Feitelijk zijn ze een beetje jaloers.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 01:34 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Allemaal 'diehard' Laura Dekker fans in dit topic.
Nou lekkere kapitein is Laura.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:38 schreef Perico het volgende:
Op die laatste foto van Laura op haar weblog ziet ze er voor haar fans zeker lekker uit (mij boeit het niet).
Shaul is overboord gezet op een eilandje en mag het zelf uitzoeken, hoe hij ooit verder geraakt .. en het kleine bootje werd gestolen en men vroeg 300 dollar losgeld lol.
Wat een avonturen. Maar iets zegt me dat Laura je op volle zee over boord zou kieperen, als ze meende dat het haar zou helpen... Ik weet niet echt of ze een geweten heeft.
Dit zinnetje zit me niet lekker. Ze hebben hem waarschijnlijk eerst gek gemaakt om mee te gaan op reis. Dan wordt ie flink zeeziek. En dan besluiten kapitein Laura en Bruno de mooiboy dat deze jongen overboord moet op 1 van de Galapagos eilanden en mag hij het zelf uitzoeken.quote:Shaoul is looking for another means of travel, which we decided will be the best thing for him.
Ja, een backpacker op een eiland achterlaten. Lekker sociaal ben je dan.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 02:48 schreef Perico het volgende:
Dit zinnetje zit me niet lekker. Ze hebben hem waarschijnlijk eerst gek gemaakt om mee te gaan op reis. Dan wordt ie flink zeeziek. En dan besluiten kapitein Laura en Bruno de mooiboy dat deze jongen overboord moet op 1 van de Galapagos eilanden en mag hij het zelf uitzoeken.
En op dat eiland waar hij is afgezet is ook een vliegveld?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:48 schreef livelink het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat als je elke dag doodziek op een zeilboot zit, dat je dan zelf ook wel liever op een andere manier verder reist. Het zal ook wel echt de keus van Shaul zelf zijn geweest.
Ik heb wel eens mensen gesproken die last haden van zeeziekte en die waren in staat om gewoon overboord te springen, zeiden ze.
Ja, dat wel. Maar een ticket zal niet goedkoop zijn, vermoed ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:11 schreef Redefine het volgende:
En op dat eiland waar hij is afgezet is ook een vliegveld?
Dan valt het nog mee. Anders moest hij alsnog eerst met de boot.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar een ticket zal niet goedkoop zijn, vermoed ik.
Zal een enkeltje Quito worden. Volgens mij kun je vanaf de Galapagos alleen naar Quito vliegen. Pin me er niet op vast.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:20 schreef Redefine het volgende:
Dan valt het nog mee. Anders moest hij alsnog eerst met de boot.
"One boy, one girl and a cat" lijkt me beter.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Kan iemand de TT wijzigen in "Two boys, one girl"
of "Laura's poesje wordt nat"quote:Op vrijdag 1 juni 2012 19:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"One boy, one girl and a cat" lijkt me beter.
Jij hoort thuis in het gastenboek...quote:
eigenlijk geloof ik daar niet meer inquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik denk dat Mercer binnenkort wel groen licht geeft voor het mediaspektakel.
Dan komt ineens Het Boek uit en de film, het stripverhaal, de documentaire, de musical..
Zeilen, motoren, wippen.. Gewoon een beetje losbandig leven.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:28 schreef Cynix ® het volgende:
Is ze nog steeds aan het zeilen? Of weer? Of whatever?
Dat was ze al niet meer sinds haar dronken nachten bij who-knows-who. En waarschijnlijk wel al daarvoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef BabeWatcher het volgende:
eigenlijk geloof ik daar niet meer in
we zijn inmiddels al bijna een half jaar verder en Laura is al lang niet meer lief en onschuldig
Ze is nooit lief en onschuldig geweest. Nou ja iig al jaren niet. Vind ik niet zo heel vreemd, gezien ze eigenlijk alleen zichzelf als opvoeder had en alles moest doen wat een volwassene deed.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eigenlijk geloof ik daar niet meer in
we zijn inmiddels al bijna een half jaar verder en Laura is al lang niet meer lief en onschuldig
En dit is 1 van haar laatste foto's, die dit alles goed illustreert:quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zeilen, motoren, wippen.. Gewoon een beetje losbandig leven.
Het zegt genoeg dat deze foto zo'n 1700 keer bekeken is en de meeste andere foto's tussen de 500 en 1000 keer. En deze is vrij nieuw idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Perico het volgende:
En dit is 1 van haar laatste foto's, die dit alles goed illustreert:
[ afbeelding ]
Niet alleen haar mind is dirty! Dat van de fotograaf ook.
Ze staat daar idd. met haar tieten te pronkenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, deze is niet gemaakt door een professionele fotograaf, maar waarschijnlijk door 1 van de boys.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 09:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze staat daar idd. met haar tieten te pronken
Had ze al een paar keer eerder gedaan. Nou prima, maar dan moet ze niet roepen dat ze niet van aandacht houdt.
Ze staat er niet naakt op en ze verricht ook geen seksuele handelingen en ze is niet aantoonbaar minderjarig, op die foto.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, deze is niet gemaakt door een professionele fotograaf, maar waarschijnlijk door 1 van de boys.
Dat ze zonder bh rondloopt, is tot daar aan toe. Moet ze lekker zelf weten. Dat ze zich zo laat fotograferen, moet ze ook lekker zelf weten.
Wat ik niet begrijp, is waarom ze deze, toch wel onthullende, foto aan het brede publiek laat zien. En waarom papa instemt met de publicatie van deze foto. Er zitten genoeg creepers in het gastenboek, en nog veel meer laten zich niet horen. Nou ja, sex sells, zullen we maar zeggen.
In bepaalde landen kan bezit van deze foto al een gevangenisstraf opleveren trouwens. Ze is minderjarig.
Niet aantoonbaar? De datum waarop de foto gepost is, is bekend en haar geboortedatum is bekend.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze staat er niet naakt op en ze verricht ook geen seksuele handelingen en ze is niet aantoonbaar minderjarig, op die foto.
Ik zei ook: in bepaalde landen. Hier in Nederland niet, maar in andere landen kunnen de autoriteiten er nogal paranoide op reageren.quote:Het zal toch wel meevallen met de strafbaarheid van het in bezit hebben van die foto? Behalve in Iran misschien.. Maar ja, daar kun je ter dood worden veroordeeld als je danst op een bruilott, geloof ik..
Ik zei ook dat ze op de foto niet aantoonbaar minderjarig is.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niet aantoonbaar? De datum waarop de foto gepost is, is bekend en haar geboortedatum is bekend.
[..]
Ik zei ook: in bepaalde landen. Hier in Nederland niet, maar in andere landen kunnen de autoriteiten er nogal paranoide op reageren.
Iran, Irak, Saoudi Arabie, VAE, Maleisie, Singapore. Van dat soort landen kan ik me dat zomaar voorstellen. Zelfs de VS is compleet doorgeslagen in dit soort dingen (al verwacht ik niet dat je voor het bezit van deze foto de cel in gaat daar).quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik zei ook dat ze op de foto niet aantoonbaar minderjarig is.
Welke landen zouden dat zijn dan, want ik zou het niet weten?
Ok, van die landen kan ik het me idd. voorstellen.. Ik denk dat in de VS die foto geen probleem is. Hoewel ze aardig debiel zijn, daar, ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iran, Irak, Saoudi Arabie, VAE, Maleisie, Singapore. Van dat soort landen kan ik me dat zomaar voorstellen. Zelfs de VS is compleet doorgeslagen in dit soort dingen (al verwacht ik niet dat je voor het bezit van deze foto de cel in gaat daar).
Totaal offtopic:quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ok, van die landen kan ik het me idd. voorstellen.. Ik denk dat in de VS die foto geen probleem is. Hoewel ze aardig debiel zijn, daar, ja.
Dat is wel overdreven.. Nou ja, dat was dan iig. nog naakt. Laura heeft gewoon een shirt aan. (om maar even weer ontopic te komen.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Totaal offtopic:
ik heb voor een groot amerikaans bedrijf gewerkt, hier in Nederland. Een collega van me had een plaatje van een klassiek schilderij als achtergrond op z'n pc. Met een naakte (volwassen) vrouw, die lag op een bank met een klassieke achtergrond enzo.. standaard kunst die je in elk museum ziet, zeg maar. De IT afdeling deed een scan naar "ongewenst materiaal" en mijn collega werd om deze achtergrond eruit gewerkt. Ik heb ook niet erg lang voor dat bedrijf gewerkt.. heb snel iets anders opgezocht.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:27 schreef Perico het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 13:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze staat er niet naakt op en ze verricht ook geen seksuele handelingen en ze is niet aantoonbaar minderjarig, op die foto.
Het zal toch wel meevallen met de strafbaarheid van het in bezit hebben van die foto? Behalve in Iran misschien.. Maar ja, daar kun je ter dood worden veroordeeld als je danst op een bruilott, geloof ik..
BabeWatchter wil vast wel meevaren denk ik.quote:
Geen idee, maar wacht even ze zou toch altijd haar reddingsvest aan hebben op zee? Weer een belofte gebroken?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:05 schreef DroogDok het volgende:
niks mis met die foto toch? snap niet echt wat er sexueel aan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |