mplayer2 is voor linux de beste mediaspeler. Deze is alleen CLI, maar smplayer is er een hele goede frontend voor.quote:
Voor Windows:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef Arashimashou het volgende:
Ik gebruik ook VLCWat moet ik dan, classic media player oid?
Betere subtitle rendering (VLC gebruikt een oude libass), betere ondersteuning voor 10-bit, color ranges die standaard goed ingesteld zijn en letterlijk alles is te configureren.quote:
smplayer2 is beter compatibel met mplayer2. Maar veel verschil zul je niet merken. De basis is hetzelfde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb mplayer2 al, en smplayer.
Maar smplayer2 bestaat ook, van de maker van mplayer2.
Ik ben er nog niet uit of smplayer of smplayer2 actiever wordt ontwikkeld.
Achtergrond: leukquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef .Cake. het volgende:
Mijn nieuwe bureaubladachtergrond, bedankt jongens!
[ afbeelding ]
EDIT: denk dat ik met deze mijn icoontjes maar naar de rechterkant ga verplaatsten. Genoeg ruimte
Aarararagi Karenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
EDIT: denk dat ik met deze mijn icoontjes maar naar de rechterkant ga verplaatsten. Genoeg ruimte
Nou vooruit, ik zal het later es bekijken. Tot later.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
smplayer2 is beter compatibel met mplayer2. Maar veel verschil zul je niet merken. De basis is hetzelfde.
Overigens is het QT framework echt
Doe nu maar niet alsof je nu beter bent ofzo.quote:
http://screenshotcomparison.com/comparison/108601quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal het later es bekijken. Tot later.
hier cake ook handig voor muziek http://code.google.com/p/pirate/downloads/listquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef .Cake. het volgende:
[ afbeelding ]
Oorlogsspellen?quote:
vroeger veel call of duty gespeeld tot ik erachter kwam dat die soldaten maar bleven komen zolang je niet naar volgende checkpoint ging.quote:
Helemaal mee eens, al heb ik Disgaea 4 nog nooit gespeeld. Eigenlijk alleen Zettai Hero Project: Unlosing Ranger vs. Darkdeath Evilman!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef wdn het volgende:
Turned Based RPGs![]()
Wat speelt Disagea 4 lekker weg zeg.
use magic use magic use magic use magic drink potion use heal use magic use magicquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef wdn het volgende:
Turned Based RPGs![]()
Wat speelt Disagea 4 lekker weg zeg.
Fout!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
use magic use magic use magic use magic drink potion use heal use magic use magic
games zeggen me niks
nee, maar de huidge "shooters" zijn gewoon kopieeen van de vorige games...quote:
Ik heb dat juist met shooters, veel herhaling van het vorige deel. Verder vind ik ze gewoon saai en matig op zijn best. Multiplayer kan trouwens best leuk zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
use magic use magic use magic use magic drink potion use heal use magic use magic
games zeggen me niks
pokemon viel wel mee het eerste spel maar vanaf het 2de voelde het als herhaling.
Het zijn ook allemaal vervolgen die ervan uitgaan dat je de eerdere delen gespeeld hebt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, maar de huidge "shooters" zijn gewoon kopieeen van de vorige games...
ik vind resident evil niet leuk omdat je niet kan lopen en schietenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal vervolgen die ervan uitgaan dat je de eerdere delen gespeeld hebt.
Ik vraag me af of ik Battlefield 3 en Resident Evil 5 niet leuk vind omdat ik er slecht in ben of ik er slecht in ben omdat ik ze niet leuk vind.
Rizon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waar gebruik je xChat voor (welke rooms)? Oh, Osu. Any fun?
Klipnap is operator in een paar Anonops roomsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waar gebruik je xChat voor (welke rooms)? Oh, Osu. Any fun?
Irc is verschrikkelijk. Geef mij maar FOK! waar je alles op je gemak kunt teruglezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:39 schreef Easymodo het volgende:
Ik bedoelde chatroom? Misschien kan AnimeFok zijn eigen IRC channel beginnen aangezien het zo snel gaat tegenwoordig.
Had je Guilty Crown en Mirai Nikki gedropt trouwens?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #8 staat nu op Animees!
Aan gewerkt terwijl er lustig op los gekwebbeld werd! Geen idee waarom ik dat er bij heb gezet.
Guilty Crown heb ik gedropt ja, ging nergens meer over. Mirai Nikki is een project van Bakakame, maar hij gaat er denk ik niet meer mee verder. Hij heeft het druk met zijn studie enzo, dus voorlopig heeft hij geen tijd om voor Animees te schrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Had je Guilty Crown en Mirai Nikki gedropt trouwens?
Ik heb ze zelf ook niet verder gekeken maar ben wel benieuwd
Op IRC heb je ook gewoon logs die op de server staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Irc is verschrikkelijk. Geef mij maar FOK! waar je alles op je gemak kunt teruglezen.
je irc client maakt die logs niet de server.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op IRC heb je ook gewoon logs die op de server staan.
Komt omdat je single player doet.quote:
Als channel operator kun je logs maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
je irc client maakt die logs niet de server.
op de meeste IRC servers kan je geen logs maken als chanopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als channel operator kun je logs maken.
Zo wordt dat ook gedaan met de ubuntu-irc. Die logs zijn online te lezen.
Is goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat je single player doet.
Zullen we een keer multiplayer doen? De rest van het topic is uiteraard ook van harte welkom.
Goedzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sankarea #7 en #8 staan nu op Animees! geschreven door mij Mij MIJ mij Mij MIJ
Gebundeld voor mijn gemak en ik heb maar drie denkbeeldige deadlines overschreden.
Ja, ik weet dat 9 al een hele dag uit is...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Easymodo het volgende:
Broken Wear! Oeh, nice train.
World Order:
Lol!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
OSU! Beste game op de NDS.quote:
Ik heb wel wat medleys gezien, maar deze niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
Te stil. Ik moet iets posten om de stilte te doorbreken. Iedereen kent deze natuurlijk al.
Staat nergens uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even deze thread opnieuw lezen om erachter te komen wat osu is.
Is not.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
Geeft niet, osu is eigenlijk zwaar klote.
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://osu.ppy.sh/forum/viewtopic.php?f=2&t=14664
Wast is het EK al begonnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef AnimeFan het volgende:
Is osu voor linux?
Ik was ff EK kijken.
6-0
Werkt wel in Wine.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef AnimeFan het volgende:
Is osu voor linux?
Ik was ff EK kijken.
6-0
Tsja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zit straks toch een week vast aan linux, en wine werkt niet goed op mn netbook
netbook had je net zo goed fisherprice laptop kunnen kopenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zit straks toch een week vast aan linux, en wine werkt niet goed op mn netbook
Sorry ken ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
Heb het al een tijd niet gevraagd, misschien dat één van de nieuwe mensen het misschien weet.
Waar ken ik deze zangeres nog meer van? Anime OP/ED-technisch gesproken.
En ben ik echt nog steeds de enige hier die Tasogare otome x amnesia volgt?
Ojamajo Doremi is een heel goede anime! Kijk hem nu!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het chatten was leuker dan osu zelfquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Zo, die potjes Osu! waren wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ojamajo Doremi is een heel goede anime! Kijk hem nu!!Waar gaat het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel zo. Maar stiekem vind ik het ook wel leuk om nieuwe nummers en zo ook nieuwe anime te ontdekkenquote:
Net zoiets als Madoka.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteen
sstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Het doet me meer denken aan Winx Club
Het was wel een hele goede anime. Hij past zo in het rijtje EVA, Legend of the Galactic Heroes, FMA, Clannad. Alleen is hij heel erg ondergewaardeerd.quote:
i concurequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 22:51:08 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
i concureJa dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boku no Pico is gewoon een goede troll.
Kut-Amerikanenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef AnimeFan het volgende:
Wel stom dat die Pokemon Jynx niet meer zwart mocht zijn.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteenHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoor ik daar boku no pico...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag.
Boku no Pico is gewoon een goede troll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Het doet me meer denken aan Winx Club
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hoor ik daar boku no pico...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet kijken hoe het verder gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vaak genoeg gedaan, maar ik zal het nog eens doen.quote:![]()
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.quote:
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen![]()
![]()
Dat wil je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen![]()
![]()
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal
Never!![]()
Ik hou het op 10quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmen![]()
Heb ik ook gehad met energy drink. Alleen was dat een paar dagen i.p.v. een uur.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
Haha m'n bier was bevroren. Had het een uur geleden ff in de vriezer gezet![]()
Op feestjes en als ik uitga (dat laatste zeldenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
Mwa, ik drink geen alcohol zolang als ik kan.) vind ik het best moeilijk.
![]()
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
Feestjes en uitgaan
Oh ja, inderdaad, dat kan best moeilijk zijn.
Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan.![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.
Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan.![]()
![]()
Jij bent vroeg opquote:Op zondag 3 juni 2012 03:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
* Blue_Panther_Ninja is net wakker en gaat VLC even fixen
:')![]()
Lekker ritmequote:Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nee hoor
na 19 uur wakker blijven ,was het tijd om te slapen!
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.
* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen![]()
Die moet ik nog eens kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef AnimeFan het volgende:
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.
* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen:')![]()
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken
NSFW dordeweeks![]()
![]()
Ik weet van To Love Ru alleen dat er echt heel veel doujins van worden gemaakt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 11:36:06 ]![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef Arashimashou het volgende:
Poeh, het is alweer slapenstijd? Nog even een video plaatsen.
chuuchuuchuu
Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken
NSFW dordeweeks![]()
![]()
Chuu chuu chu chuquote:Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigen![]()
Hell yeah![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:07 schreef Arashimashou het volgende:
Het origineel?
[..]
Sterf KyubeiBlijf van die kinders af.
![]()
![]()
In een plas bloed gelukkig.quote:
Deze gelei eet zichzelf op.
Deze nagels
Of deze
[ Bericht 13% gewijzigd door Klipnap op 03-06-2012 13:14:07 ]![]()
Ik had gister 'n feestje voor m'n verjaardag en mensen hadden cupcakes gemaakt.. DIE ERUIT ZAGEN ALS POKEBALLS!![]()
![]()
Deze dingen heb je standaard op je PC opgeslagen?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In een plas bloed gelukkig.
[ afbeelding ]
Deze nagels
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]![]()
![]()
Internetquote:Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Deze dingen heb je standaard op je PC opgeslagen?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:21 schreef Bakakame het volgende:
Ik had gister 'n feestje voor m'n verjaardag en mensen hadden cupcakes gemaakt.. DIE ERUIT ZAGEN ALS POKEBALLS!hoe cool
![]()
![]()
Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat vrouwen echt moeten stoppen met nepnagels en het plakken van die plakkertjes op hun nagels.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In een plas bloed gelukkig.
[ afbeelding ]
Deze nagels
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]![]()
Ik bijt ze altijd afquote:Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat vrouwen echt moeten stoppen met nepnagels en het plakken van die plakkertjes op hun nagels.![]()
![]()
LOLSPOILER: voor de echte mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 13:50:12 ]![]()
Je hebt geen Kyuubey-folder?quote:Wat als het internet een dag niet meer werkt, hoe kom je dan aan je fix?!
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je hebt geen Kyuubey-folder?Wat als het internet een dag niet meer werkt, hoe kom je dan aan je fix?!
![]()
![]()
Met of zonder oranje hoed blijft kyu een stom beest.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Klipnap het volgende:
Voor de diehard Clannad-fans is hier de orkestversie van Dango![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met of zonder oranje hoed blijft kyu een stom beest.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dat kutbeest nou eigenlijk![]()
Ik kan dit niet aan op Zondagquote:
Minkoquote:Op zondag 3 juni 2012 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan dit niet aan op Zondag
[ Bericht 23% gewijzigd door Klipnap op 03-06-2012 15:47:52 ]![]()
quote:
Zo zijn er nog meer... Ik weet wel toen de eerste episode gereleased was er ook zoiets was met alleen de eerste episode en die was goud! Kan het niet meer terug vinden![]()
![]()
Kluisjes in Akihabara.quote:Op zondag 3 juni 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En dit is?
Zelfs je koffie laat je tegenwoordig niet met rust...
[ afbeelding ]![]()
HS releast met spaanse subsToch is die anime leukquote:Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
Accel World
Ik vraag me steeds af of ik het nog wel moet kijken.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Vind je? Ik vind het ingewikkelde regels met een stompzinnig standaard verhaal.quote:Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef wdn het volgende:
HS releast met spaanse subs
[..]
Toch is die anime leuk![]()
Nou, ik ben EVA aan het downloaden. En ik kan nu de OP op keyboard
Na de eerste keer was ik verkocht! Wat een OP![]()
![]()
Joepie.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik ben EVA aan het downloaden. En ik kan nu de OP op keyboard
Na de eerste keer was ik verkocht! Wat een OP![]()
![]()
Waarom zwaaien die Jappen altijd met lichtstokken?quote:![]()
Oi! Net terug van weekendje Efteling. Was errrrrug vet, alleen was het vandaag echt klote weer
Heb ik nog iets gemist ?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oi! Net terug van weekendje Efteling. Was errrrrug vet, alleen was het vandaag echt klote weer
Heb ik nog iets gemist ?
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\![]()
Nee, alleen een doorgedraaide nap.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb ik nog iets gemist ?![]()
Nah, alleen de door bepaalde redenen gekozen 14 jarigen.quote:Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nog 3 jaar en dan heeft iedereen eigen robots die hij kan besturen![]()
![]()
quote:ZEG OP!quote:Op zondag 3 juni 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, alleen een doorgedraaide nap.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ziggo a1+?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:
Ik download opeens sneller dan normaal (6MB/s)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of je hebt sneller internet gekregen, of je zit op een intern netwerk waarin iemand anders de bestanden al heeftquote:Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:
Ik download opeens sneller dan normaal (6MB/s)
[ afbeelding ]Kwam bij mij eens voor... ineens downloaden met 30MB per seconde... ik dacht echt... wtf.
![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Heb ik nog iets gemist ?weekendje efteling?
dat doe je in minder als een dag(maar desondanks wel leuk
ik heb ticket via AH gescoord (¤23,- ipv ¤33) en ga er dan (denk ik) tijdens de tilburgse kermis naar toe (tevens 7mijlszomer en dus nog eens 2 euro extra korting)
vandaag ns dagkaartje gescoord a ¤16![]()
Op irc gaat het sneller, soms zelfs met 4500. Maar met torrentsquote:Op zondag 3 juni 2012 21:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Heb je echt maximaal 1MB, of ligt dat aan de IRC bots?![]()
![]()
Oh nicequote:Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Op irc gaat het sneller, soms zelfs met 4500. Maar met torrents.
Je mag nog steeds die nieuwsserver van mij gebruiken als je je een keer verveelt.![]()
Reminder: http://www.internationalsaimoe.com/voting/
ARENA 01: Gokō Ruri (Kuroneko) Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko Eucliwood Hellscythe
ARENA 03: Sakura Kyōko Nakamura Yuri
ARENA 04: Hasegawa Kobato Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois Gasai Yuno
ARENA 06: Mikazuki Yozora Kuroi Mato
ARENA 07: Tachibana Kanade Suzutsuki Kanade
ARENA 08: Akemi Homura Kasugano Sora
ARENA 09: Victorique de Blois Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami Konoe Subaru
ARENA 11: Yui Himeji Mizuki
ARENA 12: Kanzaki H. Aria Haruna
ARENA 13: Nakagawa Kanon Tōwa Erio
ARENA 14: Aragaki Ayase Elucia de Lute Ima
ARENA 15: Yuzuriha Inori Fear Kubrick
ARENA 16: Makise Kurisu Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern Kōsaka Kirino
ARENA 18: Kashiwazaki Sena Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō Tōsaka Rin, Matō Sakura
ARENA 20: Misaka Mikoto Shiina Mafuyu
ARENA 21: Ichinose Kotomi Nakano Azusa
ARENA 22: Asahina Mikuru Tōsaka Rin
ARENA 23: Nagato Yuki Fujibayashi Kyō
ARENA 24: Akiyama Mio Shirai Kuroko
ARENA 25: Sakagami Tomoyo Katsura Hinagiku
ARENA 26: Shana Kotobuki Tsumugi
ARENA 27: Aisaka Taiga Hecate
ARENA 28: Saber C.C.
ARENA 29: Izumi Konata Sanzen'in Nagi
ARENA 30: Suzumiya Haruhi Last Order
ARENA 31: Hirasawa Yui Konjiki no Yami
ARENA 32: Hirasawa Ui Louise Vallière
ARENA 33: Furukawa Nagisa Hiiragi Kagami
ARENA 34: Oshino Shinobu Index L. Prohibitorum
ARENA 35: Illyasviel von Einzbern Nymph
ARENA 36: Holo Sengoku Nadeko
ARENA 37: Senjōgahara Hitagi Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta Kujō Kazuya, Victorique de Blois![]()
yupquote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo'n voetbalfan
[..]
Welcome to the NHK al gezien?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Tot wanneer kan je stemmen?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef Easymodo het volgende:
ARENA 01: Gokō Ruri (Kuroneko) Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko Eucliwood Hellscythe
ARENA 03: Sakura Kyōko Nakamura Yuri
ARENA 04: Hasegawa Kobato Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois Gasai Yuno
ARENA 06: Mikazuki Yozora Kuroi Mato
ARENA 07: Tachibana Kanade Suzutsuki Kanade
ARENA 08: Akemi Homura Kasugano Sora
ARENA 09: Victorique de Blois Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami Konoe Subaru
ARENA 11: Yui Himeji Mizuki
ARENA 12: Kanzaki H. Aria Haruna
ARENA 13: Nakagawa Kanon Tōwa Erio
ARENA 14: Aragaki Ayase Elucia de Lute Ima
ARENA 15: Yuzuriha Inori Fear Kubrick
ARENA 16: Makise Kurisu Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern Kōsaka Kirino
ARENA 18: Kashiwazaki Sena Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō Tōsaka Rin, Matō Sakura
ARENA 20: Misaka Mikoto Shiina Mafuyu
ARENA 21: Ichinose Kotomi Nakano Azusa
ARENA 22: Asahina Mikuru Tōsaka Rin
ARENA 23: Nagato Yuki Fujibayashi Kyō
ARENA 24: Akiyama Mio Shirai Kuroko
ARENA 25: Sakagami Tomoyo Katsura Hinagiku
ARENA 26: Shana Kotobuki Tsumugi
ARENA 27: Aisaka Taiga Hecate
ARENA 28: Saber C.C.
ARENA 29: Izumi Konata Sanzen'in Nagi
ARENA 30: Suzumiya Haruhi Last Order
ARENA 31: Hirasawa Yui Konjiki no Yami
ARENA 32: Hirasawa Ui Louise Vallière
ARENA 33: Furukawa Nagisa Hiiragi Kagami
ARENA 34: Oshino Shinobu Index L. Prohibitorum
ARENA 35: Illyasviel von Einzbern Nymph
ARENA 36: Holo Sengoku Nadeko
ARENA 37: Senjōgahara Hitagi Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta Kujō Kazuya, Victorique de Blois![]()
![]()
ARENA 01: [[Gokō Ruri (Kuroneko)]] Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko [[Eucliwood Hellscythe]]
ARENA 03: [[Sakura Kyōko]] Nakamura Yuri
ARENA 04: [[Hasegawa Kobato]] Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois [[Gasai Yuno]]
ARENA 06: [[Mikazuki Yozora]] Kuroi Mato
ARENA 07: [[Tachibana Kanade]] Suzutsuki Kanade
ARENA 08: [[Akemi Homura]] Kasugano Sora
ARENA 09: [[Victorique de Blois]] Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami [[Konoe Subaru]]
ARENA 11: [[Yui]] Himeji Mizuki
ARENA 12: Kanzaki H. Aria [[Haruna]]
ARENA 13: Nakagawa Kanon [[Abstained]] Tōwa Erio
ARENA 14: [[Aragaki Ayase]] Elucia de Lute Ima
ARENA 15: Yuzuriha Inori [[Abstained]] Fear Kubrick
ARENA 16: [[Makise Kurisu]] Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern [[Kōsaka Kirino]]
ARENA 18: [[Kashiwazaki Sena]] Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō [[Tōsaka Rin, Matō Sakura]]
ARENA 20: Misaka Mikoto [[Abstained]] Shiina Mafuyu
ARENA 21: Ichinose Kotomi [[Nakano Azusa]]
ARENA 22: [[Asahina Mikuru]] Tōsaka Rin
ARENA 23: [[Nagato Yuki]] Fujibayashi Kyō
ARENA 24: [[Akiyama Mio]] Shirai Kuroko
ARENA 25: [[Sakagami Tomoyo]] Katsura Hinagiku
ARENA 26: Shana [[Kotobuki Tsumugi]]
ARENA 27: [[Aisaka Taiga]] Hecate
ARENA 28: [[Saber]] C.C.
ARENA 29: [[Izumi Konata]] Sanzen'in Nagi
ARENA 30: [[Suzumiya Haruhi]] Last Order
ARENA 31: [[Hirasawa Yui]] Konjiki no Yami
ARENA 32: [[Hirasawa Ui]] Louise Vallière
ARENA 33: Furukawa Nagisa [[Hiiragi Kagami]] (hehe Robin)
ARENA 34: Oshino Shinobu [[Abstained]] Index L. Prohibitorum
ARENA 35: Illyasviel von Einzbern [[Abstained]] Nymph
ARENA 36: Holo [[Abstained]] Sengoku Nadeko
ARENA 37: Senjōgahara Hitagi [[Abstained]] Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta [[Kujō Kazuya, Victorique de Blois]]FUUUUquote:Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het enige dat je gemist hebt, is dit:![]()
Yup en nop, is die laatste wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
5 Centimeters Per Second? Detroit Metal City?AFCA
De enige jongen is die uit Gosick volgens mij.
Maar hoe kan ik ooit kiezen tussen Kotomi en Azusa?
Azusa kan tenminste goed muziek spelen![]()
![]()
Sja... Ik vond deze week wel leukquote:Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom zwaaien die Jappen altijd met lichtstokken?
Ik merk ook dat ik steeds meer begin te verstaan wat ze zeggen. Al moeten ze niet te snel praten...![]()
Is er de laatste paar maanden nog een goede anime uitgekomen btw? Tijd niets meer gekeken enz
AFCA
ach de ED sla ik altijd overquote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Easymodo het volgende:
Ik had nog de ending gezien van Kore wa zombie desu ka en wtf was dat?:![]()
![]()
Space Brothersquote:Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Is er de laatste paar maanden nog een goede anime uitgekomen btw? Tijd niets meer gekeken enz
Kids On The Slope![]()
![]()
![]()
![]()
De ED vind ik trouwens ook best mooi.
Wel een beetje engrish
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 22:11:58 ]![]()
So much win. Orito = baasquote:Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Easymodo het volgende:
Ik had nog de ending gezien van Kore wa zombie desu ka en wtf was dat?:
De coolste ED is nog steeds die van Danshi Koukousei no Nichijou.
BABABABARIRARIRABABA
De enige ED die ik elke keer kijk (naast Sankarea)![]()
Het brengt me altijd wel in de goede 'vibe'.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef mschol het volgende:
in de meeste gevallen skip ik OP's en ED's
soms bekijk/luister ik er wel 1, maar das wel zeldzaam
Leuk weetje trouwens. Vaak zijn ED's rustiger dan OP's. OP's zijn vaak energiek om enthousiasme bij mensen te creëren, zodat je een beetje actief wordt. De ED's zijn vaak rustig om je af te laten koelen na het kijken.![]()
Mooie ED's:
Madoka
Sakamichi no Apppolllon
Sankarea
FLCL
Danshi Koukousei
K-On! (alle drie)
Nana (allemaal)
Angel Beats
Another
Steins;
Vampire Knight
Ojamajo Doremi seizoen 3![]()
I'M COMING BACK TO YOUquote:Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe kun je Raspberry Heaven nu vergeten?
Oh, Chu chu chu staat niet in mijn lijst![]()
![]()
Geen idee. Ik vind hem wel vet.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe vaak ga ik deze link nog plaatsen?![]()
Behalve de stukjes auto-tunequote:
Ik vind de tweede OP beter.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 22:46:52 ]![]()
Jup.quote:Op zondag 3 juni 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Bleach heeft ook wel een aantal goede openings en endings.
FMA ook.![]()
![]()
Opening was ook wel goedquote:Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Easymodo het volgende:
Voor ieder wat wils.
Muziek forum zou deze ending wel waarderen:AFCA
ARENA 01: [[Gokō Ruri (Kuroneko)]] Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko [[Abstained]] Eucliwood Hellscythe
ARENA 03: [[Sakura Kyōko]] Nakamura Yuri
ARENA 04: [[Hasegawa Kobato]] Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois [[Gasai Yuno]]
ARENA 06: Mikazuki Yozora [[Kuroi Mato]]
ARENA 07: Tachibana Kanade [[Suzutsuki Kanade]]
ARENA 08: Akemi Homura [[Kasugano Sora]]
ARENA 09: [[Victorique de Blois]] Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami [[Konoe Subaru]]
ARENA 11: [[Yui]] Himeji Mizuki
ARENA 12: [[Kanzaki H. Aria]] Haruna
ARENA 13: Nakagawa Kanon [[Abstained]] Tōwa Erio
ARENA 14: [[Aragaki Ayase]] Elucia de Lute Ima
ARENA 15: [[Yuzuriha Inori]] Fear Kubrick
ARENA 16: [[Makise Kurisu]] Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern [[Kōsaka Kirino]]
ARENA 18: [[Kashiwazaki Sena]] Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō [[Tōsaka Rin, Matō Sakura]]
ARENA 20: [[Misaka Mikoto]] Shiina Mafuyu
ARENA 21: [[Ichinose Kotomi]] Nakano Azusa
ARENA 22: Asahina Mikuru [[Tōsaka Rin]]
ARENA 23: Nagato Yuki [[Abstained]] Fujibayashi Kyō
ARENA 24: Akiyama Mio [[Shirai Kuroko]]
ARENA 25: [[Sakagami Tomoyo]] Katsura Hinagiku
ARENA 26: [[Shana]] Kotobuki Tsumugi
ARENA 27: [[Aisaka Taiga]] Hecate
ARENA 28: Saber [[C.C.]]
ARENA 29: [[Izumi Konata]] Sanzen'in Nagi
ARENA 30: [[Suzumiya Haruhi]] Last Order
ARENA 31: Hirasawa Yui [[Konjiki no Yami]]
ARENA 32: Hirasawa Ui [[Louise Vallière]]
ARENA 33: Furukawa Nagisa [[Hiiragi Kagami]]
ARENA 34: [[Oshino Shinobu]] Index L. Prohibitorum
ARENA 35: [[Illyasviel von Einzbern]] Nymph
ARENA 36: [[Holo]] Sengoku Nadeko
ARENA 37: [[Senjōgahara Hitagi]] Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta [[Abstained]] Kujō Kazuya, Victorique de Blois
Kiezen tussen Kyou en Yuki, en Irisviel en Kirino is lijden.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wat is dat trouwens, dat lijstje hierboven?''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
zie:quote:Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is dat trouwens, dat lijstje hierboven?quote:Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef Easymodo het volgende:
[...]“An interesting thing is a good thing.”![]()
Kiezen tussen Saber en CC.. IMPOSSIBRU.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik wil Tasogare Otome x Amnesia, dus ga ik maar even Ore no Imouto kijken tot mijn TOxA er isquote:Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, ik kan niet slapen omdat ik zo benieuwd ben wat Klipnap van Evangelion gaat vinden.![]()
![]()
^ 1000
Heb net de ''Trinity Blood'' reeks gedownload.
Openingsscene moest ik ineens aan Vash the Stampede denken maar wist na 3 afleveringen nog niet echt of het iets voor mij zou zijn.
Totdat die roid in epi 4 ineens ''Genocide Mode'' kiest om van bewakers af te komenMe Likeh!!
Ik bedoel, for real, Genocide Mode
http://steam-cards.com/?click=a07a01
voor gratis spellen![]()
@Robin: behoorlijk triest ja.
@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?
@ThThMa: leuk genocide.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wacht maar, over drie weken ga ik hem kijkenquote:Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, ik kan niet slapen omdat ik zo benieuwd ben wat Klipnap van Evangelion gaat vinden.![]()
![]()
^ 1000
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 07:20 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wacht maar, over drie weken ga ik hem kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Echt waar joh?quote:Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
Evangelion is een soort onderdeel van mijzelf.
*hoi*![]()
Ja.quote:
Accepteer je EVA niet, dan is dat een soort ruft in mijn gezicht. Eigenlijk wil ik ook mijn kinderen later op hun 16e EVA laten kijken.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 07:59:04 ]![]()
Bij deze: EVA rejected!quote:Op maandag 4 juni 2012 07:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Accepteer je EVA niet, dan is dat een soort ruft in mijn gezicht. Eigenlijk wil ik ook mijn kinderen later op hun 16e EVA laten kijken.![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 4 juni 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
Commie heeft Berserk online gezet. Morgen even downloaden.![]()
Jij hebt op je 14e ook in robots gezeten?quote:Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
Evangelion is een soort onderdeel van mijzelf.![]()
Ik ga Legend of Korra kijken
8 afleveringen kan ik nog wel kijken in de komende paar weken en dan gewoon bijhouden..
Avatar kijk ik 'n andere keer wel helemaal, in de vakantie ofzo![]()
![]()
Wie weetquote:Op maandag 4 juni 2012 09:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hebt op je 14e ook in robots gezeten?![]()
![]()
Eve no Jikanquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
In robots zitten is mainstream. Robot zijn... DAT is waar het om gaat.
Oh en wat me daar aan deed denken: Kara
![]()
Inderdaad. Ik ben me al aan het voorbereiden op het zijn van een cyborg.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
In robots zitten is mainstream. Robot zijn... DAT is waar het om gaat.![]()
srsmode=ONquote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben me al aan het voorbereiden op het zijn van een cyborg.
Hoe ver zou je gaan?![]()
Nee, hoezoquote:Op maandag 4 juni 2012 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?
Avatar heb ik liggen en moet ik eens de tijd voor maken.. maar wanner/hoe ect? pffftt..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:26 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga Legend of Korra kijken
8 afleveringen kan ik nog wel kijken in de komende paar weken en dan gewoon bijhouden..
Avatar kijk ik 'n andere keer wel helemaal, in de vakantie ofzo![]()
Ja ik wacht tot de vakantie.. Maar in die tijd wilde ik nog meer series kijken en als alles goed gaat heb ik maar 3 weken, waarin ik natuurlijk ook de nodige sociale meetings plaats wil laten hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Avatar heb ik liggen en moet ik eens de tijd voor maken.. maar wanner/hoe ect? pffftt..![]()
![]()
Ging het er beter door?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Klipnap het volgende:
Een nieuwe ervaring: bij akvragen over sawa's Gohan wa Okazoku luisteren.![]()
Behalve als je Italiaanse muziek luistert tijdens blokuur Frans waar je woordjes en zinnetjes moest stampen voor je mondeling.quote:FML, wat heb ik hard moeten blokken die dag daarna.. Helemaal niks was blijven hangen.
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het nietquote:
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
wie kijken wat niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het niet![]()
Tasogare Otome x Amnesia is obligatoryquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het niet. Ik moet de ep nog kijken trouwens, had hem vannacht toen die uit was direct gedownload, maar het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik keek toen die op 80% was, en toen werd ik vanmorgen om half 11 beneden in de woonkamer wakker. Slaapwandelen is niet fijn
Jullie kijken Tasogare Otome x Amnesia nietquote:
Ik moet m ook nog kijken, misschien dat ik er vandaag aan toekom, misschien morgen pas.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tasogare Otome x Amnesia is obligatory. Ik moet de ep nog kijken trouwens, had hem vannacht toen die uit was direct gedownload, maar het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik keek toen die op 80% was, en toen werd ik vanmorgen om half 11 beneden in de woonkamer wakker. Slaapwandelen is niet fijn
Dat einde van twee afleveringen geleden was echt WTF?! En vorige aflevering was ook redelijk bizar. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
En ben nu ook die Berserker aan het binnenhengelen, maar ka ik die kijken zonder dat ik andere dingen daarvan gezien heb?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie kijken Tasogare Otome x Amnesia niethmm, horror is niet mijn genre, maar wel toegevoegd, ik wil et wel een kans geven als hij klaar isquote:![]()
![]()
Het is niet écht horror hoor. Sommige momenten zijn wel heel goed gedaan en zijn zeker wel spannend, maar écht horror is het tot nu toe nog niet.ANIMEES.
- Scamp![]()
Mensen die Another als horror betitelen
Overigens ga ik straks nog antwoord geven op de vraag van Bakakame.![]()
Deze week zit ik vast aan mijn netbook... gelukkig wel met alles erop en eraan. (extern scherm, hdd, toetsenbord, trackball, enz)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: