tja, als ze toch alleen de mooiweerroutes volgt.. En zoiets gebeurt Laura niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:15 schreef MrFoureyes het volgende:
Ze geeft aan niet te weten hoelang ze onderweg is. Ze houdt dus geen journaal bij. Als de electronica eens mocht uitvallen (geen GPS, geen radio, geen radar) dan weet ze nauwelijks waar ze is. Dan begint het echte avontuur.
http://brunoenlaura.waarb(...)e=message&id=4302126quote:direcly on shore shaoul was gonna try and find another boat to go on cause he didnt wanna go further on our boat due personal reasons.
...
so exspecially after shauol started acting like a major dick . so he then got kicked off the boat compoletely . later we figured out he broke laura's exspensive camera . that was the last straw .
Spelling, grammatica, interpunctie.. "je snapt me toch"?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef MrFoureyes het volgende:
Nee, dit keer niet.
Maar leuk is hij wel!
Aan zijn taalgebruik te zien volgt Bruno ook hetzelfde soort onderwijs als Laura, met evenveel inzet en evenveel succes. Spelling is soooo overrated!
Dan was het misschien echt Shaoul. Nou ja, een reactie op dit bericht zou van zijn kant ook logisch zijn. Dat moet je Laura dan wel nageven; zij was heel netjes in haar berichtgeving hierover.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef MrFoureyes het volgende:
Nee, dit keer niet.
Maar leuk is hij wel!
Aan zijn taalgebruik te zien volgt Bruno ook hetzelfde soort onderwijs als Laura, met evenveel inzet en evenveel succes. Spelling is soooo overrated!
http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/quote:Darby M'Graw 7 uur geleden
Did "entertaining Laura" imply, popping her cherry? Did you?
You're a lowlife schmuck corrupting an autistic girl.
Geen idee, boeit me ook niet om eerlijk te zijn.quote:
Oei er was dus een flinke ruzie op Das Boot!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:13 schreef Hammondorgel het volgende:
![]()
Shaoul
2 uur geleden
Stop spreading rumours about me, dickhead. You two guys are so cheap, always trying to take advantage of others - it just makes me want to puke!
http://brunoenlaura.waarb(...)e=message&id=4302126
http://www.nauticlink.com(...)-naar-nieuw-zeeland/quote:Sociaal gezien lijkt het dus allemaal prima te werken
Sletje en uitnemer Laura dusquote:Shaoul
10 uur geleden
Well, I can tell for a fact that her cherry needs no more popping - and many yaughties she spent time with on the last trip can testify to that!
Half ot the time these two were too pissed to know where they were going, and when they left, they still owed for diesel and water.
Ik herhaal dit nog maar evenquote:
Ik neem die posts ter kennisneming aan. Ik geloof dat ze eerder tot verzinsels behoren dan dat ze waarheid zijn, maar ja, je weet nooit. Ik zal die posts niet gebruiken als betrouwbare bron, om het zo maar ff te zeggenquote:Op maandag 2 juli 2012 13:12 schreef Disana het volgende:
Geloven jullie dat die posters echt zijn? Ik denk dat het iemand van hier is.
"Shaoul, the camera scam is so typically Laura. Man did she get it on on the Marquesas. Was present at several of the yacht parties as an outstander yet felt responsible.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 04:12 schreef Perico het volgende:
Je moet er altijd terdege rekening mee houden dat die zeer vermakelijke posts verzonnen zijn, maar ik ga er toch nu wel in mee. Eens zien of Bruno ze ooit van een weerwoord voorziet.
Ze lijken meer waarheid te bezitten dan dat rooskleurige opgepoetste verhaal van het weblog. Sex, drugs en rock 'n roll zouden het sowieso een bestseller maken...
Ik denk dat ze over een jaar of wat in de categorie "wie was dat ook alweer..?" terecht komt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:27 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik denk dat ze eindigt als haar vader: verzuurd, verongelijkt, levend in armoede.
Ik denk dat urls niet worden toegelaten om spam te voorkomen. Probeer het eens met wat spaties.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat "Does anyone read http://brunoenlaura.waarbenjij.nu/ ? Interesting!" niet geplaatst wordt in het gastenboek.. het is toch een heel normale post.![]()
En dat terwijl Laura nota bene zelf die website vermeld heeft in een van haar blogs, als ik me het goed herinner.
Er wordt tegenwoordig weer gescreend, volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat urls niet worden toegelaten om spam te voorkomen. Probeer het eens met wat spaties.
De familie zal niet blij zijn met de commentaren op Bruno's blog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig weer gescreend, volgens mij
De posts komen iig niet direct op de site.
Even op wiki kijken blijft lastig.quote:
Waarom als ik het hier kan vragen? Loser.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even op wiki kijken blijft lastig.
Omdat hier posten langer duurt dan "laura dekker wiki" in google intypen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:16 schreef HyperViper het volgende:
Waarom als ik het hier kan vragen? Loser.
Boeiend, dit bevalt mij meer. Puist.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat hier posten langer duurt dan "laura dekker wiki" in google intypen.
En doe ff normaal, Thanks.
Anyway, back ontopic.quote:
Dat was Nuku Hiva, Laura zit op Hiva Oa.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura zit nu toch weer op Frans-Polynesië? Waar vorig jaar een Duitse zeiler is opgegeten door kannibalen, vlak na Laura's bezoek vorig jaar?
Meerdere eilanden kunnen samen 1 cultuur delen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat was Nuku Hiva, Laura zit op Hiva Oa.
Dat kan, maar de kans is groter dat de culturen verschillend zijn op dergelijk extreme vlakken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Meerdere eilanden kunnen samen 1 cultuur delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |