Restaurant Pyongyang te Amsterdam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Exact.
Ik kreeg daar ook iemand heel boos, omdat ik zei dat ik ook hond zou kunnen eten als het echt zou kunnen hier.
Natuurlijk die mensen helemaal boos, terwijl ze zelf gewoon vlees eten. Alleen omdat honden dichter bij hun belevingswereld staan is het in eens "zielugggg"
Valt mij ook opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef .Cake. het volgende:
Jullie zijn verslaafd aan FOK!ken dunkt me. Anderhalf topic in slechts een paar uur tijd...
Net alsof wat filmpjes wel van goede kwaliteit zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Valt mij ook op
Oh en natuurlijk zonder enige kwaliteit.
Nope, zei ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net alsof wat filmpjes wel van goede kwaliteit zijn.
Hopelijk komen ze op tijd,kan het ergens verbergen!quote:Bezorgdatum......... vandaag: 13:00 - 16:30
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Omvang: 1 pakket(ten)
Gewicht: 16120 g(16 kg dus)
Status zending:Zending is ontvangen door PostNL.
Welke plebs??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Hmmm... mooi.
Wacht even, wanneer behoor je tot het plebs?
Waar over?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Klipnap en Robbin, die hadden het daarover.
Hmm, een combinatie van factoren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Hmmm... mooi.
Wacht even, wanneer behoor je tot het plebs?
jij wel...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*oya mina-san*
[..]
Hopelijk komen ze op tijd,kan het ergens verbergen!
lolistolemywhatnow?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/user/lolisstolemykidney
Goed kanaal
Dat is inderdaad zeer klantonvriendelijk. 3 werkdagen voor een mailtjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wel...
bij mij is de afleverdatum nog steeds onbekend
tot nog toe beetje teleurgesteld in conrad...
veel goeie dingen gehoord, helaas niet echt goeie ervaring nu..
b.v.: geen enkel mailtje binnen gekregen (orderbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging (niet uitgesloten dattie alsnog komt), ook geen mailtje met registratiegegevens)
een mailtje sturen kost 3 werkdagen om te beantwoorden, blanco pagina bij het verlaten van de ideal betaal omgeving...
nee.. niet heel erg positief
en dan te bedenken dat ik een zakelijke klant benquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
lolistolemywhatnow?
[..]
Dat is inderdaad zeer klantonvriendelijk. 3 werkdagen voor een mailtje
Ik heb maar 1x besteld bij Conrad en dat was vorige jaar Januari!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
jij wel...
bij mij is de afleverdatum nog steeds onbekend
tot nog toe beetje teleurgesteld in conrad...
veel goeie dingen gehoord, helaas niet echt goeie ervaring nu..
b.v.: geen enkel mailtje binnen gekregen (orderbevestiging, betaalbevestiging, verzendbevestiging (niet uitgesloten dattie alsnog komt), ook geen mailtje met registratiegegevens)
een mailtje sturen kost 3 werkdagen om te beantwoorden, blanco pagina bij het verlaten van de ideal betaal omgeving...
nee.. niet heel erg positief
ik ook, en dat was een paar dagen terugquote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x besteld bij Conrad en dat was vorige jaar Januari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |