Feitelijk zijn ze een beetje jaloers.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Allemaal 'diehard' Laura Dekker fans in dit topic.
Nou lekkere kapitein is Laura.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:38 schreef Perico het volgende:
Op die laatste foto van Laura op haar weblog ziet ze er voor haar fans zeker lekker uit (mij boeit het niet).
Shaul is overboord gezet op een eilandje en mag het zelf uitzoeken, hoe hij ooit verder geraakt .. en het kleine bootje werd gestolen en men vroeg 300 dollar losgeld lol.
Wat een avonturen. Maar iets zegt me dat Laura je op volle zee over boord zou kieperen, als ze meende dat het haar zou helpen... Ik weet niet echt of ze een geweten heeft.
Dit zinnetje zit me niet lekker. Ze hebben hem waarschijnlijk eerst gek gemaakt om mee te gaan op reis. Dan wordt ie flink zeeziek. En dan besluiten kapitein Laura en Bruno de mooiboy dat deze jongen overboord moet op 1 van de Galapagos eilanden en mag hij het zelf uitzoeken.quote:Shaoul is looking for another means of travel, which we decided will be the best thing for him.
Ja, een backpacker op een eiland achterlaten. Lekker sociaal ben je dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:48 schreef Perico het volgende:
Dit zinnetje zit me niet lekker. Ze hebben hem waarschijnlijk eerst gek gemaakt om mee te gaan op reis. Dan wordt ie flink zeeziek. En dan besluiten kapitein Laura en Bruno de mooiboy dat deze jongen overboord moet op 1 van de Galapagos eilanden en mag hij het zelf uitzoeken.
En op dat eiland waar hij is afgezet is ook een vliegveld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef livelink het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat als je elke dag doodziek op een zeilboot zit, dat je dan zelf ook wel liever op een andere manier verder reist. Het zal ook wel echt de keus van Shaul zelf zijn geweest.
Ik heb wel eens mensen gesproken die last haden van zeeziekte en die waren in staat om gewoon overboord te springen, zeiden ze.
Ja, dat wel. Maar een ticket zal niet goedkoop zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:11 schreef Redefine het volgende:
En op dat eiland waar hij is afgezet is ook een vliegveld?
Dan valt het nog mee. Anders moest hij alsnog eerst met de boot.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar een ticket zal niet goedkoop zijn, vermoed ik.
Zal een enkeltje Quito worden. Volgens mij kun je vanaf de Galapagos alleen naar Quito vliegen. Pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:20 schreef Redefine het volgende:
Dan valt het nog mee. Anders moest hij alsnog eerst met de boot.
"One boy, one girl and a cat" lijkt me beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan iemand de TT wijzigen in "Two boys, one girl"
of "Laura's poesje wordt nat"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"One boy, one girl and a cat" lijkt me beter.
Jij hoort thuis in het gastenboek...quote:
eigenlijk geloof ik daar niet meer inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat Mercer binnenkort wel groen licht geeft voor het mediaspektakel.
Dan komt ineens Het Boek uit en de film, het stripverhaal, de documentaire, de musical..
Zeilen, motoren, wippen.. Gewoon een beetje losbandig leven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Is ze nog steeds aan het zeilen? Of weer? Of whatever?
Dat was ze al niet meer sinds haar dronken nachten bij who-knows-who. En waarschijnlijk wel al daarvoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef BabeWatcher het volgende:
eigenlijk geloof ik daar niet meer in
we zijn inmiddels al bijna een half jaar verder en Laura is al lang niet meer lief en onschuldig
Ze is nooit lief en onschuldig geweest. Nou ja iig al jaren niet. Vind ik niet zo heel vreemd, gezien ze eigenlijk alleen zichzelf als opvoeder had en alles moest doen wat een volwassene deed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eigenlijk geloof ik daar niet meer in
we zijn inmiddels al bijna een half jaar verder en Laura is al lang niet meer lief en onschuldig
En dit is 1 van haar laatste foto's, die dit alles goed illustreert:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zeilen, motoren, wippen.. Gewoon een beetje losbandig leven.
Het zegt genoeg dat deze foto zo'n 1700 keer bekeken is en de meeste andere foto's tussen de 500 en 1000 keer. En deze is vrij nieuw idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Perico het volgende:
En dit is 1 van haar laatste foto's, die dit alles goed illustreert:
[ afbeelding ]
Niet alleen haar mind is dirty! Dat van de fotograaf ook.
Ze staat daar idd. met haar tieten te pronkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, deze is niet gemaakt door een professionele fotograaf, maar waarschijnlijk door 1 van de boys.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze staat daar idd. met haar tieten te pronken
Had ze al een paar keer eerder gedaan. Nou prima, maar dan moet ze niet roepen dat ze niet van aandacht houdt.
Ze staat er niet naakt op en ze verricht ook geen seksuele handelingen en ze is niet aantoonbaar minderjarig, op die foto.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, deze is niet gemaakt door een professionele fotograaf, maar waarschijnlijk door 1 van de boys.
Dat ze zonder bh rondloopt, is tot daar aan toe. Moet ze lekker zelf weten. Dat ze zich zo laat fotograferen, moet ze ook lekker zelf weten.
Wat ik niet begrijp, is waarom ze deze, toch wel onthullende, foto aan het brede publiek laat zien. En waarom papa instemt met de publicatie van deze foto. Er zitten genoeg creepers in het gastenboek, en nog veel meer laten zich niet horen. Nou ja, sex sells, zullen we maar zeggen.
In bepaalde landen kan bezit van deze foto al een gevangenisstraf opleveren trouwens. Ze is minderjarig.
Niet aantoonbaar? De datum waarop de foto gepost is, is bekend en haar geboortedatum is bekend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze staat er niet naakt op en ze verricht ook geen seksuele handelingen en ze is niet aantoonbaar minderjarig, op die foto.
Ik zei ook: in bepaalde landen. Hier in Nederland niet, maar in andere landen kunnen de autoriteiten er nogal paranoide op reageren.quote:Het zal toch wel meevallen met de strafbaarheid van het in bezit hebben van die foto? Behalve in Iran misschien.. Maar ja, daar kun je ter dood worden veroordeeld als je danst op een bruilott, geloof ik..
Ik zei ook dat ze op de foto niet aantoonbaar minderjarig is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet aantoonbaar? De datum waarop de foto gepost is, is bekend en haar geboortedatum is bekend.
[..]
Ik zei ook: in bepaalde landen. Hier in Nederland niet, maar in andere landen kunnen de autoriteiten er nogal paranoide op reageren.
Iran, Irak, Saoudi Arabie, VAE, Maleisie, Singapore. Van dat soort landen kan ik me dat zomaar voorstellen. Zelfs de VS is compleet doorgeslagen in dit soort dingen (al verwacht ik niet dat je voor het bezit van deze foto de cel in gaat daar).quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zei ook dat ze op de foto niet aantoonbaar minderjarig is.
Welke landen zouden dat zijn dan, want ik zou het niet weten?
Ok, van die landen kan ik het me idd. voorstellen.. Ik denk dat in de VS die foto geen probleem is. Hoewel ze aardig debiel zijn, daar, ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iran, Irak, Saoudi Arabie, VAE, Maleisie, Singapore. Van dat soort landen kan ik me dat zomaar voorstellen. Zelfs de VS is compleet doorgeslagen in dit soort dingen (al verwacht ik niet dat je voor het bezit van deze foto de cel in gaat daar).
Totaal offtopic:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, van die landen kan ik het me idd. voorstellen.. Ik denk dat in de VS die foto geen probleem is. Hoewel ze aardig debiel zijn, daar, ja.
Dat is wel overdreven.. Nou ja, dat was dan iig. nog naakt. Laura heeft gewoon een shirt aan. (om maar even weer ontopic te komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Totaal offtopic:
ik heb voor een groot amerikaans bedrijf gewerkt, hier in Nederland. Een collega van me had een plaatje van een klassiek schilderij als achtergrond op z'n pc. Met een naakte (volwassen) vrouw, die lag op een bank met een klassieke achtergrond enzo.. standaard kunst die je in elk museum ziet, zeg maar. De IT afdeling deed een scan naar "ongewenst materiaal" en mijn collega werd om deze achtergrond eruit gewerkt. Ik heb ook niet erg lang voor dat bedrijf gewerkt.. heb snel iets anders opgezocht.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze staat er niet naakt op en ze verricht ook geen seksuele handelingen en ze is niet aantoonbaar minderjarig, op die foto.
Het zal toch wel meevallen met de strafbaarheid van het in bezit hebben van die foto? Behalve in Iran misschien.. Maar ja, daar kun je ter dood worden veroordeeld als je danst op een bruilott, geloof ik..
BabeWatchter wil vast wel meevaren denk ik.quote:
Geen idee, maar wacht even ze zou toch altijd haar reddingsvest aan hebben op zee? Weer een belofte gebroken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef DroogDok het volgende:
niks mis met die foto toch? snap niet echt wat er sexueel aan is.
Hoezo? Ze heeft twee enorme reddingsbombita's. Dan heb je toch geen vest meer nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wacht even ze zou toch altijd haar reddingsvest aan hebben op zee? Weer een belofte gebroken?
Dit is weer een voorbeeld, waarvan ik niet snap dat ze het toelaten daar. Als je iets negatiefs schrijft over Laura, of ook daar maar in de buurt komt, wordt het niet geplaatst. Maar je mag wel zoiets zeggen over haar medepassagierquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
william newton LEE 04-06-2012
whale ho. guppy needs a guide and a big brother. kiwi is alive again with excitement and adventure. mr B pull your duty and then some. guppy first then the music. laura thanks for keeping the posting going. we sure like hearing from you. conserve everything water food fuel this might be a long trip. you hear me mr b. ration it. or do with out. as far i can see you are the only mistake on the boat. prove your salt.
Zo dan.. de taal wordt harder en gemener. Meneer Lee laat zijn jaloezie nu wel ERG blijken.
Die Herman.. uhmm...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef livelink het volgende:
Het deed me wel deugd dat er wel wat reacties kwamen in het gastenboek op meneer William Newton Lee.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef livelink het volgende:
Ah, zit dat zo![]()
Je hebt mij in ieder geval deugd gedaan en ook weer wat reacties ontlokt.
Nou ja zegquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef MrFoureyes het volgende:
HEXJUMPER 11-06-2012
... BTW you can set up kinda rainshower the spartan way!use kinda selfmade "bloemengieter" and let one of you sprinkle the water on the other.since you are some time now in close harmony with Bruno i don't see any reason why you and he should be shy among the both of you for your body.it's all part of becoming the real adult age. :-))
Ja, dat wordt Surrender in Paradise! http://www.imdb.com/title/tt0134985/
Jezusquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef MrFoureyes het volgende:
HEXJUMPER 11-06-2012
... BTW you can set up kinda rainshower the spartan way!use kinda selfmade "bloemengieter" and let one of you sprinkle the water on the other.since you are some time now in close harmony with Bruno i don't see any reason why you and he should be shy among the both of you for your body.it's all part of becoming the real adult age. :-))
Ja, dat wordt Surrender in Paradise! http://www.imdb.com/title/tt0134985/
Dat boek lijkt er toch te komen, maar dit komt veel te laat, tegen de tijd dat ze ermee klaar is, is haar wereldrecord al lang uit ons collectieve geheugen verdwenen.quote:Blegh...the wind has dropped down the past few days, leaving us rolling at 3 knots over the calm blue empty sea. With the remaining swell, it makes things a little more uncomfortable. The sun is shining bright and it's pretty hot on the boat. The wind also shifted back a little more to the south again, so at least we're sailing with all sails on one side again. Bruno is still sick. Meanwhile, I have been writing my book again and have almost finished with Darwin - Cape Town. So doing well. The weather has been beautiful with little squalls from time to time. Every day, there's a nice clear sky and a beautiful starry night.
Laura
Maar wel eens met de conclusie. Het is nu al veel te laat om er een bestseller van te maken. Daarvoor had het boek maximaal een maand na de aankomst in de winkels moeten liggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat boek lijkt er toch te komen, maar dit komt veel te laat, tegen de tijd dat ze ermee klaar is, is haar wereldrecord vakantiereis al lang uit ons collectieve geheugen verdwenen.
Ga jij nou ook al zo jaloers lopen doen, dat ze na die andere knakker nu ook Bruno van boord moet kieperen? Als zij het gezellig vindt om mensen aan boord te hebben, moet ze dat toch lekker doen. Al is het maar om alle geile mannetjes zoals jij te irriterenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat boek lijkt er toch te komen, maar dit komt veel te laat, tegen de tijd dat ze ermee klaar is, is haar wereldrecord al lang uit ons collectieve geheugen verdwenen.
Wanneer gooit ze Bruno nou eindelijk eens overboord? Wat heb je nou aan zo'n gast?
Ik denk dat het voor een uitgever bijzonder lastig is om een boek te gaan uitgeven, waarvan het subject zelf geen zin heeft om er promotie voor te doen. Dat ze daar geen zin in heeft is wel duidelijk, vind ik niet zo vreemd overigens, zo leuk lijkt mij het niet. Maar dan kan je dus eigenlijk al niet verwachten dat je een boek op de markt kan brengen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik denk dat het nog anders ligt. Dit boek wordt geen commercieel succes meer en dat realiseert elke uitgever zich. Er is op de Hiswa een poging gedaan tot voorfinanciering: je kon toen een coupon kopen (met de handtekening van Zeilmeisje!) waarmee je in april/mei/juni een exemplaar zou kunnen bestellen.
Vermoedelijk liep die actie niet zo goed, inmiddels is de tijd voorbij en een uitgever begint er niet meer aan - tenzij de Dekkers zelf bijleggen. Dit is op zich niet zo ongebruikelijk, er zijn schrijvers genoeg die hun manuscript niet geplaatst krijgen en dan in eigen beheer uitgeven. Maar dat betekent in dit geval dat de Dekkers weer een manier moeten vinden om dat eigen beheer door een ander te laten betalen, en dat kan wel eens lastig zijn.
Zeilmeisje schrijft het boek niet zelf, want dat zou een onleesbaar product opleveren. Bovendien heeft ze na aankomst al verklaard eigenlijk weinig van het boek te weten en zich er ook niet zo mee bezig te houden, want het werd door iemand anders geschreven (ik vermoed dat uitgeverij De Alk met kromme tenen deze opmerkingen aanhoorde). In het schrijven zit het dus niet, eerder in het uitgeven.
Wat dat betreft lijkt het op De Film (Maiden Voyage, the Epic Journey of the self discovery of a Young Woman) - op de site van de producer wordt ook nog steeds gebedeld om donaties.
Vanaf de tweede keer welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Perico het volgende:
Ook valt het op dat ze schrijft: "zag een pijlstaartrog en zeeleeuwen maarja die had ik vorige keer al gezien dus is niet zo bijzonder meer."
Bleurgh. Zal ze dat ook tegen een ontklede Bruno zeggen?
Trek je shirt maar weer aan, ik heb het al een keer gezien, dus zo bijzonder is het niet meer.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef Waaghals het volgende:
Heeft ze haar knobbels nog laten zien?
Moeilijk he, naar haar website gaan...quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef Waaghals het volgende:
Heeft ze haar knobbels nog laten zien?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moeilijk he, naar haar website gaan...
Babewatcher heeft toch ook al gevraagd wanneer ze hem van de boot zou schoppen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:23 schreef MrFoureyes het volgende:
Yes - Bruno wordt genomineerd!
Mike 16-06-2012
It seems that the beauty of nature is wasted on Bruno - unlike you, he is completely out of touch with nature and prefers his I-pod and man-made entertainments. From his blog it appears that his main interest is drinking beer. Perhaps you need te reconsider if his presence really contributes to your happiness.
De laatste reactie op de laatste blog van Bruno op http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/quote:Pete 8 uur geleden
Hi there, I really liked your text message how you finally got lucky with Laura. Love the pics you sent; she didn't mind your taking them?
Enjoy and keep up the good work!
Volgens mij heeft BabeWatcher zich verhangen na het lezen van dit berichtquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De laatste reactie op de laatste blog van Bruno op http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/
haha ik zie bepaalde mensen al groen en geel van jaloezie worden
En als het een troll is: goed gedaan van "Pete"
Thanks! Kon het niet laten, ben benieuwd of hij verder nog wordt opgepikt!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De laatste reactie op de laatste blog van Bruno op http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/
haha ik zie bepaalde mensen al groen en geel van jaloezie worden
En als het een troll is: goed gedaan van "Pete"
quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef MrFoureyes het volgende:
Thanks! Kon het niet laten, ben benieuwd of hij verder nog wordt opgepikt!
lol!!quote:Op zondag 17 juni 2012 12:06 schreef MrFoureyes het volgende:
[..]
[..]
Van dezelfde blogquote:Andre
2 dagen geleden
Pete, man, gentlemen don't kiss and tell!
Be glad for the fun you had - but taking pictures and sharing them with friends (what's next, an upload on Facebook?) - well, that's overdoing it.
wishful thinking ...quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:33 schreef Perico het volgende:
Laura beschrijft nu haar liefde voor Guppy en de zee, maar we mogen tussen de regels door dan zelf invullen dat ze Bruno nu vervelend vindt als bagage. Ze lijkt eigenlijk alleen maar gelukkig op de open Pacific, alleen. Ieder leven aan land wordt een teleurstelling.
dat was van 15/6, duidelijk dus dat Bruno niet is meegegaan om te varen, maar ook over Kiwi (de poes) schrijft zij niet meer.quote:Bruno doesn't see the beauty of it, but I really enjoy the endless blue Pacific.
Bungelt ergens in een harnasje hopend dat er een vliegende vis in haar bek vliegt.quote:Op maandag 25 juni 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dan vraag ik me af wat er van dat beest geworden is.
tja, als ze toch alleen de mooiweerroutes volgt.. En zoiets gebeurt Laura niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:15 schreef MrFoureyes het volgende:
Ze geeft aan niet te weten hoelang ze onderweg is. Ze houdt dus geen journaal bij. Als de electronica eens mocht uitvallen (geen GPS, geen radio, geen radar) dan weet ze nauwelijks waar ze is. Dan begint het echte avontuur.
http://brunoenlaura.waarb(...)e=message&id=4302126quote:direcly on shore shaoul was gonna try and find another boat to go on cause he didnt wanna go further on our boat due personal reasons.
...
so exspecially after shauol started acting like a major dick . so he then got kicked off the boat compoletely . later we figured out he broke laura's exspensive camera . that was the last straw .
Spelling, grammatica, interpunctie.. "je snapt me toch"?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef MrFoureyes het volgende:
Nee, dit keer niet.
Maar leuk is hij wel!
Aan zijn taalgebruik te zien volgt Bruno ook hetzelfde soort onderwijs als Laura, met evenveel inzet en evenveel succes. Spelling is soooo overrated!
Dan was het misschien echt Shaoul. Nou ja, een reactie op dit bericht zou van zijn kant ook logisch zijn. Dat moet je Laura dan wel nageven; zij was heel netjes in haar berichtgeving hierover.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef MrFoureyes het volgende:
Nee, dit keer niet.
Maar leuk is hij wel!
Aan zijn taalgebruik te zien volgt Bruno ook hetzelfde soort onderwijs als Laura, met evenveel inzet en evenveel succes. Spelling is soooo overrated!
http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/quote:Darby M'Graw 7 uur geleden
Did "entertaining Laura" imply, popping her cherry? Did you?
You're a lowlife schmuck corrupting an autistic girl.
Geen idee, boeit me ook niet om eerlijk te zijn.quote:
Oei er was dus een flinke ruzie op Das Boot!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef Hammondorgel het volgende:
![]()
Shaoul
2 uur geleden
Stop spreading rumours about me, dickhead. You two guys are so cheap, always trying to take advantage of others - it just makes me want to puke!
http://brunoenlaura.waarb(...)e=message&id=4302126
http://www.nauticlink.com(...)-naar-nieuw-zeeland/quote:Sociaal gezien lijkt het dus allemaal prima te werken
Sletje en uitnemer Laura dusquote:Shaoul
10 uur geleden
Well, I can tell for a fact that her cherry needs no more popping - and many yaughties she spent time with on the last trip can testify to that!
Half ot the time these two were too pissed to know where they were going, and when they left, they still owed for diesel and water.
Ik herhaal dit nog maar evenquote:
Ik neem die posts ter kennisneming aan. Ik geloof dat ze eerder tot verzinsels behoren dan dat ze waarheid zijn, maar ja, je weet nooit. Ik zal die posts niet gebruiken als betrouwbare bron, om het zo maar ff te zeggenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef Disana het volgende:
Geloven jullie dat die posters echt zijn? Ik denk dat het iemand van hier is.
"Shaoul, the camera scam is so typically Laura. Man did she get it on on the Marquesas. Was present at several of the yacht parties as an outstander yet felt responsible.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:12 schreef Perico het volgende:
Je moet er altijd terdege rekening mee houden dat die zeer vermakelijke posts verzonnen zijn, maar ik ga er toch nu wel in mee. Eens zien of Bruno ze ooit van een weerwoord voorziet.
Ze lijken meer waarheid te bezitten dan dat rooskleurige opgepoetste verhaal van het weblog. Sex, drugs en rock 'n roll zouden het sowieso een bestseller maken...
Ik denk dat ze over een jaar of wat in de categorie "wie was dat ook alweer..?" terecht komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:27 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik denk dat ze eindigt als haar vader: verzuurd, verongelijkt, levend in armoede.
Ik denk dat urls niet worden toegelaten om spam te voorkomen. Probeer het eens met wat spaties.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat "Does anyone read http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/ ? Interesting!" niet geplaatst wordt in het gastenboek.. het is toch een heel normale post.![]()
En dat terwijl Laura nota bene zelf die website vermeld heeft in een van haar blogs, als ik me het goed herinner.
Er wordt tegenwoordig weer gescreend, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat urls niet worden toegelaten om spam te voorkomen. Probeer het eens met wat spaties.
De familie zal niet blij zijn met de commentaren op Bruno's blog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig weer gescreend, volgens mij
De posts komen iig niet direct op de site.
Even op wiki kijken blijft lastig.quote:
Waarom als ik het hier kan vragen? Loser.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even op wiki kijken blijft lastig.
Omdat hier posten langer duurt dan "laura dekker wiki" in google intypen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef HyperViper het volgende:
Waarom als ik het hier kan vragen? Loser.
Boeiend, dit bevalt mij meer. Puist.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat hier posten langer duurt dan "laura dekker wiki" in google intypen.
En doe ff normaal, Thanks.
Anyway, back ontopic.quote:
Dat was Nuku Hiva, Laura zit op Hiva Oa.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura zit nu toch weer op Frans-Polynesië? Waar vorig jaar een Duitse zeiler is opgegeten door kannibalen, vlak na Laura's bezoek vorig jaar?
Meerdere eilanden kunnen samen 1 cultuur delen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat was Nuku Hiva, Laura zit op Hiva Oa.
Dat kan, maar de kans is groter dat de culturen verschillend zijn op dergelijk extreme vlakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Meerdere eilanden kunnen samen 1 cultuur delen.
Nu denk ik helemaal dat het iemand van hier is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
And what happened to the donations for SeaShepherd? We don't seem to get to know (in spite of previous claims to the opposite) how much money has been collected.
And did SeaShepherd receive any amounts yet?
Interessant, maar idd niet heel erg verrassend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:
Vandaag in het AD een bericht dat Laura veel last heeft van vieze oude mannen en dat dat één van de redenen zou zijn (volgens Dick) waarom Laura indertijd ingestort is (?).
het lag dus uiteindelijk helemaal niet aan die stoute ambtenaren die haar juist voor dit soort zaken wilden beschermen
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)or-pedofiel-60.dhtml
Nou is dit geen verrassend bericht. Wij als volgers van haar gastenboek hebben allang door dat Laura een betoverende uitwerking heeft op een aantal oudere mannen.
Wat wel verrassend is, is dat dit nu als probleem wordt gemeld, terwijl de berichten van deze heren ongeveer de enige berichten waren die probleemloos door de Dekker-censuur kwamen.
Het is allemaal de schuld van de kinderbescherming.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:
Vandaag in het AD een bericht dat Laura veel last heeft van vieze oude mannen en dat dat één van de redenen zou zijn (volgens Dick) waarom Laura indertijd ingestort is (?).
het lag dus uiteindelijk helemaal niet aan die stoute ambtenaren die haar juist voor dit soort zaken wilden beschermen
Nou is dit geen verrassend bericht. Wij als volgers van haar gastenboek hebben allang door dat Laura een betoverende uitwerking heeft op een aantal oudere mannen.
Wat wel verrassend is, is dat dit nu als probleem wordt gemeld, terwijl de berichten van deze heren ongeveer de enige berichten waren die probleemloos door de Dekker-censuur kwamen.
Of svetan is Gerard W.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef livelink het volgende:
Svetan is afgehaakt nadat Lyall Mercer werd afgedankt. Al Svetans theorieen over de geheime plannen van Lyall Mercer die voor Laura een onmetelijke rijkdom en totale wereldoverheersing zou bewerkstelligen gingen daarmee in rook op en dat werd hem kennelijk te veel.
Nee, da's waar. Was ook meer omdat ie plotseling verdween.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb Svetan nooit beschouwd als een vies oud mannetje, eigenlijk.
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die jij zelf opzoekt en mensen die alles doen om contact met jou te krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:20 schreef lexgauw007 het volgende:
Last hebben van vieze oude mannen.![]()
Ik herinner me nog foto's dat ze bij een stel kerels en een oude man ging logeren op een eiland. Reuze gezelli. Het was aan het begin van haar tocht. Deed ze dat niet vrijwillig dan, dat alleen logeren bij een aantal kerels op zo'n eiland?
Dat is zo, maar als je foto's uitgeeft van jezelf in het gezelschap van oude mannen en erbij vertelt dat je daar zo gezellig in je eentje logeert, moet je niet gaan janken als andere oude mannen (die zich aangetrokken voelen tot meisjes van onder de 16), ook een kansje wagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die jij zelf opzoekt en mensen die alles doen om contact met jou te krijgen.
Uitlokking is iets heel anders, want ik denk niet dat zij het soort aandacht wilde dat een Gerard W. haar gaf. Maar ik ben het wel met je eens dat ze best aandacht wilde, van wie dan ook, zodat zij een leuke tijd kon hebben (omdat de mensen die haar aandacht gaven toch wel betaalden voor uitstapjes, etentjes, etc).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:32 schreef lexgauw007 het volgende:
Dat is zo, maar als je foto's uitgeeft van jezelf in het gezelschap van oude mannen en erbij vertelt dat je daar zo gezellig in je eentje logeert, moet je niet gaan janken als andere oude mannen (die zich aangetrokken voelen tot meisjes van onder de 16), ook een kansje wagen.
Uitlokking heet dat geloof ik.
Ohja, net als dat vrouwen met een te kort rokje zelf verantwoordelijk zijn voor een eventuele verkrachting?quote:
Laura is niet verkracht en liep niet in een kort rokje. Beetje onzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, net als dat vrouwen met een te kort rokje zelf verantwoordelijk zijn voor een eventuele verkrachting?
Zo onzinnig is die vergelijking niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:40 schreef lexgauw007 het volgende:
Laura is niet verkracht en liep niet in een kort rokje. Beetje onzinnige vergelijking.
Verkrachting is geweld gebruiken, die vergelijking is wel onzinning.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo onzinnig is die vergelijking niet.
Laura hoeft niet verkracht te zijn om een vergelijking te maken.
Het ging toch om de vergelijking voor het uitlokken? Niet om het verkrachten..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:43 schreef lexgauw007 het volgende:
Verkrachting is geweld gebruiken, die vergelijking is wel onzinning.
Tuurlijk joh.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het ging toch om de vergelijking voor het uitlokken? Niet om het verkrachten..
Ik denk dat hij vanaf dat Laura in het nieuws kwam haar heeft gevolgd (om het maar even netjes te zeggen).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:57 schreef MrFoureyes het volgende:
Vraag me trouwens in over welke tijd we het hebben: deze Gerard valt op blonde meisjes tussen 10 en 12 - dat is Zeilmeisje toch allang niet meer? Speelden deze gebeurtenissen zich dan zes jaar geleden af? Was ze toen ook al ingestort? Of heeft Gerard zijn interesses uitgebreid naar zestienjarigen? Dat is dan nog steeds redelijk onsmakelijk, maar ik denk niet dat dit onder de definitie van pedofilie valt.
Blondje meisjes van 10-12 ..... twintig jaar geleden was je nog 'gezond' als je dat aantrekkelijk vond en nog langer geleden werd zo iemand 'profeet' genoemd, maar tijden veranderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:57 schreef MrFoureyes het volgende:
Vraag me trouwens in over welke tijd we het hebben: deze Gerard valt op blonde meisjes tussen 10 en 12 - dat is Zeilmeisje toch allang niet meer? Speelden deze gebeurtenissen zich dan zes jaar geleden af? Was ze toen ook al ingestort? Of heeft Gerard zijn interesses uitgebreid naar zestienjarigen? Dat is dan nog steeds redelijk onsmakelijk, maar ik denk niet dat dit onder de definitie van pedofilie valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Een gesoepte foto van Laura, tja.... die waren er indertijd ook van Emma Watson.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
De man had kinderporno op zijn pc. Me dunkt, dan ben je wel een pedofiel.
Dat je daarnaast ook oudere meisjes lastigvalt, doet daar niets aan af. De man is dan ook niet veroordeeld voor het stalken van Laura.
Juistquote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:31 schreef VeX- het volgende:
Ik walg echt van dat soort figuren.
En ook op allerlei mensen die geilen op mensen die ze toch nooit van hun leven ook maar eens schim van eens kans bij maken. Ze verpesten het voor de rest.
Lekker aan de schandpaal nagelen.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Een gesoepte foto van Laura, tja.... die waren er indertijd ook van Emma Watson.
Enquote:Gisteren stond W. terecht voor misbruik en kinderpornobezit.
Die eis krijg je niet als je alleen een gesoepte foto van Laura op je pc hebt.quote:De officier van justitie beaamt dat, maar heeft toch een straf geëist van twee jaar, waarvan acht maanden voorwaardelijk, een proeftijd van 5 jaar en verplicht contact met de reclassering voor een behandeling.
De wet is duidelijk over het bezit KP, ook virtuele KP is verboden, in de vorm van fotoshops, getekend en zelfs geschreven!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
En
[..]
Die eis krijg je niet als je alleen een gesoepte foto van Laura op je pc hebt.
Voor 1 gesoepte foto krijg je een lagere eis.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:37 schreef BabeWatcher het volgende:
De wet is duidelijk over het bezit KP, ook virtuele KP is verboden, in de vorm van fotoshops, getekend en zelfs geschreven!
Als je de publiciteit opzoekt, krijg je altijd wel te maken met vervelende mensen, wat die zg. pedo heeft gedaan, vind ik nog best meevallen eigenlijk. (niet dat ik dat goedpraat hoor, maar stalkers zijn dikwijls zoveel hardnekkiger en vervelender en doen ernstiger dingen..) Als Laura daarvan ingestort is, dan is de eerdere beschuldiging dat het kwam door de Kinderbescherming en de overheid op zijn minst deels onterecht.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:
Die was bezig met het klaarmaken van de torpedo'squote:
Ik voorzie een parlementaire enquete!quote:
Ik zou daar niet eens van opkijken. Het zou echt typisch zo'n streek van ze kunnen zijn. Een stalker erop afsturen en als ze hapt hebben ze een reden om Guppy aan de ketting te leggen: "zie je wel, ze is een #### die met oude mannen meegaat"quote:
Ik mag toch hopen dat dit ook sarcasme was?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zou daar niet eens van opkijken. Het zou echt typisch zo'n streek van ze kunnen zijn. Een stalker erop afsturen en als ze hapt hebben ze een reden om Guppy aan de ketting te leggen: "zie je wel, ze is een #### die met oude mannen meegaat"
Er moet inderdaad een grondig onafhankelijk onderzoek komen.
Ik mag toch hopen dat het is wat spijkerbroek zegt. Anders kun je beter naar TRU gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik zou daar niet eens van opkijken. Het zou echt typisch zo'n streek van ze kunnen zijn. Een stalker erop afsturen en als ze hapt hebben ze een reden om Guppy aan de ketting te leggen: "zie je wel, ze is een #### die met oude mannen meegaat"
Er moet inderdaad een grondig onafhankelijk onderzoek komen.
Nah, dan is het meer iets voor BNW... Als het zeikmeisje spiritueel wordt, dan kunnen we er eens een boom over opzetten in TRU.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat het is wat spijkerbroek zegt. Anders kun je beter naar TRU gaan.
Ah ja, klopt. Kom er nooit, dus daarom haal ik ze door elkaar. Als er via het spirituele geld te verdienen valt, zal ze die kant wel op gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nah, dan is het meer iets voor BNW... Als het zeikmeisje spiritueel wordt, dan kunnen we er eens een boom over opzetten in TRU.
Als ze genoeg heeft van zeilen en niet meer leuk en jong is, gaat ze mss. wel goeroetje spelen. 'Zeilen met je Gids', ofzoiets.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja, klopt. Kom er nooit, dus daarom haal ik ze door elkaar. Als er via het spirituele geld te verdienen valt, zal ze die kant wel op gaan
Welkom terug!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:54 schreef svetan het volgende:
Op Guppy waait nu de juiste Nieuwzeelandse vlag - The "Red Ensign" voor privé en koopvaardij schepen in Nieuwzeeland.
Maar.. maar.. nu heb je het hele mediacircus van Mercer gemist!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef svetan het volgende:
Was een paar maanden in de usa.... en geen tijd om alles te volgen en nog minder om te schrijven. Maar Laura doet nog altijd wat ze in haar kop heeft gezet... en dat doet ze goed zonder grote ongelukken.
Hij leeft nogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:06 schreef svetan het volgende:
Ik denk dat de film, net als het boek, nog wat wordt uitgebreid met en happy end in Whangarei. Ik denk dat dit een van de redenen is dat Jillian er nu is. Ik denk dat vorig jaar, zo ongeveer rond deze tijd tussen Papeete en Darwin, het besluit genomen is niet meer naar Nederland terug te keren. Deze mogelijkheid zal in Darwin toen al met Jillian zijn besproken.
Ik ben wel benieuwd wat er in NZ zo alles als vervolg geregeld is. Het feit dat Guppy the Red Ensign vlag voert zou erop kunnen duiden dat de boot al in NZ geregistreerd is (vanwege verzekeringen enz.). In St. Maarten kwam ze nog binnen met de algemene Blue Ensign vlag dus is er sindsdien achter de schermen wat verandert.
Ik heb wel op Laura's web site vastgesteld dat de sponsor pagina leeg is.
En dan zegt men dat het kind al zo volwassen is. Ze komt alweer haar afspraken niet na omdat ze vakantie loopt te vieren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef MrFoureyes het volgende:
Inmiddels biedt Uitgeverij de Alk degenen die begin dit jaar een coupon hebben gekocht om tzt in te wisselen voor Het Nieuwe Boek de keus om (nog veel) langer te wachten, een andere titel te kiezen of het geld terug te krijgen.
Waar Laura komt, komt ruzie...
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze helemaal niets heeft met het schrijven van dat boek. Zal wel iets zijn geweest als "Ja, en dan schrijven we een boek en dat brengen we uit en dan krijgen we zakken vol met geld!", zich niet beseffende dat het schrijven van een boek nog best klotewerk is, waar veel tijd en moeite in zit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:55 schreef Disana het volgende:
En dan zegt men dat het kind al zo volwassen is. Ze komt alweer haar afspraken niet na omdat ze vakantie loopt te vieren.
Ik dacht dat ze het een aantal maanden geleden nog wel noemde, dat ze ervoor aan het schrijven was. Maar sinds die vriendjes of de eilanden hoor je er niets meer van. Echt het enige dat ze nog lijkt te doen is vakantie vieren. Ik vraag me af of het geld ooit op raakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n vermoeden dat ze helemaal niets heeft met het schrijven van dat boek. Zal wel iets zijn geweest als "Ja, en dan schrijven we een boek en dat brengen we uit en dan krijgen we zakken vol met geld!", zich niet beseffende dat het schrijven van een boek nog best klotewerk is, waar veel tijd en moeite in zit.
Ja, klopt. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ze het schrijven schromelijk onderschat heeft en er helemaal geen zin meer in heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat ze het een aantal maanden geleden nog wel noemde, dat ze ervoor aan het schrijven was.
Dat laatste denk ik ook. Het is misschien hard van me, maar ergens is het voor haar te hopen dat ze haar neus nog eens flink aan de realiteit stoot voor het te laat is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, klopt. Wat ik eigenlijk bedoelde was dat ze het schrijven schromelijk onderschat heeft en er helemaal geen zin meer in heeft.
Bron?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:34 schreef MrFoureyes het volgende:
Inmiddels biedt Uitgeverij de Alk degenen die begin dit jaar een coupon hebben gekocht om tzt in te wisselen voor Het Nieuwe Boek de keus om (nog veel) langer te wachten, een andere titel te kiezen of het geld terug te krijgen.
De Alk heeft de wereldwijde rechten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:31 schreef svetan het volgende:
Het is voor mij de vraag of "het boek" door De Alk wordt "uitgegeven" of dat daar slechts de nederlandse vertaling verschijnt. Commercieel gezien, en ook vanwege het nieuwe domicilie van Laura, kan ik mij goed voorstellen dat in het afgelopen jaar een internationale uitgever voor engelstalige literatuur is gezocht en De Alk slechts de rechten voor de nederlandstalige uitgave heeft.
Ze gaat dus rechtstreeks naar NZ.quote:I've decided I can't wait any longer to see New Zealand and so we are making Guppy ready for the voyage straight from Tahiti to Whangarei, the same place where I was born on my parents' boat 16 years ago.
Dat dachten we al zo'n beetje hier.quote:We are sad to have to say goodbye to Kiwi because of the difficulties of bringing a foreign cat to New Zealand.
Die arme Bruno. Hij heeft constant gepartied met Laura en is gelijk Mick Jagger vreemdgegaan op alle eilanden van de Pacific.quote:I think I am looking forward to it a bit more than Bruno, but he is getting used to the idea. He is also excited to see New Zealand but wishes he could take a plane instead.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 02:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Uit haar blog:
[..]
Ze gaat dus rechtstreeks naar NZ.
En vertelt doodleuk nog maar eens een leugen.
[..]
Dat dachten we al zo'n beetje hier.
We are sad to have to say goodbye to Kiwi because of the difficulties of bringing a foreign cat to New Zealand. But we are also really happy because Jillian has fallen in love with her and will be taking her back to New York on the plane.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
okee, nu maak ik het definitief uit
Een poes dumpenhoe haal je het in je hoofd. Ik neem mijn poes altijd mee als ik op vakantie ga.
Ach ze ken altijd nog clown worden net als dr moederquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:25 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ze begint een beetje mollig te worden:
[ afbeelding ]
Of een kind baren op een boot, in New Zealand...quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:19 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Ach ze ken altijd nog clown worden net als dr moederZeikmeisje de clown en Mamalou
OMG PLEACE NO NOT AGAIN!!!!quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Of een kind baren op een boot, in New Zealand...
Dan is de cirkel echt rondquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:30 schreef Tayu het volgende:
Of een kind baren op een boot, in New Zealand...
awwwwwwquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:41 schreef Hammondorgel het volgende:
[..]
We are sad to have to say goodbye to Kiwi because of the difficulties of bringing a foreign cat to New Zealand. But we are also really happy because Jillian has fallen in love with her and will be taking her back to New York on the plane.
www.lauradekker.nl
http://www.nzherald.co.nz(...)=1&objectid=10827964quote:"I'd like to find a job, finish my school, surf and get back into dinghy and ocean racing."
...
Dekker said it would be a "dream" to represent New Zealand at the Olympics in sailing. "I couldn't wish for more."
Het zal vast weer zwart zien van de mensen op de kade. Heel Nieuw-Zeeland loopt uit voor de intocht van Laura Dekker.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:06 schreef svetan het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Laura in NZ verwelkomt wordt, wat er voor haar geregeld is en wat ze verder gaat doen.
Ja, want dat is al vaak zo geweest,..quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Het zal vast weer zwart zien van de mensen op de kade. Heel Nieuw-Zeeland loopt uit voor de intocht van Laura Dekker.
Op Sint-Maarten was het anders aardig druk (dat waren dan wel toeristen, geen locals, maar toch)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, want dat is al vaak zo geweest,..
Gaan kinderen op de kade zingen "Laura Dekker, kom maar binnen met je knecht"?
Dat is al zó vaak in het nieuws geweest. Hun doel is aandacht te vestigen op het feit dat geen school ze wil hebben. Ze zijn daardoor al twee jaar niet naar school geweest en willen dat juist wel graag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:41 schreef MrFoureyes het volgende:
Copycat Alert! Er hebben zich twee zeilbroertjes gemeld die ook niet naar school willen, en alleen maar wilen zeilen en dan les van de Wereldschool. Zij zijn beiden hoogbegaafd ( is Zeilmeisje ook) maar bovendien ook nog dyslectisch. Dat laatste is er natuurlijk bijgehaald om nog bijzonderder dan Laura te zijn!
Ook de ouders van deze bijzondere broertjes kregen direct Jeugdzorg achter zich aan, maar de rechter vond het niet zo dringend allemaal, dus ze zijn al onderweg.
Hebben ze ook een schrijvende oma, komt er een boek, kunnen we sponsoren, is er al een goed doel bekend, wanneer komt de film uit? Wie is hun woordvoerder en wat zegt hun advocaat?
Wordt vast wel vervolgd.
Inderdaad heel anders dus dan Dekker, die blog na blog schrijft maar met geen woord meer over school rept.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor zover ik het verhaal van deze broertjes ken, wil geen enkele school ze hebben, vanwege hun dyslexie. Ze willen juist graag naar school. En daarom wilden ze iets doen om het nieuws te halen.
-Edit-
Ja, dat dus, Disana..
Maar Laura studeert nu af aan de Faculteit die Bruno heet...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:56 schreef livelink het volgende:
Ironisch ook, want Laura heeft niet echt zeilen en school gecombineerd.
Laura werpt straks een kind op dezelfde plaats als waar zij zelf geboren is, dan nog een paar jaar voor ze uit elkaar gaan en vervolgens gaan Bruno en Laura elkaar voor de rechter slepen om te voorkomen dat hun kind ook gaat zeilen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:24 schreef Perico het volgende:
[..]
Maar Laura studeert nu af aan de Faculteit die Bruno heet...
Ik geloof dat niet zo. Tenzij een stel betweterige wijsneuzige ouders met elke school ruzie maakt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:46 schreef Disana het volgende:
Hun doel is aandacht te vestigen op het feit dat geen school ze wil hebben.
Ik heb ze vaker op de radio gehoord, zowel de ouders als de jongens (en ook een keer op tv gezien). Op mij kwam het wel authentiek over: er is zelfs in de wijdere omtrek geen school die onderwijs op maat kan geven op basis van zowel hoogbegaafdheid als dyslexie. Overigens zijn ze wel door de reis van Dekker op het idee gekomen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet zo. Tenzij een stel betweterige wijsneuzige ouders met elke school ruzie maakt.
... zonder consideratie op vrienden en mensen die haar tijdens haar wereldreis hebben geholpen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef svetan het volgende:
We weten dat Laura haar kop door kan zetten....
Ik heb een betrouwbare bron. Er is niets vorbereid in Whangarei.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef svetan het volgende:
Hoe weet je dat er niets is voorbereid in Whangarei Hammondorgel? Heb je betrouwbare bronnen?
Vraagt ie om betrouwbare bronnen en dan komt ie zelf met wikipedia, waar N.B. staat dat Laura op een boot geboren is. Iets waarvan wij hier allang bewezen hebben dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef svetan het volgende:
Hoe weet je dat er niets is voorbereid in Whangarei Hammondorgel? Heb je betrouwbare bronnen? Als je de moeite neemt even in de engelstalige Wikipedia kijkt dan zul je moeten vaststellen dat Laura daar al in de lijst van "notable people" staat. http://en.wikipedia.org/wiki/Whangarei
Niet dat ik het kind zo'n warm hart toedraag, maar dit is toch wel verontrustend. Straks staat ze daar dus met lege handen. Alhoewel, misschien is er wel genoeg sponsorgeld over om haar weer naar Nederland te verkassen; guppy moet ze daar maar verkopen dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:46 schreef Hammondorgel het volgende:
PS.: Er is niets voorbereid in Whangarei. Helemaal niets.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel
Noem je bronnen dan eens! Je hebt al vaker geschreeuw dat er niets geregelt is wat achteraf dus niet zo bleek te zijn.
I am not at liberty to reveal my source (yes, I could tell you much more about Bruno).quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef svetan het volgende:
@Hammondorgel
Noem je bronnen dan eens! Je hebt al vaker geschreeuw dat er niets geregelt is wat achteraf dus niet zo bleek te zijn.
Since Mercer gave Laura a kick in the a** on the day before her arrival in St. Maarten (see Laura Dekker #53 We zijn er bijna..) I cannot imagine that Laura will ever again accept him as a manager/publicist or whatever.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:19 schreef svetan het volgende:
@livelink
... en ook Mercer is, in het werelddeel waar Laura nu weer is, niet geheel uit beeld.
Het gigantische mediacircus dat er zou zijn in Sint Maarten, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:12 schreef svetan het volgende:
Vertel mij eens waar ik met mijn beweringen er naast zat?
Waarom heeft men dat specifiek aan jou gevraagd?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:34 schreef svetan het volgende:
Als jullie nu toch willen speculeren op dun ijs: Ik heb uit de zeilwereld de vraag gekregen of ik wist of de boot van Dick Dekker idd in het voorjaar zeewaardig is en hoeveel betalende gasten/meewerkende gasten hij kan meenemen naar de Caribic en verder.
Ah, je duitse zeilvereniging dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:38 schreef svetan het volgende:
@spijkerbroek
Omdat men veronderstelde dat ik meer informatie uit nederland heb. Maar deze vraag heeft mij wel verbaasd en ook ik zit nu te speculeren hoe dit gerucht in de wereld speelt.
Ook een lokaal clubje dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:42 schreef svetan het volgende:
Nee, dit keer niet de duitse zeilvereniging maar bij een bootverhuurder in Corpus Christy/ USA.
Dat zal zeker nog zo'n twee jaren duren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:34 schreef svetan het volgende:
Als jullie nu toch willen speculeren op dun ijs: Ik heb uit de zeilwereld de vraag gekregen of ik wist of de boot van Dick Dekker idd in het voorjaar zeewaardig is en hoeveel betalende gasten/meewerkende gasten hij kan meenemen naar de Caribic en verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |