Chuu chuu chu chuquote:Op zondag 3 juni 2012 11:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE
[..]
Pfoe, gelukkig is mijn moeder nu ergens anders aan het stofzuigen![]()
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:07 schreef Arashimashou het volgende:
Het origineel?
[..]
Sterf KyubeiBlijf van die kinders af.
In een plas bloed gelukkig.quote:
Deze dingen heb je standaard op je PC opgeslagen?quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In een plas bloed gelukkig.
[ afbeelding ]
Deze gelei eet zichzelf op.
Deze nagels
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Internetquote:Op zondag 3 juni 2012 13:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Deze dingen heb je standaard op je PC opgeslagen?
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:21 schreef Bakakame het volgende:
Ik had gister 'n feestje voor m'n verjaardag en mensen hadden cupcakes gemaakt.. DIE ERUIT ZAGEN ALS POKEBALLS!
Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat vrouwen echt moeten stoppen met nepnagels en het plakken van die plakkertjes op hun nagels.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:08 schreef Klipnap het volgende:
[..]
In een plas bloed gelukkig.
[ afbeelding ]
Deze gelei eet zichzelf op.
Deze nagels
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Ik bijt ze altijd afquote:Op zondag 3 juni 2012 13:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat vrouwen echt moeten stoppen met nepnagels en het plakken van die plakkertjes op hun nagels.
SPOILER: voor de echte mannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2012 13:50:12 ]
Je hebt geen Kyuubey-folder?quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 13:58 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je hebt geen Kyuubey-folder?Wat als het internet een dag niet meer werkt, hoe kom je dan aan je fix?!
Met of zonder oranje hoed blijft kyu een stom beest.quote:Op zondag 3 juni 2012 15:01 schreef Klipnap het volgende:
Voor de diehard Clannad-fans is hier de orkestversie van Dango
quote:Op zondag 3 juni 2012 15:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Met of zonder oranje hoed blijft kyu een stom beest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |