abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 7 juli 2012 @ 12:20:39 #151
137949 Disana
pi_113887262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:

And what happened to the donations for SeaShepherd? We don't seem to get to know (in spite of previous claims to the opposite) how much money has been collected.

And did SeaShepherd receive any amounts yet?
Nu denk ik helemaal dat het iemand van hier is.
  zondag 8 juli 2012 @ 08:06:04 #152
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_113916163
Bruno's blogs zijn allemaal verwijderd. Einde GTST.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 8 juli 2012 @ 12:19:54 #153
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_113919636
Inderdaad! - zou hij tot de orde zijn geroepen door de Dekkers? Too much information?
  maandag 9 juli 2012 @ 05:22:03 #154
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_113957645
Verdorie.. die posts van die Darby M'Graw waren legendarisch, veel inside info van een zeebonk leek het. Bruno is ook in paniek omdat Laura na Bora Bora direct naar Nieuw-Zeeland wil varen, schrijft ze..

Je vraagt je af waarom.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:40:24 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_113959167
Ik denk dat Bruno niet blij is dat Laura steeds weer snel weg wil. Hij wil feesten en vindt het zeilen een noodzakelijk kwaad volgens mij.

En ik vrees dat Kiwi van boord is gezet. Hopelijk wel aan land :X
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 04:28:24 #156
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_113999931
Dan past die Bruno toch goed in een eeuwenoude traditie. Die mannen van de Bounty hadden toen ook geen zin om al die seks met hun inheemse vrouwen op te geven en weer terug te gaan naar hard werk op een plantage.

Dus gingen ze muiten. Eens zien op welk atol Bruno achterblijft.
  donderdag 19 juli 2012 @ 14:25:12 #157
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_114413858
Laura Dekker op Tahiti als heldin onthaald
Papeete (Tahiti) – Op Tahiti verwacht men vandaag Laura Dekker met haar zeiljacht Guppy te kunnen verwelkomen. Hier staat de Nederlandse op weg naar Nieuw-Zeeland nog steeds te boek als een fenomeen: de jongste zeiler die op haar 15de in 366 dagen met tussenstops de wereld is rond gezeild.

Deze status verschaft Dekker bij de plaatselijke Yacht Club Arue het recht op een Polynesisch ontvangst met bloemenketting en al, een gratis uitgebreid diner, en een plaats aan de steiger. Het bureau voor toerisme doet er nog een schepje bovenop met een presentatie van Polynesische dans en een gratis eiland-tour. Laura Dekker wil een week op Tahiti blijven om vervolgens via Bora Bora koers te zetten naar Auckland. (La Depeche, Tahiti Infos, Laura Dekker)

1 reactie
1.Marie-Louise heeft geschreven:
Laura zal die genereuze ontvangst zeker enorm waarderen. Het is bewonderenswaardig hoe ze zo de wereld rondzeilt, zeker als je bedenkt dat ze niet wordt gesponsord en volledig afhankelijk is van wat anderen haar geven. Zij gebruikt haar status heel verstandig en blijft er kalm en nuchter onder; tegelijkertijd lukt het haar om heel charmant iedere keer weer de lokale bevolking ertoe te brengen alles wat ze nodig heeft om niets te doneren.

Ik hoop dat de velen die genieten van haar reisverslagen zich ook zullen realiseren dat voor niets de zon opgaat, en het genereuze voorbeeld van de lokale bevolking op Tahiti zullen volgen. Haar rekeningnummer staat op haar website.

http://www.nauticlink.com(...)s-heldin-onthaald-2/
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 15:22:16 #158
137949 Disana
pi_114416406
Wat een ronkende woorden. Was het ook niet zo dat er een eiland was waar ze Dekker tevergeefs smeekten een welkomstfeest te aanvaarden omdat er zo weinig op dat eiland gebeurde?
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2012 @ 15:28:04 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114416676
Tsja, de locals zien dit feestelijke onthaal natuurlijk vooral als een investering, in de hoop dat hun eiland internationaal in de schijnwerpers komt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 03:19:55 #160
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_114448065
Tahiti, het enige eiland in de Pacific waar Dick Dekker Mick Jagger niet is vreemd gegaan en BZN geen special heeft opgenomen. Wel mooie foto's op Laura's log.

Al zijn die drinkebroers onguur op de foto's. Bruno wil zich ook alleen maar vol laten lopen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 07:57:26 #161
37150 livelink
pi_114448751
Vandaag in het AD een bericht dat Laura veel last heeft van vieze oude mannen en dat dat één van de redenen zou zijn (volgens Dick) waarom Laura indertijd ingestort is (?).
het lag dus uiteindelijk helemaal niet aan die stoute ambtenaren die haar juist voor dit soort zaken wilden beschermen

http://www.ad.nl/ad/nl/28(...)or-pedofiel-60.dhtml

Nou is dit geen verrassend bericht. Wij als volgers van haar gastenboek hebben allang door dat Laura een betoverende uitwerking heeft op een aantal oudere mannen.

Wat wel verrassend is, is dat dit nu als probleem wordt gemeld, terwijl de berichten van deze heren ongeveer de enige berichten waren die probleemloos door de Dekker-censuur kwamen.
pi_114448850
Waar is die gozer gebleven die in Duitsland woonde en afgaf op Nederland? Die laura-idolaat? svetan toch? Die reageert al een tijdje niet meer :P

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2012 08:10:08 ]
pi_114448890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:
Vandaag in het AD een bericht dat Laura veel last heeft van vieze oude mannen en dat dat één van de redenen zou zijn (volgens Dick) waarom Laura indertijd ingestort is (?).
het lag dus uiteindelijk helemaal niet aan die stoute ambtenaren die haar juist voor dit soort zaken wilden beschermen

Nou is dit geen verrassend bericht. Wij als volgers van haar gastenboek hebben allang door dat Laura een betoverende uitwerking heeft op een aantal oudere mannen.

Wat wel verrassend is, is dat dit nu als probleem wordt gemeld, terwijl de berichten van deze heren ongeveer de enige berichten waren die probleemloos door de Dekker-censuur kwamen.
Interessant, maar idd niet heel erg verrassend.
Zodra "de instanties" Laura proberen te beschermen (en daarbij tegen haar wil ingaan), is alles wat de overheid doet fout, tot in het extreme toe (geheime dienst met torpedo's), maar zodra "de instanties" idioten tegenhoudt die haar te na komen, doen ze het ineens wel goed.
Dat is ook meten met 2 maten.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het goed is dat deze specifieke man professionele hulp krijgt bij zijn rare gedachtes.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_114448893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 07:57 schreef livelink het volgende:

Het is allemaal de schuld van de kinderbescherming. :'(
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:17:00 #165
37150 livelink
pi_114448921
Svetan is afgehaakt nadat Lyall Mercer werd afgedankt. Al Svetans theorieen over de geheime plannen van Lyall Mercer die voor Laura een onmetelijke rijkdom en totale wereldoverheersing zou bewerkstelligen gingen daarmee in rook op en dat werd hem kennelijk te veel.
pi_114448932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:17 schreef livelink het volgende:
Svetan is afgehaakt nadat Lyall Mercer werd afgedankt. Al Svetans theorieen over de geheime plannen van Lyall Mercer die voor Laura een onmetelijke rijkdom en totale wereldoverheersing zou bewerkstelligen gingen daarmee in rook op en dat werd hem kennelijk te veel.
Of svetan is Gerard W.
pi_114448950
Last hebben van vieze oude mannen. _O-

Ik herinner me nog foto's dat ze bij een stel kerels en een oude man ging logeren op een eiland. Reuze gezelli. Het was aan het begin van haar tocht. Deed ze dat niet vrijwillig dan, dat alleen logeren bij een aantal kerels op zo'n eiland?
  vrijdag 20 juli 2012 @ 08:21:33 #168
37150 livelink
pi_114448965
Ik heb Svetan nooit beschouwd als een vies oud mannetje, eigenlijk.
pi_114448979
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb Svetan nooit beschouwd als een vies oud mannetje, eigenlijk.
Nee, da's waar. Was ook meer omdat ie plotseling verdween.
pi_114448988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:20 schreef lexgauw007 het volgende:
Last hebben van vieze oude mannen. _O-

Ik herinner me nog foto's dat ze bij een stel kerels en een oude man ging logeren op een eiland. Reuze gezelli. Het was aan het begin van haar tocht. Deed ze dat niet vrijwillig dan, dat alleen logeren bij een aantal kerels op zo'n eiland?
Er zit nog wel een verschil tussen mensen die jij zelf opzoekt en mensen die alles doen om contact met jou te krijgen.
pi_114449090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Er zit nog wel een verschil tussen mensen die jij zelf opzoekt en mensen die alles doen om contact met jou te krijgen.
Dat is zo, maar als je foto's uitgeeft van jezelf in het gezelschap van oude mannen en erbij vertelt dat je daar zo gezellig in je eentje logeert, moet je niet gaan janken als andere oude mannen (die zich aangetrokken voelen tot meisjes van onder de 16), ook een kansje wagen.

Uitlokking heet dat geloof ik. c_/
pi_114449175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:32 schreef lexgauw007 het volgende:
Dat is zo, maar als je foto's uitgeeft van jezelf in het gezelschap van oude mannen en erbij vertelt dat je daar zo gezellig in je eentje logeert, moet je niet gaan janken als andere oude mannen (die zich aangetrokken voelen tot meisjes van onder de 16), ook een kansje wagen.

Uitlokking is iets heel anders, want ik denk niet dat zij het soort aandacht wilde dat een Gerard W. haar gaf. Maar ik ben het wel met je eens dat ze best aandacht wilde, van wie dan ook, zodat zij een leuke tijd kon hebben (omdat de mensen die haar aandacht gaven toch wel betaalden voor uitstapjes, etentjes, etc).
pi_114449177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:32 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]
Ohja, net als dat vrouwen met een te kort rokje zelf verantwoordelijk zijn voor een eventuele verkrachting?
pi_114449201
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:39 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ohja, net als dat vrouwen met een te kort rokje zelf verantwoordelijk zijn voor een eventuele verkrachting?
Laura is niet verkracht en liep niet in een kort rokje. Beetje onzinnige vergelijking. |:(
pi_114449226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 08:40 schreef lexgauw007 het volgende:
Laura is niet verkracht en liep niet in een kort rokje. Beetje onzinnige vergelijking. |:(
Zo onzinnig is die vergelijking niet.
Laura hoeft niet verkracht te zijn om een vergelijking te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')