Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal
Ik hou het op 10quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmen
Heb ik ook gehad met energy drink. Alleen was dat een paar dagen i.p.v. een uur.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
Haha m'n bier was bevroren. Had het een uur geleden ff in de vriezer gezet
Op feestjes en als ik uitga (dat laatste zeldenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
Mwa, ik drink geen alcohol zolang als ik kan.
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
Feestjes en uitgaan
Oh ja, inderdaad, dat kan best moeilijk zijn.
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.
Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan.
Jij bent vroeg opquote:Op zondag 3 juni 2012 03:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
* Blue_Panther_Ninja is net wakker en gaat VLC even fixen
Lekker ritmequote:Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nee hoor
na 19 uur wakker blijven ,was het tijd om te slapen!
Die moet ik nog eens kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef AnimeFan het volgende:
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.
* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef Arashimashou het volgende:
Poeh, het is alweer slapenstijd? Nog even een video plaatsen.
chuuchuuchuu![]()
Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken
NSFW dordeweeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |