20-30 episodes kun je overslaan. Dat is Garlic Jr en.... niet zo heel boeiend. Al helemaal niet omdat het is gebaseerd is op een film.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DB begin ik niet maar aan om het te herkijken teveel episodes
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
DB begin ik niet maar aan om het te herkijken teveel episodes
Kijk dan DB Kai,heeft helemaal geen fillers is op HD en maar 98 eps!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
20-30 episodes kun je overslaan. Dat is Garlic Jr en.... niet zo heel boeiend. Al helemaal niet omdat het is gebaseerd is op een film.
De muziek van DB kai is inferieur aan de originele soundtrack.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Kijk dan DB Kai,heeft helemaal geen fillers is op HD en maar 98 eps!!
Kan je niet lezen??quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
De muziek van DB kai is inferieur aan de originele soundtrack.
98 episodes? wtf
GEEN FUCKING FILLERS,vandaar 98 eps!!!quote:A remastered version of Dragon Ball Z that adheres more to the manga's story. This version includes newly recorded dialog by the original voice actors, new sound effects, new OP/ED sequences, and a brand new HD video transfer.
Oooh wat fel! Maar ik hou wel van een paar fillers... Piccolo die gaat autorijden:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kan je niet lezen??
[..]
GEEN FUCKING FILLERS,vandaar 98 eps!!!
Dat is inclusief fillers!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:58 schreef Arashimashou het volgende:
Bovendien, het origineel heeft 291 (Tweehonderdeenennegentig) afleveringen... Dat naar 98 brengen... dat kunnen niet alleen fillers zijn imo...
Same here, doei!quote:
Mee eens!maar wel enorme hongerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Same here, doei!
Avondeten heb ik helaas niet op tijd klaar kunnen maken, dat komt na de wedstrijd wel
Ik 2-0! Gaat soberzo niet meer doorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat ze groepsfase niet zouden halen. Ik heb NL-Denemarken op 1-2 gezet, en nu maar hopen dat ik daar geen spijt van krijg.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn hond had er iig zin in!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef mschol het volgende:
dat ze mogen verliezen, zo gauw mogelijk uit deze poppenkast
Enige voordeel is dat die rare reclame van C1000 weg is als ze eruit liggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:56 schreef mschol het volgende:
dat ze mogen verliezen, zo gauw mogelijk uit deze poppenkast
eigenlijk had ik wel verwacht dat ze makkelijk konden winnen, waarom zijn ze anders 2de op het wk geworden en staan ze ergens in de top 5 van de fifalijstquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Haha hoppa, alleen met deze wedstrijd al 17.50 verdiend. Tikt lekker aan hoor. Ik roep dit al 3 weken, maar Nederland haalt de groepsfase gewoon niet. Als ze het wel doen vreet ik mijn schoen op
Egoïstische spelers!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk had ik wel verwacht dat ze makkelijk konden winnen, waarom zijn ze anders 2de op het wk geworden en staan ze ergens in de top 5 van de fifalijst
koop de humble bundle dealquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eens kijken wat ik met mijn ¤17,50 ga doen..![]()
![]()
In een potje stoppen, op dat potje een etiket met daarop: "Dit geld heb ik verdiend met de weddenschap dat Nederland niet door de groepsfase heen zou komen." En dan altijd meenemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Eens kijken wat ik met mijn ¤17,50 ga doen..![]()
![]()
1. Kansen niet benut.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk had ik wel verwacht dat ze makkelijk konden winnen, waarom zijn ze anders 2de op het wk geworden en staan ze ergens in de top 5 van de fifalijst
JA! Dat doe ik, als ik er bijvoorbeeld 50 cent van uitgeef zeg ik ''heb ik verdiend met de weddenschap dat Nederland niet zou winnen van Denemarken!'' :"Dquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
In een potje stoppen, op dat potje een etiket met daarop: "Dit geld heb ik verdiend met de weddenschap dat Nederland niet door de groepsfase heen zou komen." En dan altijd meenemen.
Ik ben altijd voor Robben... FC Bedum ftw!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Robben met zijn moeilijke hoofd altijd.. Dat is echt representatief voor het Nederlands kampioen. Ze zijn wel kampioen, in hun eigen hoofd dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou goed, buiten Nederland ben ik ook voor Kroatië... en een beetje voor Duitsland (Duitsland altijd +1, behalve als het om de EU gaat)
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:
In principe... als Nederland wint van Duitsland en Portugal... is er niks aan de hand.Vergeet het maar. Alleen in 1940 was de Nederlandse Defensie slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou goed, buiten Nederland ben ik ook voor Kroatië... en een beetje voor Duitsland (Duitsland altijd +1, behalve als het om de EU gaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |