Dat durven ze ook niet aan. Hij is voor 90% zeker dat er dan botinfectie komt en de wond gaat waarschijnlijk niet genezen. Verder is hij bang dat ik tijdens de operatie het loodje leg. Dus dat proberen we maar zo lang mogelijk uit te stellen.quote:Op zondag 3 juni 2012 16:44 schreef Muis006 het volgende:
Strega, stel ik een hele domme vraag als ik vraag of amputatie en een voetprothese geen mogelijkheid is? Ik weet niet wat je in je huidige situatie wel en niet kan, maar misschien dat je meer kan bereiken met een prothese.
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Dat durven ze ook niet aan. Hij is voor 90% zeker dat er dan botinfectie komt en de wond gaat waarschijnlijk niet genezen. Verder is hij bang dat ik tijdens de operatie het loodje leg. Dus dat proberen we maar zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik probeer zo veel mogelijk kleine stukjes met stok te lopen. Tot achterin de tuin en bij m'n serre lukte vorig jaar niet, maar lukt me nu elke dag. Ik wil eigenlijk over een tijdje gaan zwemmen, ten einde iets van conditie terug te krijgen.
Maar nu ik weet dat het niet beter word, ben ik al blij met elk stukje wat me wel lukt. Koken en bakken gaat gelukkig weer een beetje, met behulp van trippelstoel. Beetje rondrommelen in de tuin ook. Het vervelende is dat mijn handen nu ook erg beginnen te zieken. Die neuropathie in voeten en handen kunnen ze niks aan doen behalve pijnstilling.
Ik heb het idee dat mijn voeten langzamer achtergaan dan mijn handen nu, maar ze kunnen er verder weinig over zeggen. Het is een beetje ongrijpbaar iets, net als fantoompijn. Er komt waarschijnlijk binnenkort wel een nieuwe pijnstiller op de markt speciaal hier voor. Dat zijn ze nu aan het testen. En anders is een pijnkliniek misschien nog een optie, hoewel ze aan dit niet veel kunnen doen.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]dat is mooi klote (pardon my French)
Heel knap en slim van je dat je zo in beweging blijft. Die neuropathie, wordt dat op een gegeven moment stabiel of blijft het verergeren?
Mwo. heeft me ook drie jaar gekost hoor!quote:Op zondag 3 juni 2012 17:13 schreef Muis006 het volgende:
Wat een situatieknap dat je zo positief bent!
Ja ik ga nog steeds vooruit gelukkig. Ze zeggen dat je in je eerste jaar de meeste vorderingen maakt, maar ik boek nog steeds successen dus daar ben ik heel blij meequote:Op zondag 3 juni 2012 17:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Mwo. heeft me ook drie jaar gekost hoor!![]()
Gaat het goed met jou? Nog steeds terrein aan het terug winnen?
Ach, ik probeer het tegenwoordig om te draaien en focussen over wat WEL kan. Ik wil geen verzuurde ouwe azijnpisser worden.quote:
dankzij de mindfulness zeker?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, ik probeer het tegenwoordig om te draaien en focussen over wat WEL kan. Ik wil geen verzuurde ouwe azijnpisser worden.
Ja, o.a . het heeft mij echt geholpen!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik ga nog steeds vooruit gelukkig. Ze zeggen dat je in je eerste jaar de meeste vorderingen maakt, maar ik boek nog steeds successen dus daar ben ik heel blij mee
quote:Op zondag 3 juni 2012 17:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, ik probeer het tegenwoordig om te draaien en focussen over wat WEL kan. Ik wil geen verzuurde ouwe azijnpisser worden.
Een teacup pig!quote:Op maandag 4 juni 2012 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh help es?
Thessa is overmorgen jarig en ik kan echt geen kado voor dr bedenken
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet wie er een teacup pig voor dr verjaardag krijgt als ze zo door gaat
Oh moeilijk, ze heeft zeker ook al veel om mee te spelen? Iets leuk om buiten mee te spelen, of heeft ze dat al? Of een toffe wekker (aap die met ogen open gaat om bepaalde tijd)quote:Op maandag 4 juni 2012 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh help es?
Thessa is overmorgen jarig en ik kan echt geen kado voor dr bedenken
Ja, stel je voor dat d'r ouders iets voor d'r over hebbenquote:Op maandag 4 juni 2012 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja leuk zo een kado, moet weer iemand met dr dr heen en zo
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ze heeft vast al een leuk thee-setje? En houdt ze überhaupt wel van die typische meisjes dingen qua speelgoed?
Ja daar dacht ik dus ook aan...quote:Op maandag 4 juni 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
ze heeft bij mij speelgoed, bij papa en bij mama, en overal echt tyfus veel
Dr ouders zijn gescheiden he.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat d'r ouders iets voor d'r over hebben
Volgens mij is ze daar echt al te groot voorquote:
Hmm truequote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr ouders zijn gescheiden he.
Dr ma heeft het niet zo breed, dus om te verwachten dat zij als ik dat kind een kaartje geef naar Boxtel rijdt en zelf ook een kaartje en drinken en weet ik wat allemaal koop vind ik overdreven.
Ik hoef daar zelf niet heen dus tis ook niet de bedoeling dat vaderlief dan met haar gaat
Welnee, spelen kinderen van 6 of 7 zelfs nog mee. Maar het verschilt zo erg per kind, moeilijk om echt iets tofs te bedenken als je het kind ook niet kent. Heeft ze een tuin of bij allebei ouders terras/balkon?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar echt al te groot voor
Als haar bad al propvol anders spul is misschien niet nee, maar die baan is een baan en geen bad met los spul natuurlijk. En iets anders voor buiten? Skippybal of stelten?quote:Op maandag 4 juni 2012 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb haar echt nog nooit geld gegeven![]()
Ik loop morgen wel ff de stad in, als het droog is.
Gedoe man![]()
Oh en een waterbaan vindt ze denk ik echt niks want ze heeft altijd een badje staan met veel speelgoed, dan ga je toch niet met zo een hoerig stomme waterbaan spelen?
Dat is idd dan het meest hoerige om iets te bedenken als het kind zoveel heeft of kieskeurig is.quote:Op maandag 4 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee echt, ze heeft fietsjes, overal wel 3 of zo, en poppenwagens, dat vindt ze leuk, al die andere dingen vindt ze stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |