Stuur de muis maar door, Pogo loves themquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Stomme klotemuis is nergens meer te zien trouwens, mijn moederhart huilt
Stank voor dank krijg jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Stomme klotemuis is nergens meer te zien trouwens, mijn moederhart huilt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Die mokken zijn leuk ja, ik wacht tot ze met de uitschuifbare 100-400 komen
Het zal lichter zijn dan de 1,5kg die de echte weegtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is toch ook weer niet meer te tillen
Ze zijn erg leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Die mokken zijn leuk ja, ik wacht tot ze met de uitschuifbare 100-400 komen
Ufcursequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaay Piet zn nieuwe huis is verzonden, duimen jullie mee dat ie morgen bezorgd wordt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaay Piet zn nieuwe huis is verzonden, duimen jullie mee dat ie morgen bezorgd wordt?
Ja maar ik heb ze niet beluisterd. Het zijn net als Skullcandy's en Beats-by-dr-Neger koptelefoons in de categorie marketing first, kwaliteit third, wat het niet per-se slechte koptelefoons maakt, maar wel te duur voor wat je er voor betaald.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ken je die House of Marley koptelefoons?
Ik wil er een
Met een touwtje zodat je em mee kan nemen als fancy ballon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem net een ring om gedaan trouwens, mocht ie wegvliegen kan ik ieg zien dat ie mijnes is
Ahhh leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Pagan het volgende:
Zo, EK shirtje voor Tashi besteld. Met naam en nummer 11
[ afbeelding ]
Wat leuk zo'n shirtje,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Pagan het volgende:
Zo, EK shirtje voor Tashi besteld. Met naam en nummer 11
[ afbeelding ]
Ben erquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
Oh-oh doe eens even melden , jij weet alles van jonge vogeltjes Jong vogeltje gevonden
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:46 schreef indaha het volgende:
O shit er valt me wat in nu,was dat niet Kees waar je vorig jaar de verjaardag twee keer van gevierd hebt omdat je een maand te vroeg was?
Volgens mij heb ik het verjaardagslijstje niet aaangepast en ben ik nu een maand te vroeg![]()
Ach ja dan vier ik haar verjaardag wel weer 2 keer,er is ook nog een kaartje onderweg maar met post nl is dat er misschien precies op tijd voor haar echte verjaardagquote:
Volgens mij maak ik er een gewoonte van om te vroeg te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef Pagan het volgende:
Ach, wij hebben wel eens een concoleancekaart twee keer gehad omdat we op het allerallerallerlaatste moment besloten het toch nog even aan te kijken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik er een gewoonte van om te vroeg te zijn
Maar dat is de schuld van post nl omdat die altijd zo laat zijn, wil ik alles iets eerder versturen, maar ik denk dat ik daar maar mee moet stoppen![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:46 schreef oh-oh het volgende:
Daar had ik me dus ook bijna schuldig aan gemaakt hoor
Tofquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind m zelf echt wat aan de kleine kant, maar Piet vindt t wel wat geloof ik
Villa Piet? Pietensteyn? Huize Piet? Chateau de Piet? Schloss Piet?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Piet is een geluksvogel met zo'n baasjequote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zie mezelf echt binnen no time nog wel een kamervoliere kopen hoor, maar daar heb ik eigenlijk geen plek voor voordat de hal verbouwd is.
Kledingkast van de honden moet daar in en kapstok moet opgehangen en de kast die daar nu staat moet in elkaar getrapt worden en naar het stort gebracht![]()
Hij mag toch lekker los als ik thuis ben dus ik denk dat het voorlopig wel prima is voor hem.
Zeker fijner dan dat knijnenhok waar ie niks in zag
+1quote:
Piet had het niet beter kunnen treffen hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat zou eigenlijk wel moeten. Alleen is de enkel niet gefixeerd dus ik betwijfel het nut. Maar ga over een tijdje maar eens overleggen. Laatste keer bij de traumatoloog vroeg ik wat het nut was nu de enkel toch helemaal "verrot" is (zijn woorden), daar had hij eigenlijk geen antwoord op, behalve mompelen dat goed schoeisel voor iedereen goed is, ja zo lust ik er nog wel een. Bij het volgende bezoek dus ook maar eens overleggen met mijn endocrinoloog.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:43 schreef indaha het volgende:
Eigenlijk best aardig alleen een hele dikke voet en onderbeen door het vocht en een huisarts die zwachtelen aanraadt terwijl hij al steunkousen heeftdus dat schiet niet echt op .
Hij moet er zich bij neerleggen dat dit het beste is wat er nog bereikt kan worden en dat is niet altijd gemakkelijk daar weet jij natuurlijk ook alles van.![]()
Krijg jij nu nog revalidatie of schoen aanpassingen?
Ik vond die versie van Foo Fighters´Everlong van Eric Corton ook erg goed, van de sessions dit jaarquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh gratis de DWDD dubbel cd, met ook Sweet dreams van Ruben
Balen dat die dokters niet gewoon zeggen hoe het zitquote:Op zaterdag 2 juni 2012 15:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat zou eigenlijk wel moeten. Alleen is de enkel niet gefixeerd dus ik betwijfel het nut. Maar ga over een tijdje maar eens overleggen. Laatste keer bij de traumatoloog vroeg ik wat het nut was nu de enkel toch helemaal "verrot" is (zijn woorden), daar had hij eigenlijk geen antwoord op, behalve mompelen dat goed schoeisel voor iedereen goed is, ja zo lust ik er nog wel een. Bij het volgende bezoek dus ook maar eens overleggen met mijn endocrinoloog.
Oeh, die vond ik niets. Corton kan niet zingen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vond die versie van Foo Fighters´Everlong van Eric Corton ook erg goed, van de sessions dit jaar
Oh fijn dat ze er wel door kan zien, wat is ze een lekker wolletjequote:Op zondag 3 juni 2012 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
Oogje zal altijd een beetje jammer blijven, maar ze ziet er gewoon door en heeft er geen last van, alleen af en toe even schoonmaken
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Pis, Timur van 3FM is vandaag jarig en hij werd net gefeliciteerd door Jean - Marie
Mooi!quote:
H-e-a!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Aangezien ie gisteren dus bijna verzoop onder de kraan ( hij ging echt out) leer ik hem nu maar poedelen in de wasbak zonder kraan. Hij vindt het niet zo heel leuk maar hij kan nu wel zelf drinken.
Toen ie er genoeg van hand zat ie snel op mij![]()
Dat durven ze ook niet aan. Hij is voor 90% zeker dat er dan botinfectie komt en de wond gaat waarschijnlijk niet genezen. Verder is hij bang dat ik tijdens de operatie het loodje leg. Dus dat proberen we maar zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Muis006 het volgende:
Strega, stel ik een hele domme vraag als ik vraag of amputatie en een voetprothese geen mogelijkheid is? Ik weet niet wat je in je huidige situatie wel en niet kan, maar misschien dat je meer kan bereiken met een prothese.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat durven ze ook niet aan. Hij is voor 90% zeker dat er dan botinfectie komt en de wond gaat waarschijnlijk niet genezen. Verder is hij bang dat ik tijdens de operatie het loodje leg. Dus dat proberen we maar zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik probeer zo veel mogelijk kleine stukjes met stok te lopen. Tot achterin de tuin en bij m'n serre lukte vorig jaar niet, maar lukt me nu elke dag. Ik wil eigenlijk over een tijdje gaan zwemmen, ten einde iets van conditie terug te krijgen.
Maar nu ik weet dat het niet beter word, ben ik al blij met elk stukje wat me wel lukt. Koken en bakken gaat gelukkig weer een beetje, met behulp van trippelstoel. Beetje rondrommelen in de tuin ook. Het vervelende is dat mijn handen nu ook erg beginnen te zieken. Die neuropathie in voeten en handen kunnen ze niks aan doen behalve pijnstilling.
Ik heb het idee dat mijn voeten langzamer achtergaan dan mijn handen nu, maar ze kunnen er verder weinig over zeggen. Het is een beetje ongrijpbaar iets, net als fantoompijn. Er komt waarschijnlijk binnenkort wel een nieuwe pijnstiller op de markt speciaal hier voor. Dat zijn ze nu aan het testen. En anders is een pijnkliniek misschien nog een optie, hoewel ze aan dit niet veel kunnen doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat is mooi klote (pardon my French)
Heel knap en slim van je dat je zo in beweging blijft. Die neuropathie, wordt dat op een gegeven moment stabiel of blijft het verergeren?
Mwo. heeft me ook drie jaar gekost hoor!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Wat een situatieknap dat je zo positief bent!
Ja ik ga nog steeds vooruit gelukkig. Ze zeggen dat je in je eerste jaar de meeste vorderingen maakt, maar ik boek nog steeds successen dus daar ben ik heel blij meequote:Op zondag 3 juni 2012 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Mwo. heeft me ook drie jaar gekost hoor!![]()
Gaat het goed met jou? Nog steeds terrein aan het terug winnen?
Ach, ik probeer het tegenwoordig om te draaien en focussen over wat WEL kan. Ik wil geen verzuurde ouwe azijnpisser worden.quote:
dankzij de mindfulness zeker?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, ik probeer het tegenwoordig om te draaien en focussen over wat WEL kan. Ik wil geen verzuurde ouwe azijnpisser worden.
Ja, o.a . het heeft mij echt geholpen!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ga nog steeds vooruit gelukkig. Ze zeggen dat je in je eerste jaar de meeste vorderingen maakt, maar ik boek nog steeds successen dus daar ben ik heel blij mee
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, ik probeer het tegenwoordig om te draaien en focussen over wat WEL kan. Ik wil geen verzuurde ouwe azijnpisser worden.
Een teacup pig!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh help es?
Thessa is overmorgen jarig en ik kan echt geen kado voor dr bedenken
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet wie er een teacup pig voor dr verjaardag krijgt als ze zo door gaat
Oh moeilijk, ze heeft zeker ook al veel om mee te spelen? Iets leuk om buiten mee te spelen, of heeft ze dat al? Of een toffe wekker (aap die met ogen open gaat om bepaalde tijd)quote:Op maandag 4 juni 2012 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh help es?
Thessa is overmorgen jarig en ik kan echt geen kado voor dr bedenken
Ja, stel je voor dat d'r ouders iets voor d'r over hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk zo een kado, moet weer iemand met dr dr heen en zo
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft vast al een leuk thee-setje? En houdt ze überhaupt wel van die typische meisjes dingen qua speelgoed?
Ja daar dacht ik dus ook aan...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
ze heeft bij mij speelgoed, bij papa en bij mama, en overal echt tyfus veel
Dr ouders zijn gescheiden he.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat d'r ouders iets voor d'r over hebben
Volgens mij is ze daar echt al te groot voorquote:
Hmm truequote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr ouders zijn gescheiden he.
Dr ma heeft het niet zo breed, dus om te verwachten dat zij als ik dat kind een kaartje geef naar Boxtel rijdt en zelf ook een kaartje en drinken en weet ik wat allemaal koop vind ik overdreven.
Ik hoef daar zelf niet heen dus tis ook niet de bedoeling dat vaderlief dan met haar gaat
Welnee, spelen kinderen van 6 of 7 zelfs nog mee. Maar het verschilt zo erg per kind, moeilijk om echt iets tofs te bedenken als je het kind ook niet kent. Heeft ze een tuin of bij allebei ouders terras/balkon?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar echt al te groot voor
Als haar bad al propvol anders spul is misschien niet nee, maar die baan is een baan en geen bad met los spul natuurlijk. En iets anders voor buiten? Skippybal of stelten?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar echt nog nooit geld gegeven![]()
Ik loop morgen wel ff de stad in, als het droog is.
Gedoe man![]()
Oh en een waterbaan vindt ze denk ik echt niks want ze heeft altijd een badje staan met veel speelgoed, dan ga je toch niet met zo een hoerig stomme waterbaan spelen?
Dat is idd dan het meest hoerige om iets te bedenken als het kind zoveel heeft of kieskeurig is.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee echt, ze heeft fietsjes, overal wel 3 of zo, en poppenwagens, dat vindt ze leuk, al die andere dingen vindt ze stom
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
Doe alsof je haar iets gegeven hebt en als ze dan vraagt van "waar is m'n cadeau" zeg je "Dat heb je al gehad joh! Ben je het alweer vergeten?"
doe dr zoeen zelfgemaakte waardebonnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Naja ik vind zo een dagje uit ook nogal ongrijpbaar voor een zo een kind.
Ik heb al geen zin meer om er nog over na te denken.
Bos, puzzels en zo, heeft ze best veel, maar volgens mij doet ze er niet veel mee.
Heequote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Stomp voor d'r smoelwerk, kan ze dagen van genieten!
Ik was heel tevree toen ik 5 was met mijn krokodil waarbij je de tanden moest trekkenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat zou jij leuk gevonden hebben toen je vijf was?
Ze is gewoon te verwend, ze krijgt altijd wel wat en we doen ook altijd iets leuks met dr.
Mss geef ik wel gewoon niks
ach welneeeeequote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Ze is nog te jong voor en piercing of tattoo.
Jeez, dat risico zit er altijd aan, ik neem aan dat een da de afweging wel maakt hoor, of het nodig is of niet. Je kan beter zelf arts en da worden geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens een bietje teleurgesteld.
De DA had Baloe naast zijn AB op dexoral gezet = prednison. Sowieso vroeg ik me al af of dat we kon bij oudere honden en icm zijn schildklier. Hij zegt van wel.
2 dagen gegeven, maar het bleef me niet lekker zitten. Zeker omdat ik laatst een artikel erover had gelezen dat NSAID's (carprodyl wat Baloe krijgt) icm dexoral dodelijk kan zijn voor een oude hond. Maagbloeding, nierfalen, de hele mikmak.
Dus ik heb hem er maar vanaf gehaald. Maar dan denk ik, dat moet zo'n DA dan toch ook in godsnaam weten
Die dexoral was niet perse nodig. Het gaat namelijk ook prima over zonder dexoral. Dus ik snap niet waarom dan de dexoral gegeven wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeez, dat risico zit er altijd aan, ik neem aan dat een da de afweging wel maakt hoor, of het nodig is of niet. Je kan beter zelf arts en da worden geloof ik
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Ja Bos ik zag je gister in het US topic, ik vind het veel mooierquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Het is hier nog niemand die gezien heeft dat ik mijn wangen baardvrij heb gemaakt. Persoonlijk vind ik het wel een vooruitgang..
Gewoon een hele voorraad smurfen kauwgom kopen met die plakplaatjes en dan haar hele arm volquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Welnee, dagjes uit (Efteling/dierentuin) zijn geweldigquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Naja ik vind zo een dagje uit ook nogal ongrijpbaar voor een zo een kind.
Ik heb al geen zin meer om er nog over na te denken.
Bos, puzzels en zo, heeft ze best veel, maar volgens mij doet ze er niet veel mee.
Ze heeft een doos vol HK tattooplaatjesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een hele voorraad smurfen kauwgom kopen met die plakplaatjes en dan haar hele arm vol![]()
Ja maar goed, ze gaat al haast elk weekend en naar het zwembad en naar het Gaiapark ( want abbo ) dus tjaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dagjes uit (Efteling/dierentuin) zijn geweldig
Ik google even Gaiapark, is dat dieren?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar goed, ze gaat al haast elk weekend en naar het zwembad en naar het Gaiapark ( want abbo ) dus tja
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik google even Gaiapark, is dat dieren?
Dus op haar 16e verjaardag gaat de naald erin.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oorbellen heeft ze al, stretchers mag ze nog niet, en ze tattoueert zich elke dag helemaal onder, ze was gisteren nog naar een tattoo meet
![]()
Had ze weer nieuwe sleevejes. Dr ma en dr tante zitten helemaal vol en al hun vrienden ook.
Is die zo oud of vervaagt kleur zo snel? De mijne zijn zwart en dat blijft netjes en scherp.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef Qwea het volgende:
ik moet mijn tattoo NODIG weer laten inkleuren
Nee. Linkje? Hier altijd een 3-6 mm baardje, 1x per week de tondeuse op standje kort erover.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Het is hier nog niemand die gezien heeft dat ik mijn wangen baardvrij heb gemaakt. Persoonlijk vind ik het wel een vooruitgang..
Ik bedoel met hier natuulijk mijn colegae, huisgenoten, begeleiding..quote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dus op haar 16e verjaardag gaat de naald erin.
[..]
Is die zo oud of vervaagt kleur zo snel? De mijne zijn zwart en dat blijft netjes en scherp.
[..]
Nee. Linkje? Hier altijd een 3-6 mm baardje, 1x per week de tondeuse op standje kort erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik werd in het topic in US al vergeleken met een of ander computerspel figuur. Gordon Freeman. En inderdaad als ik stekels laat staan, lijk ik inderdaad op die michel-icoonquote:
Metallica moet er wel een show van maken, want goed spelen kunnen ze niet meer..quote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Uhmm, eigenlijk was ieder concert wel goedLinkin Park was verrassend goed, paar jaar terug op Pinkpop was de zang niet zo sterk. Metallica qua setlist iets minder, maar qua show hadden ze wel echt weer alles uit de kast getrokken (vlammen op het podium, en vanaf het dak van de stage, vuurwerk, lasershow, grote ballen die over het publiek werden uitgestort vanuit de torens met speakers
). The Offspring was wat minder...
Steel Panther was nog best grappigGuano Apes waren goed te pruimen.
The Subways was lekker festivalbandje, erg leuk gedaan ook. En we hebben nog een ochtendje bij de Alternastage gehangen, wat diverse onbekende meuk die goed te pruimen was
Dat zei ik ook al inderdaad, liever dit dan heel weekend volle zon, dan slaap je ook echt niet in je tentjequote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar beter een beetje regen dan dat weer dat ze op PP hadden hoor, mn collega hier die 1 dag geweest is ziet dr nog steeds compleet aangebrand uit, en de ma van Thessa was echt pimpelpaars verbrand, die is maandag niet eens meer gegaan. Gruwelijk lijkt me dat, 3 dagen in die zon zonder schaduw![]()
Het ergste van festivallen in de regen vind ik de tent inpakken en opruimen in de rommel.
Die hebben we op Werchter gewoon een keer laten staan omdat we er schijt geen zin in hadden![]()
Nope, The Black Album integraal en daar voor en na de bekende nummertjes, ze hadden nog een filmpje tussendoor als intro voor The Black Album, maar die werkte tot 2x toe nietquote:
Mwah vind ik niet, James was goed bij stem, strakke set, en tot de laatste 5 nummertjes was er niks aan effecten en bleef het toch boeien.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Metallica moet er wel een show van maken, want goed spelen kunnen ze niet meer..![]()
![]()
Dan zijn ze weer terug op de goede weg, want wat ik van hun live heb gezien de laatste 5 jaar, vond ik niet goed klinken...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, The Black Album integraal en daar voor en na de bekende nummertjes, ze hadden nog een filmpje tussendoor als intro voor The Black Album, maar die werkte tot 2x toe niet
[..]
Mwah vind ik niet, James was goed bij stem, strakke set, en tot de laatste 5 nummertjes was er niks aan effecten en bleef het toch boeien.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, The Black Album integraal en daar voor en na de bekende nummertjes, ze hadden nog een filmpje tussendoor als intro voor The Black Album, maar die werkte tot 2x toe niet
[..]
Mwah vind ik niet, James was goed bij stem, strakke set, en tot de laatste 5 nummertjes was er niks aan effecten en bleef het toch boeien.
Sad but true, master of puppets, one, For whom the bell tolls, Nothing else matters, seek & destroy, the unforgiven.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]falers.
Maar, Enter Sandman
En alles is beter dan St. Anger meuk
Ik heb de DVD met de naam Seek and Destroy. Seek and Destroy wordt gezongen door Newstedt. G-E-N-I-A-AL.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sad but true, master of puppets, one, For whom the bell tolls, Nothing else matters, seek & destroy, the unforgiven.
1 nummer van Beyond Magnetic, verder alleen oldies
Oeh nicequote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sad but true, master of puppets, one, For whom the bell tolls, Nothing else matters, seek & destroy, the unforgiven.
1 nummer van Beyond Magnetic, verder alleen oldies
quote:Khil, who was given a People's Artist Award in the Soviet Union, became famous in the West after his song of 50 years ago, I Am So Happy to Finally Be Back Home, which contains no words but only a melody of a series of "tro-lo-los," suddenly hit the internet.
The song originally contained lyrics about a cowboy riding a horse to his farm but the authorities told Khil the song could not be released as the lyrics associated with American lifestyle. So Khil went on singing the tune with nothing but an apolitical “trololo” lyric.
Haha, wat een wijsneusquote:Op maandag 4 juni 2012 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Piet was net als een malle door de kamer aan het rennen met de honden samen
Whehe, ja veel korter kunnen ze ook niet, zit nu een klein wit randje aanquote:
quote:
quote:
Blijft ook zo lekker aan je tanden plakken?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb dit vandaag gekocht, mijn hemel wat zoet
[ afbeelding ]
Nee dat niet, daar was ik al bang voor, maar je hapt het zo wegquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Blijft ook zo lekker aan je tanden plakken?
Ah ook maar eens kopen, ik koop nooit zoiets, wel lekker om 2 blokjes van te pakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik hou van die gewone fudge daarvan![]()
Why the fuck is the queen late at her own do?
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar was ik al bang voor, maar je hapt het zo weg
Ik eet normaal Pringles, maar heb deze gewoon in Duitsland gehaald, wel lollig jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Miniem het volgende:
[..]ik zag ze in de winkel staan en moest eigenlijk best lachen
WTF doet Keane ertussenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik eet normaal Pringles, maar heb deze gewoon in Duitsland gehaald, wel lollig ja![]()
Zo'n apparaat erbij, en gewoon nog even negeren dat ik weer thuis ben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die speelden ook net voor Metallica, we kwamen langs dat podium, stond hij ook te jammeren 'lets play some little pop songs before Metallica drowns us outquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die speelden ook net voor Metallica, we kwamen langs dat podium, stond hij ook te jammeren 'lets play some little pop songs before Metallica drowns us out![]()
'
Niet gehoord, stond de tv niet hard genoeg voor, gewoon het koor, de muziekquote:Op maandag 4 juni 2012 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Ach kom op, dat negermeideke zong echt hendig vals
Ja fuck you, met het geluid uit was het idd vast wel leukquote:Op maandag 4 juni 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet gehoord, stond de tv niet hard genoeg voor, gewoon het koor, de muziek
Ach lul niet, alsof zij de enige was die jodelde.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fuck you, met het geluid uit was het idd vast wel leuk![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je nu wel te soppen op het koningshuisgebeuren?
quote:
Yes but of coursequote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je nu wel te soppen op het koningshuisgebeuren?
You're crazyquote:Op maandag 4 juni 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik net een week in de UK woonde nam die familie me mee naar Prom at the Park, dat was zooooooooooo awesome, ik heb gewapperd met de Engelse vlag met een hoedje op, en God Save the Queen uit volle borst mee gezongen, en ook Land of Hope And Glory en zo hahahaha![]()
Dat was toffer dan het oranjegevoel hier
Ahhhh zonnesnoesjequote:
Oh leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg een Barbabobshirt van Barbabodi als ie eruit gegroeid is voor BarbaSjonnie
voel je je wel een beetje jarig?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef Troel het volgende:
En ik vind het zo jammer dat ik niet in staat ben een taart te bakken voor mezelfHad zo graag zo'n bord gemaakt met een ronde rand en dan een maximumsnelheid. Niet origineel, maar wel leuk en makkelijk.
Volgend jaar dan maar
Nieuwe da ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Donderdag afspraak gemaakt voor de check-up en prikken bij de DA, ik hoop zo dat de bulten van afgelopen jaar niet gegroeid of slechter zijn geworden.Ik denk van niet, maar ik ben geen DA...
Ja, nieuwe DA na 8 jaar, dat maakt het ook erg spannend. Moet maar kijken of het bevalt of niet. Ze doen hier ook schapen en vee enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nieuwe da ook?
Blegh, spannend he.
Chico heeft ook een bult, in zn lies, maar ik ga er niet naar laten kijken, hij gaat toch niet meer onder het mes...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Barbapappa is helemaal vernieuwd, en de begintune en stemmen zijn gemoderniseerd
Ja ik zag het gister, Bosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Had je laatst in het postcrossingtopic ook die kaart Van Ferdi de Mier gezien?(tenminste ik acht de kans groot dat jij dat als klein visje ook wel op TV gezien zult hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |