Ik zie niks!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hij werkt heul niet hypnotiserend. Ik zit er pas een anderhalf uur naar te staren.
De meeste mensen in dit topic mag ik gewoon welquote:
Abraham Kuyperquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste mensen in dit topic mag ik gewoon wel
En succes. Misschien kun je een contract maken met Kyubei, zodat hij het huiswerk voor je maakt.
Goed voor je algemene kennis en ontwikkelingquote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Abraham Kuyper
Al die andere confessionalisten die ik nog moet opzoeken
Het koningshuis
Uit welke episode komt mijn UI eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed voor je algemene kennis en ontwikkeling
Tevens je signature
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:
Jeuj! Aangenomen bij het Hermitage in Amsterdam![]()
Nog steeds geen bakken met geld naar binnen slepen, maar het is beter dan wat ik nu heb!
Mooi man.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:
Nog steeds geen bakken met geld naar binnen slepen, maar het is beter dan wat ik nu heb!
Ik zocht op filetype:gif kyubei. Daar kwam een heel grote gif uit. Vervolgens opende ik Photoshop CS 5.1 en heb ik het gifje gecropped en verkleind.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Uit welke episode komt mijn UI eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi man.
[..]
Ik zocht op filetype:gif kyubei. Daar kwam een heel grote gif uit. Vervolgens opende ik Photoshop CS 5.1 en heb ik het gifje gecropped en verkleind.
Geen idee uit welke episode eerlijk gezegd.
Wat is het Hermitage?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:15 schreef .Cake. het volgende:
Of je googled het evenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wat is het Hermitage?
Sorry hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Of je googled het even
http://www.hermitage.nl/nl/
Leuk voor je. Volgens mij heb je daar veel meer raakvlakken mee dan je vorige baantjesquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:47 schreef .Cake. het volgende:
De Hermitage is een dependance van de Hermitage uit Rusland, één van de bekendste musea in de wereld. Ik ga daar in de museumwinkel werken en helpen exposities en dergelijke opbouwen.
Dat zeker! Plus het is voor het hele jaar, bij de strandtent alleen echt in de zomermaanden. Nadeel is wel dat het een contract op oproepbasis is, maar ik denk dat ik mij wel red tussen dat en de uren die ik bij het Patronaat draaiquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk voor je. Volgens mij heb je daar veel meer raakvlakken mee dan je vorige baantjes
Dat laatste heb je al gezegd. Gebruik je echt wel de laatste mplayer? Ik denk dat het komt omdat je pc te slecht is voor 10-bit of dat je gewoon een verouderde mplayer gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*avond*
Even wat foto's gemaakt van mijn plekkie als test met mijn Canon EOS 30D.Straks de centrum in
Commie.mkv bestanden werken bij mij niet eens!Andere subbers wel!![]()
Juist video bestanden worden niet goed afgespeeld met VLC.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat laatste heb je al gezegd. Gebruik je echt wel de laatste mplayer? Ik denk dat het komt omdat je pc te slecht is voor 10-bit of dat je gewoon een verouderde mplayer gebruikt.
Of nog erger: je gebruikt VLC.
Waarom compile je dan niet gewoon de laatste mplayer2 van git?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:05 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Juist video bestanden worden niet goed afgespeeld met VLC.![]()
![]()
* Blue_Panther_Ninja was hele nacht wakker en neemt pauze van schoonmaken
Hihi.quote:
hoe dan?ben nogal een compile noobquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom compile je dan niet gewoon de laatste mplayer2 van git?
Dan kun je het beter via een repo doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
hoe dan?ben nogal een compile noob
| 1 2 3 4 5 | sudo add-apt-repository ppa:ripps818/coreavc sudo apt-get update sudo apt-get install mplayer |
Straks even doen,zit nu Might and Magic: Clash of Heroes demo(PS3) te spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan kun je het beter via een repo doen.
Hier:
[ code verwijderd ]
Verder kun je gewoon smplayer blijven gebruiken. Smplayer is niets meer dan een frontend voor mplayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |