Je Mami is leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu kan ik al helemaal niet meer kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:01 schreef Easymodo het volgende:
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemBaas dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je linux probeert. Kun je ook gelijk mplayer2 installeren![]()
Mami of de derde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij nader inzien lijk ik zo te veel een introverte triesteling.
[ afbeelding ]
Welke?
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wallpaper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madokaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke dan is Robin deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Kyouko.
[ afbeelding ]
Of Mami.
[ afbeelding ]
Of Sayaka.
[ afbeelding ]
Of Madoka.
[ afbeelding ]
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemGnome Shell??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 computers?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef robin007bond het volgende:
Overigens:
Linux laptop:
[ afbeelding ]
Windows laptop:
[ afbeelding ]
Windows desktop:
[ afbeelding ]
Zelf heb ik eigenlijk 5 computers, maar daar zitten ook oude laptops en desktops bij hoor.quote:
Jammer!quote:
Helaas geen virtuele desktops!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf heb ik eigenlijk 5 computers, maar daar zitten ook oude laptops en desktops bij hoor.
Deze screenshots waren van 2 computers. Op mijn laptop heb ik een dual-boot. Daar draait dus zowel GNU/Linux als Windows op.
Voor de geïnteresseerden: Arch Linux (x64) met Gnome 3.
Konachan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
weet iemand een goede site voor anime wallpapers? Wil eens wat nieuws. Die van easymodo bijvoorbeeld is wel strak en die van NERV ook.
wallbase.cc, konachan.comquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
weet iemand een goede site voor anime wallpapers? Wil eens wat nieuws. Die van easymodo bijvoorbeeld is wel strak en die van NERV ook.
Ik had hem al gezien. Wel komischquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:33 schreef Arashimashou het volgende:
Enge animefreaks.
Mijn achtergrond op m'n netbookFedora.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arch Linux blijft koning.
Vanwaar je fascinatie voor WOII? Ook in je signature![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |