Ik let zelden op studios. Waarom vermijd je deze?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, meestal probeer ik Studio Pierrot te vermijden.
Preventief ruimen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Klipnap het volgende:
Haha een meisje uit mijn klas is Boku no Picofan, en heeft zelfs Coco gecosplayed
Wut... sinds wanneer komen paketten nog om half tien s'avonds aanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF PostNL pakketen, van 13:00 -16:30 naar 08:30 - 21:30 vandaag.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach... tja... dat is toch in Assen? (niks tegen Assen hoor, maar volgens mij is dat ergens daar opgenomen)
edit: Ik ben benieuwd wanneer Klipnap dit gaat spelen:
Het is weer terug gezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Preventief ruimen?
[..]
Wut... sinds wanneer komen paketten nog om half tien s'avonds aanHet is ook niks meer waard
Neeekagjvn apbeopnbgn ergnbksmljkopiaeronpsgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Klipnap het volgende:
Haha een meisje uit mijn klas is Boku no Picofan, en heeft zelfs Coco gecosplayed
Ze maken veel langlopende Shounen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik let zelden op studios. Waarom vermijd je deze?
Waaronder Bleach,toch??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze maken veel langlopende Shounen...
In ander nieuws: #09 van Sankarea staat op Animees.
Best ok voor een filler enzo...
Nyaruko-san cosplay met Kamen Rider henshin pose!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb deze al gepost... maar ter herinnering... Coco:
[ afbeelding ]
Wat is dit?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nyaruko-san cosplay met Kamen Rider henshin pose!
[ afbeelding ]
Tevens Jormungand #9. Strandaflevering!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
In ander nieuws: #09 van Sankarea staat op Animees.
Best ok voor een filler enzo...
Das een goeie... nooit gezien. Wel heel soms misschien een reference... zoals aan het eind van Rurouni Kenshin, waar een Nederlandse ambassadeur een rol speelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er goeie anime series waar Nederland in voorkomt?
Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD gebruikt de gevel van de Melkweg in Amsterdam als concerthal. Dat is de meest recente verwijzing die ik ken, maar niet n waar Nederland an sich in voorkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:17 schreef AnimeFan het volgende:
Zijn er goeie anime series waar Nederland in voorkomt?
Het valt me mee dat de klompendragende homos geen wiet roken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kore wa Zombie desu ka OF THE DEAD gebruikt de gevel van de Melkweg in Amsterdam als concerthal. Dat is de meest recente verwijzing die ik ken, maar niet n waar Nederland an sich in voorkomt.
In aflevering 6 (ofzo) van Samurai Champloo komen Nederlanders voor en een paar seconden een stukje Nederland, compleet met klompen, rozen, windmolens en homoseksuelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het valt me mee dat de klompendragende homos geen wiet roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |