abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112346399

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Lente 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake.
Bakakame
Qunix
Xaryna
Strawberry/Aardbei
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje
Lithia
Klipnap
Samael
De_Ilias
RedBoyke
Blue_Panther_Ninja
AnimeFan
gniffie
Easymodo
DrNick
cablegunmaster
Charlea
PaRoDiUzZ
Key.
Repelsteeltju
smitjew
Arashimashou
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_112346441
Wat gebruik jij dan in plaats van VLC?
pi_112346451
Ik gebruik ook VLC ;( Wat moet ik dan, classic media player oid?
pi_112346588
In plaats van 2 Yamato slagschepen hadden ze natuurlijk veel beter 3 extra vliegdekschepen kunnen bouwen....
pi_112346602
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef AnimeFan het volgende:
Wat gebruik jij dan in plaats van VLC?
mplayer2 is voor linux de beste mediaspeler. Deze is alleen CLI, maar smplayer is er een hele goede frontend voor.

Ik raad je wel aan om de repo toe te voegen of zelf gewoon via git te compilen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:39 schreef Arashimashou het volgende:
Ik gebruik ook VLC ;( Wat moet ik dan, classic media player oid?
Voor Windows:

Media Player Classic Home Cinema + LAV + FFDSHOW (alleen voor de audio) + MadVR
pi_112346645
En waarom is mplayer2 beter?
pi_112346673
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:46 schreef Arashimashou het volgende:
En waarom is mplayer2 beter?
Betere subtitle rendering (VLC gebruikt een oude libass), betere ondersteuning voor 10-bit, color ranges die standaard goed ingesteld zijn en letterlijk alles is te configureren.

In VLC staan de color ranges (als ik me niet vergis) op 10-250. Dat terwijl de meeste hedendaagse tv's en monitors gewoon 0-250 aankunnen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 15:47:45 ]
pi_112346688
Ik heb mplayer2 al, en smplayer.
Maar smplayer2 bestaat ook, van de maker van mplayer2.
Ik ben er nog niet uit of smplayer of smplayer2 actiever wordt ontwikkeld.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:47:36 #9
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112346694
Mijn nieuwe bureaubladachtergrond, bedankt jongens!

EDIT: denk dat ik met deze mijn icoontjes maar naar de rechterkant ga verplaatsten. Genoeg ruimte :P
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112346706
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb mplayer2 al, en smplayer.
Maar smplayer2 bestaat ook, van de maker van mplayer2.
Ik ben er nog niet uit of smplayer of smplayer2 actiever wordt ontwikkeld.
smplayer2 is beter compatibel met mplayer2. Maar veel verschil zul je niet merken. De basis is hetzelfde.

Overigens is het QT framework echt O+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 15:48:34 ]
pi_112346770
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:47 schreef .Cake. het volgende:

[ afbeelding ]

EDIT: denk dat ik met deze mijn icoontjes maar naar de rechterkant ga verplaatsten. Genoeg ruimte :P
Achtergrond: leuk :)
MW3: :') :') :')
pi_112346798
quote:

[ afbeelding ]

Aarararagi Karen
“An interesting thing is a good thing.”
pi_112346816
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

smplayer2 is beter compatibel met mplayer2. Maar veel verschil zul je niet merken. De basis is hetzelfde.

Overigens is het QT framework echt O+
Nou vooruit, ik zal het later es bekijken. Tot later.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 15:51:15 #14
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112346818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:49 schreef Arashimashou het volgende:
Doe nu maar niet alsof je nu beter bent ofzo.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_112346895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:51 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nou vooruit, ik zal het later es bekijken. Tot later.
http://screenshotcomparison.com/comparison/108601
Zie het verschil in kleuren.
pi_112346903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Achtergrond: leuk :)
Mee eens.
pi_112347477
quote:

[ afbeelding ]

hier cake ook handig voor muziek http://code.google.com/p/pirate/downloads/list
pi_112347536
Haten jullie altijd op oorlogsspellen? :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:16:44 #19
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112347609
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:14 schreef AnimeFan het volgende:
Oorlogsspellen?
Alles wat shooter is bedoel je! **

Ik heb net Rune Factory voor de PS3 gekregen :D

** behalve Tombraider
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_112347660
quote:
vroeger veel call of duty gespeeld tot ik erachter kwam dat die soldaten maar bleven komen zolang je niet naar volgende checkpoint ging.
battlefield 1948 ofzo had ik ook veel gespeeld as en battlefield vietnam

ik heb niks tegen shooters vind het zelfs leuker dan de games dat robin speelt (sim date )
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:20:57 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112347749
Turned Based RPGs *O* *O*

Wat speelt Disagea 4 lekker weg zeg.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:22:16 #22
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112347792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef wdn het volgende:

Helemaal mee eens, al heb ik Disgaea 4 nog nooit gespeeld. Eigenlijk alleen Zettai Hero Project: Unlosing Ranger vs. Darkdeath Evilman!

[ Bericht 0% gewijzigd door Easymodo op 02-06-2012 16:28:03 ]
pi_112347952
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:20 schreef wdn het volgende:

use magic use magic use magic use magic drink potion use heal use magic use magic

games zeggen me niks :(
pokemon viel wel mee het eerste spel maar vanaf het 2de voelde het als herhaling.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 16:27:52 ]
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:28:20 #24
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112347985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef redboyke het volgende:

[..]

use magic use magic use magic use magic drink potion use heal use magic use magic

Fout!
walk hack, walk, hack
walk hack, walk, hack
walk hack, walk, hack
end turn
repeat
pi_112347996
quote:
nee, maar de huidge "shooters" zijn gewoon kopieeen van de vorige games...

zelf zit ik meer in het city building momenteel:
Oudheid City-Building, wie speelt ze nog?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:28:53 #26
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_112348002
Totenkreuz!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:31:12 #27
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112348081
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:27 schreef redboyke het volgende:

[..]

pokemon viel wel mee het eerste spel maar vanaf het 2de voelde het als herhaling.
Ik heb dat juist met shooters, veel herhaling van het vorige deel. Verder vind ik ze gewoon saai en matig op zijn best. Multiplayer kan trouwens best leuk zijn.
pi_112348105
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:28 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, maar de huidge "shooters" zijn gewoon kopieeen van de vorige games...

Het zijn ook allemaal vervolgen die ervan uitgaan dat je de eerdere delen gespeeld hebt. :')
Ik vraag me af of ik Battlefield 3 en Resident Evil 5 niet leuk vind omdat ik er slecht in ben of ik er slecht in ben omdat ik ze niet leuk vind.
pi_112348190
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:32 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het zijn ook allemaal vervolgen die ervan uitgaan dat je de eerdere delen gespeeld hebt. :')
Ik vraag me af of ik Battlefield 3 en Resident Evil 5 niet leuk vind omdat ik er slecht in ben of ik er slecht in ben omdat ik ze niet leuk vind.
ik vind resident evil niet leuk omdat je niet kan lopen en schieten
battlefield vind ik easy behalve als je stomme press E press Space moet gebruiken
had soms wel paar WTF momenten dat ik er te vlug aanging in het begin maar dan leer je dat je wat meer cover moet gebruiken en geen rambo moet spelen
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:36:10 #30
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:37:40 #31
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112348294
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Klipnap het volgende:
Mijn nieuwe bureaublad O+
[ afbeelding ]
Waar gebruik je xChat voor (welke rooms)? Oh, Osu. Any fun?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:38:35 #32
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112348329
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Rizon.

Osu verveelt snel.
pi_112348334
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Easymodo het volgende:

[..]

Klipnap is operator in een paar Anonops rooms :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:39:29 #34
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112348361
Ik bedoelde chatroom? Misschien kan AnimeFok zijn eigen IRC channel beginnen aangezien het zo snel gaat tegenwoordig.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:40:13 #35
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112348381
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:39 schreef Easymodo het volgende:
Ik bedoelde chatroom? Misschien kan AnimeFok zijn eigen IRC channel beginnen aangezien het zo snel gaat tegenwoordig.
Irc is verschrikkelijk. Geef mij maar FOK! waar je alles op je gemak kunt teruglezen.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:40:49 #36
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112348405
Sakamichi no Apollon #8 staat nu op Animees!

Aan gewerkt terwijl er lustig op los gekwebbeld werd! Geen idee waarom ik dat er bij heb gezet.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112348424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #8 staat nu op Animees!

Aan gewerkt terwijl er lustig op los gekwebbeld werd! Geen idee waarom ik dat er bij heb gezet.
Had je Guilty Crown en Mirai Nikki gedropt trouwens?
Ik heb ze zelf ook niet verder gekeken maar ben wel benieuwd :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:42:11 #38
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zaterdag 2 juni 2012 @ 16:43:42 #39
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112348487
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Had je Guilty Crown en Mirai Nikki gedropt trouwens?
Ik heb ze zelf ook niet verder gekeken maar ben wel benieuwd :')
Guilty Crown heb ik gedropt ja, ging nergens meer over. Mirai Nikki is een project van Bakakame, maar hij gaat er denk ik niet meer mee verder. Hij heeft het druk met zijn studie enzo, dus voorlopig heeft hij geen tijd om voor Animees te schrijven.

Misschien dat ik een keer een samenvatting ga geven ofzo van de afleveringen die hij nog niet heeft gedaan, maar dat heeft weinig prioriteit op dit moment :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_112348869
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Irc is verschrikkelijk. Geef mij maar FOK! waar je alles op je gemak kunt teruglezen.
Op IRC heb je ook gewoon logs die op de server staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 16:59:16 ]
pi_112348989
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Op IRC heb je ook gewoon logs die op de server staan.
je irc client maakt die logs niet de server.
pi_112349001
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:38 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Rizon.

Osu verveelt snel.
Komt omdat je single player doet.

Zullen we een keer multiplayer doen? De rest van het topic is uiteraard ook van harte welkom. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 17:13:13 ]
pi_112349027
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef redboyke het volgende:

[..]

je irc client maakt die logs niet de server.
Als channel operator kun je logs maken.

Zo wordt dat ook gedaan met de ubuntu-irc. Die logs zijn online te lezen.
pi_112349224
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Als channel operator kun je logs maken.

Zo wordt dat ook gedaan met de ubuntu-irc. Die logs zijn online te lezen.
op de meeste IRC servers kan je geen logs maken als chanop
da's eerder een uitzondering.
meestal word er een eggdrop gemaakt die alles bijhoudt
heb er vroeger nog veel gemaakt
pi_112349882
Sankarea #7 en #8 staan nu op Animees! geschreven door mij Mij MIJ mij Mij MIJ

Gebundeld voor mijn gemak en ik heb maar drie denkbeeldige deadlines overschreden.
Ja, ik weet dat 9 al een hele dag uit is... :'(
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:38:02 #46
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112350103
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Komt omdat je single player doet.

Zullen we een keer multiplayer doen? De rest van het topic is uiteraard ook van harte welkom. :P
Is goed. :P verder via DM.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:42:08 #47
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112350245
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sankarea #7 en #8 staan nu op Animees! geschreven door mij Mij MIJ mij Mij MIJ

Gebundeld voor mijn gemak en ik heb maar drie denkbeeldige deadlines overschreden.
Ja, ik weet dat 9 al een hele dag uit is... :'(
Goedzo _O_
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:56:28 #48
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:24:52 #49
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112351924
Japanners weten echt niet wat ze moeten met het woord "breath" :')
pi_112352209
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
Lol!
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 16:36 schreef Klipnap het volgende:
Mijn nieuwe bureaublad O+
[ afbeelding ]
OSU! Beste game op de NDS.

Ik ga dan nu Apollon kijken.
pi_112353563
Te stil :X . Ik moet iets posten om de stilte te doorbreken. Iedereen kent deze natuurlijk al.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:20:01 #54
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112353695
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
Te stil :X . Ik moet iets posten om de stilte te doorbreken. Iedereen kent deze natuurlijk al.
Ik heb wel wat medleys gezien, maar deze niet.

pi_112354052
We hebben een room op Osu.

De game heet 'FOK!' en het wachtwoord is 'bokunotopico' zonder de aanhalingstekens. Mochten jullie dus zin hebben :D

Liedjes kiezen gaat om de beurt.
pi_112354088
Ik ga even deze thread opnieuw lezen om erachter te komen wat osu is.
pi_112354343
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even deze thread opnieuw lezen om erachter te komen wat osu is.
Staat nergens uitgelegd.

http://osu.ppy.sh/
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:36:37 #58
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112354423
Trouwens, wat betekent fipo/lapo? Is er een soort van boku no fipo/lapo?
pi_112354523
What is this.... osu, verkeerd gespeld.
FIrst POst LAst POst.
pi_112355141
Hotel Dusk op de Nintendo DS was tof
pi_112355790
Apollon was beetje matig, maar dat vind ik een tweede keer niet erg.

En Naruto is inderdaad geen filler, maar wel veel flashback.
pi_112357638
Neon Magical Gundam Eureka Seven Genesis Ao EVOL is net een knipoog naar alle mecha-series die ervoor kwamen. Elena Peoples is Chiaki Omigawa's grappigste rol tot nu toe! Hoe kan ik deze serie nou niet leuk vinden?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:45:38 #64
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112357981
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Haha in osu is het gezellig kom chille :7
Wil wel, maar is niet voor de mac.
pi_112358128
Geeft niet, osu is eigenlijk zwaar klote.
pi_112358139
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:45 schreef Klipnap het volgende:
Haha in osu is het gezellig kom chille :7
Dit. Speciaal voor de elite van FOK! (wij dus!).

Room: FOK!
Pass: bokunotopico
pi_112358168
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
Geeft niet, osu is eigenlijk zwaar klote.
Is not.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:52:09 #69
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112358423
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:50 schreef Qunix het volgende:

[..]

Is not.
Ik ben er, en ik vind van wel :P
pi_112358866
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:46 schreef Qunix het volgende:

[..]

Wil wel, maar is niet voor de mac.
http://osu.ppy.sh/forum/viewtopic.php?f=2&t=14664
pi_112360540
Mac's :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:02:41 #74
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112362818
Is osu voor linux?
Ik was ff EK kijken.
6-0 :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:09:22 #76
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112362931
Nee ok, oefenwedstrijd tegen Noord ierland. :P
pi_112363015
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef AnimeFan het volgende:
Is osu voor linux?
Ik was ff EK kijken.
6-0 :P
Werkt wel in Wine. :P

Als hij sloom draait moet je de renderer naar OpenGL zetten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 22:11:52 ]
pi_112363044
Ik zit straks toch een week vast aan linux, en wine werkt niet goed op mn netbook :P
pi_112363067
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zit straks toch een week vast aan linux, en wine werkt niet goed op mn netbook :P
Tsja. :P

Nieuwe wineprefix maken?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:13:26 #81
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112363109
Heb het al een tijd niet gevraagd, misschien dat één van de nieuwe mensen het misschien weet.

Waar ken ik deze zangeres nog meer van? Anime OP/ED-technisch gesproken.

En ben ik echt nog steeds de enige hier die Tasogare otome x amnesia volgt?
ANIMEES.
- Scamp
pi_112363221
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
netbook had je net zo goed fisherprice laptop kunnen kopen :+
pi_112363545
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tsja. :P

Nieuwe wineprefix maken?
Ik ben Lazy Linux User... ik ken dat soort dingen niet.
pi_112363594
quote:
5s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
Heb het al een tijd niet gevraagd, misschien dat één van de nieuwe mensen het misschien weet.

Waar ken ik deze zangeres nog meer van? Anime OP/ED-technisch gesproken.

En ben ik echt nog steeds de enige hier die Tasogare otome x amnesia volgt?
Sorry ken ik niet

Misschien heb je hier wat aan http://anidb.net/perl-bin(...)ui&do.fsearch=Search
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:25:14 #85
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112363901
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
RIDE ON SHOOTING STAR
IYA IYA
Vind je dat normaal of zo?
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:29:20 #87
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112364309
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

ja
Nohh
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:37:46 #89
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112364340
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:36 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nohh
Ojamajo Doremi is een heel goede anime! Kijk hem nu!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112364449
pi_112364451
Zo, die potjes Osu! waren wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:40:28 #92
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112364469
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Zo, die potjes Osu! waren wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar.
Het chatten was leuker dan osu zelf :P
pi_112364499
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ojamajo Doremi is een heel goede anime! Kijk hem nu!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar gaat het over?
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteen :P

SPOILER
pi_112364539
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het chatten was leuker dan osu zelf :P
Dat is wel zo. Maar stiekem vind ik het ook wel leuk om nieuwe nummers en zo ook nieuwe anime te ontdekken :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:42:01 #95
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112364546
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Waar gaat het over?
Net zoiets als Madoka.

Kijken!!
pi_112364569
Het doet me meer denken aan Winx Club ;(
  zaterdag 2 juni 2012 @ 22:43:06 #97
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112364608
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, dat lijkt er meer op! Misschien moet ik mijn signature eens updaten.
pi_112364732
Overigens... 3 uur Ossu? gaaah gay.
pi_112364750
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

sst :')
Het was wel een hele goede anime. Hij past zo in het rijtje EVA, Legend of the Galactic Heroes, FMA, Clannad. Alleen is hij heel erg ondergewaardeerd.
pi_112364892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:45 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens... 3 uur Ossu? gaaah gay.
i concure

SPOILER

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 22:51:08 ]
pi_112364998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef redboyke het volgende:

[..]

i concure

SPOILER
Ja dag. :')

Boku no Pico is gewoon een goede troll.
pi_112365049
Ik kan me wel voorstellen dat er een hele rel over geweest kan zijn... even kijken wat wiki zegt :P
edit: Ik had beter moeten weten... in tentacle land. :')
pi_112365493
Wel stom dat die Pokemon Jynx niet meer zwart mocht zijn.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jynx
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:03:23 #105
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112365568
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Kut-Amerikanen :')
Generaliseren :')
pi_112365590
Voor:

Na:
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:04:06 #109
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112365595
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Waar gaat het over?

SPOILER
Hihi
pi_112365659

Wie vind Popo nou niet geweldig? Gewoon zwart... niet gaar blauw.
pi_112365982
Aauw. Die Penalty game bij Deadman Wonderland :/
pi_112366055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja dag. :')

Boku no Pico is gewoon een goede troll.
hoor ik daar boku no pico...

SPOILER
SPOILER
zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...
pi_112366087
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Het doet me meer denken aan Winx Club ;(
:D
pi_112366124
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Generaliseren :')
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:15:20 #115
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112366175
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:

[..]

hoor ik daar boku no pico...

SPOILER
SPOILER
zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...
Niet kijken hoe het verder gaat :')

SPOILER
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:
Helemaal afkijken, dan heb ik respect!
Al vaak genoeg gedaan, maar ik zal het nog eens doen.
pi_112366669
Oke, drie keer gedaan, heel klein beetje meegezongen. Krijg ik nu respect?
pi_112366795
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:
Helemaal afkijken, dan heb ik respect!
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:31:11 #119
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112366822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef redboyke het volgende:

[..]

vind het eigenlijk zo slecht nog niet.
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen :P
Dat wil je niet ;(
pi_112366854
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat wil je niet ;(
Tuurlijk wel, lachen :Y

:N
pi_112366884
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:31 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Dat wil je niet ;(
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je

ok deal :P
pi_112366908
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmen
  zaterdag 2 juni 2012 @ 23:33:41 #123
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112366926
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:

[..]

Nee.

Never!
pi_112366931
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:33 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmen
Ik hou het op 10
pi_112367179
Haha m'n bier was bevroren. Had het een uur geleden ff in de vriezer gezet :')
pi_112367238
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
Haha m'n bier was bevroren. Had het een uur geleden ff in de vriezer gezet :')
Heb ik ook gehad met energy drink. Alleen was dat een paar dagen i.p.v. een uur.
pi_112367249
Bier :')

Nee ik ben wel negatief genoeg geweest vandaag.
pi_112367304
Ik heb mezelf beloofd geen alcohol te drinken tot m'n 23e.
pi_112367324
Mwa, ik drink geen alcohol zolang als ik kan.
pi_112367348
Ik drink alleen alcohol als dat toevallig in iets zit wat ik drink
pi_112367360
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
Mwa, ik drink geen alcohol zolang als ik kan.
Op feestjes en als ik uitga (dat laatste zelden :')) vind ik het best moeilijk.
pi_112367399
Feestjes en uitgaan :')

Oh ja, inderdaad, dat kan best moeilijk zijn.
pi_112367679
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
Feestjes en uitgaan :')

Oh ja, inderdaad, dat kan best moeilijk zijn.
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.

Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan. ;(
pi_112367799
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.

Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan. ;(
Haha :P
pi_112368186
Feestje bij robin thuis!
  zondag 3 juni 2012 @ 00:12:48 #136
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112368238
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:11 schreef AnimeFan het volgende:
Feestje bij robin thuis!
En dan ontdek je dat je gebruikt bent voor zijn fundraisebedrijf.
pi_112368304
Boeiuh, gewoon geen geld afstaan. Kan er ook niks gebeuren.
pi_112368785
Poeh, het is alweer slapenstijd? Nog even een video plaatsen.

chuuchuuchuu O+ O+
pi_112371705
*hoi

* Blue_Panther_Ninja is net wakker en gaat VLC even fixen
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2012 @ 03:07:38 #140
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112371721
quote:
6s.gif Op zondag 3 juni 2012 03:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi

* Blue_Panther_Ninja is net wakker en gaat VLC even fixen
Jij bent vroeg op :P
:')
pi_112371751
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 03:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Jij bent vroeg op :P
nee hoor :+

na 19 uur wakker blijven ,was het tijd om te slapen! :P
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2012 @ 03:13:13 #142
pi_112371790
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

nee hoor :+

na 19 uur wakker blijven ,was het tijd om te slapen! :P
Lekker ritme :P
pi_112371802
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 03:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Lekker ritme :P
idd..

*ook maar eens bed opzoeken gaat..
pi_112371808
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.

* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2012 @ 03:25:30 #145
pi_112371944
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef AnimeFan het volgende:
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.

* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen
Die moet ik nog eens kijken.
  zondag 3 juni 2012 @ 11:20:38 #146
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_112375088
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken :+

NSFW dordeweeks :P
pi_112375172
To love Ru :D
Suitable for all ages :')
pi_112375449
Ik weet van To Love Ru alleen dat er echt heel veel doujins van worden gemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 11:36:06 ]
pi_112375539
Gelukkig maar :Y
  zondag 3 juni 2012 @ 11:54:06 #150
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112375897
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef Arashimashou het volgende:
Poeh, het is alweer slapenstijd? Nog even een video plaatsen.

chuuchuuchuu O+ O+
NEEEEEEEEEEEEEEE

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken :+

NSFW dordeweeks :P
Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigen :@
pi_112376144
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Klipnap het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEE

[..]

Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigen :@
Chuu chuu chu chu
Hell yeah :7
  zondag 3 juni 2012 @ 12:06:08 #152
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112376238
Het origineel?

quote:
9s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:06 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
:o :o :o :o
Sterf Kyubei ;( Blijf van die kinders af.
  zondag 3 juni 2012 @ 12:10:50 #154
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112376360
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P
LOL! Dat is beter ~O>
pi_112376949
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 12:10 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:P
:') _O-
pi_112377885
  zondag 3 juni 2012 @ 13:08:43 #158
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112378020
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:04 schreef AnimeFan het volgende:
[ afbeelding ]
In een plas bloed gelukkig.

Deze gelei eet zichzelf op.

Deze nagels :o

Of deze :o

[ Bericht 13% gewijzigd door Klipnap op 03-06-2012 13:14:07 ]
pi_112378294
Madoka Kyubei overdrive in here.
pi_112378477
Ik had gister 'n feestje voor m'n verjaardag en mensen hadden cupcakes gemaakt.. DIE ERUIT ZAGEN ALS POKEBALLS! 8-)
pi_112378531
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze dingen heb je standaard op je PC opgeslagen? :+
  zondag 3 juni 2012 @ 13:23:11 #162
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112378548
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Deze dingen heb je standaard op je PC opgeslagen? :+
Internet :P
quote:
6s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:21 schreef Bakakame het volgende:
Ik had gister 'n feestje voor m'n verjaardag en mensen hadden cupcakes gemaakt.. DIE ERUIT ZAGEN ALS POKEBALLS! 8-)
:o hoe cool :P
pi_112378671
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat vrouwen echt moeten stoppen met nepnagels en het plakken van die plakkertjes op hun nagels.
  zondag 3 juni 2012 @ 13:28:20 #164
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112378716
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat vrouwen echt moeten stoppen met nepnagels en het plakken van die plakkertjes op hun nagels.
Ik bijt ze altijd af ;(
pi_112379436
LOL

SPOILER: voor de echte mannen

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 13:50:12 ]
pi_112379552
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:47 schreef redboyke het volgende:
LOL

[ afbeelding ]
Gekke Koreanen :P
pi_112379557
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[..]

:o hoe cool :P
En ze waren ontzéttend lekker :Y En het waren er 37, dus iedereen heeft mogen proeven *O*
  zondag 3 juni 2012 @ 13:55:37 #168
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112379863
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Je hebt geen Kyuubey-folder? :o Wat als het internet een dag niet meer werkt, hoe kom je dan aan je fix?!
  zondag 3 juni 2012 @ 14:01:22 #170
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112379971
quote:
12s.gif Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Je hebt geen Kyuubey-folder? :o Wat als het internet een dag niet meer werkt, hoe kom je dan aan je fix?!
pi_112382173
Deze Satou heeft een heel hoog ' :') ' gehalte.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:01:17 #172
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112382848
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Klipnap het volgende:
Voor de diehard Clannad-fans is hier de orkestversie van Dango :P
Met of zonder oranje hoed blijft kyu een stom beest.
  zondag 3 juni 2012 @ 15:11:01 #174
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 3 juni 2012 @ 15:33:54 #176
246140 Klipnap
Petrowh <3
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2012 @ 15:39:13 #177
pi_112384210
Wat is dat kutbeest nou eigenlijk :P
  zondag 3 juni 2012 @ 15:40:02 #178
246140 Klipnap
Petrowh <3
  † In Memoriam † zondag 3 juni 2012 @ 15:41:07 #179
  zondag 3 juni 2012 @ 15:41:43 #180
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112386752
[TK] manga's en anime Een hele zooi manga daar
pi_112388283
quote:

Zo zijn er nog meer... Ik weet wel toen de eerste episode gereleased was er ook zoiets was met alleen de eerste episode en die was goud! Kan het niet meer terug vinden ;(
pi_112391136
  zondag 3 juni 2012 @ 18:37:37 #184
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112391341
quote:
5s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:37 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En dit is?

Zelfs je koffie laat je tegenwoordig niet met rust...
[ afbeelding ]
Kluisjes in Akihabara.
  zondag 3 juni 2012 @ 20:00:57 #186
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 3 juni 2012 @ 20:05:38 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112394797
HS releast met spaanse subs :P
quote:
9s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:00 schreef Klipnap het volgende:
Accel World :')

Ik vraag me steeds af of ik het nog wel moet kijken.
Toch is die anime leuk :+
  zondag 3 juni 2012 @ 20:06:39 #188
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112394860
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Toch is die anime leuk :+
Vind je? Ik vind het ingewikkelde regels met een stompzinnig standaard verhaal.
pi_112396306
Hunter x Hunter vind ik leuk.
Space Bros. ook trouwens.
pi_112397676
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:33 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
pi_112397833
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

_O_
Verwachtte ik al.
pi_112398461
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 20:05 schreef wdn het volgende:
Noob :+

*hoi
  zondag 3 juni 2012 @ 21:09:18 #193
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112398596
Nou, ik ben EVA aan het downloaden. En ik kan nu de OP op keyboard _O_

Na de eerste keer was ik verkocht! Wat een OP _O_
pi_112399125
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:09 schreef Klipnap het volgende:
Nou, ik ben EVA aan het downloaden. En ik kan nu de OP op keyboard _O_

Na de eerste keer was ik verkocht! Wat een OP _O_
Joepie. :@
  zondag 3 juni 2012 @ 21:18:35 #195
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112399187
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Joepie. :@
Nog 3 jaar en dan heeft iedereen eigen robots die hij kan besturen
pi_112399372

Voor de fans hier van Milky Holmes
  zondag 3 juni 2012 @ 21:23:31 #197
246140 Klipnap
Petrowh <3
  zondag 3 juni 2012 @ 21:24:50 #198
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112399546
Oi! Net terug van weekendje Efteling. Was errrrrug vet, alleen was het vandaag echt klote weer :')
Heb ik nog iets gemist ? :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 3 juni 2012 @ 21:26:28 #199
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112399637
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oi! Net terug van weekendje Efteling. Was errrrrug vet, alleen was het vandaag echt klote weer :')
Ja.
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\
pi_112399686
quote:
Nee, alleen een doorgedraaide nap.
pi_112400121
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nog 3 jaar en dan heeft iedereen eigen robots die hij kan besturen
Nah, alleen de door bepaalde redenen gekozen 14 jarigen. :P
  zondag 3 juni 2012 @ 21:36:09 #202
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112400241
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:26 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja.
/人 ◕ ‿‿ ◕ 人\
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:27 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nee, alleen een doorgedraaide nap.
ZEG OP!
pi_112400493
Ik download opeens sneller dan normaal (6MB/s) :o

pi_112400743
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:

[ afbeelding ]
Ziggo a1+? :9
pi_112400884
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:39 schreef AnimeFan het volgende:

[ afbeelding ]
Of je hebt sneller internet gekregen, of je zit op een intern netwerk waarin iemand anders de bestanden al heeft :P Kwam bij mij eens voor... ineens downloaden met 30MB per seconde... ik dacht echt... wtf.
  zondag 3 juni 2012 @ 21:46:34 #206
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112401024
Hahaha, je EK-UI _O- _O_
pi_112401044
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
Ik mag blij zijn met 1 MB :{ ;(
Heb je echt maximaal 1MB, of ligt dat aan de IRC bots?
pi_112401046
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:46 schreef Klipnap het volgende:
Ik mag blij zijn met 1 MB :{ ;(
ik heb maar 120KB/s

en hoi :P
pi_112401085
quote:
:o weekendje efteling?
dat doe je in minder als een dag :P (maar desondanks wel leuk :Y

ik heb ticket via AH gescoord (¤23,- ipv ¤33) en ga er dan (denk ik) tijdens de tilburgse kermis naar toe (tevens 7mijlszomer en dus nog eens 2 euro extra korting :+)

vandaag ns dagkaartje gescoord a ¤16
  zondag 3 juni 2012 @ 21:49:33 #211
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112401093
quote:
11s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Heb je echt maximaal 1MB, of ligt dat aan de IRC bots?
Op irc gaat het sneller, soms zelfs met 4500. Maar met torrents :N
pi_112401118
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Op irc gaat het sneller, soms zelfs met 4500. Maar met torrents :N
Oh nice :).
Je mag nog steeds die nieuwsserver van mij gebruiken als je je een keer verveelt.
  zondag 3 juni 2012 @ 21:50:41 #213
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112401204
Dan wil ik een oranje Rika :P
  zondag 3 juni 2012 @ 21:55:33 #215
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112401391
Reminder: http://www.internationalsaimoe.com/voting/

ARENA 01: Gokō Ruri (Kuroneko) Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko Eucliwood Hellscythe
ARENA 03: Sakura Kyōko Nakamura Yuri
ARENA 04: Hasegawa Kobato Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois Gasai Yuno
ARENA 06: Mikazuki Yozora Kuroi Mato
ARENA 07: Tachibana Kanade Suzutsuki Kanade
ARENA 08: Akemi Homura Kasugano Sora
ARENA 09: Victorique de Blois Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami Konoe Subaru
ARENA 11: Yui Himeji Mizuki
ARENA 12: Kanzaki H. Aria Haruna
ARENA 13: Nakagawa Kanon Tōwa Erio
ARENA 14: Aragaki Ayase Elucia de Lute Ima
ARENA 15: Yuzuriha Inori Fear Kubrick
ARENA 16: Makise Kurisu Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern Kōsaka Kirino
ARENA 18: Kashiwazaki Sena Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō Tōsaka Rin, Matō Sakura
ARENA 20: Misaka Mikoto Shiina Mafuyu
ARENA 21: Ichinose Kotomi Nakano Azusa
ARENA 22: Asahina Mikuru Tōsaka Rin
ARENA 23: Nagato Yuki Fujibayashi Kyō
ARENA 24: Akiyama Mio Shirai Kuroko
ARENA 25: Sakagami Tomoyo Katsura Hinagiku
ARENA 26: Shana Kotobuki Tsumugi
ARENA 27: Aisaka Taiga Hecate
ARENA 28: Saber C.C.
ARENA 29: Izumi Konata Sanzen'in Nagi
ARENA 30: Suzumiya Haruhi Last Order
ARENA 31: Hirasawa Yui Konjiki no Yami
ARENA 32: Hirasawa Ui Louise Vallière
ARENA 33: Furukawa Nagisa Hiiragi Kagami
ARENA 34: Oshino Shinobu Index L. Prohibitorum
ARENA 35: Illyasviel von Einzbern Nymph
ARENA 36: Holo Sengoku Nadeko
ARENA 37: Senjōgahara Hitagi Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta Kujō Kazuya, Victorique de Blois
  zondag 3 juni 2012 @ 21:55:35 #216
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112401396
Wat zal ik eens kijken :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112401420
quote:
1s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:50 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Vraag een oranje Mami aan :P
Nah, ik ben niet zo'n voetbalfan :P
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
Wat zal ik eens kijken :{
Welcome to the NHK al gezien?
  zondag 3 juni 2012 @ 21:56:36 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112401453
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nah, ik ben niet zo'n voetbalfan :P

[..]

Welcome to the NHK al gezien?
yup
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112401534
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

yup
5 Centimeters Per Second? Detroit Metal City?
pi_112401686
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:55 schreef Easymodo het volgende:
Reminder: http://www.internationalsaimoe.com/voting/

ARENA 01: Gokō Ruri (Kuroneko) Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko Eucliwood Hellscythe
ARENA 03: Sakura Kyōko Nakamura Yuri
ARENA 04: Hasegawa Kobato Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois Gasai Yuno
ARENA 06: Mikazuki Yozora Kuroi Mato
ARENA 07: Tachibana Kanade Suzutsuki Kanade
ARENA 08: Akemi Homura Kasugano Sora
ARENA 09: Victorique de Blois Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami Konoe Subaru
ARENA 11: Yui Himeji Mizuki
ARENA 12: Kanzaki H. Aria Haruna
ARENA 13: Nakagawa Kanon Tōwa Erio
ARENA 14: Aragaki Ayase Elucia de Lute Ima
ARENA 15: Yuzuriha Inori Fear Kubrick
ARENA 16: Makise Kurisu Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern Kōsaka Kirino
ARENA 18: Kashiwazaki Sena Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō Tōsaka Rin, Matō Sakura
ARENA 20: Misaka Mikoto Shiina Mafuyu
ARENA 21: Ichinose Kotomi Nakano Azusa
ARENA 22: Asahina Mikuru Tōsaka Rin
ARENA 23: Nagato Yuki Fujibayashi Kyō
ARENA 24: Akiyama Mio Shirai Kuroko
ARENA 25: Sakagami Tomoyo Katsura Hinagiku
ARENA 26: Shana Kotobuki Tsumugi
ARENA 27: Aisaka Taiga Hecate
ARENA 28: Saber C.C.
ARENA 29: Izumi Konata Sanzen'in Nagi
ARENA 30: Suzumiya Haruhi Last Order
ARENA 31: Hirasawa Yui Konjiki no Yami
ARENA 32: Hirasawa Ui Louise Vallière
ARENA 33: Furukawa Nagisa Hiiragi Kagami
ARENA 34: Oshino Shinobu Index L. Prohibitorum
ARENA 35: Illyasviel von Einzbern Nymph
ARENA 36: Holo Sengoku Nadeko
ARENA 37: Senjōgahara Hitagi Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta Kujō Kazuya, Victorique de Blois
Tot wanneer kan je stemmen? :+
pi_112401732
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

[..]

ZEG OP!
Het enige dat je gemist hebt, is dit:
  zondag 3 juni 2012 @ 22:01:33 #222
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112401744
ARENA 01: [[Gokō Ruri (Kuroneko)]] Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko [[Eucliwood Hellscythe]]
ARENA 03: [[Sakura Kyōko]] Nakamura Yuri
ARENA 04: [[Hasegawa Kobato]] Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois [[Gasai Yuno]]
ARENA 06: [[Mikazuki Yozora]] Kuroi Mato
ARENA 07: [[Tachibana Kanade]] Suzutsuki Kanade
ARENA 08: [[Akemi Homura]] Kasugano Sora
ARENA 09: [[Victorique de Blois]] Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami [[Konoe Subaru]]
ARENA 11: [[Yui]] Himeji Mizuki
ARENA 12: Kanzaki H. Aria [[Haruna]]
ARENA 13: Nakagawa Kanon [[Abstained]] Tōwa Erio
ARENA 14: [[Aragaki Ayase]] Elucia de Lute Ima
ARENA 15: Yuzuriha Inori [[Abstained]] Fear Kubrick
ARENA 16: [[Makise Kurisu]] Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern [[Kōsaka Kirino]]
ARENA 18: [[Kashiwazaki Sena]] Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō [[Tōsaka Rin, Matō Sakura]]
ARENA 20: Misaka Mikoto [[Abstained]] Shiina Mafuyu
ARENA 21: Ichinose Kotomi [[Nakano Azusa]]
ARENA 22: [[Asahina Mikuru]] Tōsaka Rin
ARENA 23: [[Nagato Yuki]] Fujibayashi Kyō
ARENA 24: [[Akiyama Mio]] Shirai Kuroko
ARENA 25: [[Sakagami Tomoyo]] Katsura Hinagiku
ARENA 26: Shana [[Kotobuki Tsumugi]]
ARENA 27: [[Aisaka Taiga]] Hecate
ARENA 28: [[Saber]] C.C.
ARENA 29: [[Izumi Konata]] Sanzen'in Nagi
ARENA 30: [[Suzumiya Haruhi]] Last Order
ARENA 31: [[Hirasawa Yui]] Konjiki no Yami
ARENA 32: [[Hirasawa Ui]] Louise Vallière
ARENA 33: Furukawa Nagisa [[Hiiragi Kagami]] (hehe Robin)
ARENA 34: Oshino Shinobu [[Abstained]] Index L. Prohibitorum
ARENA 35: Illyasviel von Einzbern [[Abstained]] Nymph
ARENA 36: Holo [[Abstained]] Sengoku Nadeko
ARENA 37: Senjōgahara Hitagi [[Abstained]] Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta [[Kujō Kazuya, Victorique de Blois]]

quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:01 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Het enige dat je gemist hebt, is dit:
FUUUU
pi_112401912
Ik ken er zoveel niet van die lijst ;(
MAAR NYMPH ZAT ER WEL BIJ *O* chuu chuu chu chu
  zondag 3 juni 2012 @ 22:05:33 #224
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112402016
Ik had nog de ending gezien van Kore wa zombie desu ka en wtf was dat?:
  zondag 3 juni 2012 @ 22:05:41 #225
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112402030
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

5 Centimeters Per Second? Detroit Metal City?
Yup en nop, is die laatste wat?
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 juni 2012 @ 22:05:52 #226
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112402046
De enige jongen is die uit Gosick volgens mij.

Maar hoe kan ik ooit kiezen tussen Kotomi en Azusa?

Azusa kan tenminste goed muziek spelen :P
pi_112402058
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Yup en nop, is die laatste wat?
Als je van vulgaire humor houdt sowieso een instant watch.
pi_112402131
quote:
8s.gif Op zondag 3 juni 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Waarom zwaaien die Jappen altijd met lichtstokken?
Sja... Ik vond deze week wel leuk :D

Ik merk ook dat ik steeds meer begin te verstaan wat ze zeggen. Al moeten ze niet te snel praten...
  zondag 3 juni 2012 @ 22:07:56 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112402190
Is er de laatste paar maanden nog een goede anime uitgekomen btw? Tijd niets meer gekeken enz :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 juni 2012 @ 22:08:50 #230
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112402448
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Is er de laatste paar maanden nog een goede anime uitgekomen btw? Tijd niets meer gekeken enz :P
Space Brothers :Y
Kids On The Slope :Y :Y
pi_112402482

De ED vind ik trouwens ook best mooi. :)

Wel een beetje engrish ;(

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 22:11:58 ]
  zondag 3 juni 2012 @ 22:14:45 #233
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112402690
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:05 schreef Easymodo het volgende:
Ik had nog de ending gezien van Kore wa zombie desu ka en wtf was dat?:
So much win. Orito = baas :D
  zondag 3 juni 2012 @ 22:18:01 #234
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112402913
De coolste ED is nog steeds die van Danshi Koukousei no Nichijou.

BABABABARIRARIRABABA

De enige ED die ik elke keer kijk (naast Sankarea)
pi_112403180
Hmm, dit vind ik een van de mooiste ED's.

Die van FMA is ook wel mooi.

pi_112403390
in de meeste gevallen skip ik OP's en ED's

soms bekijk/luister ik er wel 1, maar das wel zeldzaam :P
pi_112403461
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:25 schreef mschol het volgende:
in de meeste gevallen skip ik OP's en ED's

soms bekijk/luister ik er wel 1, maar das wel zeldzaam :P
Het brengt me altijd wel in de goede 'vibe'.

Leuk weetje trouwens. Vaak zijn ED's rustiger dan OP's. OP's zijn vaak energiek om enthousiasme bij mensen te creëren, zodat je een beetje actief wordt. De ED's zijn vaak rustig om je af te laten koelen na het kijken.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:27:38 #238
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112403503
Mooie ED's:
Madoka
Sakamichi no Apppolllon
Sankarea
FLCL
Danshi Koukousei
K-On! (alle drie)
Nana (allemaal)
Angel Beats
Another
Steins;
Vampire Knight
Ojamajo Doremi seizoen 3
pi_112403775
Hoe kun je Raspberry Heaven nu vergeten?
  zondag 3 juni 2012 @ 22:32:15 #240
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112403804
quote:
10s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:31 schreef Arashimashou het volgende:
Hoe kun je Raspberry Heaven nu vergeten?
I'M COMING BACK TO YOU

Oh, Chu chu chu staat niet in mijn lijst :{w
  zondag 3 juni 2012 @ 22:44:54 #242
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112404558
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112404629
quote:
Geen idee. Ik vind hem wel vet.
  zondag 3 juni 2012 @ 22:46:21 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112404634
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112404652
quote:
Behalve de stukjes auto-tune _O_

Ik vind de tweede OP beter.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 22:46:52 ]
  zondag 3 juni 2012 @ 22:47:17 #247
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112404698
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112404706
De Gundam OPs zijn sowieso altijd wel puik :P
  zondag 3 juni 2012 @ 22:47:35 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
  zondag 3 juni 2012 @ 22:48:55 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112404791
Bleach heeft ook wel een aantal goede openings en endings.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_112404808
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
Bleach heeft ook wel een aantal goede openings en endings.
Jup.

FMA ook. :)
  zondag 3 juni 2012 @ 22:49:50 #254
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112404838
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jup.

FMA ook. :)
Idd.

En Gintama vaak ook wel _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 juni 2012 @ 22:57:19 #255
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_112405267
Voor ieder wat wils.

Muziek forum zou deze ending wel waarderen:

Radiohead - Paranoid Android
  zondag 3 juni 2012 @ 23:01:17 #256
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_112405496
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 22:57 schreef Easymodo het volgende:
Voor ieder wat wils.

Muziek forum zou deze ending wel waarderen:
Opening was ook wel goed
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 3 juni 2012 @ 23:44:45 #257
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112407954
ARENA 01: [[Gokō Ruri (Kuroneko)]] Shimada Minami
ARENA 02: Honma Meiko [[Abstained]] Eucliwood Hellscythe
ARENA 03: [[Sakura Kyōko]] Nakamura Yuri
ARENA 04: [[Hasegawa Kobato]] Haqua du Lot Herminium
ARENA 05: Charlotte Dunois [[Gasai Yuno]]
ARENA 06: Mikazuki Yozora [[Kuroi Mato]]
ARENA 07: Tachibana Kanade [[Suzutsuki Kanade]]
ARENA 08: Akemi Homura [[Kasugano Sora]]
ARENA 09: [[Victorique de Blois]] Kirishima Shōko
ARENA 10: Iwasawa Masami [[Konoe Subaru]]
ARENA 11: [[Yui]] Himeji Mizuki
ARENA 12: [[Kanzaki H. Aria]] Haruna
ARENA 13: Nakagawa Kanon [[Abstained]] Tōwa Erio
ARENA 14: [[Aragaki Ayase]] Elucia de Lute Ima
ARENA 15: [[Yuzuriha Inori]] Fear Kubrick
ARENA 16: [[Makise Kurisu]] Mine Riko
ARENA 17: Irisviel von Einzbern [[Kōsaka Kirino]]
ARENA 18: [[Kashiwazaki Sena]] Shiomiya Shiori
ARENA 19: Shinku, Suigintō [[Tōsaka Rin, Matō Sakura]]
ARENA 20: [[Misaka Mikoto]] Shiina Mafuyu
ARENA 21: [[Ichinose Kotomi]] Nakano Azusa
ARENA 22: Asahina Mikuru [[Tōsaka Rin]]
ARENA 23: Nagato Yuki [[Abstained]] Fujibayashi Kyō
ARENA 24: Akiyama Mio [[Shirai Kuroko]]
ARENA 25: [[Sakagami Tomoyo]] Katsura Hinagiku
ARENA 26: [[Shana]] Kotobuki Tsumugi
ARENA 27: [[Aisaka Taiga]] Hecate
ARENA 28: Saber [[C.C.]]
ARENA 29: [[Izumi Konata]] Sanzen'in Nagi
ARENA 30: [[Suzumiya Haruhi]] Last Order
ARENA 31: Hirasawa Yui [[Konjiki no Yami]]
ARENA 32: Hirasawa Ui [[Louise Vallière]]
ARENA 33: Furukawa Nagisa [[Hiiragi Kagami]]
ARENA 34: [[Oshino Shinobu]] Index L. Prohibitorum
ARENA 35: [[Illyasviel von Einzbern]] Nymph
ARENA 36: [[Holo]] Sengoku Nadeko
ARENA 37: [[Senjōgahara Hitagi]] Ikaros
ARENA 38: Watanuki Banri, Roromiya Karuta [[Abstained]] Kujō Kazuya, Victorique de Blois

Kiezen tussen Kyou en Yuki, en Irisviel en Kirino is lijden.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:12:16 #258
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112409308
Wat is dat trouwens, dat lijstje hierboven?
  maandag 4 juni 2012 @ 00:31:23 #259
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112410056
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is dat trouwens, dat lijstje hierboven?
zie:
quote:
  maandag 4 juni 2012 @ 00:32:28 #260
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112410102
quote:
12s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:31 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

zie:

[..]

Kiezen tussen Saber en CC.. IMPOSSIBRU.
pi_112410579
Aaah, ik kan niet slapen omdat ik zo benieuwd ben wat Klipnap van Evangelion gaat vinden. :') :') :') ^ 1000
  maandag 4 juni 2012 @ 00:50:26 #262
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112410636
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
Aaah, ik kan niet slapen omdat ik zo benieuwd ben wat Klipnap van Evangelion gaat vinden. :') :') :') ^ 1000
Ik wil Tasogare Otome x Amnesia, dus ga ik maar even Ore no Imouto kijken tot mijn TOxA er is :D
  maandag 4 juni 2012 @ 01:16:41 #263
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_112411201
Heb net de ''Trinity Blood'' reeks gedownload.

Openingsscene moest ik ineens aan Vash the Stampede denken maar wist na 3 afleveringen nog niet echt of het iets voor mij zou zijn.

Totdat die roid in epi 4 ineens ''Genocide Mode'' kiest om van bewakers af te komen :D Me Likeh!!

Ik bedoel, for real, Genocide Mode :D
  maandag 4 juni 2012 @ 01:59:57 #264
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_112411975
@Robin: behoorlijk triest ja.

@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?

@ThThMa: leuk genocide. :)
SPOILER
  maandag 4 juni 2012 @ 02:36:05 #265
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_112412391
Commie heeft Berserk online gezet. Morgen even downloaden.
  maandag 4 juni 2012 @ 07:20:28 #266
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112412884
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:48 schreef robin007bond het volgende:
Wacht maar, over drie weken ga ik hem kijken :')
pi_112412954
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:20 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wacht maar, over drie weken ga ik hem kijken :')
:') :{ :%
pi_112412988
Evangelion is een soort onderdeel van mijzelf.
pi_112413014
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
Echt waar joh?

*hoi*
pi_112413050
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Echt waar joh?

*hoi*
Ja.

Accepteer je EVA niet, dan is dat een soort ruft in mijn gezicht. Eigenlijk wil ik ook mijn kinderen later op hun 16e EVA laten kijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2012 07:59:04 ]
pi_112413095
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja.

Accepteer je EVA niet, dan is dat een soort ruft in mijn gezicht. Eigenlijk wil ik ook mijn kinderen later op hun 16e EVA laten kijken.
Bij deze: EVA rejected! :P
pi_112413115
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:00 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Bij deze: EVA rejected! :P
Ewwe. :'(
pi_112413916
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
Commie heeft Berserk online gezet. Morgen even downloaden.
Thanks!
  maandag 4 juni 2012 @ 09:42:56 #274
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112414241
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
Jij hebt op je 14e ook in robots gezeten?
pi_112415144
Ik ga Legend of Korra kijken 8-)

8 afleveringen kan ik nog wel kijken in de komende paar weken en dan gewoon bijhouden..
Avatar kijk ik 'n andere keer wel helemaal, in de vakantie ofzo :+
pi_112416206
quote:
15s.gif Op maandag 4 juni 2012 09:42 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij hebt op je 14e ook in robots gezeten?
Wie weet :@
pi_112416219
In robots zitten is mainstream. Robot zijn... DAT is waar het om gaat.
pi_112416567
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
Eve no Jikan *O*

Oh en wat me daar aan deed denken: Kara
pi_112416616
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
Inderdaad. Ik ben me al aan het voorbereiden op het zijn van een cyborg.
pi_112416653
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben me al aan het voorbereiden op het zijn van een cyborg.
srsmode=ON
Hoe ver zou je gaan?
  maandag 4 juni 2012 @ 11:28:55 #281
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112417182
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:

@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?

Nee, hoezo :P
pi_112417667
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 10:26 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga Legend of Korra kijken 8-)

8 afleveringen kan ik nog wel kijken in de komende paar weken en dan gewoon bijhouden..
Avatar kijk ik 'n andere keer wel helemaal, in de vakantie ofzo :+
Avatar heb ik liggen en moet ik eens de tijd voor maken.. maar wanner/hoe ect? pffftt..
  maandag 4 juni 2012 @ 12:05:12 #283
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112418760
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef mschol het volgende:

[..]

Avatar heb ik liggen en moet ik eens de tijd voor maken.. maar wanner/hoe ect? pffftt..
Ja ik wacht tot de vakantie.. Maar in die tijd wilde ik nog meer series kijken en als alles goed gaat heb ik maar 3 weken, waarin ik natuurlijk ook de nodige sociale meetings plaats wil laten hebben :P
pi_112418771
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Klipnap het volgende:
Een nieuwe ervaring: bij akvragen over sawa's Gohan wa Okazoku luisteren.
Ging het er beter door?
  maandag 4 juni 2012 @ 12:12:14 #286
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_112419101
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:12 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee. Wel meer sfeer.
Muziek maakt alles beter *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 12:18:43 #288
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112419262
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:15 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Muziek maakt alles beter *O*
Behalve als je Italiaanse muziek luistert tijdens blokuur Frans waar je woordjes en zinnetjes moest stampen voor je mondeling. :') FML, wat heb ik hard moeten blokken die dag daarna.. Helemaal niks was blijven hangen. :P
  maandag 4 juni 2012 @ 12:22:37 #289
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112419407
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Nee, hoezo :P
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het niet :(
ANIMEES.
- Scamp
pi_112419499
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het niet :(
wie kijken wat niet?
  maandag 4 juni 2012 @ 12:24:51 #291
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112419517
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Tasogare Otome x Amnesia is obligatory :D. Ik moet de ep nog kijken trouwens, had hem vannacht toen die uit was direct gedownload, maar het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik keek toen die op 80% was, en toen werd ik vanmorgen om half 11 beneden in de woonkamer wakker. Slaapwandelen is niet fijn :')
  maandag 4 juni 2012 @ 12:25:07 #292
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_112419534
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef mschol het volgende:

[..]

wie kijken wat niet?
Jullie kijken Tasogare Otome x Amnesia niet :D
pi_112419540
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef mschol het volgende:

[..]

wie kijken wat niet?
http://myanimelist.net/anime/12445/
  maandag 4 juni 2012 @ 13:36:43 #294
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112422278
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Tasogare Otome x Amnesia is obligatory :D. Ik moet de ep nog kijken trouwens, had hem vannacht toen die uit was direct gedownload, maar het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik keek toen die op 80% was, en toen werd ik vanmorgen om half 11 beneden in de woonkamer wakker. Slaapwandelen is niet fijn :')
Ik moet m ook nog kijken, misschien dat ik er vandaag aan toekom, misschien morgen pas.

Dat einde van twee afleveringen geleden was echt WTF?! En vorige aflevering was ook redelijk bizar. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat.

En ben nu ook die Berserker aan het binnenhengelen, maar ka ik die kijken zonder dat ik andere dingen daarvan gezien heb?
ANIMEES.
- Scamp
pi_112422870
Hm vooruit, misschien ga ik die ook kijken. Maar sowieso pas volgende week.
pi_112424932
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Jullie kijken Tasogare Otome x Amnesia niet :D
quote:
hmm, horror is niet mijn genre, maar wel toegevoegd, ik wil et wel een kans geven als hij klaar is :s)
  maandag 4 juni 2012 @ 14:52:00 #297
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_112425484
Het is niet écht horror hoor. Sommige momenten zijn wel heel goed gedaan en zijn zeker wel spannend, maar écht horror is het tot nu toe nog niet.
ANIMEES.
- Scamp
pi_112425834
Mensen die Another als horror betitelen :')

Overigens ga ik straks nog antwoord geven op de vraag van Bakakame.
pi_112425906
ik heb another gekeken en het was echt geen horror net zo goed als softporn van de playboy channel
pi_112426072
Deze week zit ik vast aan mijn netbook... gelukkig wel met alles erop en eraan. (extern scherm, hdd, toetsenbord, trackball, enz :Y )
pi_112426083
Overigens....ik claim chuu chuu als volgende topic titel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')