jij weet wel veel hequote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.
Ik weet er dus heel veel vanaf.
Deze man snapt hetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Rafeiro het volgende:
En de chily chicken ofzo moet weer terug als euroknaller
Nee want ajacied.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al jaren geen mac meer gegeten, ben je trots op me?
Ik geloof hier niks van, link?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel! Spreekbeurt gehouden in de derde klas daarover! Een Big Mac Menu doet er ongeveer 3 jaar over om helemaal te zijn verteerd. En een stukkie plastic vast minder.
Ik sleep haar wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik nodig Fokkers die ik niet op Facebook heb nog via pm uit
Dat is 32545 jaar geleden (een jaar of 6 eigenlijk) dus ik weet niet meer waar ik het vandaan had.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
Steven in dit topic, ik pak mijn popcorn vast.
En FOK!kers die je geblockt hebt op facebook?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In Rome en bezig met school.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
het leeft nog
Waar was je dan Naatje?
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvleesquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb ooit een spreekbeurt gehouden over vliegveld Teuge
wtf man ben ik blij dat ik zo een menu nooit eetquote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben je alweer terug?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvlees.
Was je op kruistocht of wat?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ooit een werkstuk wat verplicht over paarden moest gaan geschreven over paardenvlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |