Hoezo? Ze heeft twee enorme reddingsbombita's. Dan heb je toch geen vest meer nodig?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen idee, maar wacht even ze zou toch altijd haar reddingsvest aan hebben op zee? Weer een belofte gebroken?
Dit is weer een voorbeeld, waarvan ik niet snap dat ze het toelaten daar. Als je iets negatiefs schrijft over Laura, of ook daar maar in de buurt komt, wordt het niet geplaatst. Maar je mag wel zoiets zeggen over haar medepassagierquote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:39 schreef spijkerbroek het volgende:
william newton LEE 04-06-2012
whale ho. guppy needs a guide and a big brother. kiwi is alive again with excitement and adventure. mr B pull your duty and then some. guppy first then the music. laura thanks for keeping the posting going. we sure like hearing from you. conserve everything water food fuel this might be a long trip. you hear me mr b. ration it. or do with out. as far i can see you are the only mistake on the boat. prove your salt.
Zo dan.. de taal wordt harder en gemener. Meneer Lee laat zijn jaloezie nu wel ERG blijken.
Die Herman.. uhmm...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:49 schreef livelink het volgende:
Het deed me wel deugd dat er wel wat reacties kwamen in het gastenboek op meneer William Newton Lee.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef livelink het volgende:
Ah, zit dat zo![]()
Je hebt mij in ieder geval deugd gedaan en ook weer wat reacties ontlokt.
Nou ja zegquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef MrFoureyes het volgende:
HEXJUMPER 11-06-2012
... BTW you can set up kinda rainshower the spartan way!use kinda selfmade "bloemengieter" and let one of you sprinkle the water on the other.since you are some time now in close harmony with Bruno i don't see any reason why you and he should be shy among the both of you for your body.it's all part of becoming the real adult age. :-))
Ja, dat wordt Surrender in Paradise! http://www.imdb.com/title/tt0134985/
Jezusquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef MrFoureyes het volgende:
HEXJUMPER 11-06-2012
... BTW you can set up kinda rainshower the spartan way!use kinda selfmade "bloemengieter" and let one of you sprinkle the water on the other.since you are some time now in close harmony with Bruno i don't see any reason why you and he should be shy among the both of you for your body.it's all part of becoming the real adult age. :-))
Ja, dat wordt Surrender in Paradise! http://www.imdb.com/title/tt0134985/
Dat boek lijkt er toch te komen, maar dit komt veel te laat, tegen de tijd dat ze ermee klaar is, is haar wereldrecord al lang uit ons collectieve geheugen verdwenen.quote:Blegh...the wind has dropped down the past few days, leaving us rolling at 3 knots over the calm blue empty sea. With the remaining swell, it makes things a little more uncomfortable. The sun is shining bright and it's pretty hot on the boat. The wind also shifted back a little more to the south again, so at least we're sailing with all sails on one side again. Bruno is still sick. Meanwhile, I have been writing my book again and have almost finished with Darwin - Cape Town. So doing well. The weather has been beautiful with little squalls from time to time. Every day, there's a nice clear sky and a beautiful starry night.
Laura
Maar wel eens met de conclusie. Het is nu al veel te laat om er een bestseller van te maken. Daarvoor had het boek maximaal een maand na de aankomst in de winkels moeten liggen.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat boek lijkt er toch te komen, maar dit komt veel te laat, tegen de tijd dat ze ermee klaar is, is haar wereldrecord vakantiereis al lang uit ons collectieve geheugen verdwenen.
Ga jij nou ook al zo jaloers lopen doen, dat ze na die andere knakker nu ook Bruno van boord moet kieperen? Als zij het gezellig vindt om mensen aan boord te hebben, moet ze dat toch lekker doen. Al is het maar om alle geile mannetjes zoals jij te irriterenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat boek lijkt er toch te komen, maar dit komt veel te laat, tegen de tijd dat ze ermee klaar is, is haar wereldrecord al lang uit ons collectieve geheugen verdwenen.
Wanneer gooit ze Bruno nou eindelijk eens overboord? Wat heb je nou aan zo'n gast?
Ik denk dat het voor een uitgever bijzonder lastig is om een boek te gaan uitgeven, waarvan het subject zelf geen zin heeft om er promotie voor te doen. Dat ze daar geen zin in heeft is wel duidelijk, vind ik niet zo vreemd overigens, zo leuk lijkt mij het niet. Maar dan kan je dus eigenlijk al niet verwachten dat je een boek op de markt kan brengen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:03 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik denk dat het nog anders ligt. Dit boek wordt geen commercieel succes meer en dat realiseert elke uitgever zich. Er is op de Hiswa een poging gedaan tot voorfinanciering: je kon toen een coupon kopen (met de handtekening van Zeilmeisje!) waarmee je in april/mei/juni een exemplaar zou kunnen bestellen.
Vermoedelijk liep die actie niet zo goed, inmiddels is de tijd voorbij en een uitgever begint er niet meer aan - tenzij de Dekkers zelf bijleggen. Dit is op zich niet zo ongebruikelijk, er zijn schrijvers genoeg die hun manuscript niet geplaatst krijgen en dan in eigen beheer uitgeven. Maar dat betekent in dit geval dat de Dekkers weer een manier moeten vinden om dat eigen beheer door een ander te laten betalen, en dat kan wel eens lastig zijn.
Zeilmeisje schrijft het boek niet zelf, want dat zou een onleesbaar product opleveren. Bovendien heeft ze na aankomst al verklaard eigenlijk weinig van het boek te weten en zich er ook niet zo mee bezig te houden, want het werd door iemand anders geschreven (ik vermoed dat uitgeverij De Alk met kromme tenen deze opmerkingen aanhoorde). In het schrijven zit het dus niet, eerder in het uitgeven.
Wat dat betreft lijkt het op De Film (Maiden Voyage, the Epic Journey of the self discovery of a Young Woman) - op de site van de producer wordt ook nog steeds gebedeld om donaties.
Vanaf de tweede keer welquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Perico het volgende:
Ook valt het op dat ze schrijft: "zag een pijlstaartrog en zeeleeuwen maarja die had ik vorige keer al gezien dus is niet zo bijzonder meer."
Bleurgh. Zal ze dat ook tegen een ontklede Bruno zeggen?
Trek je shirt maar weer aan, ik heb het al een keer gezien, dus zo bijzonder is het niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |