SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: de gupdate van AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
waarom wil je je pols scheren?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mijn pols scheren maar daar groeit niet zoveel.![]()
![]()
Je mist de clue.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wil je je pols scheren?![]()
![]()
Ahwquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wilde eerst mijn pols scheren maar daar groeit niet zoveel.Dat je lichaam daar nou weer geen rekening mee houdt
![]()
![]()
Wow, ik had gewoon les van kwart voor 9 tot kwart voor 5. En dat ging nog best snel.. alleen zovele honger nu maar wil nog niet beginnen met koken.
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom wil je je pols scheren?![]()
![]()
Doe nou niet of het een stomme grap was alleen omdat je het niet begreep.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh omdat emo en pols. Ja ok.
hihihahahhoho lachen gieren brullen![]()
![]()
Wat kan s_o drama schoppen zeg![]()
ff r&p feedback en topics teruggelezen
[ Bericht 12% gewijzigd door Ishimaru op 29-05-2012 17:16:37 ]![]()
ik van half 9 tot kwart voor 2quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Wow, ik had gewoon les van kwart voor 9 tot kwart voor 5. En dat ging nog best snel.. alleen zovele honger nu maar wil nog niet beginnen met koken.
dat was al lang met zwaar verbrande schouders
![]()
![]()
Wie verbrand zijn schouders dan ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik van half 9 tot kwart voor 2dat was al lang met zwaar verbrande schouders
Sssst.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
ff r&p feedback en topics teruggelezen![]()
Ik heb vandaag vrij genomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:09 schreef Crack_ het volgende:
En moet zo ook koken, denk dat ik even een zelfgemaakte pizza in elkaar gooi van restjes.![]()
![]()
Lekker, daar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
Middag allemaal
Hoe is t met jullie allemaal?Wat een koud windje hier zeg sjonge
Je mag er niet meer over praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
ff r&p feedback en topics teruggelezen![]()
Oh snap, zo nicequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vrij genomen.
En moet zo ook koken, denk dat ik even een zelfgemaakte pizza in elkaar gooi van restjes.. En zo makkelijk
.
Ik ga spinazietaart eten vandaag, ook echt easy maar gewoon nog geen zin om al te koken. Ben nét thuis.. en afwas![]()
.
Dat zien ze toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Ishimaru het volgende:
Laten we dan de posts en quote's ff aanpassen![]()
![]()
Deze reeks gaat niet dicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee sssst als deze reeks ook dicht gaat dan wordt het een hel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Waar bedoel je met daar? Hier bij mij is het lekker weer, niet te warm maar ook niet te frisquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, daar?Wat een koud windje hier zeg sjonge
![]()
![]()
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze reeks is als een rots in de branding.![]()
Bedoel je mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.![]()
Daarom. Een toevluchtsoord, een veilige haven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze reeks is als een rots in de branding.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
QFTquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.![]()
![]()
Den haagquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Waar bedoel je met daar? Hier bij mij is het lekker weer, niet te warm maar ook niet te fris
Anders jaag ik ze wel weg.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar zorgen de mods wel voor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat de stomme users tegen de puntige kanten van de rots aanstromen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Spinazietaart? Klinkt wel lekker, gezien het 2 dingen combineert die ik goddelijk lekker vind.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh snap, zo nice. En zo makkelijk
.
Ik ga spinazietaart eten vandaag, ook echt easy maar gewoon nog geen zin om al te koken. Ben nét thuis.. en afwas![]()
.
Maar eens opzoeken.
![]()
![]()
Goed!!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Ishimaru het volgende:
Middag allemaal
Hoe is t met jullie allemaal?
Kutje![]()
![]()
Goffer! Ik zoek nu niet meer naar degene op wie ik DV vond lijken maar naar die chick die ik per ongeluk vond
Sad stuff.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
spinazie, bladerdeegquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe Crack, hoe maak je je spinazietaart?![]()
Vanaf waar moet ik dan beginnenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Ishimaru het volgende:
Naatje ga ff zelf teruglezen ipv om samenvatting te vragen![]()
![]()
Kan je dr geen berichtje sturen via hyves?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:17 schreef Rafeiro het volgende:
Goffer! Ik zoek nu niet meer naar degene op wie ik DV vond lijken maar naar die chick die ik per ongeluk vond
Sad stuff.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik gooi mijn gezicht wel in de strijd. Dat is zo lelijk, dat zelfs medusa er versteent van zou raken.quote:![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Spinazietaart? Klinkt wel lekker, gezien het 2 dingen combineert die ik goddelijk lekker vind.Maar eens opzoeken.
http://www.kokenmetkarin.nl/recepten/trouw-blauwequiche.htmlquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oe Crack, hoe maak je je spinazietaart?
Zoooo makkelijkKoude wind, brrquote:
Dan zoek je toch een andere plek om te postenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Ishimaru het volgende:
Mag je er serieus niet over posten? Triestheid op fok word erger met de dag? Als het hier te triest is
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Denk het wel.. feta is ook super fijn met spinaziequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik de blauwader kaas door feta kunnen vervangen? Ik hou niet zo van blauwader.
Aha, morgen na de verplichtingen maar eens richting de supermarkt en kijken of ik het in elkaar kan zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
http://www.kokenmetkarin.nl/recepten/trouw-blauwequiche.html
Zoooo makkelijkWel nog even 3 maten zien te regelen zie ik, maar dat moet wel lukken.
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het wel.. feta is ook super fijn met spinazie.
![]()
![]()
Waar vind je zo'n mooi forum? Voor zo'n mooi, en ook groot, forum neem ik die betutteling wel voor lief...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een andere plek om te posten? Als het hier te triest is
.
![]()
Heeeel zeker!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Whehehe, weet je dat zeker?
Noem je mij nou een kutje
Ja had ik zin in!![]()
Geen idee ik gebruik dat nooitquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kan je dr geen berichtje sturen via hyves?
Heb haar FB ook al gevonden, maar dat heb ik niet
Best kansloos eigenlijk dit
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Waarom niet gewoon gelijk morgen, net als ik?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgende week maar eens proberennu al zin in
Dan kunnen we pics uitwisselen en kijken wie de beste heeft gemaakt! Dat lijkt me echt vet spannend.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 17:21:26 ]![]()
Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik heb geen idee hoe ik m'n haar moet laten knippen...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Buiten onz is het triest, imo.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan zoek je toch een andere plek om te posten? Als het hier te triest is
.
![]()
LOLquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee ik gebruik dat nooit
Best kansloos eigenlijk dit
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Maak een Facebook account aanquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee ik gebruik dat nooit
Best kansloos eigenlijk dit![]()
![]()
Gewoon kaal, steven heeft iets met kaalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik heb geen idee hoe ik m'n haar moet laten knippen...![]()
Met een schaar lijkt me handig.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik heb geen idee hoe ik m'n haar moet laten knippen...You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Niet zo over jezelf praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn gezicht wel in de strijd. Dat is zo lelijk, dat zelfs medusa er versteent van zou raken.![]()
Geen pittig kort kapsel in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik heb geen idee hoe ik m'n haar moet laten knippen...![]()
![]()
Ik bewaar het gewoonquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, morgen na de verplichtingen maar eens richting de supermarkt en kijken of ik het in elkaar kan zetten.Wel nog even 3 maten zien te regelen zie ik, maar dat moet wel lukken.
.
Haha, heerlijk is dat hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgende week maar eens proberennu al zin in
.
Feta smelt wel minder dan blauwader volgens mij.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zou ik de blauwader kaas door feta kunnen vervangen? Ik hou niet zo van blauwaderAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Je kunt je even op internet oriënteren naar kapselsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
![]()
Dat sowieso niet, het blijft lang.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen pittig kort kapsel in ieder geval“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja, ik zou ook niet zo snel de staafmixer op feta zettenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Feta smelt wel minder dan blauwader volgens mij.. Beter heel laten
. Lijkt me ook dat anders de feta smaak weg is als je dat gaat verdelen?
![]()
Omdat autist en ik had al bedacht wat ik morgen ging kokenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gelijk morgen, net als ik?
Dan kunnen we pics uitwisselen en kijken wie de beste heeft gemaakt! Dat lijkt me echt vet spannend.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest ben je wel lief hoor![]()
![]()
![]()
HAHA, een maatje! Ik doe dat ook altijd, maar dan voor de hele week. Hoef ik ook niet 100 keer boodschappen te doen en anders weet ik nooit wat ik moet etenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat autist en ik had al bedacht wat ik morgen ging koken![]()
.
Hehe, dat heb ik met ontbijten. Als ik wakker word en wil ik precies ontbijten wat ik op dat moment in gedachten heb, iets anders hoef ik niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat autist en ik had al bedacht wat ik morgen ging koken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 17:24:28 ]![]()
Ik heb gisteren voor vandaag, morgen en donderdag bedachtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHA, een maatje! Ik doe dat ook altijd, maar dan voor de hele week. Hoef ik ook niet 100 keer boodschappen te doen en anders weet ik nooit wat ik moet eten.
![]()
![]()
Doe geen britneyquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk naar de kapper, maar ik heb geen idee hoe ik m'n haar moet laten knippen...en dit dusquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen pittig kort kapsel in ieder geval![]()
In ESF is het leukquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar Samzz dode puntjes weg dan ben je er toch al in principe?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt vrouwen met een pittig kort kapsel, brrrrr“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nederland moet niet meer meedoen aan ESF, althans, niet via de publieke omroep. Mogen ze lekker via rtl gaan regelen.![]()
Scheelt zo veel, hoef je daar gewoon niet meer over na te denkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor vandaag, morgen en donderdag bedacht.
Hoe kom je erop?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
Nederland moet niet meer meedoen aan ESF, althans, niet via de publieke omroep. Mogen ze lekker via rtl gaan regelen.![]()
Als ik het in de winkel moet bedenken dan is het meestal niet veel soepsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Scheelt zo veel, hoef je daar gewoon niet meer over na te denken.
![]()
![]()
Ja, afgelopen donderdag een meet met 50 man gehad waarbij we samen naar het songfestival gingen kijkenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hoe bedenk jij wat je gaat eten dan? Ik moet echt overal kijken, kookboeken, internet sites en noem maar opquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik het in de winkel moet bedenken dan is het meestal niet veel soeps.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal nooit toetreden tot de bond van stekelteven.![]()
![]()
Aha. Dus wat is het?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja jij komt niet in ONZSmoofie wist ook niet wat dat was.
![]()
Het is maar wat je leuk vind, ikzelf heb nooit interesse gehad in het songfestival.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, afgelopen donderdag een meet met 50 man gehad waarbij we samen naar het songfestival gingen kijken.
![]()
Ja dat wel, beetje op internet rondkijken of boeken. Maar in de winkel kan ik nooit iets bedenkenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe bedenk jij wat je gaat eten dan? Ik moet echt overal kijken, kookboeken, internet sites en noem maar op.
![]()
![]()
Ik weet nog niet wat ik eet vanavond. Then again, je kan een boek vullen met dingen die ik niet weet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Punkrockende C_A en Sams lijken me ook niet echt wat
Nou in sommige streken zeggen ze patat en in sommige streken zeggen ze friet. Als iemand op FOK! friet/patat zegt dan volgt er snel een discussie over wat het nou is.quote:![]()
Liegbeestquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja jij komt niet in ONZSmoofie wist ook niet wat dat was.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik vraag jou toch ook niet wat buitenspel is?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, er zijn serieus mensen op FOK! die niets weten van patat vs. friet en dus waarschijnlijk ook niet van de rommelmarkt en 2 keer de helft?![]()
Haha, ja raar is dat. Bij sommige mensen werkt dat echt prima en bij ons schijnbaar niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wel, beetje op internet rondkijken of boeken. Maar in de winkel kan ik nooit iets bedenken
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch ook niet wat buitenspel is?.
AFCA
Blijkbaar. Ze weten vast ook niks van onur, stierenkl en postalgoldquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wat, er zijn serieus mensen op FOK! die niets weten van patat vs. friet en dus waarschijnlijk ook niet van de rommelmarkt en 2 keer de helft?![]()
Nee?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vraag jou toch ook niet wat buitenspel is?![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou in sommige streken zeggen ze patat en in sommige streken zeggen ze friet. Als iemand op FOK! friet/patat zegt dan volgt er snel een discussie over wat het nou is.![]()
Er waren er genoeg die dat ook niet hadden, maar het was toch retegezellig. In september gaat die groep weer in de kroeg hangenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het is maar wat je leuk vind, ikzelf heb nooit interesse gehad in het songfestival..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Checken ze de park wel?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze weten vast ook niks van onur, stierenkl en postalgoldYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Watquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze weten vast ook niks van onur, stierenkl en postalgold?
AFCA
Graag, ga nu in een stoptrein drie provincies doorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een intercity, lenen?![]()
![]()
Jij woont dan ook in het buitenland, daar hebben ze niet eens friet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Haha de ironie. Ik ga nu patat halen.
INB4 friet.![]()
Dientje die geen baby mais lustquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met paprika, sugar snaps, baby maiskolfjes![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
omg ja en daarna harde zweetseksquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Met paprika, sugar snaps, baby maiskolfjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het buitenland, daar hebben ze niet eens friet.. Dit is het beste argument voor friet ever.
Mcdonalds friet noem ik friet hoor. Omdat het dun is. 'French fries'quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in het buitenland, daar hebben ze niet eens friet.
Gewoon patat heet patat omdat het dik is.![]()
Rommelmarkt?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
![]()
Is goed patatjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mcdonalds friet noem ik friet hoor. Omdat het dun is. 'French fries'
Gewoon patat heet patat omdat het dik is.
AFCA
Friet rijmt op wiet, net als die parkiet, maar naar hem luisteren we niet.
Als het regent en het giet al het goede in't verschiet, hey subiet! donders! het is friet.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
We hadden in het verleden toch besloten dat het voor eens en altijd gefrituurde aardappel sticks genoemd zou worden!?![]()
![]()
Ik zie niet wat ik denk dat ik moet zien. Wat moet ik zien? Waar moet ik kijken?quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik zeg altijd gwm patat oorlogquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
Als mijn frietjes aangebrand zijn noem ik het patat, zijn wel wel eetbaar dan noem ik het frietAFCA
Pfft, veels te lang..quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Ishimaru het volgende:
We hadden in het verleden toch besloten dat het voor eens en altijd gefrituurde aardappel sticks genoemd zou worden!?Baby darling doll face honey![]()
Ik had je uitgenodigd. Toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie niet wat ik denk dat ik moet zien. Wat moet ik zien? Waar moet ik kijken?Anonimity is a bliss![]()
Ik zie niks!quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Doe mij maar een patatje met zonder mayonaise trouwens
Blijft leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Doe mij maar een patatje met zonder mayonaise trouwens![]()
![]()
Oh daar staat ie bijquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Echt niet? Kijk eens bij je evenementen?. Maar weet ik nog niet
. Ga even over nadenken en bedenken wat ik allemaal heb rond die tijd
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
het is van Dobben, maar wel bazenvoer idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Smoofie het volgende:
Patat oorlog met dobbe kalfskroket. Klaar, iets anders is gwn inferieur.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ja faye, wat ben jij allemaal aan het doen en waarom kan ik niet uitgenodigd worden omdat facebook?
Maar ik ben dan jaaaaarigquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh daar staat ie bij. Maar weet ik nog niet
. Ga even over nadenken en bedenken wat ik allemaal heb rond die tijd
.
Anonimity is a bliss![]()
nu nog landelijk bekend maken/promoten en dan zijn we voor eens en altijd van het patat/friet discussie afquote:![]()
![]()
Het discussie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
nu nog landelijk bekend maken/promoten en dan zijn we voor eens en altijd van het patat/friet discussie af![]()
Omdat Facebook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Ja faye, wat ben jij allemaal aan het doen en waarom kan ik niet uitgenodigd worden omdat facebook?Anonimity is a bliss![]()
Jij weet heul niets van dat af.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pauper voedsel, je kunt beter gewoon wat plastic inslikken. Is beter voor je maag.![]()
Mout zijn hier geen is zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in Gouda op mijn werktijden zijn vind ik alles best.
Als het even kan, dan ben ik er bijquote:. Ik beloof dat je sowieso een cadeautje krijgt.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Al jaren geen mac meer gegeten, ben je trots op mequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pauper voedsel, je kunt beter gewoon wat plastic inslikken. Is beter voor je maag.?
AFCA
Jaja, beetje omkopen hé.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het even kan, dan ben ik er bij. Ik beloof dat je sowieso een cadeautje krijgt.
En de chily chicken ofzo moet weer terug als euroknaller
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.quote:
Ik weet er dus heel veel vanaf.![]()
![]()
jij weet wel veel hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.
Ik weet er dus heel veel vanaf.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Deze man snapt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
En de chily chicken ofzo moet weer terug als euroknaller![]()
![]()
![]()
![]()
Nee want ajacied.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al jaren geen mac meer gegeten, ben je trots op me?
![]()
Ik geloof hier niks van, link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.
Ik weet er dus heel veel vanaf.
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over vliegveld Teuge
Ik sleep haar wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik nodig Fokkers die ik niet op Facebook heb nog via pm uit![]()
Dat is 32545 jaar geleden (een jaar of 6 eigenlijk) dus ik weet niet meer waar ik het vandaan had.quote:![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Steven in dit topic, ik pak mijn popcorn vast.![]()
het leeft nog
Waar was je dan Naatje?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
En FOK!kers die je geblockt hebt op facebook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In Rome en bezig met school.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
het leeft nog
Waar was je dan Naatje?![]()
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvleesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over vliegveld Teuge.
Hoogachtend,
Erik.![]()
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet er dus heel veel vanaf.![]()
![]()
Ben je alweer terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvlees.
![]()
![]()
Was je op kruistocht of wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvlees.
![]()
![]()
[steven]Jij eet er twee[/steven]quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eet![]()
Chilllllquote:.
Dat hebben een paar mensen er zelf zo naar gemaakt, helaas. Dus nu geen risico's meerquote:.
Liefquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik nodig Fokkers die ik niet op Facebook heb nog via pm uit.
Okee, ik denk dat het onzin isquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is 32545 jaar geleden (een jaar of 6 eigenlijk) dus ik weet niet meer waar ik het vandaan had..
hahahahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Sorry hoor, maar wordt er nu echt beweerd dat een big mac drie jaar in je maag ligt te verteren?!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Wel interessantquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zijn nog maar heel weinig paardenslagers, omdat de regels erg streng zijn.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Een kind beweerde dat ooit.. je weet hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, maar wordt er nu echt beweerd dat een big mac drie jaar in je maag ligt te verteren?!
christelijke school toch?quote:
Shit man, ik heb jou in tijden niet in de zeik genomen, moet verandering in komenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ok als je maar komtquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Chilllll.
[..]
Dat hebben een paar mensen er zelf zo naar gemaakt, helaas. Dus nu geen risico's meer.
[..]
Lief.
[..]
Okee, ik denk dat het onzin is.
[..]
hahahahaha.
![]()
Tortilla's doen er zo'n 10 jaar over.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eet![]()
Nouja, christelijk, wat is christelijk in deze tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
christelijke school toch?
Shit man, ik heb jou in tijden niet in de zeik genomen, moet verandering in komenHet noemt zichzelf christelijk iig.
![]()
jij zit mobiel ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Al mijn lievelingsusers in één topic wat is deze![]()
Daar mogen we niet over praten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ik ben jouw enige lievelingsuser.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
Dromen die uitkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:44 schreef Tchock het volgende:
Ja, precies. Reverse psychology alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wedden dat je dat alleen zegt om te hopen dat ik nu ga zeggen "Ik kom niet meer bij je eten"?![]()
ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Ishimaru het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen klaagt over FB, ik heb nog steeds de "oude layout" ipv timeline.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Maag > zuur > best een belangrijk onderdeel van de spijsverteringquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!
Zo jammer dit weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, precies. Reverse psychology alles.![]()
![]()
Die mogen alleen komen als ze versierd zijn als pinata en ook als pinata fungeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En FOK!kers die je geblockt hebt op facebook?Anonimity is a bliss![]()
Oh pardon, dus een big mac woont drie jaar in je darmenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik niet. Ik heb denk ik perongelijk ooit een keer verkeerd geklikt. Maar ik ben rebels en heb niet zo'n omslag foto.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die mogen alleen komen als ze versierd zijn als pinata en ook als pinata fungeren.![]()
![]()
Het zou wat zijn als we voedsel weer eruit kakken zoals we het naar binnen hebben gewerktquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet in je maag gast, die verteerd toch niks. Darmen, je darmen!![]()
![]()
![]()
pinata'squote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die mogen alleen komen als ze versierd zijn als pinata en ook als pinata fungeren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 17:47:49 ]![]()
Dan eet ik nooit meer steak.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als we voedsel weer eruit kakken zoals we het naar binnen hebben gewerkt![]()
![]()
![]()
Doe een printscreen van de oude layout als coverfotoquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik durf voorlopig niet over te gaan.
Ik wil niet zo'n hipsterplaatje bovenin![]()
![]()
Nee, dat is niet hipster wil je zeggenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe een printscreen van de oude layout als coverfoto![]()
![]()
Iets niet doen omdat het hipster is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hipster wil je zeggen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik waardeer het als je wegblijft.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Geen FB hebben overtreft dat!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:49 schreef Snuf. het volgende:
Timeline met een foto gemaakt door DV als cover. Niets overtreft dat.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik stel je gerust, ik was niet van plan te komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik waardeer het als je wegblijft.![]()
zou best grappIg kunnen worden voor onsquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik waardeer het als je wegblijft.![]()
![]()
Ik neem naatje wel mee
Eerst langs de wallen wat biertjes erin knallen en hoeren bekijken, dan langs een shop ons helemaal suf smoken, dan wat lijnen coke naar binnen werken, en dan daar heenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Eind juli ga ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Gaat er niemand van FOK in juli op vakantie ofzo![]()
![]()
Na 10 augustus pas ikquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Gaat er niemand van FOK in juli op vakantie ofzo
Je moet doen wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stel je gerust, ik was niet van plan te komen.Anonimity is a bliss![]()
26 juli pas.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb sowieso ook geen idee waarover het gaatquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan.![]()
![]()
Steven hoe heet die ene shopdie aan de andere kant van de weg een kroeg heeft?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
je krijgt schoenen van mij als je dit doetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik neem naatje wel mee
Eerst langs de wallen wat biertjes erin knallen en hoeren bekijken, dan langs een shop ons helemaal suf smoken, dan wat lijnen coke naar binnen werken, en dan daar heen![]()
Augustus pas, wel heel de maand weg, goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Smeggie maakte weer een nare opmerking over ons
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2012 17:53:54 ]![]()
Waar?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
Steven hoe heet die ene shopdie aan de andere kant van de weg een kroeg heeft?Ik neem naatje wel mee hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
je krijgt schoenen van mij als je dit doetOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
In Amsterdamquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ik neem naatje wel mee hoor
Ja waar in Amsterdamquote:
inclusief overige actiesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Ik neem naatje wel mee hoor![]()
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:50 schreef smegmanus het volgende:
UDOWU was een SC voor kutusers, dat werkte helaas ook niet._________________________________!!!!!!!!!!!!!!
![]()
ja als ie mee durft komt dat wel goedquote:
heb je hier in utrecht ookquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
Alsof het uniek is, een shop met een kroeg tegenover.![]()
Dat niet, mij aan de coke krijgen is wel een prestatie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef Typisch het volgende:
Alsof het uniek is, een shop met een kroeg tegenover.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat niet, mij aan de coke krijgen is wel een prestatie.
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |