Lol!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
OSU! Beste game op de NDS.quote:
Ik heb wel wat medleys gezien, maar deze niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
Te stil. Ik moet iets posten om de stilte te doorbreken. Iedereen kent deze natuurlijk al.
Staat nergens uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even deze thread opnieuw lezen om erachter te komen wat osu is.
Is not.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 20:49 schreef Arashimashou het volgende:
Geeft niet, osu is eigenlijk zwaar klote.
Nee, bedankt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://osu.ppy.sh/forum/viewtopic.php?f=2&t=14664
Wast is het EK al begonnenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef AnimeFan het volgende:
Is osu voor linux?
Ik was ff EK kijken.
6-0
Werkt wel in Wine.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:07 schreef AnimeFan het volgende:
Is osu voor linux?
Ik was ff EK kijken.
6-0
Tsja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zit straks toch een week vast aan linux, en wine werkt niet goed op mn netbook
netbook had je net zo goed fisherprice laptop kunnen kopenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zit straks toch een week vast aan linux, en wine werkt niet goed op mn netbook
Sorry ken ik nietquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:13 schreef .Cake. het volgende:
Heb het al een tijd niet gevraagd, misschien dat n van de nieuwe mensen het misschien weet.
Waar ken ik deze zangeres nog meer van? Anime OP/ED-technisch gesproken.
En ben ik echt nog steeds de enige hier die Tasogare otome x amnesia volgt?
Ojamajo Doremi is een heel goede anime! Kijk hem nu!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het chatten was leuker dan osu zelfquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Zo, die potjes Osu! waren wat mij betreft wel voor herhaling vatbaar.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ojamajo Doremi is een heel goede anime! Kijk hem nu!!Waar gaat het over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel zo. Maar stiekem vind ik het ook wel leuk om nieuwe nummers en zo ook nieuwe anime te ontdekkenquote:
Net zoiets als Madoka.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:40 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Je kijkt best vaak dezelfde anime's als mij dus ik volg je advies meteen
sstquote:Op zaterdag 2 juni 2012 22:42 schreef robin007bond het volgende:
Het doet me meer denken aan Winx Club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |