Xarynaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben vandaag versierd door twee ongeveer 5- of 6-jarige jongetjes.
Zo?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:39 schreef Arashimashou het volgende:
Kroatië speelt vandaag! 5 maal Banzai!
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien dat je per ongeluk een topic report hebt gemaaktquote:Op zondag 10 juni 2012 12:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]toe nou...
overigens... toen ik op invoeren drukte zei het 'melding verzonden'
Fuuuuuuck... Topic report: "quote:Op zondag 10 juni 2012 12:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien dat je per ongeluk een topic report hebt gemaakt
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Fuuuuuuck... Topic report: "toe nou"
Nee. Dan krijg je de melding "Bericht verstuurd" o.i.d.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, het is waarschijnlijker dat ik Bakakame gewoon een bericht heb gestuurd. Hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach wat... we gaan hier zo vaak offtopcMisschien moet ik eens het einde van Zero no Tsukaima gaan bekijken.
das bOnsaiquote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die manier. Oke.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Want bijna toetsweek en veel projecten
Nee hoor, het was een melding aan de mods.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Arashimashou het volgende:
Maar goed, het is waarschijnlijker dat ik Bakakame gewoon een bericht heb gestuurd. Hoop ik.
Zo erg is het bij ons nietquote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis
Okequote:Op zondag 10 juni 2012 13:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een melding aan de mods.
Niet echt. Vind het meestal wel vervelend als een team dat beter speelt, verliest. Helaas gebeurt dat ontzettend vaak met voetbal.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, hebben jullie ervaring met ouders die chagrijnig zijn omdat Nederland gister een blikje whoop-ass over hun heen kreeg? Mijn moeder haalde blijkbaar 5 minuten na de wedstrijdjes de vlaggetjes na binnen en ging vervolgens de rest van de avond met een chagrijnig hoofd op de bank naar ''Schnitzel paradijs'' zitten kijken. En mijn oom, vader en ik maar trollen in huis
Hier hopen ze dat het zo snel mogelijk voorbij is, en zijn ze blij voor Denemarken. Wel grappig opzich... onze buren (wij mogen elkaar niet echt btw) hadden een oranje vlag hangen... na de wedstrijd was deze snel verdwenen.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb nog nooit een sport anime bekeken... de enige titel die ik ken is Prince of Tennis, gezien een liedje daarvan nogal vaak in niconico medleys voorkomt.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:09 schreef Easymodo het volgende:
Sowieso sport kijken. Ik kijk nauwelijks anime sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |