versierd door twee ongeveer 5- of 6-jarige jongetjes.
Zo?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef Arashimashou het volgende:
Kroatië speelt vandaag! 5 maal Banzai!
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat je per ongeluk een topic report hebt gemaaktquote:Op zondag 10 juni 2012 12:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]toe nou...
overigens... toen ik op invoeren drukte zei het 'melding verzonden'
Fuuuuuuck... Topic report: "quote:Op zondag 10 juni 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien dat je per ongeluk een topic report hebt gemaakt
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuuuuuuck... Topic report: "toe nou"
Nee. Dan krijg je de melding "Bericht verstuurd" o.i.d.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, het is waarschijnlijker dat ik Bakakame gewoon een bericht heb gestuurd. Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach wat... we gaan hier zo vaak offtopcMisschien moet ik eens het einde van Zero no Tsukaima gaan bekijken.
das bOnsaiquote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die manier. Oke.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Want bijna toetsweek en veel projecten
Nee hoor, het was een melding aan de mods.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, het is waarschijnlijker dat ik Bakakame gewoon een bericht heb gestuurd. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |