quote:Op maandag 4 juni 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
Doe alsof je haar iets gegeven hebt en als ze dan vraagt van "waar is m'n cadeau" zeg je "Dat heb je al gehad joh! Ben je het alweer vergeten?"
doe dr zoeen zelfgemaakte waardebonnen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Naja ik vind zo een dagje uit ook nogal ongrijpbaar voor een zo een kind.
Ik heb al geen zin meer om er nog over na te denken.
Bos, puzzels en zo, heeft ze best veel, maar volgens mij doet ze er niet veel mee.
Heequote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Stomp voor d'r smoelwerk, kan ze dagen van genieten!
Ik was heel tevree toen ik 5 was met mijn krokodil waarbij je de tanden moest trekkenquote:Op maandag 4 juni 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat zou jij leuk gevonden hebben toen je vijf was?
Ze is gewoon te verwend, ze krijgt altijd wel wat en we doen ook altijd iets leuks met dr.
Mss geef ik wel gewoon niks
ach welneeeeequote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Ze is nog te jong voor en piercing of tattoo.
Jeez, dat risico zit er altijd aan, ik neem aan dat een da de afweging wel maakt hoor, of het nodig is of niet. Je kan beter zelf arts en da worden geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens een bietje teleurgesteld.
De DA had Baloe naast zijn AB op dexoral gezet = prednison. Sowieso vroeg ik me al af of dat we kon bij oudere honden en icm zijn schildklier. Hij zegt van wel.
2 dagen gegeven, maar het bleef me niet lekker zitten. Zeker omdat ik laatst een artikel erover had gelezen dat NSAID's (carprodyl wat Baloe krijgt) icm dexoral dodelijk kan zijn voor een oude hond. Maagbloeding, nierfalen, de hele mikmak.
Dus ik heb hem er maar vanaf gehaald. Maar dan denk ik, dat moet zo'n DA dan toch ook in godsnaam weten
Die dexoral was niet perse nodig. Het gaat namelijk ook prima over zonder dexoral. Dus ik snap niet waarom dan de dexoral gegeven wordt.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeez, dat risico zit er altijd aan, ik neem aan dat een da de afweging wel maakt hoor, of het nodig is of niet. Je kan beter zelf arts en da worden geloof ik
quote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Ja Bos ik zag je gister in het US topic, ik vind het veel mooierquote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Het is hier nog niemand die gezien heeft dat ik mijn wangen baardvrij heb gemaakt. Persoonlijk vind ik het wel een vooruitgang..
Gewoon een hele voorraad smurfen kauwgom kopen met die plakplaatjes en dan haar hele arm volquote:Op maandag 4 juni 2012 11:55 schreef Pagan het volgende:
Welnee, dagjes uit (Efteling/dierentuin) zijn geweldigquote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Naja ik vind zo een dagje uit ook nogal ongrijpbaar voor een zo een kind.
Ik heb al geen zin meer om er nog over na te denken.
Bos, puzzels en zo, heeft ze best veel, maar volgens mij doet ze er niet veel mee.
Ze heeft een doos vol HK tattooplaatjesquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een hele voorraad smurfen kauwgom kopen met die plakplaatjes en dan haar hele arm vol![]()
Ja maar goed, ze gaat al haast elk weekend en naar het zwembad en naar het Gaiapark ( want abbo ) dus tjaquote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dagjes uit (Efteling/dierentuin) zijn geweldig
Ik google even Gaiapark, is dat dieren?quote:Op maandag 4 juni 2012 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar goed, ze gaat al haast elk weekend en naar het zwembad en naar het Gaiapark ( want abbo ) dus tja
quote:Op maandag 4 juni 2012 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik google even Gaiapark, is dat dieren?
Dus op haar 16e verjaardag gaat de naald erin.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oorbellen heeft ze al, stretchers mag ze nog niet, en ze tattoueert zich elke dag helemaal onder, ze was gisteren nog naar een tattoo meet
![]()
Had ze weer nieuwe sleevejes. Dr ma en dr tante zitten helemaal vol en al hun vrienden ook.
Is die zo oud of vervaagt kleur zo snel? De mijne zijn zwart en dat blijft netjes en scherp.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:56 schreef Qwea het volgende:
ik moet mijn tattoo NODIG weer laten inkleuren
Nee. Linkje? Hier altijd een 3-6 mm baardje, 1x per week de tondeuse op standje kort erover.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Het is hier nog niemand die gezien heeft dat ik mijn wangen baardvrij heb gemaakt. Persoonlijk vind ik het wel een vooruitgang..
Ik bedoel met hier natuulijk mijn colegae, huisgenoten, begeleiding..quote:Op maandag 4 juni 2012 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dus op haar 16e verjaardag gaat de naald erin.
[..]
Is die zo oud of vervaagt kleur zo snel? De mijne zijn zwart en dat blijft netjes en scherp.
[..]
Nee. Linkje? Hier altijd een 3-6 mm baardje, 1x per week de tondeuse op standje kort erover.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik werd in het topic in US al vergeleken met een of ander computerspel figuur. Gordon Freeman. En inderdaad als ik stekels laat staan, lijk ik inderdaad op die michel-icoonquote:
Metallica moet er wel een show van maken, want goed spelen kunnen ze niet meer..quote:Op maandag 4 juni 2012 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
Uhmm, eigenlijk was ieder concert wel goedLinkin Park was verrassend goed, paar jaar terug op Pinkpop was de zang niet zo sterk. Metallica qua setlist iets minder, maar qua show hadden ze wel echt weer alles uit de kast getrokken (vlammen op het podium, en vanaf het dak van de stage, vuurwerk, lasershow, grote ballen die over het publiek werden uitgestort vanuit de torens met speakers
). The Offspring was wat minder...
Steel Panther was nog best grappigGuano Apes waren goed te pruimen.
The Subways was lekker festivalbandje, erg leuk gedaan ook. En we hebben nog een ochtendje bij de Alternastage gehangen, wat diverse onbekende meuk die goed te pruimen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |