Jij bent een van de weinigen die 'de topic' gebruikt. Dat is ook correct, maar weinig mensen schrijven het goed.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
Laat Nappert niet de nieuwe topic openen plox.
Ik heb Chatman nog steeds op MSN. Mijn vrienden en ik werden daar altijd zo melig vanquote:
Leuk he, maar ik ben dan wel weer zo inconsequent om HET so te zeggen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent een van de weinigen die 'de topic' gebruikt. Dat is ook correct, maar weinig mensen schrijven het goed.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Chatman nog steeds op MSN. Mijn vrienden en ik werden daar altijd zo melig van
Van mijn ouders mocht ik Chatman nooit toevoegen, omdat ze dachten dat het een pedo was. Dat terwijl het gewoon een bot was
Hij had het wel altijd over kroketten..quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb Chatman nog steeds op MSN. Mijn vrienden en ik werden daar altijd zo melig van
Van mijn ouders mocht ik Chatman nooit toevoegen, omdat ze dachten dat het een pedo was. Dat terwijl het gewoon een bot was
Gevoelsmatig gaat het bij mij klagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Leuk he, maar ik ben dan wel weer zo inconsequent om HET so te zeggen.
En over Patty Brard.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij had het wel altijd over kroketten..
Mijn jeugd wat doe jequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij had het wel altijd over kroketten..
Is dat zo dan? Hoe oud zijn jullie danquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gelukkig![]()
Wie is hier de oudste eigenlijk... Sinterklaas is de oudste met 22?
Goh nu voel ik me oud als je het zo zegt, ik ben pas 18..quote:
Zit iemand daar op te Googlen, komt hij/zij op dit topic uitquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Shotacon ni lolicon sinterklaas-san
Ja ik zag het, was even aan het terug lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Confessions...
Hoe doe jij dat met soppen en ouders?
Klipnap en ik zijn 16.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo dan? Hoe oud zijn jullie dan?
Ik ben 25quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:58 schreef Arashimashou het volgende:
Oh gelukkig![]()
Wie is hier de oudste eigenlijk... Sinterklaas is de oudste met 22?
Eind juni ben ik pas 16quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klipnap en ik zijn 16.
Maus is 18.
Repelsteeltju is 20 volgens mij?
quote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
Dus je bent 18?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
Geboren in het vijfde jaar van Heisei.
De op 2 na laatste jaar van Showa(1987)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:
Geboren in het vijfde jaar van Heisei.
Klopt,altijd!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Duurt even voor de Track&Trace codes werken.
Succes.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Over pubers gesproken, ik ga mijn hond uitlaten in de stromende regen. Doen jullie ff rustig aan zodat ik niet zo veel terug hoef te lezen?
Klopt,kijk maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op een mix tussen the flash en tux... oid
Ik ben ook twintig volgens mij.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Repelsteeltju is 20 volgens mij?
Nee over 2 dagen 13! Dus meer 13 dan 12 hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Animefan je bent toch niet echt 12
17 toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ben ook twintig volgens mij.
Jongste fokker ooitquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee over 2 dagen 13! Dus meer 13 dan 12 hoor
wdn is echt 35 ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Easymodo het volgende:
cake, wdn en mschol zijn ook een stuk ouder volgens mij.
Oh, ben zelf 22.
Ik zit op fok sinds mijn 14equote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op mijn 12e had ik dit account volgens mij ook al
Dan krijg je hetzelfde probleem als met dat rijtje MALs in de OP. Wie is deze?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef robin007bond het volgende:
Weet je wat me overigens tof lijkt? Gewoon zo'n Google spreadsheet met daarop onze usernames en wat we persoonlijk nieuwkomers zouden aanbevelen e.d.
Toen zat ik al op 4chan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit op fok sinds mijn 14e
Dat denk ik niet, want die gaan niet de moeite doen om hun smaak in zo'n sheet te doen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dan krijg je hetzelfde probleem als met dat rijtje MALs in de OP. Wie is deze?
/b/ is de harde realiteitquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Toen zat ik al op 4chan.
inb4 underageb&
Dan is de realiteit wel heel gay (letterlijk)quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
/b/ is de harde realiteit
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
/b/ is de harde realiteit
Maar wel de moeite doen om een MAL aan te maken?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want die gaan niet de moeite doen om hun smaak in zo'n sheet te doen.
Uh. Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar wel de moeite doen om een MAL aan te maken?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dan is de realiteit wel heel gay (letterlijk)
Op niks. Het is gewoon een lijstje om mensen te trollen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh handig, maar waar is het op gebaseerd?
Omegle.comquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
Is maus al terug met z'n hond?
Heeft iemand nog een goede chatbot, gewoon site based?
Ho, er zijn genoeg spambots daar hoor.quote:
Doe eensquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ho, er zijn genoeg spambots daar hoor.
Het is leuk om bij interests 'anime' te tikken. Vaak heb je dan best leuke gesprekken.
Dat is toch niet erg?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:28 schreef AnimeFan het volgende:
Kut ik praat nu met iemand uit Engeland ofzo nadat ik anime intypte
quote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like Anime.
You: Hey!
Stranger: Hii~
You: What's your favorite anime?
Stranger: I have so many but let's say Inazuma eleven, Deadman wonderland, Durarara, khr and Kuroshitsuji
Stranger: and many many others
Stranger: How about you+
Stranger: =
Stranger: ?
You:
You: Legend of the Galactic Heroes, Clannad ~AS~, Neon Genesis Evangelion
Stranger: Sounds cool
You: Sorry, but your taste is too shit for me. I need to talk with people that are at the same level as me
Rizelmine is een lolicon anime!!quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:
RECOMMENDATIONS FOR ANOTHER
PICO TO CHICO
Small towns with big secrets. Horror series that show how terrifying normal school kids can turn out to be when pushed to their limits by the darkest horrors their towns have to offer. Both also have themes of cyclical repetition, with Another's events happening year after year and Pico to Chico repeating the same summer over and over again.
Rizelmine stond er ook tussen: "Small town, big secrets"
* AnimeFan leftquote:Stranger: Fave anime?
You: higurashi
Stranger: Ah. That's a good one. Mine's probably either Clannad or Death Note
You: nice
Ga snel Ojamajo Doremi kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee over 2 dagen 13! Dus meer 13 dan 12 hoor
Inderdaad, ze hebben recommendations eruit gehaald met die titels erbovenquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rizelmine is een lolicon anime!!
Hmmmm, is dat zo.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Rizelmine is een lolicon anime!!
Thnx maar ik ben eigenlijk niet 12quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ga snel Ojamajo Doremi kijken![]()
(Dat deed ik ook op mijn twaalfde)
OH NEE. JIJ HEBT NIET ZOJUIST DURARARA!!! 'shit' GENOEMD!quote:
Geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DJ Sharpnel, dj 100000, scotch egg, m1ndy, dj schwarzenegger
Allemaal leuke japanse beatmuziek
Voor vrolijkere happy zooi: 047, unMOMENT, sonic coaster pop, mosiac.wav
Ahhquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:32 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Thnx maar ik ben eigenlijk niet 12.
Dat zei ik alleen maar zodat je me niet te oud vond
Moemoequote:Op donderdag 7 juni 2012 22:34 schreef Arashimashou het volgende:
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like Ani.ME.
Your conversational partner has disconnected.
Nou moe....
Koekje van eigen deeg voor mijquote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like anime.
Stranger: hi
You: What kind of anime do you like?
Stranger: every kind that isn't moe
You: Ok, you're approved
You: So many people with shit taste here
Stranger: please tell me what good taste is
You: Legend of the Galactic Heroes, Neon Genesis Evangelion
You: What is your definition of 'moe'? Would you consider Clannad moe?
Stranger: noe
Stranger: no
Stranger: clannad is forced drama
You: Hmm, I liked it to be honest.
Stranger: sorry to tell you that your taste is pretty shitty
Heb em ondertussen 4x live gezienquote:
JA IK IS TERUG.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
Is maus al terug met z'n hond?
Heeft iemand nog een goede chatbot, gewoon site based?
Peek-a-chuquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
JA IK IS TERUG.
Zeiknat.
[ afbeelding ]
Die happy zooi wat je gepost had kon ik niet.... Maar is niet echt "happy hardcore". Weet je nog een paar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb em ondertussen 4x live gezien
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:
You: Hi
Stranger: Hey
You: What kind of anime do you like
Stranger: Different kinds. depends on the plot and also the art.
You: Do you like madoka?
Stranger: hm i dont think ive ever watched that one before.
You: MustwatchQB stares into your SOUL
You: Boku no Pico is also very fine art
Stranger: oh i like boku no pico!
You: Especially the car scene!
Stranger: haha omg yes c: have you seen the other ones ? c:
You: Coco is soo hot
You: I have a body pillow of him
You: And on the other side pico
Stranger: o.o omg you do? thats awesome! and yes i like all of them. their just so cute c:
You: Inwish i was mokkun
Een kenner!
You and the stranger both like anime.
Stranger: wich anime u like?:D
You: Legend of the Galactic Heroes, Neon Genesis Evangelion and I liked Clannad ~After Story a lot
You: You?
Stranger: ohh theres too many XDD
You: Call some..
You: I'm getting curious.
Stranger: bleach, deadman wonderland, naruto, devil may cry, darker than black, one piece, rainbow, yamato nadeshiko henge.....etc xD
You: Ok...
You: I have to tell you this, sorry.
You: Your taste is called 'shit'. Especially in comparison with the great preferences that I was born with. Don't feel forced, but I would recommend you EVA. I hope that it will redefine your taste
Deze vind ik tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb em ondertussen 4x live gezien
uhhhquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die happy zooi wat je gepost had kon ik niet.... Maar is niet echt "happy hardcore". Weet je nog een paar?
Die heb ik als DJ een keer gedraaid op het kerstbal op het eind, iedereen smeerde hem naar buitenquote:
Thanks, loli ripe en YMCK kon ik alquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uhhh
loli ripe, ISOpussy, rymdreglage, DAT politics, YMCK
In mijn "happy" bui vind ik hem tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die heb ik als DJ een keer gedraaid op het kerstbal op het eind, iedereen smeerde hem naar buiten
Gewoon een beetje similar artists op last.fm kijken ookquote:
Daar kom ik dus nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een beetje similar artists op last.fm kijken ook
hier ook, zouden we elkaar tegenkomen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
Oke.... Rollllling... interests: anime en fok.
Hier ook nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fok slaat niet aan als interest
FOK! wel,quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Fok slaat niet aan als interest
Darker Than Black is eigenlijk behoorlijk goed...quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb weer iemand met shit taste.
[...]
Stranger: bleach, deadman wonderland, naruto, devil may cry, darker than black, one piece, rainbow, yamato nadeshiko henge.....etc xD
You: Ok...
You: I have to tell you this, sorry.
You: Your taste is called 'shit'. [...]
Flevoland?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:44 schreef Arashimashou het volgende:
You: I'm currently on the biggest artificial island in the world
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, maar op Bleach moet ik gewoon een gepaste reactie geven.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Darker Than Black is eigenlijk behoorlijk goed...
[..]
Flevoland?
Klopt, maar niet goed genoeg om de rest te compenseren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Darker Than Black is eigenlijk behoorlijk goed...
Die had ik net ookquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
Stranger: Your waifu is a slut
Stranger: ahaha~
sssst, verpest het nou nietquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Was dat geen schiereiland of zoiets?
Ik herkende het directquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
You: /人 ◕ ‿‿ ◕ 人\
Stranger: HAHA KLIPNAP
Stranger: :")
You: Wut
You: Wie ben jij
You: :L
Stranger: Mauskoekwaus :")
You:
Stranger: Oke
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
You:
Dat was mijn acht voor Engels verleden jaar ook niet toen ik zakte... smaak is geen rekensom.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar niet goed genoeg om de rest te compenseren.
Hier wacht ik nog opquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:50 schreef Klipnap het volgende:
You:
HAHAHAquote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: Hey
You: So.. what kind of anime do you like?
Stranger: Cowboy Bebop, Neon Genesis Evangelion, Gintama etc
Stranger: you?
You: Good, good!
You: I like NGE a lot
Stranger: Is your name Robin?
You: Yes.
Stranger:
You: HAHAHA
You:!!
You: gr gr Henk
Stranger: gr gr Gerda
Stranger: LOL
You: hihi, gerda
You: bent u mijn buurVROUW?
Stranger: :3
Aan de ene kant grappig, maar zo heb ik nooit het braafste jongetje van de klas gezien.quote:
quote:You and the stranger both like anime.
You: Hey
You: So...
You: What's your favorite anime?
Stranger: Death note , Ouran High School host club or Bleach how about you?
Stranger: theres others but there my top 3
You: Ah, it's fine.
You: Do you know about the dutch online community FOK!?
You: If you don't, nevermind my question
Stranger: yeah some guy kept spamming me with it before xD
You: Haha, seriously?
You: What kind of guy was he? Hahaha
Stranger: Idk he kept typeing FOK? over and over I was quite confused xD
You: Wow, what a weird guy.
You: Did he or she talk about Boku no Pico?
Stranger: no just FOK
You: Hmm, confusing for you.
Stranger: but you've cleared it up for me thanks
You: Haha, you're welcome.
You: I'm going to do something else
You: Bye!
Stranger: bye
You have disconnected.
wutquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:
Haha, wij zijn als FOK! bekend op Omegle
[..]
Huh, hoezo?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:07 schreef Arashimashou het volgende:
Robin moet wel een heel goed gesprek hebben zeg.
Helaas.quote:
Vandaar... maar als jullie dr niet meer opzitten....quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas.
Ik zit nu weer op mobiel en moet zo naar bed. Uiteraard slaap ik niet en zit ik met mijn mobieltje onder de dekens.
Inderdaad..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:08 schreef Easymodo het volgende:
Meeste mensen hebben echt shit smaak. Het is niet eens grappig.
Mjaquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Most of humanity is a disgrace to humanity? Somehow that makes sence.
Je mist de zelfspot volgens mij. Laat me het aanwijzen.quote:
quote:Sence: This is how idiots spell sense, since they have no sense, they can't fucking spell it.
Nee, ik vond gewoon de samenvoeging van die twee zinnen grappig. Dat met 'sence' zag ik wel, maar ik dacht gewoon aan een typfout.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je mist de zelfspot volgens mij. Laat me het aanwijzen.
[..]
je "moet zo naar bed"?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas.
Ik zit nu weer op mobiel en moet zo naar bed. Uiteraard slaap ik niet en zit ik met mijn mobieltje onder de dekens.
Mschol! Naar bed! Nu!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
je "moet zo naar bed"?
tis wel een hele tijd terug dat iemand dat tegen mij zij (behalve ikzelf dan)
Spy mode op little girlsquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:23 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Niet dat ik dat echt zou doen
WINNING!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spy mode op little girls
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spy mode op little girls
quote:Stranger: hihihihihi3qp{GHtr;rguteogtsp;p[g[]\
Stranger: hr
Stranger: rgiuoiugipg
Stranger: hiih
Stranger: hihiih
You: what?
Stranger: hi.
You: is dat a translation? o.o
Stranger: kinda
You: sbahjasbuaaojioiasjoiauhiu
You: what did i just say?
Stranger: HOW DARE YOU
Stranger: YOU JUST CALLED MY MOTHER A MAN
Stranger: >;[
Stranger: ..................................... ..........................._,-~"¯¯"~-,
.................................................. ................__„-~"¯¯:::,-~~-,_::::"-
.................................................. ..........„~"¯::::::::::::::"::::::::::::::::::::::\
.................................................. .__„„„-"::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,
..........................................__-~"::,-':::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::~-,
..........................._______~"___-~"::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::: :: :::::::::::"-,
......................,~"::::::::::::::¯¯::::::::: ::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,: |
....................:/:::::::::::::::::__-~":::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::_,-~":'\'-,:\:|:\|::\|\::\:|
...................,'::::::::,-~~"~"_::',::|::::::::::::::::::::::::::::::::::: :: :::,~ ':\'-,::',"-\::'':"::::::::\|:|/
..............._,-'"~----":::/,~"¯"-:|::|::|:::::::::::::::::::::::::::::::::::,~"::\'-,:\;;'-';;;;;;;;;;;,-'::\::|/
............,-'::::::::::::::::'-\~"O¯_/::,'::|:::::::::::::::::::::::::::::::::,-',::\'-,:|::";;;;;;;;;;;;,-':\:'-,::\
............|:::::::::::::::::-,_'~'::::,-'::,':::::::::::::::::::::::::::::,-':\'-,:\'-,';;';;;;;;;;;;;;;,-':\:::'\-,|''
............|::,-~"::::::::::::::"~~":::,-'::::::::::::::::::::::::_,-~':\'-,|:"'";;;;;;;;;;;;;;,-'¯::'-,:',\|
.........../::/::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::_,„-~"¯\:\'-,|;''-';;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'--,::\-:\:\|
........./::::|:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::,-';;'-';;;;',/;\/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-,|:::\-,:|\|..\|
......./:::::::\:::::::::::::::::::::::::::::::::::::,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-~'''("-,\:::|\:|::''
......,':::::::,'::::::::::::::::::::::::::::::::: :,-'/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,--'::::::/"~'
.....,'::::::::|:::::::::::::::::::::::::::::,„-~"::|;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'::::::::,'::::/
..../:::::::::|:::::::::::::„---~~""¯¯¯::',:::::,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,'::::::::: :: |_,-'
..,'::::::::::::",:,-~"¯::::::::"-,::::::::::|:::/;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,':::::::|::::,'
./:::::::::::::::|:::::::::::::::::::"-,:::::::\:::|¯¯¯"""~-,~,_/::::::::,':::/
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,_::|::\: : : : : : |: : \::::::::/:/
::::::::::::::::::::::::::::::",:::::::::::::"-':::\: : : : : : |: : :\::::::\ FUCK YOU I'M A T-REX!!!!!!!!!!!
::::::::::::::::::::::::::::::::",:::::::::::::: ::::\: : : : : : \: : : |:::::;;\
::::::::::::::::::"-,:::::::::::::::",:::::::::::::::/|\ ,: : : : : : : |::::,'/|::::|
:::::::::::::::::::::"-,:::::::::::::::"-,_::::::::::\|:/|,: : : : : : : |::: |'-,/|:::|
::::::::::::::::::::::::"~-,_::::::::::::::"~-,_:::"-,/|/\::::::::::: \::: \"-/|::|
:::::::::::::::::::::::::::::::"~-,__:::::::::::',"-,:::"_|/\:|\: : : : \::\":/|\|
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,_:::::\:::\:::"~/_:|:|\: : : '-,\::"::,'\
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"-,_:'-,::\:::::::"-,|:||\,-, : '-,\:::|-'-„
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::,-,'"-:"~,:::::"/_/::|-/\--';;\:::/: ||\-,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :/...'-,::::::"~„::::"-,/_:|:/\:/|/|/|_/:|
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: |......"-,::::::::"~-:::::""~~~"¯:::|
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: |........."-,_::::::::::::::::::::::::::::/
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::\ .............."~--„_____„„-~~"
zoals...?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:35 schreef robin007bond het volgende:
Dat tienermoeders programma op SBS6.
De namen van het gros van die tienermoeders
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:35 schreef robin007bond het volgende:
Dat tienermoeders programma op SBS6.
De namen van het gros van die tienermoeders
What what??quote:
Ik kijk regelmatig RTL en SBSquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
RTL/SBS-troep. Het is beter voor je vertrouwen in de menselijkheid als je er niet naar kijkt.
Saritha.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals...?
doet mij trouwens denken aan een ander programma dat ik zag op tv..
iets over een stel waarbij het kind voordat het geboren wordt al uit huis geplaatst wordt (uitbuik plaatsing noemde ze het daar)
gewoon china praktijken
RTL Nieuws en RTL.Z gaan nog wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
RTL/SBS-troep. Het is beter voor je vertrouwen in de menselijkheid als je er niet naar kijkt.
Hart van Nederland.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Easymodo het volgende:
RTL Z
RTL nieuws gaat, maar blijkbaar is het weer zo spannend dat ze er een reclameblok voor ingooien.
Geweldig ja, maar geen 2e seizoen met een goeie reden, helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef AnimeFan het volgende:
Probleemwijken op SBS, dat was pas kwaliteit.
Dat vond ik idd een geniale seriequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef AnimeFan het volgende:
Probleemwijken op SBS, dat was pas kwaliteit.
Na de uitzendingen is een huis aangevallen (van die pedofiel) die vervolgens zelfmoord pleegde, en die gast uit groningen pleegde (eentijdje) na de uitzending ook zelfmoord...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat vond ik idd een geniale serie
Mag best een vervolg van komen
Ik kijk geen tv,zit 90% van de dag bij mijn desktop of PS3.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
WAT BEN JIJ EEN BAASquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv,zit 90% van de dag bij mijn desktop of PS3.
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na de uitzendingen is een huis aangevallen (van die pedofiel) die vervolgens zelfmoord pleegde, en die gast uit groningen pleegde (eentijdje) na de uitzending ook zelfmoord...
Denk niet dat ze het daarna nog aandurfden
Geef niks!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef .Cake. het volgende:
Jullie zijn verslaafd aan FOK!ken dunkt me. Anderhalf topic in slechts een paar uur tijd...
Potver,nog steeds niet!quote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
ach, de extreemste gevallen worden eruit gepikt..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt vreselijk.
Mijn geloof in de democratie brokkelt dan steeds verder af.
bij mij heeftie wel m'n pakketje gevonden, maar de aflevertijd is onbekend, waarschijnlijk zaterdag dus, en uitgerekend dan ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geef niks!!
[..]
Potver,nog steeds niet!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.
Ik krijg laatst van een meisje te horen: "Je bent een leuke, gezellige en aardige jongen, maar soms een beetje arrogant.".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
Elitaire otaku's hier![]()
Bij Bij Ons In De PC zouden jullie niet misstaan.
Kijk, bij dat soort mensen moet je zorgen dat ze geen nageslacht kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg laatst van een meisje te horen: "Je bent een leuke, gezellige en aardige jongen, maar soms een beetje arrogant.".
Precies ook de reden dat ik het helemaal niet kon vinden met de mensen van mijn krantenwijkje toen. Als ik dan minachtend over het plebs spreek, dan krijg je die mensen gelijk boos.
Exact.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk, bij dat soort mensen moet je zorgen dat ze geen nageslacht kunnen krijgen.
Restaurant Pyongyang te Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact.
Ik kreeg daar ook iemand heel boos, omdat ik zei dat ik ook hond zou kunnen eten als het echt zou kunnen hier.
Natuurlijk die mensen helemaal boos, terwijl ze zelf gewoon vlees eten. Alleen omdat honden dichter bij hun belevingswereld staan is het in eens "zielugggg"
Valt mij ook opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef .Cake. het volgende:
Jullie zijn verslaafd aan FOK!ken dunkt me. Anderhalf topic in slechts een paar uur tijd...
Net alsof wat filmpjes wel van goede kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Valt mij ook op
Oh en natuurlijk zonder enige kwaliteit.
Nope, zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net alsof wat filmpjes wel van goede kwaliteit zijn.
Hopelijk komen ze op tijd,kan het ergens verbergen!quote:Bezorgdatum......... vandaag: 13:00 - 16:30
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 16120 g(16 kg dus)
Status zending:Zending is ontvangen door PostNL.
Welke plebs??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Hmmm... mooi.
Wacht even, wanneer behoor je tot het plebs?
Waar over?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap en Robbin, die hadden het daarover.
Hmm, een combinatie van factoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Hmmm... mooi.
Wacht even, wanneer behoor je tot het plebs?
jij wel...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya mina-san*
[..]
Hopelijk komen ze op tijd,kan het ergens verbergen!
lolistolemywhatnow?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/user/lolisstolemykidney
Goed kanaal
Dat is inderdaad zeer klantonvriendelijk. 3 werkdagen voor een mailtjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wel...
bij mij is de afleverdatum nog steeds onbekend
tot nog toe beetje teleurgesteld in conrad...
veel goeie dingen gehoord, helaas niet echt goeie ervaring nu..
b.v.: geen enkel mailtje binnen gekregen (orderbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging (niet uitgesloten dattie alsnog komt), ook geen mailtje met registratiegegevens)
een mailtje sturen kost 3 werkdagen om te beantwoorden, blanco pagina bij het verlaten van de ideal betaal omgeving...
nee.. niet heel erg positief
en dan te bedenken dat ik een zakelijke klant benquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
lolistolemywhatnow?
[..]
Dat is inderdaad zeer klantonvriendelijk. 3 werkdagen voor een mailtje
Ik heb maar 1x besteld bij Conrad en dat was vorige jaar Januari!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wel...
bij mij is de afleverdatum nog steeds onbekend
tot nog toe beetje teleurgesteld in conrad...
veel goeie dingen gehoord, helaas niet echt goeie ervaring nu..
b.v.: geen enkel mailtje binnen gekregen (orderbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging (niet uitgesloten dattie alsnog komt), ook geen mailtje met registratiegegevens)
een mailtje sturen kost 3 werkdagen om te beantwoorden, blanco pagina bij het verlaten van de ideal betaal omgeving...
nee.. niet heel erg positief
ik ook, en dat was een paar dagen terugquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x besteld bij Conrad en dat was vorige jaar Januari!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een scene die direct uit een live action komt??
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij One Piece mist er een kruis op de borst van Luffy
Wat is dat voor idiote naam voor een TVquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn LG 42LK450 Full HD tv heb ik straks binnen
gewoon een type nummer..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat voor idiote naam voor een TV
Is gewoon een typenummer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een studiowoning(woongebouw is een galerijflat)!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een type nummer..
en maar 42"? nu zou ik graag 50" willen hebben
Sociale huur?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een studiowoning(woongebouw is een galerijflat)!
Jaah!quote:
klikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:
kan iemand in deze gif
[ afbeelding ]
Dit hoofd bewerken?
[ afbeelding ]
Danku
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog even gekeken, veel te veel frames en ik ga ze niet 1 voor 1 bewerken, helaas.
Wat is dit voor walgelijke reactiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, ik vind het een normale reactie op mensen als dit:
[ afbeelding ]
Ach... tja... dat is toch in Assen? (niks tegen Assen hoor, maar volgens mij is dat ergens daar opgenomen)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze ook zo'n soort programma kunnen maken in animevorm. Natuurlijk in een heel ander jasje gegooid.
Klopt, er zijn stukjes in Assen opgenomen, maar volgens mij niet alleen in Assen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach... tja... dat is toch in Assen? (niks tegen Assen hoor, maar volgens mij is dat ergens daar opgenomen)
edit: Ik ben benieuwd wanneer Klipnap dit gaat spelen:
Nee, meestal probeer ik Studio Pierrot te vermijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meer te zeggen.... kan niks anders dan gare video's posten.
Heeft iemand hier Midori no Hibi gezien?
Ik let zelden op studios. Waarom vermijd je deze?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, meestal probeer ik Studio Pierrot te vermijden.
Preventief ruimen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Klipnap het volgende:
Haha een meisje uit mijn klas is Boku no Picofan, en heeft zelfs Coco gecosplayed
Wut... sinds wanneer komen paketten nog om half tien s'avonds aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF PostNL pakketen, van 13:00 -16:30 naar 08:30 - 21:30 vandaag.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach... tja... dat is toch in Assen? (niks tegen Assen hoor, maar volgens mij is dat ergens daar opgenomen)
edit: Ik ben benieuwd wanneer Klipnap dit gaat spelen:
Het is weer terug gezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Preventief ruimen?
[..]
Wut... sinds wanneer komen paketten nog om half tien s'avonds aanHet is ook niks meer waard
Neeekagjvn apbeopnbgn ergnbksmljkopiaeronpsgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Klipnap het volgende:
Haha een meisje uit mijn klas is Boku no Picofan, en heeft zelfs Coco gecosplayed
Ze maken veel langlopende Shounen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik let zelden op studios. Waarom vermijd je deze?
Waaronder Bleach,toch??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze maken veel langlopende Shounen...
In ander nieuws: #09 van Sankarea staat op Animees.
Best oké voor een filler enzo...
Nyaruko-san cosplay met Kamen Rider henshin pose!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb deze al gepost... maar ter herinnering... Coco:
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nyaruko-san cosplay met Kamen Rider henshin pose!
[ afbeelding ]
Tevens Jormungand #9. Strandaflevering!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
In ander nieuws: #09 van Sankarea staat op Animees.
Best oké voor een filler enzo...
Das een goeie... nooit gezien. Wel heel soms misschien een reference... zoals aan het eind van Rurouni Kenshin, waar een Nederlandse ambassadeur een rol speelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er goeie anime series waar Nederland in voorkomt?
Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD gebruikt de gevel van de Melkweg in Amsterdam als concerthal. Dat is de meest recente verwijzing die ik ken, maar niet één waar Nederland an sich in voorkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er goeie anime series waar Nederland in voorkomt?
Het valt me mee dat de klompendragende homos geen wiet roken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD gebruikt de gevel van de Melkweg in Amsterdam als concerthal. Dat is de meest recente verwijzing die ik ken, maar niet één waar Nederland an sich in voorkomt.
In aflevering 6 (ofzo) van Samurai Champloo komen Nederlanders voor en een paar seconden een stukje Nederland, compleet met klompen, rozen, windmolens en homoseksuelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het valt me mee dat de klompendragende homos geen wiet roken.
Het is traditie!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:09 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Tevens Jormungand #9. Strandaflevering!
Sort of.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |