quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een scene die direct uit een live action komt??
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij One Piece mist er een kruis op de borst van Luffy
Wat is dat voor idiote naam voor een TVquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn LG 42LK450 Full HD tv heb ik straks binnen
gewoon een type nummer..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat voor idiote naam voor een TV
Is gewoon een typenummer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een studiowoning(woongebouw is een galerijflat)!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een type nummer..
en maar 42"? nu zou ik graag 50" willen hebben
Sociale huur?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een studiowoning(woongebouw is een galerijflat)!
Jaah!quote:
klikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:
kan iemand in deze gif
[ afbeelding ]
Dit hoofd bewerken?
[ afbeelding ]
Danku
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog even gekeken, veel te veel frames en ik ga ze niet 1 voor 1 bewerken, helaas.
Wat is dit voor walgelijke reactiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, ik vind het een normale reactie op mensen als dit:
[ afbeelding ]
Ach... tja... dat is toch in Assen? (niks tegen Assen hoor, maar volgens mij is dat ergens daar opgenomen)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:11 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk zouden ze ook zo'n soort programma kunnen maken in animevorm. Natuurlijk in een heel ander jasje gegooid.
Klopt, er zijn stukjes in Assen opgenomen, maar volgens mij niet alleen in Assen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:14 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach... tja... dat is toch in Assen? (niks tegen Assen hoor, maar volgens mij is dat ergens daar opgenomen)
edit: Ik ben benieuwd wanneer Klipnap dit gaat spelen:
Nee, meestal probeer ik Studio Pierrot te vermijden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb eigenlijk niks meer te zeggen.... kan niks anders dan gare video's posten.
Heeft iemand hier Midori no Hibi gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |