Heldquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een veterstrikdiploma
Mijn schijf begint met een d en dan iscworld eracherquote:
Tot groep 7 kon ik niet eens mijn veters strikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Held
Ik dacht echt dat ik de enige was.
Bij mij was het tot groep 6. Ik kon het ook echt niet en had ook altijd schoenen met klittenband.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:59 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Tot groep 7 kon ik niet eens mijn veters strikken
Ik kon het als een van de beste van de klas desalniettemin was ik een van de traagste (lees: zorgvuldigste) schrijvers ondanks dat aanelkaarschijven uitgevonden is over sneller te kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:55 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb nooit geleerd om aan elkaar te schrijven en kan het nog steeds niet
Cool. Je bent developer/software engineer?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:03 schreef Arashimashou het volgende:
Wat ik WEL heb, is een a schijf![]()
(Ik zie overigens net dat ik 495GB niet toegewezen ruimte nog heb)
[ afbeelding ]
Mwa... I wish. Ik programmeer soms wel, maar zit (alweer) in een dip. Het diskettestation heb ik nodig omdat ik op het moment een oude 386 programmeer.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cool. Je bent developer/software engineer?
C: is een SSD neem ik aan?
Waarom voor je bureaublad een aparte partitie/harde schijf?
Iedereen vindt mij raar omdat ik na de basisschool nog aan elkaar schrijf (toen was het verplicht)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kon het als een van de beste van de klas desalniettemin was ik een van de traagste (lees: zorgvuldigste) schrijvers ondanks dat aanelkaarschijven uitgevonden is over sneller te kunnen schrijven.
Ah, oké. Balen voor je. Depressief?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mwa... I wish. Ik programmeer soms wel, maar zit (alweer) in een dip. Het diskettestation heb ik nodig omdat ik op het moment een oude 386 programmeer.
Ik heb een bureaublad partitie zodat ik mijn echte bureaublad schoon kan houden.
Ik heb juist heel mijn leven los geschreven. Op de basisschool vonden ze het raar dat ik nooit aan elkaar kon schrijven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij raar omdat ik na de basisschool nog aan elkaar schrijf (toen was het verplicht)
Alleen kan niemand mijn handschrift lezen
Tot zo!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:09 schreef Arashimashou het volgende:
Jongens: blokschrift en schrijfschrift. Zo heet dat
Ik ben even weg.
Evangelion is haast een metafoor van hoe je een depressie meemaaktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Arashimashou het volgende:
Depressief, ik weet niet, zo durf ik mezelf niet te noemen. Mijn netbook draait fedora, en die is inderdaad vrijwel altijd schoonKan ook zijn omdat ik die minder gebruik.
C is een SSD ja. Een Vertex II.
Komt dat omdat 'iedereen' vergeten is hoe het alfabet eruitziet in schrijfschrift of omdat je een warrig handschrift hebt?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:06 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij raar omdat ik na de basisschool nog aan elkaar schrijf (toen was het verplicht)
Alleen kan niemand mijn handschrift lezen
En ik maar denken dat het over reuzenrobots en meisjes in plugsuits gaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Evangelion is haast een metafoor van hoe je een depressie meemaakt
Heb je de originele serie ook gezien? De Evangelion remakes zijn veel minder psychologisch van aard (tot nu toe dan).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het over reuzenrobots en meisjes in plugsuits gaat.
Beiden. Hier een foto:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Komt dat omdat 'iedereen' vergeten is hoe het alfabet eruitziet in schrijfschrift of omdat je een warrig handschrift hebt?![]()
Ik herken de inkt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Beiden. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Mijn leraar is nog erger, die schrijft in het roodIk heb de blauwe vulpen.
Lamyquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik herken de inkt.
Toevallig zo'n Stabilo pen?
Parker vind ik altijd wel prettig schrijven. Ook nooit gelekt o.i.d.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lamy
Mijn vullingen zijn weer op trouwensMorgen nieuwe halen voor de toetsweek.
Oh? Wij hadden ook vulpennen voor linkshandigen. Rechtshandige pennen hadden een gele kleur, linkshandige een rode.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:59 schreef redboyke het volgende:
ik kan niet met een pen schrijven want ben linkshandig. 90%van de klas zat daar met vulpen. ik met een balpen
paar keer geprobeerd maar mijn handen werden altijd blauw.
ik had er ook eens eentje voor linkshandigen en daar maakte ik ook vegen mee.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh? Wij hadden ook vulpennen voor linkshandigen. Rechtshandige pennen hadden een gele kleur, linkshandige een rode.
edit: neemt niet weg dat het natuurlijk nog steeds veel moeilijker is met links
Vegen traditionele Arabieren hun gat niet af met links?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:14 schreef Klipnap het volgende:
Als je linkshandig bent niet zeiken en in Arabië wonen.
In het rood: 'mink'?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Beiden. Hier een foto:
[ afbeelding ]
Mijn leraar is nog erger, die schrijft in het roodIk heb de blauwe vulpen.
Mijn leraar zegt ''moreel''quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In het rood: 'mink'?
In het blauw: 'ch~~uakivsum vrijheid van seksu'
Het rode is niet te lezen. Het blauwe, jouwe, is goed te lezen zolang de letters genoeg uit elkaar staan.
Oh you.quote:
Ik durf nietquote:
Nu durf ik nog minderquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oh you.
Can't have slaughter without laughter. Ik ga 'm nog wel es afkijken, ik stopte toen die groene naalden ging plaatsen in de vingerkoten van die jongen.
Nou, je zag het haar niet doen, maar de manier waarop ze zei dat ze dat ging doen:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:19 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik durf niet
[..]
Nu durf ik nog minder
Ik vind deze UI van jou trouwens het beste.quote:
Door mij gemaakt (half).quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:30 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik vind deze UI van jou trouwens het beste.
:3
Wat een kutventquote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Vertel eens wat Kuyper vond van stemrecht voor vrouwen.
Nou oke oke.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:33 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat een kutvent![]()
Boeiend, ik moet in het werkstuk objectief zijn
Nogmaals: Nyaruko episode 8
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |