Nu denk ik helemaal dat het iemand van hier is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
And what happened to the donations for SeaShepherd? We don't seem to get to know (in spite of previous claims to the opposite) how much money has been collected.
And did SeaShepherd receive any amounts yet?
Interessant, maar idd niet heel erg verrassend.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:
Vandaag in het AD een bericht dat Laura veel last heeft van vieze oude mannen en dat dat één van de redenen zou zijn (volgens Dick) waarom Laura indertijd ingestort is (?).
het lag dus uiteindelijk helemaal niet aan die stoute ambtenaren die haar juist voor dit soort zaken wilden beschermen
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)or-pedofiel-60.dhtml
Nou is dit geen verrassend bericht. Wij als volgers van haar gastenboek hebben allang door dat Laura een betoverende uitwerking heeft op een aantal oudere mannen.
Wat wel verrassend is, is dat dit nu als probleem wordt gemeld, terwijl de berichten van deze heren ongeveer de enige berichten waren die probleemloos door de Dekker-censuur kwamen.
Het is allemaal de schuld van de kinderbescherming.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:
Vandaag in het AD een bericht dat Laura veel last heeft van vieze oude mannen en dat dat één van de redenen zou zijn (volgens Dick) waarom Laura indertijd ingestort is (?).
het lag dus uiteindelijk helemaal niet aan die stoute ambtenaren die haar juist voor dit soort zaken wilden beschermen
http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)or-pedofiel-60.dhtml
Nou is dit geen verrassend bericht. Wij als volgers van haar gastenboek hebben allang door dat Laura een betoverende uitwerking heeft op een aantal oudere mannen.
Wat wel verrassend is, is dat dit nu als probleem wordt gemeld, terwijl de berichten van deze heren ongeveer de enige berichten waren die probleemloos door de Dekker-censuur kwamen.
Of svetan is Gerard W.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef livelink het volgende:
Svetan is afgehaakt nadat Lyall Mercer werd afgedankt. Al Svetans theorieen over de geheime plannen van Lyall Mercer die voor Laura een onmetelijke rijkdom en totale wereldoverheersing zou bewerkstelligen gingen daarmee in rook op en dat werd hem kennelijk te veel.
Nee, da's waar. Was ook meer omdat ie plotseling verdween.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb Svetan nooit beschouwd als een vies oud mannetje, eigenlijk.
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die jij zelf opzoekt en mensen die alles doen om contact met jou te krijgen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:20 schreef lexgauw007 het volgende:
Last hebben van vieze oude mannen.![]()
Ik herinner me nog foto's dat ze bij een stel kerels en een oude man ging logeren op een eiland. Reuze gezelli. Het was aan het begin van haar tocht. Deed ze dat niet vrijwillig dan, dat alleen logeren bij een aantal kerels op zo'n eiland?
Dat is zo, maar als je foto's uitgeeft van jezelf in het gezelschap van oude mannen en erbij vertelt dat je daar zo gezellig in je eentje logeert, moet je niet gaan janken als andere oude mannen (die zich aangetrokken voelen tot meisjes van onder de 16), ook een kansje wagen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die jij zelf opzoekt en mensen die alles doen om contact met jou te krijgen.
Uitlokking is iets heel anders, want ik denk niet dat zij het soort aandacht wilde dat een Gerard W. haar gaf. Maar ik ben het wel met je eens dat ze best aandacht wilde, van wie dan ook, zodat zij een leuke tijd kon hebben (omdat de mensen die haar aandacht gaven toch wel betaalden voor uitstapjes, etentjes, etc).quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:32 schreef lexgauw007 het volgende:
Dat is zo, maar als je foto's uitgeeft van jezelf in het gezelschap van oude mannen en erbij vertelt dat je daar zo gezellig in je eentje logeert, moet je niet gaan janken als andere oude mannen (die zich aangetrokken voelen tot meisjes van onder de 16), ook een kansje wagen.
Uitlokking heet dat geloof ik.
Ohja, net als dat vrouwen met een te kort rokje zelf verantwoordelijk zijn voor een eventuele verkrachting?quote:
Laura is niet verkracht en liep niet in een kort rokje. Beetje onzinnige vergelijking.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ohja, net als dat vrouwen met een te kort rokje zelf verantwoordelijk zijn voor een eventuele verkrachting?
Zo onzinnig is die vergelijking niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:40 schreef lexgauw007 het volgende:
Laura is niet verkracht en liep niet in een kort rokje. Beetje onzinnige vergelijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |