Hart van Nederland.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Easymodo het volgende:
RTL Z
RTL nieuws gaat, maar blijkbaar is het weer zo spannend dat ze er een reclameblok voor ingooien.
Geweldig ja, maar geen 2e seizoen met een goeie reden, helaasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef AnimeFan het volgende:
Probleemwijken op SBS, dat was pas kwaliteit.
Dat vond ik idd een geniale seriequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef AnimeFan het volgende:
Probleemwijken op SBS, dat was pas kwaliteit.
Na de uitzendingen is een huis aangevallen (van die pedofiel) die vervolgens zelfmoord pleegde, en die gast uit groningen pleegde (eentijdje) na de uitzending ook zelfmoord...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat vond ik idd een geniale serie
Mag best een vervolg van komen
Ik kijk geen tv,zit 90% van de dag bij mijn desktop of PS3.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
RTL/SBS-troep. Het is beter voor je vertrouwen in de menselijkheid als je er niet naar kijkt.
WAT BEN JIJ EEN BAASquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv,zit 90% van de dag bij mijn desktop of PS3.
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Na de uitzendingen is een huis aangevallen (van die pedofiel) die vervolgens zelfmoord pleegde, en die gast uit groningen pleegde (eentijdje) na de uitzending ook zelfmoord...
Denk niet dat ze het daarna nog aandurfden
Geef niks!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef .Cake. het volgende:
Jullie zijn verslaafd aan FOK!ken dunkt me. Anderhalf topic in slechts een paar uur tijd...
Potver,nog steeds niet!quote:Geen zending gevonden met deze barcode. Controleer de 3S-code en probeer het opnieuw. Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens.
ach, de extreemste gevallen worden eruit gepikt..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Echt vreselijk.
Mijn geloof in de democratie brokkelt dan steeds verder af.
bij mij heeftie wel m'n pakketje gevonden, maar de aflevertijd is onbekend, waarschijnlijk zaterdag dus, en uitgerekend dan ben ik niet thuisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Geef niks!!
[..]
Potver,nog steeds niet!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.
Ik krijg laatst van een meisje te horen: "Je bent een leuke, gezellige en aardige jongen, maar soms een beetje arrogant.".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:29 schreef Klipnap het volgende:
Elitaire otaku's hier![]()
Bij Bij Ons In De PC zouden jullie niet misstaan.
Kijk, bij dat soort mensen moet je zorgen dat ze geen nageslacht kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik krijg laatst van een meisje te horen: "Je bent een leuke, gezellige en aardige jongen, maar soms een beetje arrogant.".
Precies ook de reden dat ik het helemaal niet kon vinden met de mensen van mijn krantenwijkje toen. Als ik dan minachtend over het plebs spreek, dan krijg je die mensen gelijk boos.
Exact.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kijk, bij dat soort mensen moet je zorgen dat ze geen nageslacht kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |