Blijft ook zo lekker aan je tanden plakken?quote:Op maandag 4 juni 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb dit vandaag gekocht, mijn hemel wat zoet
[ afbeelding ]
Nee dat niet, daar was ik al bang voor, maar je hapt het zo wegquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Blijft ook zo lekker aan je tanden plakken?
Ah ook maar eens kopen, ik koop nooit zoiets, wel lekker om 2 blokjes van te pakkenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik hou van die gewone fudge daarvan![]()
Why the fuck is the queen late at her own do?
Ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 4 juni 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat niet, daar was ik al bang voor, maar je hapt het zo weg
Ik eet normaal Pringles, maar heb deze gewoon in Duitsland gehaald, wel lollig jaquote:Op maandag 4 juni 2012 22:08 schreef Miniem het volgende:
[..]ik zag ze in de winkel staan en moest eigenlijk best lachen
WTF doet Keane ertussenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik eet normaal Pringles, maar heb deze gewoon in Duitsland gehaald, wel lollig ja![]()
Zo'n apparaat erbij, en gewoon nog even negeren dat ik weer thuis ben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die speelden ook net voor Metallica, we kwamen langs dat podium, stond hij ook te jammeren 'lets play some little pop songs before Metallica drowns us outquote:
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die speelden ook net voor Metallica, we kwamen langs dat podium, stond hij ook te jammeren 'lets play some little pop songs before Metallica drowns us out![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |