Dat zei ik ook al inderdaad, liever dit dan heel weekend volle zon, dan slaap je ook echt niet in je tentjequote:Op maandag 4 juni 2012 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar beter een beetje regen dan dat weer dat ze op PP hadden hoor, mn collega hier die 1 dag geweest is ziet dr nog steeds compleet aangebrand uit, en de ma van Thessa was echt pimpelpaars verbrand, die is maandag niet eens meer gegaan. Gruwelijk lijkt me dat, 3 dagen in die zon zonder schaduw![]()
Het ergste van festivallen in de regen vind ik de tent inpakken en opruimen in de rommel.
Die hebben we op Werchter gewoon een keer laten staan omdat we er schijt geen zin in hadden![]()
Nope, The Black Album integraal en daar voor en na de bekende nummertjes, ze hadden nog een filmpje tussendoor als intro voor The Black Album, maar die werkte tot 2x toe nietquote:
Mwah vind ik niet, James was goed bij stem, strakke set, en tot de laatste 5 nummertjes was er niks aan effecten en bleef het toch boeien.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Metallica moet er wel een show van maken, want goed spelen kunnen ze niet meer..![]()
![]()
Dan zijn ze weer terug op de goede weg, want wat ik van hun live heb gezien de laatste 5 jaar, vond ik niet goed klinken...quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, The Black Album integraal en daar voor en na de bekende nummertjes, ze hadden nog een filmpje tussendoor als intro voor The Black Album, maar die werkte tot 2x toe niet
[..]
Mwah vind ik niet, James was goed bij stem, strakke set, en tot de laatste 5 nummertjes was er niks aan effecten en bleef het toch boeien.
quote:Op maandag 4 juni 2012 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope, The Black Album integraal en daar voor en na de bekende nummertjes, ze hadden nog een filmpje tussendoor als intro voor The Black Album, maar die werkte tot 2x toe niet
[..]
Mwah vind ik niet, James was goed bij stem, strakke set, en tot de laatste 5 nummertjes was er niks aan effecten en bleef het toch boeien.
Sad but true, master of puppets, one, For whom the bell tolls, Nothing else matters, seek & destroy, the unforgiven.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]falers.
Maar, Enter Sandman
En alles is beter dan St. Anger meuk
Ik heb de DVD met de naam Seek and Destroy. Seek and Destroy wordt gezongen door Newstedt. G-E-N-I-A-AL.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sad but true, master of puppets, one, For whom the bell tolls, Nothing else matters, seek & destroy, the unforgiven.
1 nummer van Beyond Magnetic, verder alleen oldies
Oeh nicequote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sad but true, master of puppets, one, For whom the bell tolls, Nothing else matters, seek & destroy, the unforgiven.
1 nummer van Beyond Magnetic, verder alleen oldies
quote:Khil, who was given a People's Artist Award in the Soviet Union, became famous in the West after his song of 50 years ago, I Am So Happy to Finally Be Back Home, which contains no words but only a melody of a series of "tro-lo-los," suddenly hit the internet.
The song originally contained lyrics about a cowboy riding a horse to his farm but the authorities told Khil the song could not be released as the lyrics associated with American lifestyle. So Khil went on singing the tune with nothing but an apolitical “trololo” lyric.
Haha, wat een wijsneusquote:Op maandag 4 juni 2012 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Piet was net als een malle door de kamer aan het rennen met de honden samen
Whehe, ja veel korter kunnen ze ook niet, zit nu een klein wit randje aanquote:
quote:
quote:
Blijft ook zo lekker aan je tanden plakken?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb dit vandaag gekocht, mijn hemel wat zoet
[ afbeelding ]
Nee dat niet, daar was ik al bang voor, maar je hapt het zo wegquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Blijft ook zo lekker aan je tanden plakken?
Ah ook maar eens kopen, ik koop nooit zoiets, wel lekker om 2 blokjes van te pakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik hou van die gewone fudge daarvan![]()
Why the fuck is the queen late at her own do?
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar was ik al bang voor, maar je hapt het zo weg
Ik eet normaal Pringles, maar heb deze gewoon in Duitsland gehaald, wel lollig jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Miniem het volgende:
[..]ik zag ze in de winkel staan en moest eigenlijk best lachen
WTF doet Keane ertussenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik eet normaal Pringles, maar heb deze gewoon in Duitsland gehaald, wel lollig ja![]()
Zo'n apparaat erbij, en gewoon nog even negeren dat ik weer thuis ben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die speelden ook net voor Metallica, we kwamen langs dat podium, stond hij ook te jammeren 'lets play some little pop songs before Metallica drowns us outquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die speelden ook net voor Metallica, we kwamen langs dat podium, stond hij ook te jammeren 'lets play some little pop songs before Metallica drowns us out![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |