Als je hersencellen wil verliezen:quote:
Wist je dat echt nog niet? Die easter egg bestaat volgens mij al een half jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als je hersencellen wil verliezen:
Lol, lees net: als je de video pauseert en dan pijltje naar rechts indrukt en dan die naar boven dan kan je snake spelen
| 1 2 3 4 5 | Upgrade the following packages: 8) mplayer2 [2.0-134-g84d8671-2build1 (now, oneiric) -> 2.1+git20120517.ab6542d-0ubuntu1~ripps1~oneiric (oneiric)] Get: 2 http://ppa.launchpad.net/ripps818/coreavc/ubuntu/ oneiric/main mplayer2 amd64 2.1+git20120517.ab6542d-0ubuntu1~ripps1~oneiric [4,283 kB] Get: 9 http://ppa.launchpad.net/ripps818/coreavc/ubuntu/ oneiric/main mplayer amd64 3:2.1-1ubuntu1~oneiric1 |
Ik zei het je.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik had gewoon een oude versie!
Wacht nou even,mijn PS3 staat aanquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zei het je.
Werken die commie-bestanden nu wel in smplayer of mplayer?
Ok.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wacht nou even,mijn PS3 staat aan
Hehe, ik wist het.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Net even getest,die recente Commie mkv.bestanden blijken nu te werken in smplayer(hopelijk).
Niet alleen Commie,heel wat mkv bestanden(720P en 1080P Blu-Ray FLAC) van andere subbers wilde ze niet eens afspelen!quote:
Robin weet altijd raad.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet alleen Commie,heel wat mkv bestanden(720P en 1080P Blu-Ray FLAC) van andere subbers wilde ze niet eens afspelen!
Nu opeens wel.![]()
-.-'quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin weet altijd raad.
Het valt me mee dat ik nog geen eigen altaar heb, of een schilderij heb laten maken in een victorieuze houding.
Zelf geavanceerde(gevorderde)/power Linux gebruikers,leren wat bijquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin weet altijd raad.
Het valt me mee dat ik nog geen eigen altaar heb, of een schilderij heb laten maken in een victorieuze houding.
Ik was dat wel een keer serieus van plan.quote:
Echt waar?tof.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was dat wel een keer serieus van plan.
Je hebt van die Chinese sites waar je een foto op kunt sturen. Waarna ze vervolgens een schilderij er van maken.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:19 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt waar?tof.
Nu alleen kijken hoe ik mkv.bestanden kan streamen op mijn PS3!![]()
Ik gebruik nog old skool CRT tv(Grundig Lenaro 70 flat)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Is je PS3 niet aangesloten op je monitor o.i.d.? Zo niet, dan kun je nog beter de PC aansluiten aan de tv met HDMI.
En hier kan dat o.a.:
http://www.paintingspal.com/
Jouw UIquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Robin weet altijd raad.
Werkt het ook met gifs?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was dat wel een keer serieus van plan.
Je hebt van die Chinese sites waar je een foto op kunt sturen. Waarna ze vervolgens een schilderij er van maken.
Ja, ik ben in een identiteitscrisis. Ik weet niet wat voor UI ik moet nemenquote:
Hmm, ik moet me nog even oriënteren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:28 schreef .Cake. het volgende:
Post anders hier een paar van je UI keuzes, kiezen wij er wel eentje voor je uit. Wij moeten er tenslotte ook tegenaan kijken.
Oke dan is Robin deze:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jij bent hier de Kyuubey, niet Robin!
Nu kan ik al helemaal niet meer kiezenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke dan is Robin deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Kyouko.
[ afbeelding ]
Of Mami.
[ afbeelding ]
Of Sayaka.
[ afbeelding ]
Of Madoka.
[ afbeelding ]
Je Mami is leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu kan ik al helemaal niet meer kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:01 schreef Easymodo het volgende:
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemBaas dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk dat je linux probeert. Kun je ook gelijk mplayer2 installeren![]()
Mami of de derde.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:00 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij nader inzien lijk ik zo te veel een introverte triesteling.
[ afbeelding ]
Welke?
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemCool!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn wallpaper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madokaquote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke dan is Robin deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of Kyouko.
[ afbeelding ]
Of Mami.
[ afbeelding ]
Of Sayaka.
[ afbeelding ]
Of Madoka.
[ afbeelding ]
Ik zou voor Asuka gaan.
Nieuw wallpaper en operating systemGnome Shell??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 computers?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef robin007bond het volgende:
Overigens:
Linux laptop:
[ afbeelding ]
Windows laptop:
[ afbeelding ]
Windows desktop:
[ afbeelding ]
Zelf heb ik eigenlijk 5 computers, maar daar zitten ook oude laptops en desktops bij hoor.quote:
Jammer!quote:
Helaas geen virtuele desktops!!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zelf heb ik eigenlijk 5 computers, maar daar zitten ook oude laptops en desktops bij hoor.
Deze screenshots waren van 2 computers. Op mijn laptop heb ik een dual-boot. Daar draait dus zowel GNU/Linux als Windows op.
Voor de geïnteresseerden: Arch Linux (x64) met Gnome 3.
Konachan.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
weet iemand een goede site voor anime wallpapers? Wil eens wat nieuws. Die van easymodo bijvoorbeeld is wel strak en die van NERV ook.
wallbase.cc, konachan.comquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:02 schreef .Cake. het volgende:
weet iemand een goede site voor anime wallpapers? Wil eens wat nieuws. Die van easymodo bijvoorbeeld is wel strak en die van NERV ook.
Ik had hem al gezien. Wel komischquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:22 schreef AnimeFan het volgende:
Lol ik kwam dit net tegen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:33 schreef Arashimashou het volgende:
Enge animefreaks.
Mijn achtergrond op m'n netbookFedora.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arch Linux blijft koning.
Vanwaar je fascinatie voor WOII? Ook in je signature![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |