i concurequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2012 22:51:08 ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:49 schreef redboyke het volgende:
[..]
i concureJa dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boku no Pico is gewoon een goede troll.
Kut-Amerikanenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:02 schreef AnimeFan het volgende:
Wel stom dat die Pokemon Jynx niet meer zwart mocht zijn.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteenHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoor ik daar boku no pico...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag.
Boku no Pico is gewoon een goede troll.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Het doet me meer denken aan Winx Club
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hoor ik daar boku no pico...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet kijken hoe het verder gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo.. en nu weer verder met waar ik mee bezig was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vaak genoeg gedaan, maar ik zal het nog eens doen.quote:![]()
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.quote:
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen![]()
![]()
Dat wil je nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
vind het eigenlijk zo slecht nog niet.
ik veronderstel wel dat jij veel erger klinkt ik wil jou wel horen![]()
![]()
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:32 schreef redboyke het volgende:
[..]
we laten robin z'n fok poll maken en als er meer stemmen voor zijn dan zing je
ok deal
Never!![]()
Ik hou het op 10quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee want dan gebruik ik 90 proxies om te stemmen![]()
Heb ik ook gehad met energy drink. Alleen was dat een paar dagen i.p.v. een uur.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:40 schreef AnimeFan het volgende:
Haha m'n bier was bevroren. Had het een uur geleden ff in de vriezer gezet![]()
Op feestjes en als ik uitga (dat laatste zeldenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
Mwa, ik drink geen alcohol zolang als ik kan.) vind ik het best moeilijk.
![]()
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:46 schreef Arashimashou het volgende:
Feestjes en uitgaan
Oh ja, inderdaad, dat kan best moeilijk zijn.
Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan.![]()
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tja, als ik word uitgenodigd ga ik wel altijd. In het dagelijks leven kom ik al nauwelijks meisjes tegen, dus is het mooi meegenomen om wat op feestjes te zien.
Oh, en ik moet mijn vrienden nog te vriend houden voor als ze later van pas komen. Dus ben ik min of meer verplicht om te gaan.![]()
![]()
Jij bent vroeg opquote:Op zondag 3 juni 2012 03:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
* Blue_Panther_Ninja is net wakker en gaat VLC even fixen
:')![]()
Lekker ritmequote:Op zondag 3 juni 2012 03:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nee hoor
na 19 uur wakker blijven ,was het tijd om te slapen!
:')![]()
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.
* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen![]()
Die moet ik nog eens kijken.quote:Op zondag 3 juni 2012 03:14 schreef AnimeFan het volgende:
Deadman Wonderland gekeken.
Best leuk, jammer dat het zo kort was.
* AnimeFan gaat nu ook maar eens slapen:')![]()
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken
NSFW dordeweeks![]()
![]()
Ik weet van To Love Ru alleen dat er echt heel veel doujins van worden gemaakt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 11:36:06 ]![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 3 juni 2012 00:34 schreef Arashimashou het volgende:
Poeh, het is alweer slapenstijd? Nog even een video plaatsen.
chuuchuuchuu
Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:20 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)w-safe-for-all-ages/
this is PERFECTLY LEGAL :3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik ga geen ruzie met dat comitee zoeken
NSFW dordeweeks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |