Niet gehoord, stond de tv niet hard genoeg voor, gewoon het koor, de muziekquote:Op maandag 4 juni 2012 23:24 schreef oh-oh het volgende:
Ach kom op, dat negermeideke zong echt hendig vals
Ja fuck you, met het geluid uit was het idd vast wel leukquote:Op maandag 4 juni 2012 23:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet gehoord, stond de tv niet hard genoeg voor, gewoon het koor, de muziek
Ach lul niet, alsof zij de enige was die jodelde.quote:Op maandag 4 juni 2012 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja fuck you, met het geluid uit was het idd vast wel leuk![]()
quote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je nu wel te soppen op het koningshuisgebeuren?
quote:
Yes but of coursequote:Op maandag 4 juni 2012 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je nu wel te soppen op het koningshuisgebeuren?
You're crazyquote:Op maandag 4 juni 2012 23:48 schreef oh-oh het volgende:
Toen ik net een week in de UK woonde nam die familie me mee naar Prom at the Park, dat was zooooooooooo awesome, ik heb gewapperd met de Engelse vlag met een hoedje op, en God Save the Queen uit volle borst mee gezongen, en ook Land of Hope And Glory en zo hahahaha![]()
Dat was toffer dan het oranjegevoel hier
Ahhhh zonnesnoesjequote:
Oh leukquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg een Barbabobshirt van Barbabodi als ie eruit gegroeid is voor BarbaSjonnie
voel je je wel een beetje jarig?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:23 schreef Troel het volgende:
En ik vind het zo jammer dat ik niet in staat ben een taart te bakken voor mezelfHad zo graag zo'n bord gemaakt met een ronde rand en dan een maximumsnelheid. Niet origineel, maar wel leuk en makkelijk.
Volgend jaar dan maar
Nieuwe da ook?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Donderdag afspraak gemaakt voor de check-up en prikken bij de DA, ik hoop zo dat de bulten van afgelopen jaar niet gegroeid of slechter zijn geworden.Ik denk van niet, maar ik ben geen DA...
Ja, nieuwe DA na 8 jaar, dat maakt het ook erg spannend. Moet maar kijken of het bevalt of niet. Ze doen hier ook schapen en vee enzoquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nieuwe da ook?
Blegh, spannend he.
Chico heeft ook een bult, in zn lies, maar ik ga er niet naar laten kijken, hij gaat toch niet meer onder het mes...
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Barbapappa is helemaal vernieuwd, en de begintune en stemmen zijn gemoderniseerd
Ja ik zag het gister, Bosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Had je laatst in het postcrossingtopic ook die kaart Van Ferdi de Mier gezien?(tenminste ik acht de kans groot dat jij dat als klein visje ook wel op TV gezien zult hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |