Rizon.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waar gebruik je xChat voor (welke rooms)? Oh, Osu. Any fun?
Klipnap is operator in een paar Anonops roomsquote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:37 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Waar gebruik je xChat voor (welke rooms)? Oh, Osu. Any fun?
Irc is verschrikkelijk. Geef mij maar FOK! waar je alles op je gemak kunt teruglezen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:39 schreef Easymodo het volgende:
Ik bedoelde chatroom? Misschien kan AnimeFok zijn eigen IRC channel beginnen aangezien het zo snel gaat tegenwoordig.
Had je Guilty Crown en Mirai Nikki gedropt trouwens?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef .Cake. het volgende:
Sakamichi no Apollon #8 staat nu op Animees!
Aan gewerkt terwijl er lustig op los gekwebbeld werd! Geen idee waarom ik dat er bij heb gezet.
Guilty Crown heb ik gedropt ja, ging nergens meer over. Mirai Nikki is een project van Bakakame, maar hij gaat er denk ik niet meer mee verder. Hij heeft het druk met zijn studie enzo, dus voorlopig heeft hij geen tijd om voor Animees te schrijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Had je Guilty Crown en Mirai Nikki gedropt trouwens?
Ik heb ze zelf ook niet verder gekeken maar ben wel benieuwd
Op IRC heb je ook gewoon logs die op de server staan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Irc is verschrikkelijk. Geef mij maar FOK! waar je alles op je gemak kunt teruglezen.
je irc client maakt die logs niet de server.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op IRC heb je ook gewoon logs die op de server staan.
Komt omdat je single player doet.quote:
Als channel operator kun je logs maken.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef redboyke het volgende:
[..]
je irc client maakt die logs niet de server.
op de meeste IRC servers kan je geen logs maken als chanopquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als channel operator kun je logs maken.
Zo wordt dat ook gedaan met de ubuntu-irc. Die logs zijn online te lezen.
Is goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Komt omdat je single player doet.
Zullen we een keer multiplayer doen? De rest van het topic is uiteraard ook van harte welkom.
Goedzoquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sankarea #7 en #8 staan nu op Animees! geschreven door mij Mij MIJ mij Mij MIJ
Gebundeld voor mijn gemak en ik heb maar drie denkbeeldige deadlines overschreden.
Ja, ik weet dat 9 al een hele dag uit is...
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:56 schreef Easymodo het volgende:
Broken Wear! Oeh, nice train.
World Order:
Lol!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
OSU! Beste game op de NDS.quote:
Ik heb wel wat medleys gezien, maar deze niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:17 schreef Arashimashou het volgende:
Te stil. Ik moet iets posten om de stilte te doorbreken. Iedereen kent deze natuurlijk al.
Staat nergens uitgelegd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ga even deze thread opnieuw lezen om erachter te komen wat osu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |