Bij deze: EVA rejected!quote:Op maandag 4 juni 2012 07:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja.
Accepteer je EVA niet, dan is dat een soort ruft in mijn gezicht. Eigenlijk wil ik ook mijn kinderen later op hun 16e EVA laten kijken.
Thanks!quote:Op maandag 4 juni 2012 02:36 schreef Yi-Long het volgende:
Commie heeft Berserk online gezet. Morgen even downloaden.
Jij hebt op je 14e ook in robots gezeten?quote:Op maandag 4 juni 2012 07:42 schreef robin007bond het volgende:
Evangelion is een soort onderdeel van mijzelf.
Wie weetquote:Op maandag 4 juni 2012 09:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Jij hebt op je 14e ook in robots gezeten?
Eve no Jikanquote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
In robots zitten is mainstream. Robot zijn... DAT is waar het om gaat.
Inderdaad. Ik ben me al aan het voorbereiden op het zijn van een cyborg.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:02 schreef Arashimashou het volgende:
In robots zitten is mainstream. Robot zijn... DAT is waar het om gaat.
srsmode=ONquote:Op maandag 4 juni 2012 11:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben me al aan het voorbereiden op het zijn van een cyborg.
Nee, hoezoquote:Op maandag 4 juni 2012 01:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
@Maus: weet Cake dat jij die serie kijkt?
Avatar heb ik liggen en moet ik eens de tijd voor maken.. maar wanner/hoe ect? pffftt..quote:Op maandag 4 juni 2012 10:26 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga Legend of Korra kijken
8 afleveringen kan ik nog wel kijken in de komende paar weken en dan gewoon bijhouden..
Avatar kijk ik 'n andere keer wel helemaal, in de vakantie ofzo
Ja ik wacht tot de vakantie.. Maar in die tijd wilde ik nog meer series kijken en als alles goed gaat heb ik maar 3 weken, waarin ik natuurlijk ook de nodige sociale meetings plaats wil laten hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
Avatar heb ik liggen en moet ik eens de tijd voor maken.. maar wanner/hoe ect? pffftt..
Ging het er beter door?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:05 schreef Klipnap het volgende:
Een nieuwe ervaring: bij akvragen over sawa's Gohan wa Okazoku luisteren.
Behalve als je Italiaanse muziek luistert tijdens blokuur Frans waar je woordjes en zinnetjes moest stampen voor je mondeling.quote:
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het nietquote:
wie kijken wat niet?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het niet
Tasogare Otome x Amnesia is obligatoryquote:Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Omdat ik eindelijk iemand heb gevonden die het ook kijkt! De andere proletariërs hier kijken het niet
Jullie kijken Tasogare Otome x Amnesia nietquote:
Ik moet m ook nog kijken, misschien dat ik er vandaag aan toekom, misschien morgen pas.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tasogare Otome x Amnesia is obligatory. Ik moet de ep nog kijken trouwens, had hem vannacht toen die uit was direct gedownload, maar het laatste wat ik me kan herrineren is dat ik keek toen die op 80% was, en toen werd ik vanmorgen om half 11 beneden in de woonkamer wakker. Slaapwandelen is niet fijn
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jullie kijken Tasogare Otome x Amnesia niet
hmm, horror is niet mijn genre, maar wel toegevoegd, ik wil et wel een kans geven als hij klaar isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |