Moeten wij steeds zeggen dat die vinkjes eruit moeten?quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Moet ik het elke keer zeggen??![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja jij trekt volle zalenquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:58 schreef Arashimashou het volgende:
En daarmee is het niveau van dit deeltje vastgesteld! Namelijk: BAGGER.
Welke vinkjes?quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:02 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Moeten wij steeds zeggen dat die vinkjes eruit moeten?
http://3-me.net/flashdir/shootqb/quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kill it with fire!
[ afbeelding ]
Aaah dat is beter.
Ja, daar kwam ik pas op het einde achterquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Je kunt ook meerdere en grotere kogels nemen
Gelukkig kun je weer refreshen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:23 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik pas op het einde achter
Hm... kweet niet. Even kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Gelukkig kun je weer refreshen.
Nog meer leuke Madoka flashgames behalve Mami en QB?
Met die vrachtauto faal ik hard. Bij die ander 160m.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:27 schreef Klipnap het volgende:
http://void.heteml.jp/flash/hmhm_jump/
http://void.heteml.jp/flash/throw_gem/ (let op, episode 6 spoilers)
Daar faal ik hardquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:34 schreef Klipnap het volgende:
http://www.geocities.jp/meteosfaulte/flash/madomagi_wars.htm
Ja... duh... normaal gesproken is het: tijd en geldquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat het bij MMORPG's niet om echte skills gaat, maar om hoeveel tijd je aan die zooi wilt besteden.
Daarom dus bijna 10,5 JRPGs.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
Ik wilde nog even zeggen dat het bij MMORPG's niet om echte skills gaat, maar om hoeveel tijd je aan die zooi wilt besteden.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Daarom dus bijna 10,5 JRPGs.
42.81% fuuuuquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:
http://extrovertedotaku.b(...)homu-panic-game.html
Stamp met Homura op de Kyuubey's.
http://dagobah.net/flash/madoka_wheels.swf
Let op, als je een wiel schuurt komt er ecchi in beeld
http://www27113u.sakura.ne.jp/incubator/incubatore.html
Speel als Kyuubey!
Stuur me een werkstuk van 5 pagina's over emancipatiebewegingen in de negentiende eeuw. Dan komt je wens uit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
Wat moet ik doen om een magische hosselboy te worden? Of moet ik daarvoor WEER een contract sluiten?
Aletta Jacobs.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Stuur me een werkstuk van 5 pagina's over emancipatiebewegingen in de negentiende eeuw. Dan komt je wens uit.
Kaijiquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef jaren80 het volgende:
Hoe heet die ene anime ook alweer met zo'n jonge die een schuld heeft bij een of andere baas, die schuld kan hij inlossen door mee op zo'n boot te gaan?
Anyone?
Aha, die was het ja. Een gekke jongen op msn liet mij ooit het eerste deel zien, en stiekem kwam er een kleine glimlach te voorschijn bij het zien van die anime.quote:
Kaiji it isquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:42 schreef jaren80 het volgende:
Hoe heet die ene anime ook alweer met zo'n jonge die een schuld heeft bij een of andere baas, die schuld kan hij inlossen door mee op zo'n boot te gaan?
Anyone?
(zo zijn er nog meer series die misschien ook jouw interesse kan krijgenquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Aha, die was het ja. Een gekke jongen op msn liet mij ooit het eerste deel zien, en stiekem kwam er een kleine glimlach te voorschijn bij het zien van die anime.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:45 schreef jaren80 het volgende:
[..]
Aha, die was het ja. Een gekke jongen op msn liet mij ooit het eerste deel zien, en stiekem kwam er een kleine glimlach te voorschijn bij het zien van die anime.
Hoe is het eigenlijk afgelopen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Kaiji is toch die gokanime?
[ afbeelding ]
Ja, wat een bazenserie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 22:46 schreef Klipnap het volgende:
Kaiji is toch die gokanime?
[ afbeelding ]
Ik zag het al in de previews. Lijkt me wel grappigquote:
Russische dub en spaanse subquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zag het al in de previews. Lijkt me wel grappig
Fixed.quote:
ik kijk toch graag Dexter en Fringe hoor.en mythbusters zou iedereen moeten kijken.quote:
Al gezien, blijft wel wazig!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 10:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die gezichtsuitdrukkingen van hem zijn echt tof.
Het is een samenvatting van de animé in 2 films, met een kleine verandering her en der. Maar als je de serie hebt gezien is het dus niet spannend. Misschien als je niet van animé houdt zijn de films wel leuk. De 3e film heeft zelfs nauwelijks iets met DN te maken, het is gewoon een japanse horror met L in de hoofdrol. Een best matige film daarnaast ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
De Death Note films zijn best kijkbaar eigenlijk, ondanks wat sinterklaaskapoentje vind. L lijkt echt heel goed.
Het mello & near gebeuren was inderdaad duidelijk onnodig voor het plot, maar ik vond het ook leuk om te zien. Vooral de laatste episode is epicquote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
L Change the World niet gezien. De live action adaptatie van Death Note is precies dat: een adaptatie. Ze hebben het het verhaal wat gestroomlijnd (oa door de afschuwelijke Mello & Naar arc er af te snijden) en het einde komt zelfs meer in de buurt van wat de mangaka van plan was te doen met de manga voordat $$.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Alleen Naruto? Hoop ik toch niet..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:59 schreef Julis het volgende:
Ik ben weer begonnen met anime te kijken. Had ik jaren niet meer gedaan. Naruto.
tvp
Was ook mijn eerste échte anime. Daardoor ben ik meer gaan kijken. Dus ja, Narutoquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto? Hoop ik toch niet..
Ja dat wel, bij mij ook. Maar inmiddels lees ik van Naruto eigenlijk alleen nog maar de manga, en soms kijk ik de episode. Zoals de komende weken bijvoorbeeld, dan ga ik de episodes zeker wel weer kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste échte anime. Daardoor ben ik meer gaan kijken. Dus ja, Naruto![]()
Mijn ouders ruimen m'n kamer altijd op.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Moet trouwens echt mijn kamer eens opruimen, heb in de examen weken echt in mijn kamer geleefd, en dat is te zien ook
Mijn eerste échte anime is Bleach.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste échte anime. Daardoor ben ik meer gaan kijken. Dus ja, Naruto![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders ruimen m'n kamer altijd op.
Mijn moeder heeft ooit geprobeerd om mij het zelf te laten doen. Resultaat: overal stof, flessen cola en blikjes energy drink overal.
Mijn ouders moesten toen ook altijd hoesten als ze mijn kamer binnen kwamen.
Zorg eens wat beter voor jezelf.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn ouders ruimen m'n kamer altijd op.
Mijn moeder heeft ooit geprobeerd om mij het zelf te laten doen. Resultaat: overal stof, flessen cola en blikjes energy drink overal.
Mijn ouders moesten toen ook altijd hoesten als ze mijn kamer binnen kwamen.
Ik vind mijn kamer opruimen niet eens nodig. Maar mijn moeder krijgt stress als het hele huis niet supernetjes is dus doet ze het zelfquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zorg eens wat beter voor jezelf.
Ik zou mijn ouders nooit meer mijn kamer laten opruimen. God knows wat ze er kunnen aantreffen.
Ach ja, ik heb niks te verbergen.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zorg eens wat beter voor jezelf.
Ik zou mijn ouders nooit meer mijn kamer laten opruimen. God knows wat ze er kunnen aantreffen.
zelf de was doen?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb niks te verbergen.
Ik ben banger dat ze dingen zien in onderbroeken die ik in de was doe, maar dat is bijna onvermijdelijk
3 keer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben banger dat ze dingen zien in onderbroeken die ik in de was doe, maar dat is bijna onvermijdelijk
Voor de rest zorg ik wel goed voor mezelf. Gewoon elke dag een douche, 3x per dag tanden poetsen, luchtje op. Het enige dat ik niet doe is opruimen. Ik vind het gewoon vreselijk om te doen.
Ik doelde eigenlijk vooral op het hoesten gedeelte, dat is best ernstig.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de rest zorg ik wel goed voor mezelf. Gewoon elke dag een douche, 3x per dag tanden poetsen, luchtje op. Het enige dat ik niet doe is opruimen. Ik vind het gewoon vreselijk om te doen.
Tja.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk vooral op het hoesten gedeelte, dat is best ernstig.Maar opruimen/schoonmaken is idd kut, ik zou het ook vaker moeten doen.
Nou, ik dacht eerder aan 2 keer, maar goed. Bedenk wel dat veel stof niet goed is voor de longen en kan leiden tot allergiequote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genoeg toch? Morgenvroeg, als ik thuis kom van school en voor het slapen.
Op dit moment kijk ik alleen Naruto, jaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen Naruto? Hoop ik toch niet..
Die wil ik ook nog zienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn eerste échte anime is Bleach.
Bedankt!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:22 schreef robin007bond het volgende:
Wij kunnen je zat dingen aanraden!
Bleach raad ik alleen aan als je Naruto leuk vond. Death Note al gezien?
Bleach altijd nr1quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn eerste échte anime is Bleach.
Ik keek dat vroeger ook veel, maar dat soort series heb ik inmiddels wel gehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Bedankt!
Nee, die heb ik ook nog niet gezien. En ja, ik vind Naruto leuk. Heeft wel wat weg van Dragonball Z, dat vond ik ook leuk.
Oké danquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik keek dat vroeger ook veel, maar dat soort series heb ik inmiddels wel gehad.
Ik denk dat jij Clannad heel goed vind. Het eerste deel is vooral een highschool drama/comedy, maar het tweede seizoen (~After Story~) is een van de beste drama's die ik ooit heb gezien. Veel traantjes gelaten
Niet waarquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:31 schreef mschol het volgende:
dragonball.. dat vond ik leuk toen ik 13 was..
inmiddels weet ik wel dat er beter bestaat
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:29 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm? Is het Dragonball tijd? yay!
[ afbeelding ]
Ik vind Bleach reteslecht eigenlijk.quote:
Dit ongeveer, maar vervang Dragon Ball door Bleachquote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:31 schreef mschol het volgende:
dragonball.. dat vond ik leuk toen ik 13 was..
inmiddels weet ik wel dat er beter bestaat
Fillers bedoel je?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind Bleach reteslecht eigenlijk.
De eerste arcs waren goed (vooral Soul Society), maar daarna ging het echt hard achteruit. Nieuwe characters hebben ook bijna dezelfde gezichten als vorige characters, omdat Kubo(?) te lui is om nieuwe gezichten te maken.
Dat niet alleen. De gewone arcs zijn ook gewoon bagger geworden. De bountu-fillers waren wel het toppunt, dat is echt sneu.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dit ongeveer, maar vervang Dragon Ball door Bleach
Is een OST die nog niet uit is, volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.bleachget.com/watch/bleach-episode-270/
Weet iemand nou hoe dat nummer op het einde heet? 18:20
Kan hem nog steeds niet vinden.
waarom moeten wij ongerust worden?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik ga mijn broer vanavond vragen mijn FOK!wachtwoord te veranderen voorlopig. Wees niet ongerust
eindelijk rustquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef Klipnap het volgende:
Ik ga mijn broer vanavond vragen mijn FOK!wachtwoord te veranderen voorlopig. Wees niet ongerust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:17 schreef Klipnap het volgende:
Dit.quote:
Toetsweek etc.quote:
Te weinig wilskrachtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:28 schreef Arashimashou het volgende:
Truecrypt zou dat moeten kunnen. Maar beter zet je je hoofd op slot.
Pfff, die Kuyper, 8 kinderen. 2 gingen naar Nederlands Indiëquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Te weinig wilskracht
Ik móet bijvoorbeeld vanmiddag Sankarea zien. terwijl ik mijn tijd zou moeten besteden aan Abraham Kuijpers.
simpele oplossing: trek stekker en/of accu uit pc/laptop en geef deze aan iemand in het huishouden..quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Te weinig wilskracht
Ik móet bijvoorbeeld vanmiddag Sankarea zien. terwijl ik mijn tijd zou moeten besteden aan Abraham Kuijpers.
Ach ja, als je niet gaat FOK!'en of anime kijken dan heb je wel weer wat anders om je van het leren te houdenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Te weinig wilskracht
Amen.quote:"Spreek van souvereiniteit, van contrat social, van rechtsbetrekking of absolute machtssfeer, en enkelen onder de geleerden mogen u volgen kunnen, maar de groote massa van de kinderen uws volks houdt op te luisteren en wendt zich van deze afgetrokkenheden te leur gesteld af. Maar laat ge die abstracte ideeën varen, om het concrete huisgezin op den voorgrond te stellen, dan, het behoeft nauwelijks betoog, gevoelt ieder dat ge hem op zijn eigen terrein terugbrengt, spreekt van betrekkingen waar hij zelf in leeft, en hem omleidt in een gedachtenkring, dien hij, "van stukje tot beetje" volgen kan."
Volgens mij heeft Chrome wel n extension waarmee je een tijdslimiet op je bezoek van een bepaalde site kunt zettenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:30 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Te weinig wilskracht
Deleten? Ben je van de pot geruktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chrome wel n extension waarmee je een tijdslimiet op je bezoek van een bepaalde site kunt zetten
Enige probleem is je anime dan, anders gewoon deletendownloaden kan altijd weer als je er gewoon n lijstje van maakt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Chrome wel n extension waarmee je een tijdslimiet op je bezoek van een bepaalde site kunt zetten
Enige probleem is je anime dan, anders gewoon deletendownloaden kan altijd weer als je er gewoon n lijstje van maakt
hoe lang zou hij bezig zijn met 2TB aan anime?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
Je anime gewoon in een rar-archief aanmaken en beveiligen met wachtwoord.
Lang. Alhoewel je met de gewone inpak-modus minder tijd kwijt bentquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe lang zou hij bezig zijn met 2TB aan anime?
Ik denk dat het beter is als ze haar computer in de woonkamer zet. Vervolgens houden haar ouders een oogje in het zeil.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef .Cake. het volgende:
anime op een externe schijf stoppen en die door je broer laten verstoppen?
Ik heb niet eens een veterstrikdiplomaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb mijn veterstrikdiploma pas in groep 6 gehaald
En ik heb nog steeds geen zwemdiploma, maar kan wel zwemmen
Heldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een veterstrikdiploma
Mijn schijf begint met een d en dan iscworld eracherquote:
Tot groep 7 kon ik niet eens mijn veters strikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Held
Ik dacht echt dat ik de enige was.
Bij mij was het tot groep 6. Ik kon het ook echt niet en had ook altijd schoenen met klittenband.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tot groep 7 kon ik niet eens mijn veters strikken
Ik kon het als een van de beste van de klas desalniettemin was ik een van de traagste (lees: zorgvuldigste) schrijvers ondanks dat aanelkaarschijven uitgevonden is over sneller te kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nooit geleerd om aan elkaar te schrijven en kan het nog steeds niet
Cool. Je bent developer/software engineer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef Arashimashou het volgende:
Wat ik WEL heb, is een a schijf![]()
(Ik zie overigens net dat ik 495GB niet toegewezen ruimte nog heb)
[ afbeelding ]
Mwa... I wish. Ik programmeer soms wel, maar zit (alweer) in een dip. Het diskettestation heb ik nodig omdat ik op het moment een oude 386 programmeer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool. Je bent developer/software engineer?
C: is een SSD neem ik aan?
Waarom voor je bureaublad een aparte partitie/harde schijf?
Iedereen vindt mij raar omdat ik na de basisschool nog aan elkaar schrijf (toen was het verplicht)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kon het als een van de beste van de klas desalniettemin was ik een van de traagste (lees: zorgvuldigste) schrijvers ondanks dat aanelkaarschijven uitgevonden is over sneller te kunnen schrijven.
Ah, oké. Balen voor je. Depressief?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mwa... I wish. Ik programmeer soms wel, maar zit (alweer) in een dip. Het diskettestation heb ik nodig omdat ik op het moment een oude 386 programmeer.
Ik heb een bureaublad partitie zodat ik mijn echte bureaublad schoon kan houden.
Ik heb juist heel mijn leven los geschreven. Op de basisschool vonden ze het raar dat ik nooit aan elkaar kon schrijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij raar omdat ik na de basisschool nog aan elkaar schrijf (toen was het verplicht)
Alleen kan niemand mijn handschrift lezen
Tot zo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
Jongens: blokschrift en schrijfschrift. Zo heet dat
Ik ben even weg.
Evangelion is haast een metafoor van hoe je een depressie meemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
Depressief, ik weet niet, zo durf ik mezelf niet te noemen. Mijn netbook draait fedora, en die is inderdaad vrijwel altijd schoonKan ook zijn omdat ik die minder gebruik.
C is een SSD ja. Een Vertex II.
Komt dat omdat 'iedereen' vergeten is hoe het alfabet eruitziet in schrijfschrift of omdat je een warrig handschrift hebt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij raar omdat ik na de basisschool nog aan elkaar schrijf (toen was het verplicht)
Alleen kan niemand mijn handschrift lezen
En ik maar denken dat het over reuzenrobots en meisjes in plugsuits gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Evangelion is haast een metafoor van hoe je een depressie meemaakt
Heb je de originele serie ook gezien? De Evangelion remakes zijn veel minder psychologisch van aard (tot nu toe dan).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het over reuzenrobots en meisjes in plugsuits gaat.
Beiden. Hier een foto:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt dat omdat 'iedereen' vergeten is hoe het alfabet eruitziet in schrijfschrift of omdat je een warrig handschrift hebt?![]()
Ik herken de inkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Beiden. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Mijn leraar is nog erger, die schrijft in het roodIk heb de blauwe vulpen.
Lamyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik herken de inkt.
Toevallig zo'n Stabilo pen?
Parker vind ik altijd wel prettig schrijven. Ook nooit gelekt o.i.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lamy
Mijn vullingen zijn weer op trouwensMorgen nieuwe halen voor de toetsweek.
Oh? Wij hadden ook vulpennen voor linkshandigen. Rechtshandige pennen hadden een gele kleur, linkshandige een rode.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef redboyke het volgende:
ik kan niet met een pen schrijven want ben linkshandig. 90%van de klas zat daar met vulpen. ik met een balpen
paar keer geprobeerd maar mijn handen werden altijd blauw.
ik had er ook eens eentje voor linkshandigen en daar maakte ik ook vegen mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh? Wij hadden ook vulpennen voor linkshandigen. Rechtshandige pennen hadden een gele kleur, linkshandige een rode.
edit: neemt niet weg dat het natuurlijk nog steeds veel moeilijker is met links
Vegen traditionele Arabieren hun gat niet af met links?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
Als je linkshandig bent niet zeiken en in Arabië wonen.
In het rood: 'mink'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Beiden. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Mijn leraar is nog erger, die schrijft in het roodIk heb de blauwe vulpen.
Mijn leraar zegt ''moreel''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het rood: 'mink'?
In het blauw: 'ch~~uakivsum vrijheid van seksu'
Het rode is niet te lezen. Het blauwe, jouwe, is goed te lezen zolang de letters genoeg uit elkaar staan.
Oh you.quote:
Ik durf nietquote:
Nu durf ik nog minderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh you.
Can't have slaughter without laughter. Ik ga 'm nog wel es afkijken, ik stopte toen die groene naalden ging plaatsen in de vingerkoten van die jongen.
Nou, je zag het haar niet doen, maar de manier waarop ze zei dat ze dat ging doen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik durf niet
[..]
Nu durf ik nog minder
Ik vind deze UI van jou trouwens het beste.quote:
Door mij gemaakt (half).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik vind deze UI van jou trouwens het beste.
:3
Wat een kutventquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vertel eens wat Kuyper vond van stemrecht voor vrouwen.
Nou oke oke.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat een kutvent![]()
Boeiend, ik moet in het werkstuk objectief zijn
Nogmaals: Nyaruko episode 8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:06 schreef Life2.0 het volgende:
yui is meer autistisch dan een fokker in onz
waarom weet ik dat![]()
Luister maar eens naar GO GO MANIAC of het Gohan-lied.quote:
Ik zie niks!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hij werkt heul niet hypnotiserend. Ik zit er pas een anderhalf uur naar te staren.
De meeste mensen in dit topic mag ik gewoon welquote:
Abraham Kuyperquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit topic mag ik gewoon wel
En succes. Misschien kun je een contract maken met Kyubei, zodat hij het huiswerk voor je maakt.
Goed voor je algemene kennis en ontwikkelingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Abraham Kuyper
Al die andere confessionalisten die ik nog moet opzoeken
Het koningshuis
Uit welke episode komt mijn UI eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed voor je algemene kennis en ontwikkeling
Tevens je signature
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:
Jeuj! Aangenomen bij het Hermitage in Amsterdam![]()
Nog steeds geen bakken met geld naar binnen slepen, maar het is beter dan wat ik nu heb!
Mooi man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:
Nog steeds geen bakken met geld naar binnen slepen, maar het is beter dan wat ik nu heb!
Ik zocht op filetype:gif kyubei. Daar kwam een heel grote gif uit. Vervolgens opende ik Photoshop CS 5.1 en heb ik het gifje gecropped en verkleind.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uit welke episode komt mijn UI eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi man.
[..]
Ik zocht op filetype:gif kyubei. Daar kwam een heel grote gif uit. Vervolgens opende ik Photoshop CS 5.1 en heb ik het gifje gecropped en verkleind.
Geen idee uit welke episode eerlijk gezegd.
Wat is het Hermitage?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:
Of je googled het evenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is het Hermitage?
Sorry hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of je googled het even
http://www.hermitage.nl/nl/
Leuk voor je. Volgens mij heb je daar veel meer raakvlakken mee dan je vorige baantjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:47 schreef .Cake. het volgende:
De Hermitage is een dependance van de Hermitage uit Rusland, één van de bekendste musea in de wereld. Ik ga daar in de museumwinkel werken en helpen exposities en dergelijke opbouwen.
Dat zeker! Plus het is voor het hele jaar, bij de strandtent alleen echt in de zomermaanden. Nadeel is wel dat het een contract op oproepbasis is, maar ik denk dat ik mij wel red tussen dat en de uren die ik bij het Patronaat draaiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk voor je. Volgens mij heb je daar veel meer raakvlakken mee dan je vorige baantjes
Dat laatste heb je al gezegd. Gebruik je echt wel de laatste mplayer? Ik denk dat het komt omdat je pc te slecht is voor 10-bit of dat je gewoon een verouderde mplayer gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*avond*
Even wat foto's gemaakt van mijn plekkie als test met mijn Canon EOS 30D.Straks de centrum in
Commie.mkv bestanden werken bij mij niet eens!Andere subbers wel!![]()
Juist video bestanden worden niet goed afgespeeld met VLC.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste heb je al gezegd. Gebruik je echt wel de laatste mplayer? Ik denk dat het komt omdat je pc te slecht is voor 10-bit of dat je gewoon een verouderde mplayer gebruikt.
Of nog erger: je gebruikt VLC.
Waarom compile je dan niet gewoon de laatste mplayer2 van git?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Juist video bestanden worden niet goed afgespeeld met VLC.![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja was hele nacht wakker en neemt pauze van schoonmaken
Hihi.quote:
hoe dan?ben nogal een compile noobquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom compile je dan niet gewoon de laatste mplayer2 van git?
Dan kun je het beter via een repo doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
hoe dan?ben nogal een compile noob
1 2 3 4 5 | sudo add-apt-repository ppa:ripps818/coreavc sudo apt-get update sudo apt-get install mplayer |
Straks even doen,zit nu Might and Magic: Clash of Heroes demo(PS3) te spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan kun je het beter via een repo doen.
Hier:
[ code verwijderd ]
Verder kun je gewoon smplayer blijven gebruiken. Smplayer is niets meer dan een frontend voor mplayer.
Deze is leuker:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:30 schreef .Cake. het volgende:
Try this!
Ik heb ooit 5 uur gehaald in één keer. Safe to say dat ik dit liedje best goed ken nu.
Iig stuk prettiger voor de oren dan "Congratualtions!"
Epic sax guy ja. Ik ruik een uitdaging voor vandaag!quote:
Nee he! Wie heeft dat in zijn hoofd gehaaldquote:
Als je hersencellen wil verliezen:quote:
Wist je dat echt nog niet? Die easter egg bestaat volgens mij al een half jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je hersencellen wil verliezen:
Lol, lees net: als je de video pauseert en dan pijltje naar rechts indrukt en dan die naar boven dan kan je snake spelen
1 2 3 4 5 | Upgrade the following packages: 8) mplayer2 [2.0-134-g84d8671-2build1 (now, oneiric) -> 2.1+git20120517.ab6542d-0ubuntu1~ripps1~oneiric (oneiric)] Get: 2 http://ppa.launchpad.net/ripps818/coreavc/ubuntu/ oneiric/main mplayer2 amd64 2.1+git20120517.ab6542d-0ubuntu1~ripps1~oneiric [4,283 kB] Get: 9 http://ppa.launchpad.net/ripps818/coreavc/ubuntu/ oneiric/main mplayer amd64 3:2.1-1ubuntu1~oneiric1 |
Ik zei het je.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik had gewoon een oude versie!
Wacht nou even,mijn PS3 staat aanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zei het je.
Werken die commie-bestanden nu wel in smplayer of mplayer?
Ok.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wacht nou even,mijn PS3 staat aan
Hehe, ik wist het.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Net even getest,die recente Commie mkv.bestanden blijken nu te werken in smplayer(hopelijk).
Niet alleen Commie,heel wat mkv bestanden(720P en 1080P Blu-Ray FLAC) van andere subbers wilde ze niet eens afspelen!quote:
Robin weet altijd raad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet alleen Commie,heel wat mkv bestanden(720P en 1080P Blu-Ray FLAC) van andere subbers wilde ze niet eens afspelen!
Nu opeens wel.![]()
-.-'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin weet altijd raad.
Het valt me mee dat ik nog geen eigen altaar heb, of een schilderij heb laten maken in een victorieuze houding.
Zelf geavanceerde(gevorderde)/power Linux gebruikers,leren wat bijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin weet altijd raad.
Het valt me mee dat ik nog geen eigen altaar heb, of een schilderij heb laten maken in een victorieuze houding.
Ik was dat wel een keer serieus van plan.quote:
Echt waar?tof.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was dat wel een keer serieus van plan.
Je hebt van die Chinese sites waar je een foto op kunt sturen. Waarna ze vervolgens een schilderij er van maken.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt waar?tof.
Nu alleen kijken hoe ik mkv.bestanden kan streamen op mijn PS3!![]()
Ik gebruik nog old skool CRT tv(Grundig Lenaro 70 flat)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Is je PS3 niet aangesloten op je monitor o.i.d.? Zo niet, dan kun je nog beter de PC aansluiten aan de tv met HDMI.
En hier kan dat o.a.:
http://www.paintingspal.com/
Jouw UIquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin weet altijd raad.
Werkt het ook met gifs?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was dat wel een keer serieus van plan.
Je hebt van die Chinese sites waar je een foto op kunt sturen. Waarna ze vervolgens een schilderij er van maken.
Ja, ik ben in een identiteitscrisis. Ik weet niet wat voor UI ik moet nemenquote:
Hmm, ik moet me nog even oriënteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef .Cake. het volgende:
Post anders hier een paar van je UI keuzes, kiezen wij er wel eentje voor je uit. Wij moeten er tenslotte ook tegenaan kijken.
Oke dan is Robin deze:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jij bent hier de Kyuubey, niet Robin!
Nu kan ik al helemaal niet meer kiezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke dan is Robin deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Kyouko.
[ afbeelding ]
Of Mami.
[ afbeelding ]
Of Sayaka.
[ afbeelding ]
Of Madoka.
[ afbeelding ]
Je Mami is leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu kan ik al helemaal niet meer kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:01 schreef Easymodo het volgende:
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemBaas dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je linux probeert. Kun je ook gelijk mplayer2 installeren![]()
Mami of de derde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij nader inzien lijk ik zo te veel een introverte triesteling.
[ afbeelding ]
Welke?
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wallpaper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madokaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke dan is Robin deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Kyouko.
[ afbeelding ]
Of Mami.
[ afbeelding ]
Of Sayaka.
[ afbeelding ]
Of Madoka.
[ afbeelding ]
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemGnome Shell??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 computers?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef robin007bond het volgende:
Overigens:
Linux laptop:
[ afbeelding ]
Windows laptop:
[ afbeelding ]
Windows desktop:
[ afbeelding ]
Zelf heb ik eigenlijk 5 computers, maar daar zitten ook oude laptops en desktops bij hoor.quote:
Jammer!quote:
Helaas geen virtuele desktops!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf heb ik eigenlijk 5 computers, maar daar zitten ook oude laptops en desktops bij hoor.
Deze screenshots waren van 2 computers. Op mijn laptop heb ik een dual-boot. Daar draait dus zowel GNU/Linux als Windows op.
Voor de geïnteresseerden: Arch Linux (x64) met Gnome 3.
Konachan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
weet iemand een goede site voor anime wallpapers? Wil eens wat nieuws. Die van easymodo bijvoorbeeld is wel strak en die van NERV ook.
wallbase.cc, konachan.comquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
weet iemand een goede site voor anime wallpapers? Wil eens wat nieuws. Die van easymodo bijvoorbeeld is wel strak en die van NERV ook.
Ik had hem al gezien. Wel komischquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:33 schreef Arashimashou het volgende:
Enge animefreaks.
Mijn achtergrond op m'n netbookFedora.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arch Linux blijft koning.
Vanwaar je fascinatie voor WOII? Ook in je signature![]()
Oké. Jij bent zo hard in mijn achting gestegen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |