i concurequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 22:51:08 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
i concureJa dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boku no Pico is gewoon een goede troll.
Kut-Amerikanenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef AnimeFan het volgende:
Wel stom dat die Pokemon Jynx niet meer zwart mocht zijn.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteenHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoor ik daar boku no pico...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag.
Boku no Pico is gewoon een goede troll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Het doet me meer denken aan Winx Club
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hoor ik daar boku no pico...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet kijken hoe het verder gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vaak genoeg gedaan, maar ik zal het nog eens doen.quote:![]()
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.quote:
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen![]()
![]()
Dat wil je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen![]()
![]()
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal
Never!![]()
Ik hou het op 10quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |