Stopt deze discussie dan? Daar geloof ik niets van. Zolang er input komt, loopt de reeks door.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 06:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik begrijp de ophef ook niet. Ze heeft een paar jaar vakantie gevierd. Moeten we daarom allemaal met vlaggetjes op de kade gaan staan?
En dat record.. Het is geen officieel record, maar dat geeft niet want ze doet het voor zichzelf. Daarom mag ze ook de regels naar believen aanpassen. Prima, maar als ze het toch voor zichzelf doet, wat was dan het probleem om eerst gewoon school af te maken?
Waarom is het dan belangrijk om het als jongste te doen, en waarom is per sé dat alleen belangrijk? Omdat haar leeftijd het enige is waar ze niks voor hoeft te doen, behalve spijbelen dan?
En hoezo solozeiltotch? Ze is NB. met het vliegtuig naar huis geweest, tussendoor. Voor promotiewerk nog wel, terwijl ze een hekel aan belangstelling heeft.
En dan die uitspraken van haar: 'nee, je mag geen foto van me maken.', 'ja, ik ben vandaag aangekomen maar ik kon niet goed slapen want het was een beetje stormachtig. Kom morgen maar terug met je interview.' Ja, alsof de krant 'Laura gisteren aangekomen' gaat koppen..
Inderdaad een verwend nest.
Dat ze niks aan haar huiswerk deed omdat studeren niet lukt op een onrustige zee, had deze ervaren zeilster ook van tevoren kunnen bedenken. Wat een rotsmoes.. Het lijkt net een scholier.
Nou ja, ze heeft het voor elkaar gekregen en dat is op zich leuk voor haar. En ik vind het jammer dat het bijna voorbij is. Ik ga deze discussies over Laura missen.
Da's niet mis, dat de hele wereld naar je uitkijkt.quote:Journalisten uit de hele wereld zijn naar het eiland gekomen. 'Ik geloof dat het nogal druk wordt. Ik laat het maar op me afkomen', laat Laura het AD telefonisch vanaf haar zeilboot weten.
'Ik heb nu al 246 interviewaanvragen gehad,' zegt haar manager Gerard van Erp. 'Uit de hele wereld, van Rusland tot Mexico.'
Ze heeft er ook moeite genoeg voor gedaan om zo berucht bekend mogelijk te worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:43 schreef gebrokenglas het volgende:
De hele wereld kijkt uit naar de aankomst van 'zeilmeisje' Laura
[..]
Da's niet mis, dat de hele wereld naar je uitkijkt.
bron
Mooi.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef svetan het volgende:
De kosten voor de verdere reis naar NZ zullen dan in de komende dagen ook wel binnengehaald zijn.
Laura's wraak?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef svetan het volgende:
http://www.smh.com.au/wor(...)-20120120-1qacx.html
http://www.vancouversun.c(...)d/6025724/story.html
http://www.rionegro.com.a(...)98&idcat=9521&tipo=2
Nog wat meer reclame voor de nederlanse overheidsinstanies vanuit andere hoeken van de wereld.Laura's wraak is zoet!!
waarom is ze dan zo mediageil als ze het puur voor zichzelf doet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:43 schreef Tide het volgende:
Laura wordt vandaag officieel de jongste die ooit in haar eentje rond de wereld is gezeild. De regel (2009) van het Guinness Book of World Records om het record niet op te nemen in hun boek, kende Laura al voor haar vertrek. ‘Ik maak mijn reis voor mezelf niet voor anderen’, is altijd haar commentaar geweest.
Geld.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:03 schreef OpperTokkie het volgende:
waarom is ze dan zo mediageil als ze het puur voor zichzelf doet?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:32 schreef Disana het volgende:
Dit artikel wil ik wel eens lezen. Er wordt kennelijk een boekje open gedaan over de aard van de Dekkers.
Meik 21-01-2012
Wat een negatief artikel weer in de Volkskrant van vandaag. Mas media komt aan het woord en vertelt dat je ze hebt bedonderd door wel een contract te tekenen, maar alle camera's al na 10 minuten uit te zetten toen je eenmaal op zee was, Peter Klarenbeek vertelt dat hij alles voor jou heeft gedaan maar uiteindelijk ruzie heeft gekregen, de verwijderde stickers van de sponsors komen aan bod, de ruzies tussen je ouders, het conflict van je vader met autoriteiten en de geweigerde bijstandsuitkering, het opgroeien in armoede, je moeilijke karakter waarin je met niemand rekening houdt, de automutilatie en je zelfmoordpoging en de manier waarop je mensen gebruikt om je doelen te bereiken. Op het eind noemen ze nog even je reis, maar dat is maar bijzaak. Verlaat Nederland, zou ik zeggen.
Ik vind het vrij kwalijk wat daar allemaal wordt genoemd. Maar ik weet niet of het alleen in de online VK staat of ook in de gedrukte editie; die laatste zou ik kunnen kopen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
als het waar is, is het jammer dat ze op die manier succes heeft behaald.
Ze zal er niet socialer op worden.
[..]
Zowel de Sailingcouncil als Guinness hebben voor haar vertrek aangegeven de reis van het zeikmeisje niet te erkennen als record dit heb ik in 2010 al op FOK gepost lang voordat deze vervelende verwende puber beter bekend als het zeikmeisje haar vakantiereis begonquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:02 schreef Ericr het volgende:
De paranoia slaat ook steeds verder toe, Guinness zou het record niet meer erkennen omdat ze het record van Pelham willen beschermen.
Weet je zeker dat de Nederlandse overheid hier niet achter zit????quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:10 schreef svetan het volgende:
Als het waar is dat deze dingen in de VK staan dan riekt dit sterk naar een gestuurde actie van bedrijven zoals mass en/of betrokken instanties om Laura (en ook haar familie) te demonteren.
Zet aluminium papieren hoedje opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de Nederlandse overheid hier niet achter zit????
Ja wat een gek. Jammer dat hij de enige opvoeder van Laura was en het kind geen normalere input heeft gekregen.quote:
OMFGquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:54 schreef MrFoureyes het volgende:
"Dick Dekker was convinced the Dutch Secret Service was trying to sink her boat – and her with it - right up to the end. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |