Stuur de muis maar door, Pogo loves themquote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Stomme klotemuis is nergens meer te zien trouwens, mijn moederhart huilt
Stank voor dank krijg jequote:Op vrijdag 1 juni 2012 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Stomme klotemuis is nergens meer te zien trouwens, mijn moederhart huilt
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Die mokken zijn leuk ja, ik wacht tot ze met de uitschuifbare 100-400 komen
Het zal lichter zijn dan de 1,5kg die de echte weegtquote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat is toch ook weer niet meer te tillen
Ze zijn erg leuk!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Die mokken zijn leuk ja, ik wacht tot ze met de uitschuifbare 100-400 komen
Ufcursequote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaay Piet zn nieuwe huis is verzonden, duimen jullie mee dat ie morgen bezorgd wordt?
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:24 schreef oh-oh het volgende:
Yaaaaaaaaaaaaay Piet zn nieuwe huis is verzonden, duimen jullie mee dat ie morgen bezorgd wordt?
Ja maar ik heb ze niet beluisterd. Het zijn net als Skullcandy's en Beats-by-dr-Neger koptelefoons in de categorie marketing first, kwaliteit third, wat het niet per-se slechte koptelefoons maakt, maar wel te duur voor wat je er voor betaald.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:15 schreef oh-oh het volgende:
Zwab, ken je die House of Marley koptelefoons?
Ik wil er een
Met een touwtje zodat je em mee kan nemen als fancy ballon.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hem net een ring om gedaan trouwens, mocht ie wegvliegen kan ik ieg zien dat ie mijnes is
Ahhh leukquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Pagan het volgende:
Zo, EK shirtje voor Tashi besteld. Met naam en nummer 11
[ afbeelding ]
Wat leuk zo'n shirtje,quote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:08 schreef Pagan het volgende:
Zo, EK shirtje voor Tashi besteld. Met naam en nummer 11
[ afbeelding ]
Ben erquote:Op vrijdag 1 juni 2012 20:13 schreef indaha het volgende:
Oh-oh doe eens even melden , jij weet alles van jonge vogeltjes Jong vogeltje gevonden
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 10:46 schreef indaha het volgende:
O shit er valt me wat in nu,was dat niet Kees waar je vorig jaar de verjaardag twee keer van gevierd hebt omdat je een maand te vroeg was?
Volgens mij heb ik het verjaardagslijstje niet aaangepast en ben ik nu een maand te vroeg![]()
Ach ja dan vier ik haar verjaardag wel weer 2 keer,er is ook nog een kaartje onderweg maar met post nl is dat er misschien precies op tijd voor haar echte verjaardagquote:
Volgens mij maak ik er een gewoonte van om te vroeg te zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:40 schreef Pagan het volgende:
Ach, wij hebben wel eens een concoleancekaart twee keer gehad omdat we op het allerallerallerlaatste moment besloten het toch nog even aan te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |