Parker vind ik altijd wel prettig schrijven. Ook nooit gelekt o.i.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lamy
Mijn vullingen zijn weer op trouwensMorgen nieuwe halen voor de toetsweek.
Oh? Wij hadden ook vulpennen voor linkshandigen. Rechtshandige pennen hadden een gele kleur, linkshandige een rode.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef redboyke het volgende:
ik kan niet met een pen schrijven want ben linkshandig. 90%van de klas zat daar met vulpen. ik met een balpen
paar keer geprobeerd maar mijn handen werden altijd blauw.
ik had er ook eens eentje voor linkshandigen en daar maakte ik ook vegen mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh? Wij hadden ook vulpennen voor linkshandigen. Rechtshandige pennen hadden een gele kleur, linkshandige een rode.
edit: neemt niet weg dat het natuurlijk nog steeds veel moeilijker is met links
Vegen traditionele Arabieren hun gat niet af met links?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
Als je linkshandig bent niet zeiken en in Arabië wonen.
In het rood: 'mink'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Beiden. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Mijn leraar is nog erger, die schrijft in het roodIk heb de blauwe vulpen.
Mijn leraar zegt ''moreel''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het rood: 'mink'?
In het blauw: 'ch~~uakivsum vrijheid van seksu'
Het rode is niet te lezen. Het blauwe, jouwe, is goed te lezen zolang de letters genoeg uit elkaar staan.
Oh you.quote:
Ik durf nietquote:
Nu durf ik nog minderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh you.
Can't have slaughter without laughter. Ik ga 'm nog wel es afkijken, ik stopte toen die groene naalden ging plaatsen in de vingerkoten van die jongen.
Nou, je zag het haar niet doen, maar de manier waarop ze zei dat ze dat ging doen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik durf niet
[..]
Nu durf ik nog minder
Ik vind deze UI van jou trouwens het beste.quote:
Door mij gemaakt (half).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik vind deze UI van jou trouwens het beste.
:3
Wat een kutventquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vertel eens wat Kuyper vond van stemrecht voor vrouwen.
Nou oke oke.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat een kutvent![]()
Boeiend, ik moet in het werkstuk objectief zijn
Nogmaals: Nyaruko episode 8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |