en dan te bedenken dat ik een zakelijke klant benquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
lolistolemywhatnow?
[..]
Dat is inderdaad zeer klantonvriendelijk. 3 werkdagen voor een mailtje
Ik heb maar 1x besteld bij Conrad en dat was vorige jaar Januari!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wel...
bij mij is de afleverdatum nog steeds onbekend
tot nog toe beetje teleurgesteld in conrad...
veel goeie dingen gehoord, helaas niet echt goeie ervaring nu..
b.v.: geen enkel mailtje binnen gekregen (orderbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging (niet uitgesloten dattie alsnog komt), ook geen mailtje met registratiegegevens)
een mailtje sturen kost 3 werkdagen om te beantwoorden, blanco pagina bij het verlaten van de ideal betaal omgeving...
nee.. niet heel erg positief
ik ook, en dat was een paar dagen terugquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x besteld bij Conrad en dat was vorige jaar Januari!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
een scene die direct uit een live action komt??
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bij One Piece mist er een kruis op de borst van Luffy
Wat is dat voor idiote naam voor een TVquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn LG 42LK450 Full HD tv heb ik straks binnen
gewoon een type nummer..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is dat voor idiote naam voor een TV
Is gewoon een typenummer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb een studiowoning(woongebouw is een galerijflat)!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een type nummer..
en maar 42"? nu zou ik graag 50" willen hebben
Sociale huur?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een studiowoning(woongebouw is een galerijflat)!
Jaah!quote:
klikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:32 schreef Klipnap het volgende:
kan iemand in deze gif
[ afbeelding ]
Dit hoofd bewerken?
[ afbeelding ]
Danku
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog even gekeken, veel te veel frames en ik ga ze niet 1 voor 1 bewerken, helaas.
Wat is dit voor walgelijke reactiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet? Dit is toch een win/win situatie. Of ze moeten die zelfmoorden (van gespuis die toch niemand mist) ook gaan filmen en uitzenden (desnoods via een PPV kanaal). Dan is het een WIN/WIN/WIN-situatie.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, ik vind het een normale reactie op mensen als dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |